17.12.2018 | 
Ուսանողական
ԵՊՀ ՖԱՐՄԱՑԻԱՅԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ՝ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ԲՅՈՒՐՈՅՈՒՄ
ԵՊՀ ՖԱՐՄԱՑԻԱՅԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ՝ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ԲՅՈՒՐՈՅՈՒՄ
Դեկտեմբերի 13-ին և 14-ին ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտի երկրորդ կուրսի ուսանողները «Թունաբանական քիմիա» առարկայի շրջանակում այցելեցին «Փորձաքննությունների ազգային բյուրո» ՊՈԱԿ՝ փորձաքննությունների իրականացման ժամանակակից մեթոդներին ծանոթանալու նպատակով:

Ճանաչողական այցի ընթացքում ուսանողներն այցելեցին Տոքսիկոլոգիական բաժանմունքի լաբորատորիաներ, եղան  Ֆիզիկատեխնիկական և Քիմիական փորձաքննությունների բաժնի լաբորատորիաներում:

 

Ֆարմաքիմայի և ֆարմակագնոզիայի ամբիոնի ասիստենտ Սաթենիկ Պետրոսյանը նշեց, որ ուսանողների ոգևորությունն ակնհայտ էր. «Փորձաքննությունների ազգային բյուրոն գործնական առումով հեռանկարային է մեր ուսանողների համար»:

 

Պետրոսյանը տեղեկացրեց, որ ուսանողները ծանոթացել են փորձաքննությունների իրականացման ժամանակակից մեթոդներին, լսել դասախոսություններ և հարցուպատասխանի միջոցով ունեցել ակտիվ մասնակցություն:

 

Ուսանողների ուշադրության կենտրոնում թմրամիջոցներով և ալկոհոլներով թունավորումներն էին:

 

Ֆարմացիայի ինստիտուտի երկրորդ կուրսի ուսանող Էմմա Մարկոսյանի խոսքով, այս այցելությունը հետաքրքիր, տպավորիչ և ուսումնառատ էր:

 

Անգին Խաչատրյան

Այլ նորություններ
«ԵՊՀ-Ն ՍՈՎՈՐԵՑՐԵԼ Է ՏԱՐԲԵՐ ՈԼՈՐՏՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ԽՈՍԵԼ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԼԵԶՎՈՎ». ԳԱՅԱՆԵ ԼԱԼԱՅԱՆ
ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի ուսանող Գայանե Լալայանը «Լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հումանիտար գիտությունների ոլորտում մագիստրոսի կրթական ծրագրով հաղթողներից է: Գայանեի հետ զրույցի առանցքում ուսանողական տարիներից գիտական գործունեություն ծավալելու և վերապատրաստման միջազգային դասընթացների մասնակցելու կարևորությունն է:
«ԱՇԽԱՏԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿԱՍԼԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՂԹԱՆԱԿՆԵՐԻ ԳՐԱՎԱԿԱՆՆ ԵՆ». ՆԱՐԵ ՇԱԼՈՒՆՑ
ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի ուսանող Նարե Շալունցը «Լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հումանիտար ոլորտում մագիստրոսի կրթական ծրագրով երկրորդ տեղի մրցանակակիր է: Նարեի հետ զրուցել ենք ֆակուլտետի ընձեռած հնարավորությունների, ուսանողական տարիներից գիտական գործունեություն ծավալելու կարևորության և այլ թեմաների շուրջ: