26.01.2023 | 
Ուսանողական, Կրթություն, Գիտություն
«ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐՆ ՈՒՍԱՆՈՂԻ ՀԱՄԱՐ ՀԻԱՆԱԼԻ ԱՌԻԹ ԵՆ ՎԵՐԱՐԺԵՎՈՐԵԼՈՒ ՍԵՓԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ». ԱՇՈՏ ՄԿՐՅԱՆ
«ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐՆ ՈՒՍԱՆՈՂԻ ՀԱՄԱՐ ՀԻԱՆԱԼԻ ԱՌԻԹ ԵՆ ՎԵՐԱՐԺԵՎՈՐԵԼՈՒ ՍԵՓԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ». ԱՇՈՏ ՄԿՐՅԱՆ
ԵՊՀ հայ բանասիրության ֆակուլտետի ուսանող Աշոտ Մկրյանը մագիստրոսի կրթական ծրագրով «Լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հայագիտական ոլորտում 2-րդ տեղի մրցանակակիր է: Աշոտի հետ զրույցը ուղենշում է, թե ինչ ճանապարհ է անհրաժեշտ անցնել լավագույն ուսանող ճանաչվելու համար:

Հետաքրքրված լինելով տարբեր ոլորտներով՝ Աշոտն ի վերջո ընտրել է լեզվաբանի մասնագիտությունը: Նրա կարծիքով՝ լեզվաբանությունը մարդու առջև բացում է մտածողության մեկ այլ դաշտ, օգնում այլ դիտանկյունից նայել կյանքում ի հայտ եկող բազմաթիվ հարցերի, ինչն էլ մասնագիտության մեջ նրան ամենաշատն է գրավում: Ասում է՝ այդօրինակ մտածողության ձևավորման և ոլորտի լավագույն մասնագետներից մեկը դառնալու ձգտումն էլ բերել է իրեն Երևանի պետական համալսարան:

 

Զրույցի ժամանակ Աշոտը վստահեցնում է` նմանօրինակ մրցույթներն ուսանողի համար հիանալի առիթ են վերարժևորելու սեփական կարողություններն ու գնահատելու անցած ուղին:

 

«Ոգևորիչ է մասնակցել այնպիսի մրցույթների, որտեղ ոլորտի մասնագետները գնահատում են ուսանողական տարիների ընթացքում կատարած աշխատանքդ, խրախուսում ձգտելու ավելիին»,- կարևորում է Աշոտն ու հավելում․ «Դեպի հաղթանակ տանող ճանապարհը բարդ էր ու միևնույն ժամանակ՝ հետաքրքիր և լի գիտական գործունեությամբ»:

 

 

Հատկանշական է, որ Երևանի պետական համալսարանում զարգացող գիտական միտքն Աշոտին գրավել է դեռ առաջին կուրսից: Ուսանողական գիտական ընկերությունը, նրա կարծիքով, լավ հարթակ է գիտության ասպարեզում առաջին քայլերն անելու համար: Ասում է՝ կառույցին անդամակցելով՝ ուսանողներն սկսում են մտածել գիտական հոդվածներ տպագրելու մասին, ինչը, ի դեպ, «Լավագույն ուսանող» մրցույթի կարևոր չափորոշիչներից է:

 

Խոսելով ուսանողական տարիներին գիտական մտածողությունը զարգացնելու կարևորությունից` Աշոտն ընդգծում է ԵՊՀ գիտնականների դերն ու նշանակությունը։

 

«Ուսանելու տարիներին դասախոսներիս ուղղորդմամբ հասցրել եմ հրապարակել գիտական 2 հոդված, որոնցից մեկը տպագրվել է Բեյրութում, մյուսը՝ Երևանում: Առհասարակ նրանք ինձ համար կյանքի ուսուցիչներ են, որոնք ոչ միայն մասնագիտական գիտելիքներ են տալիս, այլև հաջողության հասնելու բանալին…»,- ասում է նա:

 

Աշոտի համոզմամբ՝ ԵՊՀ դասախոսները մասնագիտության նվիրյալներ են և միաժամանակ ունեն իր համար կատարելատիպ համարվող մարդու կարևոր հատկանիշները:  

 

- Նրանց փոխանցած բանալիով արդեն հասցրե՞լ ես հաջողության դռներ բացել,- հարցնում եմ` փորձելով հասկանալ՝ ստացած գիտելիքները գործնականում ինչպես է կիրառում:

 

- Այժմ Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում դասախոսում եմ «Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթ» առարկան: «Կրթական օվկիանոսի» մի կաթիլը լինելով՝ ձգտում եմ նպաստել ոլորտի զարգացմանը,- պատասխանում է նա՝ հայացքում ընդգծելով պատասխանատվության մեծ զգացումը:

 

 

Հատկանշական է, որ կրթական համակարգում բարեփոխումներ կատարելու գործում Աշոտը կարևորում է ուսանողների ներգրավվածության դերը: Նրա կարծիքով` հատկապես վերջին շրջանում սկսել է նկատելիորեն ընդգծվել ԵՊՀ-ի ուսանողակենտրոն լինելու փաստը: 

 

Հարցին, թե, իր կարծիքով՝ ինչպիսի՞ն պետք է լինի ուսանողը, որպեսզի նշանակալի դեր ունենա կրթական համակարգում բարեփոխումներ կատարելու գործընթացում, Աշոտը նշում է. «Առանց ջանք թափելու հնարավոր չէ հասնել լուրջ հաջողության: Դրա համար նախևառաջ անսահման նվիրվածություն, ամուր կամք և ծով համբերություն է պետք ունենալ: Այդ հատկանիշներով օժտված է սերմնացանը, որը գիտի սերմը ցանելու, բերքը հավաքելու ժամանակը: Սերմնացան լինելով միայն կարող ենք հասնել մեր նպատակին…»:

Մարինե Մկրտչյան

Այլ նորություններ
ԱՄՐԱՊՆԴՎՈՒՄ Է ԵՊՀ-ՀՀ ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
ԵՊՀ-ի և ՀՀ ֆինանսների նախարարության միջև կնքված հուշագրի շրջանակում ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը կազմակերպել էր հանդիպում նախարարության ներկայացուցիչների հետ:
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԱՄՓՈՓՎԵԼ ԵՆ «ԼԱՒԱԳՈՅՆ ԳՐԱԲԱՐԱԳԷՏ» ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՅԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
«Լավագոյն գրաբարագէտ» խորագրով օլիմպիադայի արդյունքների ամփոփման հանդիսավոր արարողության ժամանակ առաջին, երկրորդ և երրորդ կարգի մրցանակակիրներն արժանացել են պարգևների, մնացած մասնակիցները՝ շնորհակալագրերի և խրախուսական մրցանակների: