Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
Faculty of Philosophy and Psychology
Փիլ. և հոգեբանության ֆակուլտետի կազմավորման գործընթաց սկիզբ է առել դեռևս 1964 թ.-ից:
>
Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում
2017 | Գիրք/Book
Ուս. ձեռնարկ: ԵՊՀ հրատ.: 2017թ․, 78 էջ
Особенности психологического компонента учебно-познавательной практики студентов
2017 | Հոդված/Article
Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. 2017, стр. 399֊402
|
Влияние современной коммуникативной среды на модификацию способности пространственного восприятия
2017 | Հոդված/Article
Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы, Материалы X Международной научно-практической конференции, часть 2. 2017, стр. 20-24
|
Gevorgyan D. , Asribabayan Y., Kamalyan A.
Development and Approbation of a First Interdisciplinary Training Course “Palliative Psychology” in Armenia
2017 | Թեզիս/Thesis
15th World Congress of the European Association for Palliative Care. 2017, p. 446
|
Davit Gevorgyan , Mariam Sargsyan, Anahit Sargsyan
Role of the personal peculiarities in the development of the emotional burnout syndrome among oncologists
2017 | Թեզիս/Thesis
19th world congress of psycho-oncology and psychosocial academy. p. 149
|
Մարդաբանական ճգնաժամի հաղթահարման որոնումներում
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2017 № 3 (24), էջ 3-22
|
Ժամանակակից ինստիտուցիոնալ ճգնաժամերի պատճառները, օրինաչափություններն ու հետևանքները
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2017 № 3 (24), էջ 23-32
|
Զանգվածային ցինիզմն իբրև սոցիոմշակութային հակահամակարգ
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2017 № 3 (24), էջ 33-44
|
Պատմության առարկան, գործառույթները և հիմնական մեթոդները
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2017 № 3 (24), էջ 45-57
|
Հոգեկան իրականության տրվածության հիմնախնդիրը
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2017 № 3 (24), էջ 58-63
|