Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
Pedagogy and Education Development Center
.
>
Մտագրոհը՝ որպես փոխներգործուն (ինտերակտիվ) ուսուցման մեթոդ
2022 | Հոդված
«Գիտական Արցախ», 2022, №1(12), էջեր 187-195
Մոդուլային ուսուցման տեխնոլոգիայի կիրառումը հայոց լեզվի բուհական դասընթացում
2022 | Հոդված
«Կրթությունը 21-րդ դարում», 2022, 1(7), էջեր 88-96
Сравнительный анализ управления системами высшего образования Республики Армения и Швеции
2022 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, 2022, Թիվ 1(7), 186-191 էջ, Հայաստան
,
The applicable significance of art technologies in the formation of cultuirological and socio-pedagogical competences of learners
2022 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, էջ 212-217, թիվ 8/2/, 2022
Երաժշտաթերապիայի սոցիալ-մանկավարժական առանձնահատկությունները
2022 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, 2022, 1(7), 173-180 էջ, Հայաստան
Բուլլինգի երևույթը և նրա թողած հետևանքները
2022 | Հոդված
«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող հանդես, թիվ 1(7), 2022, Երևան
Проблема социальной справедливости и защиты детей с особыми образовательными подребностями в Армении, Традиции и новации в професиональной подготовке и деятеьности педагога
2022 | Հոդված
Сб. науч. Тр. IV Меж. Науч. Прак. Конф., 24-26 марта, Тверь 2022, вып.20-254
Народные басни как предпосылки развития педагогической антропологии, Радиции и новации в профессиональной подготовке и деятельности педагога
2022 | Հոդված
Сб. науч. тр. IV Междунар. науч.-практ. конф. 24–26 марта 2022 г., Тверь, 2022, Выпуск 20, с. 210-214
Սոցիալական մանկավարժության և մանկավարժական մարդաբանության փոխառնչությունները
2022 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, Երևան, 2022, 1(7), 180-185 էջ
Ձախլիկության ախտորոշումը և առաջատար ձեռքը որոշելու ուղիները
2022 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, 2022, 2(8), էջ 24-31, Հայաստան