20.04.2022 | 
Քաղաքականություն, Կրթություն
ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՈՒԽ-Ն ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԵԼ ԷՐ ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՈՒԽ-Ն ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԵԼ ԷՐ ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ
Քննարկման հրավիրյալ բանախոսներն էին պ.գ.դ., պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը, տնտ. գիտ. թեկն., դոցենտ Կառլեն Խաչատրյանը և իրավ. գիտ. թեկն. Լևոն Գևորգյանը:

Քննարկումը «Հայ-թուրքական հարաբերությունների զարգացման տնտեսական, քաղաքական, իրավական հեռանկարները և մարտահրավերները» թեմայով էր:

 

Ողջույնի խոսքով հանդես եկավ ՈՒԽ նախագահ Գոհար Ավագյանը՝ կարևորելով այս ձևաչափով քննարկումները:

Բանախոսներից յուրաքանչյուրը խնդրո առարկան դիտարկեց իր մասնագիտության սահմաններում, ինչի շնորհիվ միմյանց լրացնող տեսակետներով պանելային քննարկում ստացվեց:

 

Պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ողջունեց միջոցառման կազմակերպումը, ընդգծեց ընտրված թեմայի տարողունակությունը՝ նշելով. «Երկու պետությունների միջև հարաբերությունների զարգացումը համաշխարհային քաղաքականությանը կապված խնդիր է։ Այն ենթադրում է մեծ քաղաքական «խաղի» որոշակի հանգուցալուծում»:

 

Կառավարման և գործարարության ամբիոնի վարիչ Կառլեն Խաչատրյանը նույնպես ողջունեց նախաձեռնությունը և շնորհակալություն հայտնեց կազմակերպիչներին և մասնակիցներին: Բանախոսը թեմային անդրադարձավ տնտեսագիտական տեսանկյունից և հավելեց. «Քաղաքակիրթ աշխարհը պահանջում է, որ երկու երկրների միջև երկխոսությունը տեղի ունենա»։

 

 

Իրավաբան Լևոն Գևորգյանը շնորհակալություն հայտնեց հրավերի համար: Ամփոփելով թեմայի տնտեսական և քաղաքական բաղադրիչները՝ Լ. Գևորգյանն իրավական տեսանկյունից ներկայացրեց երկու երկրների միջև բանակցային գործընթացը՝ միջազգային իրավունքի համապատասխան։

 

Հանդիպման վերջում ծավալվեց ակտիվ քննարկում:

Այլ նորություններ
ՄԻՋԲՈՒՀԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱԺՈՎՈՂ ԵՊՀ-ՈՒՄ
Երևանի պետական համալսարանի աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետում անցկացվել է «Հիդրոօդերևութաբանության և շրջակա միջավայրի մոնիթորինգի արդի խնդիրները կիսալեռնային և լեռնային շրջաններում» խորագրով աշխատաժողով, որը նվիրված էր Անտառագետի, ջրաբանի և օդերևութաբանի մասնագիտական օրվան։
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ. ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
Բակալավրիատի ուսանողի՝ տվյալ մասնագիտության շրջանակում ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու, մասնագիտական ոլորտին առնչվող խնդիրները բարձրաձայնելու և դրանց լուծումներն առաջարկելու հմտություններն արտացոլվում են ավարտական աշխատանքում։