04.06.2019 | 
Գիտություն
ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ԴԱՍԱԽՈՍ ԼԻԼԻԹ ՇԱՔԱՐՅԱՆԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Է ԿԱՐԴԱՑԵԼ ՄԱԴՐԻԴԻ ԿՈՄՊԼՈՒՏԵՆՍԵ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ
ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ԴԱՍԱԽՈՍ ԼԻԼԻԹ ՇԱՔԱՐՅԱՆԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Է ԿԱՐԴԱՑԵԼ ՄԱԴՐԻԴԻ ԿՈՄՊԼՈՒՏԵՆՍԵ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ
ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Լիլիթ Շաքարյանն ապրիլի 29-ից մայիսի 3-ը «Erasmus+» ծրագրով դասախոսություններ է կարդացել Մադրիդի Կոմպլուտենսե համալսարանում:

Այս առիթով ysu.am-ը զրուցել է նրա հետ:

- Տիկի՛ն Շաքարյան, ի՞նչ տվեց Ձեզ այս համագործակցությունը:

- Մադրիդում գտնվելու ընթացքում գենդերային հետազոտությունների ոլորտում ունեցած իմ փորձն ու գիտելիքները կիսեցի Քաղաքական գիտությունների և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ուսանողների և դասախոսների հետ: Ես ոլորտում իմ գիտելիքներն ընդլայնելու, նոր ուսումնական նյութեր և ռեսուրսներ հավաքելու հնարավորություն ունեցա, ձեռք բերեցի նոր գրականություն: Նշեմ, որ հաջողվեց նաև ձևավորել միջազգային ակադեմիական ցանց:

Ես կարևորում եմ ակադեմիական, մասնագիտական և միջմշակութային շփումները, որոնց արդյունքում բացահայտվում են հաղորդակցման արվեստը, մշակութային ներկայացուցչության առանձնահատկությունները և սոցիալական ինքնությունը:



Նշեմ, որ պրոֆեսոր Էմմանուա Լոմբարդոյի հետ համագործակցելու, գենդերային հետազոտությունների ոլորտում նրա գիտական աշխատանքներին ծանոթանալու և նրա հետ դասեր անցկացնելու հնարավորություն ունեցա:

Կարևոր փորձ էր տարբեր մշակույթներ կրող ուսանողների հետ աշխատելն ու նրանց կարծիքները լսելը:

- Ի՞նչ թեմաներով էին Ձեր դասախոսությունները:

- Դասախոսություններ եմ անցկացրել «Քաղաքագիտություն» բակալավրիատի ծրագրի ուսանողների համար «Գենդերային դիսկուրսը լրատվամիջոցներում. ինչպես է գենդերը իմաստներ ձևավորում» թեմայով: Դասախոսությունները հիմնված էին գենդերային հետազոտությունների ոլորտում հայտնի տեսաբան Ջուլիա Վուդի հայեցակարգի և հայաստանյան մեդիադաշտում անցկացրած իմ հետազոտությունների արդյունքների վրա:

Հետազոտելով հայկական և իսպանական իրականությունները՝ ես հնարավորություն ունեցա այդ հետազոտությունների հիման վրա համեմատելու ու քննարկելու նշված երկու հասարակությունները:



- Ի՞նչն եք կարևորում գենդերային հետազոտությունների մեջ:

- Մեծ դերակատարում և կարևորություն ունեն ժամանակակից աշխարհում գենդերային խնդիրների, մարտահրավերների վերաբերյալ մասնագետների քննարկումներն ու մեկնաբանությունները:
Գենդերային խնդիրը կարելի է բնորոշել որպես սոցիալական երևույթ: Այն հետաքրքրություն է ներկայացնում տարբեր գիտությունների համար, ուստի կարելի է ուսումնասիրել տարբեր դիտանկյուններից: Ես ուսումնասիրել եմ սոցիոլոգիական կողմից՝ ներկայացնելով գենդերը՝ որպես իրականության սոցիալական կոնստրուկտ: Ինձ համար հետաքրքիր էր դիտարկել գենդերը նաև քաղաքական տեսանկյունից:

- Համագործակցության ինչպիսի՞ հեռանկարներ եք տեսնում:

- Պատրաստվում ենք պրոֆեսոր Մար Մաիրայի հետ համեմատական վերլուծություններ կատարել, նա արդեն մի շարք հետազոտություններ ունի այս ոլորտում: Մենք շարունակում ենք աշխատել երկու պրոֆեսորների հետ:



Շնորհակալություն եմ հայտնում պրոֆեսորներ Էմմանուա Լոմբարդոյին, Մար Մաիրային և Ինմաքուլադա Լուիսին՝ ինձ աջակցելու համար:
«Erasmus +» ծրագիրը երիտասարդ դասախոսներին հնարավորություն է տալիս մշակելու միջազգային ակադեմիական համագործակցություն, մասնակցելու ուսումնական ծրագրերի մշակմանը և ուսումնասիրելու այլընտրանքային ուսուցման մեթոդաբանությունները:



Կարծում եմ, որ սա Հայաստանի համար արժեքավոր ակադեմիական համագործակցության և գենդերային հետազոտությունների զարգացման սկիզբ է:

 

Մարի Ռաֆյան

Այլ նորություններ
ՀԱՅ-ԹՈՒՐՔՄԵՆԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ ՄԱՀԹՈՒՄԿՈՒԼԻ ՖՐԱԳԻԻ ՊՈԵԶԻԱՆ ԲԱՑԱՌԻԿ ԴԵՐ Է ԽԱՂՈՒՄ. ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ ԵՊՀ-ՈՒՄ՝ ՆՎԻՐՎԱԾ ԹՈՒՐՔՄԵՆ ՊՈԵՏԻ 295-ԱՄՅԱԿԻՆ
ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում այսօր տեղի ունեցավ «Մահթումկուլի Ֆրագին համաշխարհային մշակույթի պատմության մեջ» խորագրով գիտաժողով:
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՊՀ-ՈՒՄ. ԼՈՒՅՍ Է ՏԵՍԵԼ «ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՐՑԱԽ» ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆԻ ՆՈՐ ՀԱՄԱՐԸ
ԵՊՀ Պալեանների անվան դահլիճում այսօր տեղի է ունեցել «Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականի խմբագրական խորհրդի անդամների ու հոդվածագիրների հետ հանդիպում-քննարկումը: