Մրցույթին 19 երկրներից (Ռուսաստան, Բելառուս, Հայաստան, Վրաստան, Գերմանիա, Ֆրանսիա, Իսրայել, Ինդոնեզիա, Մալազիա և այլն) ներկայացվել է 419 նախագիծ, որոնք դիտարկել և գնահատել են միջազգային ավելի քան 80 փորձագետներ։ Ներկայացված ծրագրերից եզրափակիչ փուլ է անցել 10-ը, այդ թվում՝ ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի փորձագիտական թիմի ներկայացրած նորարարական նախագիծը, որը, ի դեպ, միակն է ոչ միայն Հայաստանից, այլև Կովկասյան տարածաշրջանից։
Կենտրոնի փորձագետներ և նախագծի համահեղինակներ Արուսյակ Ալեքսանյանն ու Մարիամ Մուրադյանը հրավիրվել են Մոսկվա և Նիժնի Նովգորոդ քաղաքներ մրցույթի եզրափակիչ փուլին և դրա նախապատրաստական աշխատանքներին մասնակցելու համար։
Կրթական նորարարությունների միջազգային մրցույթի նպատակն է նպաստել կրթության ոլորտում նորարարական միջավայրի զարգացմանը։ Կրթության պատրաստվածության ցուցիչն արտակարգ իրավիճակներում կրթական համակարգերի պատրաստվածության չափման գործիք է, որը փորձարկվել է Հայաստանում և Ղրղզստանում, իսկ դրա մեթոդաբանությունն ու հնարավորությունները ներկայացվել են Ղազախստանում և Վրաստանում՝ գործող միջազգային և տեղական կազմակերպություններում, ինչպես նաև Կրթության նախարարությունում։
Նշենք, որ մրցույթի կազմակերպիչը «Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոց» ազգային հետազոտական համալսարանն է (НИУ ВШЭ)։ Նախորդ տարի մրցույթի մասնակիցները եղել են 5789-ը։