16.04.2009 | 
Ուսանողական, Մշակույթ
«ԿԻՆՈԺԱՊԱՎԵՆԻ ՄԵՋ ԾՆՎԱԾԸ»
«ԿԻՆՈԺԱՊԱՎԵՆԻ ՄԵՋ ԾՆՎԱԾԸ»
«Երբ հարցնում էին` մեծանաս, դերասանուհի՞ ես դառնալու, պատասխանում էի` երբեք»:

Ռուսաստանի Դաշնության վաստակավոր արտիստուհի, կինոռեժիսոր եւ սցենարիստ Նատալյա Բոնդարչուկն այսօր Երեւանի պետական համալսարանի արվեստասեր ուսանողների եւ դասախոսների հյուրն էր: Հյուրընկալվել էր ԵՊՀ մշակույթի կենտրոնում` խոսելու կինոյից, իր անցած ուղուց, հետագա անելիքներից եւ իր հռչակավոր ընտանիքից:

 

Ծնվել է 1950 թվականին Մոսկվայում` ռեժիսոր Սերգեյ Բոնդարչուկի եւ դերասանուհի Իննա Մակարովայի ընտանիքում: «Երբ դեռ մանուկ էի, իմ մասին ասում էին, թե ծնվել եմ` կինոժապավենի մեջ փաթաթված»,- կատակում է տիկին Բոնդարչուկը` հավելելով, որ եղբայրը` Ֆյոդոր Բոնդարչուկը, քաջ հայտնի է հանդիսատեսին: 1971 թվականին Նատալյա Բոնդարչուկն ավարտել է ВГИК-ի դերասանական ֆակուլտետը (Ս. Գերասիմովի եւ Տ. Մակարովայի արվեստանոց), 1975-ին` նույն ինստիտուտի ռեժիսուրայի ֆակուլտետը: Կինոյում Բոնդարչուկի դեբյուտը 1970 թվականին էր «Լճի մոտ» ֆիլմում, հետո «Զինվորը եկավ ռազմաճակատից», «Դու եւ ես» կինոժապավեններում:

 

Դերասանուհու դրամատիկ շնորհքն առավել ակնհայտ դարձավ Անդրեյ Տարկովսկու «Սոլյարիս» փիլիսոփայական-ֆանտաստիկ ֆիլմում (1972 թ.): Այս ֆիլմի հաջողությունից հետո Նատալյա Բոնդարչուկը ամսական մոտ 40 ֆիլմում նկարահանվելու հրավեր էր ստանում: Բայց դերասանուհին չէր շտապում ընդունել դրանք` մանրակրկիտ ընտրելով դերերը: Ռեժիսորի եւ սցենարիստի դերում Նատալյա Բոնդարչուկի դեբյուտը կայացավ 1975 թվականին:

 

Սակայն նա առավել հայտնի դարձավ 1980-ականներին, երբ իր իսկ գրած սցենարներով նկարահանեց «Բեմբիի մանկությունը» եւ «Բեմբիի պատանեկությունը» ֆիլմերը: Հենց առաջին ամիսներին այս ֆիլմերը դիտեցին 9 միլիոն մանուկներ: Երեխաներն այնքան հավանեցին կինոնկարը, որ խմբվեցին Նատալյա Բոնդարչուկի շուրջ, եւ այդպես ծնվեց «Բեմբի» մանկական թատրոնը` Բոնդարչուկի ղեկավարությամբ: Ռեժիսորի հետ հանդիպումից հետո համալսարանական հանդիսատեսի դատին հանձնվեց «Պուշկին. վերջին մենամարտը» գեղարվեստական կինոնկարը, որ Հայաստանում ցուցադրվում է առաջին անգամ:

 

Մինչ ֆիլմի ցուցադրությանն անցնելը տիկին Բոնդարչուկը պատմեց վերջին տարիների իր գործունեության մասին: Ռուս գրականության ոսկեդարի ներկայացումն այսօր նրա գերնպատակն է, իսկ դարաշրջանը ներկայացնող ֆիլմերը կազմելու են եռագրություն` Պուշկին, Լերմոնտով եւ Գոգոլ: «Միայն Պուշկինի կյանքն ուսումնասիրելու, նրա մասին ինչ-որ մանրամասներ իմանալու, նրա ամբողջ արխիվին ծանոթանալու համար ես 2000 գիրք եմ կարդացել: Եվ մի պահ ինձ նույնիսկ թվում էր` ապրում եմ 19-րդ դարում»,- մի առիթով ասել է տիկին Բոնդարչուկը, ով էլ հենց հեղինակել է ֆիլմի սցենարը:

 

Այժմ ընթացքի մեջ է Նիկոլայ Գոգոլի մասին պատմող «Գոգոլ: Մերձական» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումը: «Այս ֆիլմն իմ տանջանքն է. այն շատ դանդաղ է առաջ գնում, մեծ ընդմիջումներով, տնտեսական ճգնաժամն էլ ավելի է խորացնում դժվարությունները: Բայց ես հույս ունեմ, որ այս տարվա ավարտին այն էկրան կբարձրանա»,- ասաց Նատալյա Բոնդարչուկը: Ի դեպ, նա Հայաստան է ժամանել «Ռուսկի միր» հիմնադրամի պատվիրակության կազմում, որը մեծապես աջակցում է Գոգոլի մասին պատմող ֆիլմի նկարահանմանը:

Այլ նորություններ
«ԱՍՏՂԱԶԱՐԴ ԵՐԿԻՆՔՆ ԻՄ ԳԼԽԱՎԵՐԵՎՈՒՄ» ԽՈՐԱԳԻՐԸ ԿՐՈՂ ՀԱՄԵՐԳ՝ ՆՎԻՐՎԱԾ ԼՅՈՒԴՎԻԳ ՎԱՆ ԲԵԹՀՈՎԵՆԻ 250-ԱՄՅԱԿԻՆ
ԵՊՀ մշակույթի կենտրոնում այսօր տեղի ունեցավ Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի Օպերային ստուդիայի՝ «Աստղազարդ երկինքն իմ գլխավերևում» խորագիրը կրող համերգը՝ նվիրված գերմանացի հայտնի կոմպոզիտոր, դաշնակահար, դիրիժոր Լյուդվիգ վան Բեթհովենի 250-ամյակին:
ՍՏՈՒԳՎՈՒՄ Է ՅՈՒՐԱՑՐԱԾ ԳԻՏԵԼԻՔԸ. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎԻԿՏՈՐԻՆԱ ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ
ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի ՈՒԽ-ի նախաձեռնությամբ այսօր կազմակերպվել և իրականացվել է մասնագիտական վիկտորինա, որի ընթացքում ստուգվել են առաջինկուրսեցիների յուրացրած գիտելիքները: