29.03.2019 | 
Կրթություն
19 ԴԱՍԱԽՈՍ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ Է ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԾԱՆՈԹԱՑԵԼ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՈՐԱԳՈՒՅՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԻՆ
19 ԴԱՍԱԽՈՍ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ Է ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԾԱՆՈԹԱՑԵԼ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՈՐԱԳՈՒՅՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԻՆ
«Erasmus+ PRINTeL» ծրագրի շրջանակում ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի միջմշակութային հաղորդակցության անգլերենի ամբիոնի դոցենտ Մարինե Յաղուբյանը Պորտոյի համալսարանում մասնակցել է «Տեսանյութերը՝ որպես դասավանդման գործիք դասախոսների և ուսանողների համար» խորագրով վերապատրաստման դասընթացներին, ապա ստացած գիտելիքները փոխանցել գործընկերներին:

Մեզ հետ զրույցում Մարինե Յաղուբյանը պատմեց, որ Պորտոյի համալսարանում մասնակիցները ծանոթացել են ուսուցման նորագույն մեթոդներին ու գործիքներին. «Մասնավորապես առավել մանրամասն քննարկվեց տեսանյութերի՝ որպես ժամանակակից ուսուցման մեթոդական գործիքի պատրաստումը դասախոսների և ուսանողների համար»:

 

«Դասընթացի ժամանակ ծանոթացանք «Panopto» նորարարական ծրագրին: Այն առցանց հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս պատրաստելու և ցուցադրելու անհրաժեշտ տեսանյութերը: ԵՊՀ-ում այդ ծրագիրը չկա, այստեղ օգտվում ենք «Մուդլ»-ի հնարավորություններից»,- ասաց Մարինե Յաղուբյանը:

 

Նրա հավաստմամբ, տեսանյութերը դասավանդման գործընթացում կարևոր դեր ունեն. «Կա գիտական հիմնավորում, ըստ որի՝ եթե տեղեկատվությունը ստանում ենք լսելով, ապա տպավորվում է դրա 1/4-ը, իսկ եթե տեսնելով՝ 1/3-ը, իսկ դրանք համադրելով՝ արդեն ավելի բարձր արդյունավետություն կարող ենք արձանագրել»:

 

«Տեսանյութերը չեն պատրաստվում մեկ ամբողջական դասաժամի համար: Առավել նպատակահարմար է, երբ դրանց տևողությունը կազմում է 7-8 րոպե: Տեսանյութերի կիրառումը նպատակահարմար է նաև այն առումով, որ ուսանողները բացակայելու դեպքում կարող են դրանց միջոցով ծանոթանալ քննարկվող նյութին և հետ չմնալ ուսումնական գործընթացից»,- փաստեց Մարինե Յաղուբյանը:

 

 

Նրա կողմից գործընկերների համար կազմակերպված վերապատրաստման 5-օրյա դասընթացին մասնակցել է ֆակուլտետի 19 դասախոս: Հանդիպումների ժամանակ եղել են նաև գործնական դասընթացներ, որոնց մասնակիցները փորձել են ստեղծել իրենց տեսանյութերը:

 

Մարինե Յաղուբյանն իր ուսանողների հետ արդեն կիրառում է այս մեթոդը՝ հանձնարարելով 2 րոպե տևողությամբ տեսանյութեր պատրաստել. «Երբ ուսանողները սովորում էին ուտելիքին վերաբերող բառեր, նրանցից ամեն մեկը տեսանկարահանել էր թեմային առնչվող գործողություն, ինչն ավելի է ամրապնդել ուսուցանվող նյութը: Այժմ այն կիրառում ենք որպես հավելյալ մեթոդ, առանց պարտադրելու, բայց ուսանողները հաճույքով են ներգրավվում այդ աշխատանքներին»:

 

5-օրյա վերապատրաստման դասընթացի ընթացքում քննարկվել են նաև մեթոդի կիրառման խնդիրներն ու խոչընդոտները: Ըստ դասախոսների՝ բարձր արդյունավետության համար անհրաժեշտ են տեխնիկապես հագեցած լսարաններ, համացանցի որակյալ հասանելիություն. «Կան վարժություններ, որոնք ուսանողները պետք է տեղում իրականացնեն, բայց հնարավորություններ չկան: Իսկ տնային աշխատանքի դեպքում էլ արդեն չգիտենք՝ ինքնուրույն են աշխատել, թե ոչ և այլն»:

 

 

Մեթոդի կանոնավոր կիրառումը ԵՊՀ-ում, ըստ Մարինե Յաղուբյանի, հնարավոր կլինի ժամանակի ընթացքում. «Հաջորդ տարի նախատեսվում է, որ կունենանք համապատասխան տեխնիկայով հագեցած կաբինետ: Բացի դրանից՝ այսօրվա տեխնոլոգիաներն էլ թույլ են տալիս յուրաքանչյուրին բջջային հեռախոսով տեսանկարահանել և մոնտաժել անհրաժեշտ նյութը»:

 

Մեզ հետ զրույցում Մարինե Յաղուբյանը տեղեկացրեց, որ ուսանողները պատրաստվում են մասնակցել նաև մայիսին տեղի ունենալիք համաժողովին, որի ընթացքում կներկայացնեն իրենց կողմից պատրաստած տեսանյութերը:

 

Քնար Միսակյան

Այլ նորություններ
ՔՆՆԱՐԿԵԼ ՓԱԽՍՏԱԿԱՆՆԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԽԹԱՆԵԼ ԴՐԱՆՑ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ. ԵՌՕՐՅԱ ԴՊՐՈՑ՝ ԴԻԼԻՋԱՆՈՒՄ
ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի, ՄԱԿ-ի փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի հայաստանյան գրասենյակի և «Առաքելություն Հայաստան» ՀԿ-ի համատեղ նախաձեռնությամբ հոկտեմբերի 11-13-ը Դիլիջան քաղաքում կազմակերպվել է արդեն ավանդական դարձած «Փախստականների իրավունք» խորագրով 9-րդ դպրոցը:
«ՆՊԱՏԱԿԸ ՏԵՍԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԵՐԱԾԵԼՆ Է»․ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԱՅՑԸ ԵՐԵՎԱՆԻ «ԱՐԱՐԱՏ» ԿՈՆՅԱԿԻ-ԳԻՆՈՒ-ՕՂՈՒ ԿՈՄԲԻՆԱՏ
Արդեն չորրորդ տարին է, ինչ ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի կառավարման և գործարարության ամբիոնը նախաձեռնում է արտալսարանային դասեր, որոնք, տեսական գիտելիքներից բացի, նաև գործնական հմտություններ ձեռքբերելու հնարավորություն են տալիս: Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանողներն այսօր նմանօրինակ դաս են ունեցել Երևանի «Արարատ» կոնյակի-գինու-օղու կոմբինատում: