05.05.2020 | 
Հասարակություն
«ՏԵՍԱԼՍՈՂԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՌՑԱՆՑ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԺՈՒՌՆԱԼԻՍՏԻԿԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ
«ՏԵՍԱԼՍՈՂԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՌՑԱՆՑ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԺՈՒՌՆԱԼԻՍՏԻԿԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ
ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանի նախաձեռնությամբ մայիսի 4-ին տեղի ունեցավ հեռավար հանդիպում, որի նպատակն էր փորձագիտական շրջանակում քննարկել «Տեսալսողական մեդիայի մասին» օրենքի նախագիծը:

Քննարկմանը մասնակցում էին ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանը, ԱԺ պատգամավոր, օրենքի նախագծի համահեղինակ Վահագն Թևոսյանը, Նոր մեդիայի և հաղորդակցության ամբիոնի վարիչ Դավիթ Պետրոսյանը, Տպագիր և հեռարձակվող լրատվամիջոցների ամբիոնի վարիչ Մուշեղ Հովսեփյանը, ֆակուլտետի դասախոսներ Աստղիկ Ավետիսյանը, Վարդուհի Պետրոսյանը, Դավիթ Ալավերդյանը, Անահիտ Մենեմշյանը, Վանիկ Հակոբյանը, Քրիստինե Ալագուլյանը, Հարություն Ծատուրյանը և ֆակուլտետի այլ ներկայացուցիչներ:

 

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանը շնորհակալություն հայտնեց քննարկման մասնակիցներին և նշեց, որ մասնակիցների բոլոր դիտարկումներն ու առաջարկությունները փոխանցվելու են օրենքի նախագծի հեղինակներին:

Հեռավար հանդիպման մասնակից դասախոսները հակիրճ ներկայացրին իրենց փորձագիտական կարծիքն օրենքի թերությունների և բացթողումների վերաբերյալ:

 

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դասախոս Վարդուհի Պետրոսյանը, ողջունելով օրենքի հեռավար քննարկման նախաձեռնությունը և հին օրենքը նորով փոխարինելու անհրաժեշտությունը, հանդես եկավ մի քանի նկատառումներով, որոնք վերաբերում էին օրենքի բովանդակային և տեխնիկական կողմերին:

 

Հանդես գալով առաջարկություններով՝ վերջինս նշեց, որ օրենքում տեղ գտած մի շարք իրավական ոչ հստակ ձևակերպումներ կարիք ունեն վերանայման:

 

Ֆակուլտետի դասախոս Վանիկ Հակոբյանն ընդհանուր դրույթներով անդրադարձավ օրենքում տեղ գտած մի շարք ձևակերպումների, որոնք, ըստ պարոն Հակոբյանի, ունեն իրավական որոշակիացման խնդիր:

 

Անդրադառնալով օրենքի նախագծում տեղ գտած ‹‹Ստուգված փաստի կամ իրադարձության մասին անկողմնակալ տեղեկացումը›› կետին՝ Վանիկ Հակոբյանը հանդես եկավ դիտարկմամբ՝ ասելով, որ նմանաբնույթ ձևակերպումը բավականին բարդ և կամայական մեկնաբանությունների առիթ տվող ձևակերպում է, քանի որ անկողմնակալության չափանիշն իրավական և էթիկական տիրույթում անչափելի է:

 

Պատասխանելով դիտարկմանը՝ Վահագն Թևոսյանը խոստացավ համապատասխան փոփոխություններն իրականացնել օրենքի նախագծում:

 

Վահագն Թևոսյանը շեշտեց նաև, որ օրենքի նախագծում ‹‹մահկաներ›› փնտրելը ճիշտ մոտեցում չէ, քանի որ դատարանի միջոցով միշտ էլ կարելի է լուծել առաջացած խնդիրները:

 

Ըստ նրա՝ շատ կարևոր է նախագծում տեղ գտած փոփոխությունների կոնցեպտը պատկերացնել, իսկ իրավական ձևակերպումները միշտ էլ կարելի է բարեփոխել:

 

 

Օրենքի նախագծի քննադատությամբ հանդես եկավ Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դասախոս Դավիթ Ալավերդյանը:

Նրա խոսքով, տպավորություն է ստեղծվում, թե այս օրենքով հեղինակները ցանկանում են պայքարել կեղծ նորությունների դեմ, ինչը, ամենայն հավանականությամբ, չի հաջողվի․ ‹‹Կեղծ նորությունների դեմ պայքարում է ամբողջ աշխարհը, բայց առայժմ որևէ երկիր այդ հարցում հաջողության չի հասել, այս նախագիծն էլ բացառություն չի լինելու››:

 

Վահագն Թևոսյանն էլ նշեց, որ նոր օրենքի նախագիծն ամենևին էլ նպատակ չունի պայքարել կեղծ նորությունների դեմ, այն ընդամենը ստեղծվել է դաշտը կարգավորելու համար․ ‹‹Այս օրենքի ստեղծման հիմնական նպատակն իշխանությանը և ընդդիմությանը մեդիահարթակում հավասար ներկայանալու իրավունք տալն է, ինչպես նաև փաստի ու պարզապես կարծիքի հստակ տարբերակումները, որոնց չտարբերակումը կարող է խնդիր դառնալ արդեն իրավական դաշտում››:

 

Օրենքում տեղ գտած ձևակերպումների և եզրույթների խրթինությանն անդրադարձավ նաև Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դասախոս Աստղիկ Ավետիսյանը: Նրա դիտարկմամբ, կարիք կա օրենքում տեղ գտած մի քանի եզրույթներ փոխարինել համարժեք բառերով, ինչպես նաև ամբողջականացնել որոշ ձևակերպումներ:

 

Հանդիպման վերջում Վահագն Թևոսյանը շնորհակալություն հայտնեց նախաձեռնության մասնակիցներին ու խոստացավ անպայման անդրադառնալ հնչեցված դիտողություններին և առաջարկություններն ուղարկել ԱԺ:

 

Հարկ է նշել, որ ‹‹Տեսալսողական մեդիայի մասին›› նոր օրենքի նախագիծը սահմանում է տեսալսողական մեդիածառայությունների, տեսալսողական տեղեկատվություն տարածողների կարգավիճակը, կանոնակարգում է լիցենզավորման, թույլտվության տրամադրման, ծանուցումների ստացման կարգը, իրավունքների ու պարտականությունների առաջացման հիմքերը, գործունեության ընթացքում ծագող հարաբերությունները:

 

Անի Պողոսյան

Այլ նորություններ
«ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՇԱՏ ԽԱՆԴՈՏ Է ԵՎ ՉԻ ՀԱՆԴՈՒՐԺՈՒՄ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱԿԱՍ ԿԱՄ ԱՆՏԱՐԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆ». ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ՀԱՐՈՅԱՆ
«Երևանի պետական համալսարանում դասավանդման գերազանցության մրցանակ» ամենամյա մրցույթի 2020 թ. ֆիզիկամաթեմատիկական անվանակարգում հաղթող է ճանաչվել Հեռահաղորդակցության և ազդանշանների մշակման ամբիոնի վարիչ Հովհաննես Հարոյանը: Պարոն Հարոյանի հետ զրուցել ենք մասնագիտության ընտրության, գիտական գործունեության, ինչպես նաև բնագավառի մարտահրավերների և դրանք հաղթահարելու ուղիների մասին:
ԵՊՀ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴՆ ԱՆՑԿԱՑՆԵԼՈՒ Է ԹԵԿՆԱԾՈՒԱԿԱՆ ԱՏԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Այս տարի Երևանի պետական համալսարանի փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետը դիմել է ՀՀ բարձրագույն որակավորման կոմիտե և ստացել թույլտվություն հոգեբանության մասնագիտական խորհուրդ ձևավորել և անցկացնել թեկնածուական ատենախոսությունների պաշտպանություններ ԺԹ.00.01 մասնագիտությամբ: