19.06.2019 | 
Գիտություն
«ԽՈՍԵ՛ՆՔ ԱՐԱԲԵՐԵՆ». ԵՊՀ ԱՐԵՎԵԼԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐ ԴԱՍԱԳԻՐՔ
«ԽՈՍԵ՛ՆՔ ԱՐԱԲԵՐԵՆ». ԵՊՀ ԱՐԵՎԵԼԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐ ԴԱՍԱԳԻՐՔ
ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետում այսօր տեղի ունեցավ «Խոսե՛նք արաբերեն» դասագրքի ներկայացումը:

Գիրքը ստեղծվել է «Աբդուլազիզ Սաուդ Ալ-Բաբտեյն» մշակութային հիմնադրամի և Արաբագիտության ամբիոնի դոցենտներ Ալիս Էլոյանի ու Սոնա Տոնիկյանի համագործակցության շնորհիվ:
Արաբագիտություն ամբիոնի դասախոս Սեդրակ Հրայր Միքայէլ Յովսէփեանը ողջունեց ներկաներին և ներկայացրեց դասագիրքը:

Դասագրքի մասին խոսեցին նաև հեղինակներ Ալիս Էլոյանը և Սոնա Տոնիկյանը:



Գրական արաբերենի այս դասագիրքը ստեղծված է ոչ մասնագիտական բաժինների և լեզվի կենտրոնների համար: Այն սկսնակ երկրորդ՝ A2 մակարդակի է:

Ինչպես նշեցին գրքի հեղինակները, վերջինս բաղկացած է 15 դասից, որոնք համապատասխանում են այն հիմնական թեմաներին, իրավիճակներին, որոնց առնչվում են լեզու սովորողները:

Գրքի շապիկի ձևավորման հեղինակն է ամբիոնի դոցենտ Ռուբեն Միրաքյանը:



Ըստ հեղինակների՝ դասագրքի բաժինները՝ նոր բառապաշար, քերականություն, ընթերցանություն, ունկնդրում և այլն, տարանջատված են գույներով, ինչի արդյունքում լեզվի ուսուցումն առավել արդյունավետ է դառնում:



Հեղինակները ներկաների ուշադրությունը հրավիրեցին այն հանգամանքին, որ դասագրքում հիմնականում փորձել են խուսափել տեքստերով նյութը ծանրաբեռնելուց և նախընտրել են պատկերներով, գրաֆիկներով աշխատել:

Նշենք, որ հետագայում նախատեսվում է լույս ընծայել դասագրքեր նաև լեզվի այլ մակարդակների համար:

 

Մարի Ռաֆյան

Այլ նորություններ
ՀԱՅ-ԹՈՒՐՔՄԵՆԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ ՄԱՀԹՈՒՄԿՈՒԼԻ ՖՐԱԳԻԻ ՊՈԵԶԻԱՆ ԲԱՑԱՌԻԿ ԴԵՐ Է ԽԱՂՈՒՄ. ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ ԵՊՀ-ՈՒՄ՝ ՆՎԻՐՎԱԾ ԹՈՒՐՔՄԵՆ ՊՈԵՏԻ 295-ԱՄՅԱԿԻՆ
ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում այսօր տեղի ունեցավ «Մահթումկուլի Ֆրագին համաշխարհային մշակույթի պատմության մեջ» խորագրով գիտաժողով:
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՊՀ-ՈՒՄ. ԼՈՒՅՍ Է ՏԵՍԵԼ «ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՐՑԱԽ» ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆԻ ՆՈՐ ՀԱՄԱՐԸ
ԵՊՀ Պալեանների անվան դահլիճում այսօր տեղի է ունեցել «Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականի խմբագրական խորհրդի անդամների ու հոդվածագիրների հետ հանդիպում-քննարկումը: