Օրացույց

Հեղինակի որոնում

Ա | Բ | Գ | Դ | Ե | Զ | Է | Ը | Թ | Ժ | Ի | Լ | Խ | Ծ | Կ | Հ | Ձ | Ղ | Ճ | Մ | Յ | Ն | Շ | Ո | Չ | Պ | Ջ | Ռ | Ս | Վ | Տ | Ր | Ց | ՈՒ | Փ | Ք | Օ | Ֆ

Նորություններ

Միջազգային երկօրյա գիտաժողովին մասնակցելու նպատակով Երևանի պետական համալսարան են ժամանել հյուրեր՝ Ուրուգվայից, Գերմանիայից, Հնդկաստանից և այլ երկրներից։ Տարբեր թեմաներով զեկուցումներ ներկայացրին 50 հետազոտողներ, որոնցից 10-ը՝ օտարերկրյա կրթական հաստատություններից։

 

ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան, պ.գ.դ. Էդիկ Մինասյանը մինչ գիտաժողովի մեկնարկը մեզ հետ զրույցում նշեց, որ ֆակուլտետի երեք լսարաններ անվանակոչվեցին ակադեմիկոսներ Հ․ Մանանդյանի, Լ․ Խուրշուդյանի և Հ․ Սիմոնյանի անուններով, քանի որ նրանք մեծ հետք են թողել Երևանի պետական համալսարանի պատմության մեջ:

 

 

Անդրադառնալով «Քաղաքակրթություններ և պատերազմներ» խորագրով երկօրյա գիտաժողովի կազմակերպմանը և դրա կարևորությանը, Է. Մինասյանն ասաց, որ դեռ մեկ տարի առաջ էր ծրագրված միջազգային գիտաժողովի կազմակերպումը՝ նվիրված պատմաբանի օրվան: Ֆակուլտետի դեկանը վստահեցրեց, որ քննարկումները կանցնեն գիտական մեծ արդյունավետությամբ և կլինեն շարունակական:

 

Մոնտեվիդեոյի համալսարանի հումանիտար գիտությունների ֆակուլտետի դեկան, պրոֆեսոր Աննա Ֆրեգան գիտաժողովին ներկայացրեց «Պատերազմը և հեղափոխությունը Ուրուգվայ պետության կայացման գործընթացում, 1810-1830 թթ.» թեմայով զեկուցում: Մեզ հետ զրույցում նա ընդգծեց, որ իր համար գիտաժողովին մասնակցելը հրաշալի առիթ էր Հայաստան այցելելու և համալսարանների միջև գործակցային կապն ամրապնդելու տեսանկյունից:

 

 

«Մասնակցելով գիտաժողովին՝ նպատակ ունեմ հայ գործընկերներիս ներկայացնելու Ուրուգվայի 19-րդ դարի պատմության հետաքրքիր դրվագները, առավել խորությամբ ծանոթանալու Հայաստանի պատմությանն ու անցած ուղուն, ինչը հնարավորություն կտա հատման կետեր գտնելու Ուրուգվայի և Հայաստանի պատմությունների միջև»,- ասաց Ա. Ֆրագեն:

 

 

 

Գիտաժողովին մասնակցում էին նաև երիտասարդ հետազոտողներ: ԵՊՀ մշակութաբանության ամբիոնի ասպիրանտ Արմինե Տիգրանյանը ներկայացրեց իր գիտական փորձառությունը, որը գրեթե երկու տարիների ընթացքում է ձեռք բերել: Արմինեի խոսքով՝ միջազգային գիտաժողովները հնարավորություն են ընձեռում ոչ միայն սեփական հետազոտությունները ներկայացնելու, այլև գործակցային ամուր կապեր ստեղծելու միջազգային գործընկերների հետ:

 

 

Աշակերտները ծանոթացան համալսարանի, հատկապես ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի գործունեությանը, եղան ֆակուլտետի հեռուստա- և ռադիոստուդիաներում: ՀՀ դպրոցների 7-12-րդ դասարանների ավելի քան 120 աշակերտներ հնարավորություն ունեցան իրենց խոսքը ձայնագրելու պրոֆեսիոնալ ստուդիայում, ապա՝ նկարահանվելու հեռուստաստուդիայում: Նրանք ծանոթացան լրագրողի աշխատանքին, ստացան իրենց հետաքրքրող հարցերի պատասխանները: Գալով ԵՊՀ կենտրոնական մասնաշենքի նախասրահ՝ աշակերտները ներկայացրին թեմատիկ տաղավարներ, որոնք կազմված էին իրենց՝ մեդիային և մեդիագրագիտությանը վերաբերող նախագծերի հիման վրա:

 

 

ԵՊՀ զարգացման և նորարարության գծով պրոռեկտոր Միքայել Հովհաննիսյանը, ողջունելով աշակերտներին, հույս հայտնեց, որ նրանց այցելությունը ԵՊՀ կարևոր նշանակություն կունենա հետագայում՝ մասնագիտական կողմնորոշման ժամանակ: Պրոռեկտորը նշեց, որ արագ զարգացող աշխարհում տեղեկատվության հետ «ճիշտ վարվելու» ձևերին տիրապետելը մեր օրերում ամենակարևոր հմտություններից մեկն է:

 

 

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը, խոսելով նախագծի կարևորության և դրա շրջանակում կատարված աշխատանքների մասին, ասաց, որ աշակերտները ոչ միայն սովորեցին մեդիագրագիտություն, այլև ձեռք բերեցին հետազոտական աշխատանքներ ու ուսումնասիրություններ կատարելու, միմյանց հետ համագործակցելու և հաղորդակցվելու հմտություններ:

 

 

Հիմնադրամի կրթական նորարարությունների և հետազոտությունների վարչության պետ Լիլիթ Մկրտչյանն ընդգծեց, որ պատահական չէ, որ «Մեդիաստեղծո՞ղ, թե՞ մեդիասպառող» նախագիծն ամփոփվում է հենց Երևանի պետական համալսարանում:

 

«Ակնկալում ենք, որ ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի հետ համագործակցությունը շարունակական կլինի, հաջորդ փուլում աշակերտ-ուսանող կապը կընդլայնվի, և աշակերտները համատեղ նախագծեր կիրականացնեն»,- ասաց Լ. Մկրտչյանը:

Վարչության պետը հույս հայտնեց, որ աշակերտները մի քանի տարի անց մասնագիտական կրթություն կստանան և կլինեն Երևանի պետական համալսարանի ուսանողներ:

 

 

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանը համոզմունք հայտնեց, որ, մասնակցելով «Մեդիասպառո՞ղ, թե՞ մեդիաստեղծող» նախագծին, աշակերտները կարողացել են է՛լ ավելի զարգացնել մեդիայից օգտվելու իրենց հմտությունները, և ընդլայնվել է մեդիագրագիտության շրջանակը:

 

 

«Կարևոր է, որ թե՛ իբրև մեդիասպառող և թե՛ իբրև մեդիաստեղծող դուք մեդիագրագետ լինեք, իսկ մեդիագրագիտությունն անհրաժեշտ բովանդակությունը որոնելու, գտնելու, այն քննադատաբար վերլուծելու, գնահատելու հմտությունների ամբողջությունն է»,- դիմելով աշակերտներին՝ ասաց ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկանը և հավելեց. «Համացանցի առկայությամբ մեծացել են տեղեկատվական հոսքերը, տարածվում է ահռելի ծավալով չճշտված և կեղծ տեղեկատվություն, և այս համատեքստում առավել քան կարևորվում են մեդիագրագիտությունը, ճիշտ և ստուգված աղբյուրներից օգտվելու հմտությունները»:

 

Նշենք, որ նախագծի մասնակից աշակերտները ուսումնասիրեցին, վերլուծեցին մեդիայի դերը և ազդեցությունը մարդու կյանքի վրա, նախագծային աշխատանքի միջոցով զարգացրին քննադատական մտածողությունը, որը հնարավորություն կտա վերլուծելու, գնահատելու համացանցի և մեդիայի արժանահավատ լինելը, զարգացնելու դրանցից օգտվելու հմտությունները:

 

Նախագծի շրջանակում դպրոցներում ստեղծվել են մեդիա ակումբներ՝ «Մեդիասպառո՞ղ, թե՞ մեդիաստեղծող» խորագրով: Ակումբն ընտրել և ուսումնասիրել է փաստերի ստուգման գործիքները և կեղծ լուրերը, մասնավորապես՝ ինչպես տարբերակել ու չտարածել դրանք:

 

Միջոցառման ավարտին աշակերտներին հանձնվեցին շնորհակալագրեր:

Հանդիպման նպատակն էր ուսանողներին մասնագիտական նոր գիտելիքներ փոխանցելը:

 

Հանդիպման սկզբում միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի դեկան Գեղամ Պետրոսյանը դեսպանին ողջունելուց հետո անդրադարձել է ֆակուլտետի ստեղծմանն ու զարգացմանը, որից հետո դեսպանը ներկայացրել է երկու երկրների փոխգործակցության պատմությունն ու հեռանկարները: Նա իր օրինակով ներկայացրել է դիվանագետի առաքելությունը, հիմնական գործառույթները և պարտավորությունները, դիվանագիտական բանակցություններ վարելու, դիվանագիտական արարողակարգի և վարվեցողության առանձնահատկությունները։

 

«Դիվանագիտական գրագրություն (իսպաներեն)» առարկայի դասախոս, ԵՊՀ դիվանագիտական ծառայության և մասնագիտական հաղորդակցման ամբիոնի դոցենտ, բ․գ․թ. Ռուզաննա Պետրոսյանը, շեշտելով, որ առցանց դասախոսությունը ֆակուլտետի ուսանողների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի համատեղ աշխատանքի արդյունք է, նշեց․ «Դասախոսությունը կազմակերպելու գաղափարը ստեղծվել է ուսանողների հետ քննարկումների արդյունքում՝ հաշվի առնելով, թե որքան կարևոր են դիվանագետների և հատկապես դեսպանների հետ հանդիպումները: Այնուհետև ֆակուլտետի ղեկավարությունն օժանդակեց հանդիպման կազմակերպման հարցում»։

 

 

Դեսպան Սոս Ավետիսյանը, կարևորելով նմանատիպ հանդիպումներն ու նախաձեռնությունները ուսանողների մասնագիտական կայացման և զարգացման տեսանկյունից, ուսանողներին խորհուրդ տվեց անընդհատ ուսումնասիրել մասնագիտական գրականություն՝ չսահմանափակվելով սակավաթիվ հոդվածներով և, որ ամենակարևորն է, չամաչել հարցեր տալուց, քանզի պրոֆեսիոնալ մասնագետ են դառնում հիմնականում հարցասերները:

 

 

 

ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ուսանող Թամարա Սարգսյանը, մեզ հետ զրույցում անդրադառնալով կազմակերպված հանդիպման կարևորությանը, նշեց. «Դեսպանի տված խորհուրդները կդառնան մասնագիտական զարգացման կարևոր ուղենիշ և մոտիվացիայի աղբյուր: Հանդիպելով այսօրինակ ձեռքբերումներ ունեցող մասնագետների հետ՝ գիտակցում ենք, որ մեր մասնագիտության մեջ հմտանալու և մեր հայրենիքին արժանի լինելու համար պետք է ձգտենք ավելիին»:

 

 

Նշենք, որ առցանց դասախոսությանը մասնակցել է նաև դեսպանության երրորդ քարտուղար, ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի շրջանավարտ Ժենյա Գյուլբանգյանը։ Ռ. Պետրոսյանի խոսքով՝ վերջինս լավ օրինակ է ուսանողների համար հասկանալու, որ որակյալ կրթության, ջանադիր աշխատանքի և անձնային որակների շնորհիվ նրանցից յուրաքանչյուրը կարող է դառնալ լավ դիվանագետ և մեր երկրի շահերը ներկայացնել այլ պետություններում:

Մրցույթին 19 երկրներից (Ռուսաստան, Բելառուս, Հայաստան, Վրաստան, Գերմանիա, Ֆրանսիա, Իսրայել, Ինդոնեզիա, Մալազիա և այլն) ներկայացվել է 419 նախագիծ, որոնք դիտարկել և գնահատել են միջազգային ավելի քան 80 փորձագետներ։ Ներկայացված ծրագրերից եզրափակիչ փուլ է անցել 10-ը, այդ թվում՝ ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի փորձագիտական թիմի ներկայացրած նորարարական նախագիծը, որը, ի դեպ, միակն է ոչ միայն Հայաստանից, այլև Կովկասյան տարածաշրջանից։

 

Կենտրոնի փորձագետներ և նախագծի համահեղինակներ Արուսյակ Ալեքսանյանն ու Մարիամ Մուրադյանը հրավիրվել են Մոսկվա և Նիժնի Նովգորոդ քաղաքներ մրցույթի եզրափակիչ փուլին և դրա նախապատրաստական աշխատանքներին մասնակցելու համար։ 

 

Կրթական նորարարությունների միջազգային մրցույթի նպատակն է նպաստել կրթության ոլորտում նորարարական միջավայրի զարգացմանը։ Կրթության պատրաստվածության ցուցիչն արտակարգ իրավիճակներում կրթական համակարգերի պատրաստվածության չափման գործիք է, որը փորձարկվել է Հայաստանում և Ղրղզստանում, իսկ դրա մեթոդաբանությունն ու հնարավորությունները ներկայացվել են Ղազախստանում և Վրաստանում՝ գործող միջազգային և տեղական կազմակերպություններում, ինչպես նաև Կրթության նախարարությունում։

 

Նշենք, որ մրցույթի կազմակերպիչը «Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոց» ազգային հետազոտական համալսարանն է (НИУ ВШЭ)։ Նախորդ տարի մրցույթի մասնակիցները եղել են 5789-ը։

ԵՊՀ-ի և ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի միջև ստորագրված գործակցության համաձայնագրով կողմերը միավորելու են իրենց ջանքերը մասնագետների վերապատրաստման, կրթական և գիտահետազոտական լրացուցիչ աշխատանքներ կատարելու, համատեղ այլ ծրագրեր իրագործելու համար։

 

 

Նախանշված նպատակներին հասնելու համար կողմերը ներդնելու են ուսումնամեթոդական բազաներ, լաբորատորիաներ, մարդկային ռեսուրսներ, մասնագիտական գիտելիքներ, ունակություններ ու հմտություններ։

 

 

Ըստ համաձայնագրի՝ համագործակցության շրջանակում կազմակերպվելու են նաև գիտաժողովներ, կլոր սեղան-քննարկումներ և ակադեմիական այլ միջոցառումներ։