17.06.2019 | 
Գիտություն
ԳԻՏՆԱԿԱՆՆԵՐԸ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՆ ՄԻՋՈՒԿԱՅԻՆ ԵՎ ՌԱԴԻԱՑԻՈՆ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ՈՒ ՆՅՈՒԹԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ. ԿՈՆՖԵՐԱՆՍ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԳԻՏՆԱԿԱՆՆԵՐԸ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՆ ՄԻՋՈՒԿԱՅԻՆ ԵՎ ՌԱԴԻԱՑԻՈՆ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ՈՒ ՆՅՈՒԹԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ. ԿՈՆՖԵՐԱՆՍ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում այսօր մեկնարկել է «Nuclear and Radiation Physics and Materials» («Միջուկային և ռադիացիոն ֆիզիկա և նյութեր») խորագրով միջազգային քառօրյա կոնֆերանսը:

Ա. Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիայի կողմից կազմակերպված միջազգային կոնֆերանսի նպատակն է համախմբել ոլորտի առաջատար մասնագետներին՝ քննարկելու ներկայիս ձեռքբերումները և նախանշելու առաջիկա քայլերը:

 

Մեզ հետ զրույցում լաբորատորիայի գիտաշխատող և միջոցառման կազմակերպիչ Էդուարդ Ալեքսանյանը փաստեց, որ կոնֆերանսին մասնակցության հայտ են ներկայացրել միջազգային ճանաչում ունեցող մի շարք մասնագետներ. «Ունենք հյուրեր տարբեր երկրներից՝ մասնավորապես Ռուսաստանից, Լեհաստանից, ԱՄՆ-ից և նույնիսկ Աֆրիկայից»:

 

Կոնֆերանսին զեկուցումներով հանդես են գալու հայաստանյան և արտասահմանյան գիտահետազոտական ինստիտուտների մասնագետներ, այդ թվում՝ ԵՊՀ-ից:

 

Էդուարդ Ալեքսանյանի հավաստմամբ, կոնֆերանսը նշանակալի իրադարձություն է հայաստանյան գիտական կյանքում և լրջորեն կնպաստի ոլորտի զարգացմանը Հայաստանում, ինչպես նաև կխթանի միջազգային գիտական առաջատար կենտրոնների հետ առկա համագործակցությունների ամրապնդումը:

 

Քնար Միսակյան

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՊԱՀՊԱՆՎԱԾ ԳՐԱՆՑԱՄԱՏՅԱՆԸ՝ ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ԱՍՏԻՃԱՆՆԵՐԻ ՇՆՈՐՀՄԱՆ ՎԿԱՅԱԳԻՐ
ԵՊՀ-ում պահպանվում է թեկնածուական և դոկտորական ատենախոսությունների պաշտպանությունների վերաբերյալ տեղեկությունների առաջին գրանցամատյանը, ըստ որի՝ թեկնածուական ատենախոսության առաջին պաշտպանությունը տեղի է ունեցել 1938 թվականին, իսկ դոկտորական ատենախոսության պաշտպանությունը՝ 1943 թվականին:
«ՑԱՎՈՔ, ԱՅԺՄ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՆԵՐԸ ԵՎՍ ՇԱՐԺՎՈՒՄ ԵՆ ԴՊՐՈՑԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ, ԱՅՍԻՆՔՆ` ՄԵՆՔ ՄԱՐԴՈՒՆ ՍՈՎՈՐԵՑՆՈՒՄ ԵՆՔ ՈՉ ԹԵ ՄՏԱԾԵԼ, ԱՅԼ ԳՈՐԾԻՔ ԿԻՐԱՌԵԼ, ԲԱՅՑ ԳՈՐԾԻՔ ՍՏԵՂԾԵԼ ՉԵՆՔ ՍՈՎՈՐԵՑՆՈՒՄ». ԴԱՎԻԹ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի ընդհանուր հոգեբանության ամբիոնի դոցենտ Դավիթ Հայրապետյանի հետ խոսել ենք ստեղծարարության (կրետիվության) զարգացման մեթոդների, հիմնախնդիրների և դպրոցի անհրաժեշտության մասին: