Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
Faculty of Philosophy and Psychology
Փիլ. և հոգեբանության ֆակուլտետի կազմավորման գործընթաց սկիզբ է առել դեռևս 1964 թ.-ից:
>
Իրինա Ռյուրիկի Խանամիրյան

Դոցենտ | Անձի հոգեբանության ամբիոն
Կրթություն
1997 - 2003 ԵՊՀ Փիլիսոփայության, հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ

Գիտական աստիճան
ԵՊՀ, Բակալավրի կոչում, 2001
ԵՊՀ, Մագիստրոսի կոչում, 2003
թեկնածուական` «Կրտսեր դպրոցականների անձի ձևավորման վրա հրաշապատում հեքիաթի ազդեցության հոգեբանական մեխանիզմնը», Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, Երևան, 2008

Գիտական կոչում
Դոցենտ

Աշխատանքային փորձ
2018 թ․ «Լուսէ» վերականգնողական կենտրոի սուպերվիզոր
2017 թ-ից Երևանի Անանաիա Շիրակացու անվան ճեմարանի տնօրենի խորհրդական,Հոգեբանական կենտրոնի սուպերվիզոր
2016 թ-ից Բալինտյան խմբերի ղեկավար, ԵՊՀ, Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
2016 թ-ից Ամերիկայի Հայ Ավետարանչական ընկերակցության Գյումրու «Շող» ցերեկային կենտրոն, սուպերվիզոր
2016 թ-ից Դոցենտ, ԵՊՀ, Անձի հոգեբանության ամբիոն
2010 թ-ից Երևանի Անանաիա Շիրակացու անվան ճեմարանի Հոգեբանական կենտրոնի ղեկավար
2010 թ-ից Ասիստենտ, ԵՊՀ, Անձի հոգեբանության ամբիոն
2009 թ-ից ԵՊՀ Կիրառական Հոգեբանության Կենտրոնի խմբավար և հոգեթերապևտ
2007 թ-ից Դասախոս, ԵՊՀ, Անձի հոգեբանության ամբիոն
2007 - 2008 թթ. Թուֆենկյան Բարեգործական Հիմնադրամի «Մենք պարտավոր ենք ապրել» ծրագրի հոգեբան-խորհրդատու
2007 - 2009 թթ. Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի կրտսեր դպրոցի տնօրեն
2005 - 2007 թթ. Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի կրտսեր դպրոցի հոգեբանական ծառայության ղեկավար
2002 - 2005 թթ. Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի կրտսեր դպրոցի հոգեբան

Կարդացվող դասընթացներ
Ընտանեկան հոգեթերապիա
Մանկական հոգեթերապիա
Մանկան հոգեբնանություն
Անձի զարգացման փուլեր
Հոգեբանական խորհրդատվություն
Անձնային աճ և ինքնակարգավորման հմտություններ

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Մանկան հոգեբանություն և հոգեթերապիա
Ընտանեկան հոգեբանություն
Զույգերի հոգեթերապիա
Խմբային աշխատանքերի իրականացում հոգեբանության կիրառական ոլորտում

Խմբավարական փորձ
2009 թ-ից առ այսօր ԵՊՀ Կիրառական հոգեբանության կենտրոն, «Մանկական հոգեթերապիա» ուսումնական դասընթաց, «Հեքիաթաթերապիա» ուսումնական դասընթաց, «Այցելուակենտրոն հոգեթերապիա», «Կրթության հոգեբանի հմտություններ» ուսումնական դասընթաց, անձնային աճի թրեյնինգներ, Խմբավար
Փետրվար-մայիս 2011, «Երեխաների հետ շփման առանձնահատկություններ», վերապատրաստում մանկավարժների և ուսուցիչների համար, խմբավար, Երևանի Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարան
Հունվար-դեկտեմբեր, 2012 «Ինքնակարգավորման հմտություններ» VivaCell MTS զանգերի կենտրոնի աշխատակիցների համար, խմբավար
Հունվար - մայիս 2004, «Առաջինը` երեխաներին» բարեգործական ՀԿ-ի «Հոգեբանական թրեյնինգներ սոցիալապես անապահով երեխաների համար» ծրագրի հոգեբան-խմբավար (ֆինանսավորող` Ջինիշյան Հիշատակի Հիմնադրամ)
Փետ. - Դեկ. 2002 «Ժպիտ» ՀԿ-ի «Երևանի գիշերօթիկ դպրոցներում իրազեկության բարձրացում երեխաների հետ հոգեբանամանկավարժական աշխատանքի և նրանց իրավունքների պաշտպանության ոլորտում» հոգեբան-թրեյներ /ֆինանսավորող` Համաշխարհային ուսուցում(Հայաստան կազմակերպություն)
2001 Դեկ. - 2002 Ապրիլ Եկեղեցիների Համաշխարհային Խորհուրդ կազմակերպության Հայաստանյան Կլոր Սեղանի «Շենգավիթ շրջանի Մանկական կենտրոն» ծրագրի հոգեբան-խորհրդատու

Մասնակցությունը դրամաշնորհների
2007 թ. փետ. – օգ. «Զանգակատուն» ՀԿ, հոգեբան
2004 թ. հուն. - մայիս Խմբավար «Հոգեբանական թրեյնինգներ սոցիալապես անապահով երեխաների համար» ծրագրում, «Առաջինը՝ երեխաներին» ՀԿ
2002 թ. փետ. - դեկ. Խմբավար «Երևանի գիշերօթիկ դպրոցներում իրազեկության բարձրացում երեխաների հետ մանակավարժական-հոգեբանական աշխատանքի և նրա իրավունքների պաշտպանության ոլորտում» ծրագրում, «Ժպիտ» ՀԿ
2001 դեկ. - 2002 ապր. Հոգեբան «Երևանի Շենգավիթ շրջանի Մանկական Կենտրոն» ծրագրում

Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն

Որակավորումներ
Հոկտեմբեր 2016 թ. Բալինտյան խմբերի արտոնագրված խմբավար, Համառուսաստանյան պրոֆեսիոնալ հոգեթերապևտիկ լիգա
Հուլիս 2016 թ. Բալինտյան խմբերի արտոնագրված խմբավար, Սանկտ-Պետերբուրգյան բալինտյան միություն, Ռուսաստան
Դեկտեմբեր 2015 թ. Համառուսական պրոֆեսիոնալ հոգեթերապևտիկ լիգա, իսկական անդամ, արտոնագրված խմբավար և խորհրդատու, Ռուսաստան

Մասնագիտական անդամակցություն
2015 թ-ից Համառուսական պրոֆեսիոնալ հոգեթերապևտիկ լիգա, իսկական անդամ, արտոնագրված խմբավար և խորհրդատու
2000 թ-ից «Ժպիտ» ՀԿ, Երևան

Պարգևներ
Երևանի Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի «Անբասիր ծառայությունների համար» մեդալ - 2008
ՀՀ ԿԳՆ Պատվոգիր «Կրթության բնագավառում ունեցած մեծ ավանդի համար» - 2008

Երեխան և հոգետրավման. ձեռնարկ աջակցող մեծահասակների համար
2017 | Գիրք/Book
Մենագրություն: ԵՊՀ հրատ., 2017թ․, 70 էջ
Մանկական հոգեթերապիա
2016 | Գիրք/Book
Ուս. ձեռնարկ: Զանգակ: 2016թ․, 155 էջ
Ծնողական հրահանգների ազդեցությունը կանացիության ձևավորման վրա
2016 | Հոդված/Article
Անձի հոգեբանության տեսական և կիրառական հարցեր (գիտական հոդվածների ժողովածու): 2016թ․, 42-49 էջ, Հայաստան
|
Ի. Խանամիրյան , Ն. Ադամյան
Առողջական խնդիրներ ունեցող երեխաների մայրերիարժեիմաստային ոլորտի առանձնահատկությունները
2016 | Հոդված/Article
Անձի հոգեբանության տեսական և կիրառական հարցեր (գիտական հոդվածների ժողովածու): 2016թ․, 263-273 էջ, Հայաստան
|
Театр архетипов в сказкотерапии: алгоритм анализа клиентских сказок
2016 | Հոդված/Article
Театр архетипов в профессиональной практике: психотерапия, консультирование, коучинг, тренинг. Сборник статьей. 2016, стр.62-68
|
Анализ клиентских сказок: Взгляд с точки зрения методики "Театр архетипов"
2015 | Հոդված/Article
Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները, Միջազգային գիտաժողով, 2015, 593-596 էջ
|
Ընտանեկան խորհրդատվության խնդիրները փոփոխվող հասարակությունում
2015 | Հոդված/Article
«Ընտանիք, հասարակություն և եկեղեցի. ժամանակակից մարտահրավերներ» գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, 2015, էջ 110-119
Կորուստը որպես մանկության ճգնաժամային իրավիճակ
2014 | Հոդված/Article
«Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ» ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, հոկտեմբեր, 2014, էջ 309-312
Ի. Խանամիրյան , Տ. Աբրահամյան
Վաղ դեռահասության տարիքում օժտված երեխաների հարմարման առանձնահատկությունները կրթական համակարգում
2013 | Թեզիս/Thesis
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները», Միջազգային գիտաժողով, «Էդիտ Պրինտ» հրատ., Երևան, 2013
Ամուսնալուծությունը և երեխայի ապրումների դինամիկան
2013 | Թեզիս/Thesis
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները», Միջազգային գիտաժողով, «Էդիտ Պրինտ» հրատ., Երևան, 2013
Ի. Խանամիրյան , Մաջարյան Ա.
Սիբլինգների միջև հարաբերությունների ուսումնասիրություն
2013 | Թեզիս/Thesis
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները», Միջազգային գիտաժողով, «Էդիտ Պրինտ» հրատ., Երևան, 2013
И. Ханамирян , Т. Абраамян
К вопросу тревожности одаренных детей в среднем звене школы
2013 | Հոդված/Article
"Человек в мире. Мир в человеке" актуальные проблемы философии, социологии, политологии и психологии, Международная научно-практическая конференция студентов, аспирантов и молодых ученых.Пермь, 2013, 589-598
Դիմադրության առանձնահատկությունները մանկական հոգեթերապիայում
2013 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 139.4, Երևան 2013թ., էջ 63-69
|
Կրթության հումանիզացիայի գործընթացում դպրոցական հոգեբանի դերի հարցի շուրջ
2012 | Հոդված/Article
«Արդի հոգեբանության տեսական և կիրառական հիմնախնդիրները» գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, Լիմուշ հրատ., 2012, էջ 272-277
Պատմությունների կիրառման առանձնահատկությունները մանկական հոգեթերապիայում
2012 | Հոդված/Article
«Արդի հոգեբանության տեսական և կիրառական հիմնախնդիրները» գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, Լիմուշ հրատ., 2012, , 113-119 էջ
Ի. Խանամիրյան , Ս. Մելքոնյան
Տարիքային տարբերությունների վերաբերյալ իրազեկվածության ազդեցությունը դեռահասների հուզական վիճակի վրա
2012 | Հոդված/Article
«Արդի հոգեբանության տեսական և կիրառական հիմնախնդիրները», Գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, «Լիմուշ» հրատ., 2012, 285-289 էջ
Սուպերվիզիոն խմբերի մանկական հոգեթերապիայի ներքո
2012 | Հոդված/Article
«Հոգեբանական ծառայությունների կազմակերպումը Հայաստանում» ԵՊՀ Կիրառական հոգեբանության կենտրոնի երեքամյակին նվիրված համաժողովի նյութեր, Երևան, 2012, էջ 70-76
Փոխանցման առանձնահատկությունները մանկական հոգեթերապիայում
2011 | Հոդված/Article
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները», Միջազգային գիտաժողովի նյութեր, «Էդիտ Պրինտ» հրատ.,Երևան, 2011, էջ 132-134
Նախադպրոցականի հոգեկանի զարգացման գործընթացում հեքիաթների ազդեցության հոգեբանական առանձնահատկությունները
2011 | Հոդված/Article
«Նախաշավիղ», N 3, 2011, էջ 51-56
Մանկավարժների անձնային աճը որպես կրթության հոգեբանների գործունեության ուղղություն
2010 | Հոդված/Article
«Հոգեբանական հետազոտությունների արդի մարտահրավերները», ԵՊՀ, 2010, էջ 113-116
Խանամիրյան Ի. Ռ. , Դավթյան Ս. Կ.
Հոգեսոմատիկ հիվանդությունների կառուցվածքում մեղքի զգացման դերի ու նշանակության հարցի շուրջ
2010 | Հոդված/Article
«Հոգեբանական հետազոտությունների արդի մարտահրավերները», ԵՊՀ հրատ., 2010, էջ 82-85
Հեքիաթթերապևտիկ մեթոդների կիրառելիությունը խմբային համախմբվածության զարգացման գործընթացում
2010 | Հոդված/Article
«Հոգեբանություն և կյանք», N 1-2, 2010
К вопросу о психологических особенностях волшебных сказок (Հրաշապատում հեքիաթների հոգեբանական առանձնահատկությունների հարցի շուրջ)
2010 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 131.4, Երևան 2010թ., էջ 63-70
|
Հոգեթերապիան որպես երեխայի ինքնագիտակցության զարգացման պայման
2009 | Հոդված/Article
«Անձի զարգացման հիմախնդիրները», միջազգային կոնֆերանսի նյութեր, Երևան, 2009
Гуманистическо-экзистенциальные принципы псичотерапевтической работы с детьми
2009 | Հոդված/Article
Արդի հոգեբանության տեսական և կիրառական հիմնախնդիրներ, ԵՊՀ 90-ամյակին նվիրված գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2009
Ուշադրության զարգացման առանձնահատկությունները դպրոցին պատրաստվածության ձևավորման գործընթացում
2008 | Հոդված/Article
«Նախաշավիղ», N 1, 2008
Ես գնում եմ դպրոց. վարժություններ և խաղեր ուշադրության զարգացման համար (5 - 7 տարեկանների համար)
2007 | Հոդված/Article
«Զանգակ - 97» հրատ., Երևան, 2007
Ժողովրդական հրաշապատում հեքիաթի դերը կրտսեր դպրոցականի հոգեբանական առողջության ձևավորման խնդրում
2006 | Հոդված/Article
«Երևանի Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարան», Գիտական հոդվածների ժողովածու, N 2, Երևան, 2006
К вопросу о формировании стрессоустойчивости ребенка посредством народной волшебной сказки
2006 | Հոդված/Article
«Տեսական, փորձարարական և կիրառական հոգեբանության հիմնահարցեր» երիտասարդ գիտնականների հոդվածների ժողովածու, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 2006
Волшебаная сказка как инструмент формирования психической устойчивости младших школьников
2006 | Հոդված/Article
«Հոգեբանություն և կյանք», N 3-4, Երևան, 2006
Волшебная сказка как катализатор развития гармоничной личности
2006 | Հոդված/Article
«Կանթեղ գիտական հոդվածների ժողովածու», N 2(27), Երևան, 2006
Роль волшебной сказки в формировании нравственных понятий младших школьников
2006 | Հոդված/Article
«Հոգեբանություն և կյանք», N 1-2, Երևան, 2006
Զվարճալի դպրոց. Ձեռնարկ մանակավարժների համար
2004 | Գիրք/Book
Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2004
Особенности восприятия имени как элемента самосознания у детей 8-9 лет
2004 | Հոդված/Article
«Հոգեբանություն և կյանք», N 1-2, Երևան, 2004
Փոքրիկ աշխարհ
2002 | Գիրք/Book
Ուղեցույց (ձեռնարկ մանկավարժների համար), Երևան, 2002, 50 էջ