կամ
Շրջանավարտ ուսուցանվող հասարակական գործերի և հաղորդակցության բաժնում
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ին անհրաժեշտ է շրջանավարտ ուսուցանվող հասարակական գործերի և հաղորդակցության բաժնում:

Աշխատանքի նկարագրություն

  • աջակցել տեղեկատվական նյութերի պատրաստման, փոփոխման և տարածման գործում,
  • աջակցել ԿՍՊ ծրագրերի իրագործմանը՝ ծրագրերի նախագծում, պլանավորում, մոնիթորինգ, գնահատում և հաշվետվության ներկայացում,
  • կառավարել, անցկացնել մոնիթորինգ, թարմացնել և վերլուծել Ընկերության երկլեզու կայքը,
  • աջակցել կառավարության և ԶԼՄ-ների հետ աշխատանքում,
  • անցկացնել մոնիթորինգ, վերլուծել և պատրաստել հաշվետվություն սոցիալական և վեբ կայքերի տեղեկատվության հիման վրա
  • պատասխանել և գրանցել հեռախոսազանգերը:

Պահանջվող որակավորումներ

  • բարձրագույն կրթությունը միջազգային հարաբերությունների, հանրային կապերի/PR/, սոցիոլոգիայի ոլորտում,
  • հայերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն,
  • համակարգչային գիտելիքներ (Word, Excel, Power Point) և համացանցից վարժ օգտվելու ունակություն:

Ցանկացողները կարող են իրենց ինքնակենսագրությունը ներկայացնել «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիաե ընկերություն (հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Ազատության պող., 3-րդ նրբանցք) կամ ուղարկել coca-colajobs.am@cchellenic.com էլեկտրոնային հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով պաշտոնի անվանումը (Graduate Trainee in Public Affairs & Communication DPT)։

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 10.04.2016թ.:

ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱՊԱԳԱ ՄԱԳԻՍՏՐԱՆՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱՊԱԳԱ ՄԱԳԻՍՏՐԱՆՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ԵՊՀ-ի և «ԱՄՔՈՐ Հայաստան» բարեգործական հիմնադրամի համագործակցության արդյունքում մագիստրատուրայի 8 ուսանողի ուսման վճարը կփոխհատուցվի «ԱՄՔՈՐ Հայաստան» հիմնադրամի կողմից:
ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
Այսօր ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում մեկնարկեց «Գործարար իմիջ և բիզնես էթիկետ» խորագրով երկօրյա սեմինար-դասընթացը:
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
Այսօր ԵՊՀ-ում տեղի ունեցավ հանդիպում Ամստերդամի VU համալսարանի դոկտոր, միջազգային HR մասնագետ Քիլիան Վավուի հետ: