Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
Pedagogy and Education Development Center
.
>


Pedagogy and Education Development Center

Hybrid/Blended Learning
2021 | Հոդված
Handbook "Innovative and Technology Enhanced Teaching and Learning". ERASMUS+ CBHE “PRINTeL” project, 2021, 245-251 էջ, Հայաստան
The Techniques of Upbringing Symbolism and their Application in Public Communication (Դաստիարակության կերպավորման տեխնիկան և դրա կիրառումը հանրային հաղորդակցման ոլորտում)
2020 | Հոդված
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա», 2020 № 1 (31) էջ 63-72
|
Современные Проблемы Инновационного Обучения
2019 | Հոդված
Вісник Черкаського Університету. Серія Педагогічні Науки, 2019, 3, 14-17 էջ
Ռիսկային Իրավիճակի Կարգավորիչների Հիմնախնդիրը Մանկավարժական Ռիսկաբանության Մեջ
2019 | Հոդված
Կրթությունը 21-րդ դարում, 2019, 1(1), 69-79 էջ
,
Բուհի կառավարման ժամանակակից հիմնախնդիրները արդիականացող աշխարհում
2019 | Հոդված
Գիտական Արցախ, 2019, 1(2), 260-269 էջ
The Role of New Educational Technologies in Teachers’ Professional Preparation in Higher Education
2018 | Հոդված
Education – Technology – Computer Science, 2018, 4/26, 360-364 էջ
Շարունակական կրթության արժեքաբանության հիմնախնդիրը եվ ցուցանիշային վերլուծությունը հհ-ում
2018 | Հոդված
Մեծահասակների կրթությունը եվ ուսումնառությունը հայաստանում, 2019, 192-206 էջ
Онлайн образование в высшей школе: диагностика педагогических коммуникаций на будущее
2018 | Հոդված
Науковий вiсник льотноï академiï, 2018, Вып. 3, стр. 229-233
|
О совершенствовании коммуникативных компетенций будущего педагога
2018 | Հոդված
Вісник Черкаського університету. Серія ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. 2018, № 5, стр. 7-15
|
Risk perception and evaluation of risk factors among learners: construction of analytical approach in educational riskology
2017 | Հոդված
Կրթության հիմնահարցերը 21-րդ դարում: 2017, էջ 230-236
|
, , , , , ,
ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի 95-ամյա անցած ուղին
2016 | Գիրք
Զանգակ, 2016թ․, 144 էջ
Սովորողների ինքնավերլուծության եվ ինքնագնահատման մեթոդների կիրառման հիմնախնդիրը դասավանդման գործընթացում
2016 | Հոդված
Երիտասարդ գիտնականների միջազգային, ամառային դպրոց «Կրթության ժամանակակից հիմնախնդիրները»: 2016, էջ 11-16 էջ, Հայաստան
|
Կրթության որակի հետազոտման և դրա արդյունքների կիրառման հիմնախնդիրը կրթական փոփոխություններում
2015 | Հոդված
Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները, 2015, էջ 3-7 էջ
|
Դաստիարակչական խորհրդատվության դասավանդման մեթոդական հագեցվածության հիմնահարցի շուրջ
2015 | Հոդված
Մանկավարժական միտք, 2015թ․, 4/59, էջ 91-99 էջ
|
The Problem of Education Quality Research and the use of the Results in Educational Changes
2015 | Հոդված
Proceedings of the Educational Research International Conference entitled «Education quality measurement and evaluation problems», Yerevan, Ped. Press, 2015, P. 3-7
On the Issues of Contemporary Saturation of Teaching Methods of the “Educational Consulting”
2015 | Հոդված
“Pedagogical thought” Scientific Journal, Yerevan, № 3-4, 2015, 91-99
Միջանձնային հաղորդակցման իրականացումը կրթական գործընթացում
2015 | Գիրք
Եր., ԵՊՀ հրատ., 2015, 264 էջ: publishing.ysu.am
Education in Armenia: from old memories to integration into Europe
2015 | Հոդված
Published in the book: Education across Europe - A Visual Conversation. EERA – European Education Research Association, Network, 17 - Histories of Education, Berlin, 2015, P. 19-23
The Problem of Tolerance Training in Educational Institutions
2014 | Հոդված
“Education, science and economics at universities and schools. Integration to international educational area” Publications International Scientific Conference 24-29 March 2014, Tsaghkadzor, 2014: Volume 2. P.61-63
Սովորողների ինքնագնահատման և փոխադարձ գնահատման մեթոդների կիրառումն արժեքային հարաբերությունների զարգացման գործընթացում
2014 | Հոդված
«Մանկավարժության ժամանակակից հիմնախնդիրները» տարածաշրջանային միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու: Եր., «Զանգակ» հրատ., 2014, էջ 16-18
Communication Models’ Contribution to Stability, Reproduction and Change of Social Values (Հաղորդակցական մոդելների ազդեցությունը սոցիալական արժեքների կայունության, վերարտադրության եվ փոփոխման գործում)
2013 | Հոդված
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն» 139.5, Երևան 2013 թ., էջ 32-39
|
Դասավանդողի հաղորդակցական ներգործության և սովորողի հաղորդակցական ակտիվության փոխառնչությունների հարցի շուրջ
2013 | Հոդված
«Մանկավարժական միտք» գիտական հանդես: Եր., «Զանգակ» հրատ., 2013, № 3-4, էջ 11-21
Դպրոցականի հաղորդակցական ակտիվության խթանման ու զարգացման հնարավորությունները
2013 | Հոդված
«Հայ մանկավարժության պատմությունը և դպրոցի արդի հիմնախնդիրները» միջբուհական գիտաժողովի նյութերի ժողովածու: Եր., «Զանգակ» հրատ., 2013, 80 էջ, էջ 48-53
Կրոնն արդի մանկավարժական հաղորդակցման համակարգում
2011 | Հոդված
Աճեմյան մատենաշար ԺԴ, 21-րդ դարի կրոնական մարտահրավերները և Հայաստանը, ԵՊՀ Աստվածաբանության ֆակուլտետ, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2011, էջ 101-105
Особенности коммуникативной модели в образовательной системе РА: Задачи и пути решения в условиях 21-го века (Результаты исследования)
2010 | Հոդված
“Университетское образование в 21-ом веке”: Собрания материалов международной научной конференции, Ер.: Издательство ЕГУ, 2010, с. 106-111
Հեքիաթ տեխնոլոգիայի կիրառումը կրտսեր դպրոցում
2009 | Հոդված
«Նախաշավիղ» գիտամեթոդական հանդես. ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտի, 2009, թիվ 1-2, էջ 14-21
Проблема межличностного общения в истории педагогической мысли
2009 | Հոդված
Вестник НИЭУП: “Молодежь и наука:реальность и будущее”: Материалы II международной научно-практической конференции, Т.1:Проблемы педагогики, г. Невинномысск, 2009, (В А4 формате) с. 49-51
21-րդ դարի պահանջներին համարժեք հաղորդակցման մոդելը և ՀՀ կրթության համակարգը
2009 | Հոդված
«Մանկավարժական միտք» գիտական հանդես, Երևան, 2009, թիվ 3-4, էջ 39-46
Коммуникативные аспекты социального управления в сфере образования
2009 | Հոդված
Тематический сборник Балтийской педагогической академии, СПб., 2009, (А4) с. 58-62
О роли коммуникативных технологии в процессе формирования и развития личности XXI века
2009 | Հոդված
Результаты педагогического эксперимента, “Личность и культура”: Международный журнал Российской академии наук, Москва, 2009, N6, (А4) с. 58-62
Միջանձնային հաղորդակցման ոչ խոսքային միջոցների հնարավորությունները մանկավարժական գործընթացում
2008 | Հոդված
«Լրատու Մեսրոպ Մաշտոց համալսարանի» Գիտական հոդվածների ժողովածու, Ստեփանակերտ, 2008, թիվ 1, էջ 143-152
Հաղորդակցման կարողությունների ձևավորման հնարավորությունները մանկավարժական գործընթացում
2008 | Հոդված
«Գիտական տեղեկագիր» Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ, Երևան, 2008, թիվ 1-2, (7-8), էջ 11-18
Կրտսեր դպրոցում միջանձնային հաղորդակցման տեխնոլոգիաների կիրառման հարցի շուրջ
2008 | Հոդված
«Մանկավարժական միտք» գիտական հանդես, Երևան, 2008, թիվ 4, էջ 108-116
,
Հրաշք մատիկներ. Մատիկները մեզ դարձնում են իմաստուն և առողջ
2007 | Գիրք
Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների, ծնողների և մանկապարտեզի դաստիարակների համար: Երևան, 2007, 40 էջ
Հաղորդակցման հիմնահարցը մանկավարժության մեջ
2007 | Հոդված
Գիտական տեղեկագիր ԱրՊՀ-ի. Ստեփանակերտ, 2007, թիվ 3(16), էջ 132-136
,
Հրաշք մատիկներ. Մատիկները մեզ օգնում են մտածել, ստեղծագործել, խոսել, հաշվել, հաղորդակցվել
2006 | Գիրք
Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների, ծնողների և մանկապարտեզի դաստիարակների համար: Երևան, 2006, 54 էջ
,
Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ. Քսաներորդ դարի մանկավարժական տեսություններ
2005 | Գիրք
Ձեռնարկ մանկավարժների և ուսանողների համար: Երևան, 2005, 407 էջ
Մանկավարժական հաղորդակցումն արդի կրթական համակարգում
2005 | Հոդված
«Մխիթար Գոշ» գիտամեթոդական հանդես. Հասարակական գիտություններ, Վանաձոր, 2005, թիվ 2, էջ 66-68
Մանկավարժական հաղորդակցման իրականացման ոչ խոսքային միջոցները
2004 |
«Գիտական տեղեկագիր» Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի. Հումանիտար գիտություններ, Երևան, 2004, թիվ 1, էջ 163