Օրացույց

Հեղինակի որոնում

Ա | Բ | Գ | Դ | Ե | Զ | Է | Ը | Թ | Ժ | Ի | Լ | Խ | Ծ | Կ | Հ | Ձ | Ղ | Ճ | Մ | Յ | Ն | Շ | Ո | Չ | Պ | Ջ | Ռ | Ս | Վ | Տ | Ր | Ց | ՈՒ | Փ | Ք | Օ | Ֆ

Նորություններ

ԵՊՀ-ի կողմից ներկայացված թեմաներից ֆինանսավորման են երաշխավորվել «Ածխածնի նանոխողովակների և նանոկոմպոզիտային միացությունների հիման վրա ճկուն գազային սենսորների պատրաստում», «Ազոլների հենքի վրա ասիﬔտրիկ օրգանոկատալիզ սինթեզ և ակտիվություն», «Կենսաանվտանգության կարողությունների զարգացում Հայաստանում. կաթնասունները որպես հիվանդությունների վեկտորներ», «Մետաղակայուն մանրէները որպես շրջակա ﬕջավայրի կենսավերականգնման ﬕջոցներ» և «Նանոկառուցվածքների մոդելավորման և սիմուլյացիաների գիտաուսուﬓական կենտրոնի ստեղծում» թեմաները:

 

Մեզ հետ զրույցում ԵՊՀ գիտական քաղաքականության վարչության պետ Երանուհի Մանուկյանն ասաց, որ հայտարարված մրցույթի նպատակն է աջակցել նոր գիտական խմբերի և լաբորատորիաների ստեղծմանը, ինչպես նաև նպաստել արդեն գործող գիտական լաբորատորիաների կամ բաժինների ամրապնդմանը:

 

«Ինչպես գիտենք, ՀՀ կառավարության 2021 թ. ապրիլի 8-ի որոշմամբ 2021 թ. պետական բյուջեով նախատեսված գիտական և գիտատեխնիկական հետազոտությունների ծրագրի միջոցառումների իրականացման համար հատկացված  ֆինանսական միջոցներն ավելացել են, ինչը նպատակ ունի ընդլայնելու ոչ միայն մեկնարկային լաբորատորիաների զարգացումը, այլև թեմատիկ հետազոտությունների ծավալը. 2021 թվականին նախատեսվում է տրամադրել շուրջ 50 դրամաշնորհ»,- ասաց Երանուհի Մանուկյանը:

 

Նրա խոսքով, գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման շրջանակում գիտական խմբերի մեկնարկի կամ լաբորատորիաների (բաժինների) ամրապնդմանն աջակցության մրցույթի արդյունքում ֆինանսավորման է երաշխավորվել 16 թեմա, որոնցից 5-ը՝ ԵՊՀ-ից:

 

«Ըստ էության՝ մրցույթի արդյունքները տրամաբանական են, քանի որ բուհերի մեջ երաշխավորված թեմաների քանակով ԵՊՀ-ն մշտապես առաջատարն է, և այս մրցույթի արդյունքներն էլ դրա վառ վկայությունն է: Այսինքն, գիտական արդյունավետությունը համահունչ է ներկայիս իրավիճակին»,- նշեց Գիտական քաղաքականության վարչության պետը:

 

Երանուհի Մանուկյանը նշեց, որ դրամաշնորհները կտրամադրվեն 36 ամիս տևողությամբ, որի ընթացքում 4-5 անձից բաղկացած գիտահետազոտական խմբերը կիրականացնեն իրենց հետազոտությունները:

 

Այս մրցույթի համար Գիտության կոմիտեի սահմանած կարևոր չափանիշներից, ըստ Երանուհի Մանուկյանի, այն է, որ հետազոտական խմբերում պարտադիր պետք է ներառվեն երիտասարդներ, ինչը շատ կարևոր է սերնդափոխության տեսանկյունից, քանի որ այս ձևաչափով նրանք հնարավորություն կստանան ձեռք բերելու գիտական աշխատանքներ իրականացնելու և դրամաշնորհային ծրագրերի մասնակցության համար անհրաժեշտ հմտություններ:

 

Քնար Միսակյան

 

ԵՊՀ Պալեանների անվան դահլիճում կայացած միջոցառման ժամանակ Իրավագիտության ֆակուլտետի դեկան Գագիկ Ղազինյանը ողջունեց ներկաներին և ասաց, որ չնայած Կարմիր խաչի և ֆակուլտետի միջև համագործակցությունը տարիների պատմություն ունի, սակայն մինչև օրս դրա վերաբերյալ իրավական փաստաթուղթ չկար։


«Ես համոզված եմ, որ այս հուշագիրը ոչ միայն իրավական ձև կտա մեր համագործակցությանը, այլև կնպաստի դրա ամրապնդմանն ու զարգացմանը»,- նշեց դեկանը։

 


Գ. Ղազինյանը շեշտեց, որ հուշագրով նախատեսված ծրագրերը նպաստելու են ֆակուլտետում առաջին հերթին հումանիտար իրավունքի զարգացմանը։


Կարմիր խաչի պատվիրակության ղեկավարի տեղակալ Միրիամ Էլ Խոլին նույնպես ողջունեց ներկաներին և ասաց, որ շատ հաճելի է գտնվել Երևանի պետական համալսարանում և ներկա լինել նմանատիպ կարևոր հուշագրի ստորագրմանը։


«Այս հուշագիրը կարևոր քայլ է մեր ընթացիկ համագործակցության համատեքստում։ Տարիների ընթացքում ԵՊՀ-ն և Կարմիր խաչի միջազգային կոմիտեն իրենց ներուժն ուղղորդել են Հայաստանում միջազգային մարդասիրական իրավունքի զարգացմանը։ Ես ուրախ եմ, որ համալսարանն անընդհատ առաջ է շարժվում և առաջարկում է համագործակցության նոր եզրեր, ինչպիսին է, օրինակ, հետազոտությունների և վերապատրաստման համար նախատեսված կենտրոնի ստեղծումը ֆակուլտետում»,- նշեց նա և հավելեց, որ համագործակցությունն ուղղված է լինելու միջազգային մարդասիրական իրավունքի հանդեպ հարգանքը Հայաստանում խթանելուն։

 


Միրիամ Էլ Խոլիի խոսքով՝ հուշագիրը Կարմիր խաչի գրասենյակն ու Իրավագիտության ֆակուլտետը միավորում է երեք ուղղություններով՝ մարդասիրական իրավունքի ակադեմիական հետազոտություն, դրա ուսուցանում իրավաբանների համար և մասնագիտացված կրթություն՝ մյուս ուղղություններով։


Ողջույնի խոսքով հանդես եկավ նաև Քրեական իրավունքի ամբիոնի պրոֆեսոր Աննա Մարգարյանը, որը նշեց, որ երկար տարիների համագործակցությունն ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա դնելու անհրաժեշտություն կար։


«Հատկապես 44-օրյա պատերազմից հետո մեզ համար ակնհայտ էր միջազգային մարդասիրական իրավունքի ոլորտում միջազգային հարթակներում հանդես գալու համար համապատասխան մասնագետների ձևավորման անհրաժեշտությունը»,- ասաց նա։

 


Հուշագրի ձեռքբերումը շնորհավորեց նաև Կարմիր խաչի հայաստանյան գրասենյակի մամուլի պատասխանատու Զառա Ամատունին՝ հույս հայտնելով, որ համագործակցության շնորհիվ կձևավորվի մասնագետների անհրաժեշտ բազա, որը կշարունակի ներպետական օրենքներում ներդնել միջազգային իրավունքի համապատասխան տարրեր։


«Այս առումով Երևանի պետական համալսարանի ներուժն առանձնանում է մեզ համար՝ որպես ակադեմիական կարևորագույն հնարավորություններ հատկացնող կառույց»,- ասաց նա՝ հավելելով, որ հայաստանյան գրասենյակը հնարավոր ամեն ինչով կաջակցի կենտրոնի ստեղծմանը։

 


Ողջույնի և շնորհակալության խոսքերից հետո կողմերը ստորագրեցին համագործակցության հուշագիրը։

Մեզ հետ զրույցում Աշոտ Սաղյանը, խոսելով Հայաստանում գիտության զարգացման մասին, ասաց, որ այն առաջին հերթին պետք է իրականացնի ՀՀ գիտությունների ազգային ակադեմիան: Նրա խոսքով, զարգացման համար նախևառաջ պետք է օպտիմալացում, որը պետք է իրականացվի բովանդակային, այլ ոչ թե ինքնանպատակ. «Նման փորձ կա: Կառուցվածքային օպտիմալացում տեղի է ունեցել 2010 թվականին, որի արդյունքում ստեղծվել է այն կենտրոնը, որը ես եմ ղեկավարում: Դա արդարացված մոդել է, ինչի մասին վկայում են կենտրոնի նվաճումները»:

 

Աշոտ Սաղյանի խոսքով, օպտիմալացման արդյունքում կարող են ստեղծվել գիտահետազոտական, գիտաարտադրական, գիտատեխնոլոգիական, ինչու չէ, նաև գիտաուսումնական կենտրոններ. «Գործընթացը կարող է տեղի ունենալ կամ ինստիտուտների միաձուլմամբ, կամ հետազոտական ցանցերի ստեղծման միջոցով, որի շրջանակում ըստ հետազոտական գլոբալ ուղղությունների՝ գիտահետազոտական խմբերը կմիաձուլվեն և կսկսեն աշխատել»:

 

 ՀՀ գիտությունների ազգային ակադեմիան, ըստ նորընտիր նախագահի, պետք է աջակցի ռազմարդյունաբերական ոլորտին. «Ակադեմիայի գիտահետազոտական ինստիտուտներից որոշներն արդեն մասնակցում են այդ գործին, բայց պետք է ընդլայնել այդ համագործակցությունը, պետք է առաջին հերթին որոշել, թե որ ուղղություններն են հրատապ, որոնք անհրաժեշտ է զարգացնել՝ ելնելով մեր պաշտպանական համակարգի խնդիրներից: Այսինքն՝ աշխատել նպատակային, քանի որ պատերազմը ցույց տվեց, որ մեր ռազմարդյունաբերական համալիրն իրականում ոչ մի իրատեսական բան չէր տվել մեր պաշտպանական համակարգին»:

 

Աշոտ Սաղյանը փաստեց, որ ակադեմիան ավանդաբար եղել է հիմնարար հետազոտությունների պատասխանատուն, բայց այսօր պահանջարկն այլ է. «Այսօր տնտեսության զարգացման հեռանկարները, ռազմարդյունաբերական համալիրը, բնապահպանական և գլոբալ այլ խնդիրները պահանջում են աստիճանաբար հիմնարար հետազոտություններից տեղափոխվել դեպի կիրառական հետազոտություններ: Այսինքն՝ անել այնպես, որ հիմնարար հետազոտությունների արդյունքները գնան դեպի կիրառական դաշտ, ապրանքայնացնվեն»:

 

Ըստ Աշոտ Սաղյանի՝ պետք է փորձել վերականգնել և ընդլայնել միջազգային հարաբերությունները. «Այդ հարաբերություններ չպետք է լինեն ուղղակի պայմանագրեր թղթի վրա, այլ լինեն փոխշահավետ, գործող և աշխատող պայմանագրեր»:

 

Նրա խոսքով, պետք է նաև երիտասարդացման գործընթաց իրականացնել. «Իմ կարծիքով, առաջին հերթին պետք է մտածել և մոտ ապագայում երիտասարդացման գործընթաց իրականացնել հենց ակադեմիայի նախագահության կազմում: Դրա համար պետք է կանոնադրության մեջ համապատասխան կետեր ներառել և սահմանել տարիքային շեմ ու մինչև այդ տարիքն ընդունել ղեկավար պաշտոնում»:

 

Աշոտ Սաղյանը, խոսելով սոցիալական խնդիրների մասին, ասաց, որ այսօր գիտաշխատողի աշխատավարձը գրեթե երկու անգամ ցածր է, քան երկրի միջին աշխատավարձն է. «Դա անընդունելի է: Նորմալ երկրում նման չի կարող լինել, քանի որ գիտնականի ցածր աշխատավարձը նշանակում է, որ նա ամենաչհարգված, չընդունված դասակարգն է: Հայաստանը միշտ եղել է առաջատար գիտության ոլորտում Սովետական Միության շրջանում, գիտնականները միշտ որոշիչ խոսք և դեր են ունեցել, բայց այսօր վարձատրվում են երկու անգամ ցածր: Պետք է պայքարել սրա դեմ, պետք է բարձրաձայնել, մինչև մեր պետական չինովնիկները հասկանան, որ գիտնականին պետք է արժանավայել տեղ տալ հասարակության մեջ»:

 

Սոցիալական փաթեթում Աշոտ Սաղյանը տեսնում է երիտասարդ գիտնականների, ակադեմիայի աշխատակիցների համար բնակարանաշինության շարունակումն ու ընդլայնումը. «Մի նախադեպ արդեն կա, և ես ունեմ տեղեկություններ, որ այդ ծրագրից օգտվելու ցանկացողները շատ են»:

 

Հաջորդ ուղղությունը, ըստ նորընտիր նախագահի, գիտնականների վարկանիշավորումն է. «Դա պետք է արվի: Ակադեմիայում այդ գործընթացը սկսվեց, հետո դադարեցվեց: Ես համոզված եմ, որ եթե դա մենք չանենք, մեր փոխարեն անելու են ուրիշները:

 

Նրա խոսքով, շատ կարևոր է, թե ինչպես է պետք գնահատել. «Գիտության կոմիտեն ինստիտուտներին գնահատում է՝ ըստ տպագրված հոդվածների քանակի: Ես շատ եմ կարևորում դա, ինքս ամեն տարի ամենաքիչը տասը հոդված տպագրում եմ գիտական առաջատար հանդեսներում, բայց գտնում եմ, որ միայն գիտական հոդվածների քանակով ինստիտուտին գնահատելը ճիշտ չէ, դա կարևոր է, բայց պետք է միաժամանակ հաշվի առնել այն հանգամանքը, թե ինչ է տալիս այդ ինստիտուտը տնտեսությանը: Ի վերջո, պետությունը հիմնել է ինստիտուտ ոչ միայն նրա համար, որ այն հոդվածներ տպագրի, այլ նաև որ դրանք մշակումներ, գյուտեր, ներդրումներ կատարեն տնտեսության մեջ, որ տնտեսությունն էլ հիմնվի այդ գիտության վրա»:

 

«Իզուր չէ, որ վերջին տարիներին, ով գալիս է իշխանության, առաջին հերթին խոսում է գիտելիքահենք տնտեսության ստեղծելու մասին: Այդպես էլ չտեսանք այդ գիտելիքահենք տնտեսությունը, որովհետև դրա համար առաջին հերթին պետք է ստեղծել գիտական հենք, իսկ դրա համար պետք է լուրջ մոտեցում պետության կողմից, լուրջ ֆինանսավորում»,- ասաց Աշոտ Սաղյանը:

 

Մեզ հետ զրույցում նա կարևորեց նաև գովազդային գործունեությունը, որը, նրա խոսքով, ակադեմիայում շատ ցածր մակարդակի վրա է. «Ճիշտ է՝ ակադեմիան ունի իր կայքը, բայց դա բավարար չէ: Այսօր հասարակության շրջանում գիտնականի, գիտության վերաբերյալ ձևավորված թյուր կարծիքը վատ լուսաբանման հետևանք է: Հասարակությունը չգիտի, թե ինչով է զբաղված ակադեմիան, չգիտի, որ աշխարհի ռեյտինգավորված լավագույն կազմակերպությունների շարքում ներառված հայաստանյան կազմակերպություններից միայն 12-ը ակադեմիայից են, ընդ որում՝ հարևան երկրներից ներառված են մեկական կազմակերպություններ»:

 

Խոսելով Սահմանադրական դատարանում վիճարկվող «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի մասին՝ Աշոտ Սաղյանն ասաց, որ ճիշտ կլինի այն հետ վերադարձնել քննարկման, վերամշակման. «Վերջանական այն փաթեթը, որ կազմվել է ԱԺ-ում, չի ներառում հիմնական այն դրույթները, որոնք կցանկանար գիտնականը: Իմ կարծիքով, ճիշտ կլինի այն վերադարձնել վերամշակման: Ամեն հարց կարելի է լուծել քննարկման արդյունքում, բայց առանց քննարկումների ներկայացնել կրթության, գիտության վերաբերյալ օրենք, որը ներառում է ռազմավարական բոլոր կետերը, ինձ թվում է՝ ճիշտ չէ»:

 

Բուհերի և ակադեմիայի համագործակցության մասին խոսելով՝ նա ասաց, որ այն պետք է ընդլայնել. «Որոշ ժամանակ առաջ, երբ քննարկվում էր օրենքի նախագիծը, առաջարկվում էր ինստիտուտները միացնել համալսարաններին: Մենք արձագանքեցինք և ասացինք, որ այսօր մենք պատրաստ չենք դրան գնալու: Այդ միացումն այսօր լինելու է զուտ մեխանիկական»:

 

Նրա փաստմամբ, դա իրականացնելու համար պետք է մոդել ստեղծել, միջանկյալ ժամանակահատված տրամադրել. «Պետք է փորձել բուհերի և գիտահետազոտական ինստիտուտների համագործակցությունն ընդլայնել, խորացնել ու սերտ կապ ստեղծել դրանց միջև: Արդյունքում արդեն պարզ կլինի՝ ինչպես անել: Ստորաբաժանումները պետք է միացվեն իրար բովանդակային առումով»:  

 

Խոսելով Արցախի գիտական կենտրոնի հետ համագործակցության մասին՝ պարոն Սաղյանն ասաց, որ «Հայկենսատեխնոլոգիա» գիտաարտադրական կենտրոնի և Ֆարմացիայի ինստիտուտի կողմից արդեն կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որը պետք է ընդլայնվի. «Ժամանակին մենք մտածում էինք Արցախի գիտական կենտրոնը տեղափոխել և դարձնել ակադեմիայի կառուցվածքային ստորաբաժանում, ինչը ցանկանում էին նաև Արցախում: Դա մի շարք հնարավորություններ կընձեռի: Ես կօգտագործեմ իմ հնարավորությունները և նորից կբարձրացնեմ այդ առաջարկությունը, բայց դեռ չգիտեմ՝ ինչպես կլինի: Ես կաշխատեմ, որ տարբեր ինստիտուտներ համագործակցեն Արցախի և՛ գիտական կենտրոնի, և՛ համալսարանի, և՛ մյուս այն օջախների հետ, որտեղ կան գիտահետազոտական աշխատանքների իրականացման ինչ-որ սաղմեր»:

 

Աշոտ Սաղյանն ասաց, որ այսօր դիմում է գրել և ազատվել Ֆարմացիայի ինստիտուտի տնօրենի պաշտոնակատարի պաշտոնից. «Կսպասեմ Հոգաբարձուների խորհրդի նիստին, որը կհաստատի ԵՊՀ դեղապատրաստուկների որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոնի ստեղծումը, ես կվերցնեմ ղեկավարի պաշտոնը և կփորձեմ առաջ տանել այդ ուղղությունը: Ես համոզված եմ, որ իմ կարիքը դեռ շատ կա այստեղ, կփորձեմ ավարտին հասցնել այն, ինչ մենք սկսել ենք»:

 

Հարցազրույցի մանրամասները՝ ստորև.

 

Քնար Միսակյան

 

Միջոցառումը կազմակերպել էին Կենսաքիմիայի, մանրէաբանության և կենսատեխնոլոգիայի ամբիոնը և Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոնը։

 

Դասընթացի կազմակերպիչ, ԵՊՀ կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտի ավագ գիտաշխատող, «Հիգիենիկ ինժեներիայի և դիզայնի եվրոպական խմբի» (ՀԻԴԵԽ) հայաստանյան տարածաշրջանային բաժանմունքի ու «Սննդի գիտության և տեխնոլոգիաների հայկական միավորման» նախագահ Կարինե Գրիգորյանը մեզ հետ զրույցում ասաց, որ այսօրվա դասընթացը տեղի է ունենում «ՀԻԴԵԽ»-ի և ԵՊՀ-ի միասնական ջանքերով։


«Դասընթացի շրջանակում մենք ուսումնասիրելու ենք սննդի անվտանգության հետ կապված մի շարք հարցեր, խոսելու ենք ժամանակակից տեխնոլոգիաների մասին, որոնք անհրաժեշտ է ներդնել տեղական արտադրության մեջ։ Վերջին տարիներին հայաստանյան ընկերությունները բավականին հետաքրքրված են սննդի անվտանգությամբ, այդ իսկ պատճառով որոշվեց նախաձեռնել նման դասընթաց՝ եվրոպական հաջողակ փորձը կիրառելու համար»,- նշեց Կ. Գրիգորյանը։

 


Դասընթացը, որին ներկա էին Հայաստանում սննդի արտադրությամբ զբաղվող մի շարք ընկերությունների ներկայացուցիչներ, մեկնարկեց Կ. Գրիգորյանի ողջույնի խոսքով։ Վերջինս նշեց, որ ներկաները երկու օրվա ընթացքում հնարավորություն կունենան լսելու Բելգիայի Լյովենի կաթոլիկ համալսարանի կենսաճարտարագետ Ֆրանկ Մոհերմանին, քննարկելու նրա հետ սննդի անվտանգությանը վերաբերող մի շարք խնդիրներ և հարցեր հղելու նրան։

 


Մինչ դասընթացը սկսելը Ֆ. Մոհերմանը ողջունեց հյուրերին և շնորհակալություն հայտնեց միջոցառումը կազմակերպելու համար։ Նա դասախոսության ու տեսապատկերների միջոցով ներկայացրեց սննդի արտադրության գործարանների հիգիենիկ նախագծման և ապահովման հիմնական դրույթները։ Բանախոսը խոսեց հիգիենիկ ինժեներիայի և նախագծման հիմնական կանոնների մասին, իսկ վերջում պատասխանեց ներկաների հարցերին։


Հիշեցնենք, որ դասընթացի վերջում մասնակիցներն անցնելու են համապատասխան թեստավորում և ՀԻԴԵԽ-ի կողմից հավաստագրեր են ստանալու։

Մարդու իրավունքների գլոբալ կամպուսի, Բարձր կենսակերպի հիմնադրամի, «ՅՈՒՆԻՍԵՖ»-ի հայաստանյան գրասենյակի, Ավստրիայի զարգացման գործակալության, «ShareMusic & Performing Arts» և Հայաստանի փոքր թատրոնի հետ համատեղ կազմակերպած գիտաժողովն րականացվում է Մարդու իրավունքների գլոբալ կամպուսի ու ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի «Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարացումը Կովկասում» տարածաշրջանային մագիստրոսական ծրագրի շրջանակում:

 

Մասնակիցներին ողջունեց ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի ղեկավար Արթուր Ղազինյանը՝ շեշտելով, որ գիտաժողովի նպատակն է մեկ հարթակում համախմբել փորձագետներին և գիտնականներին՝ միջազգային գիտական ձևաչափով քննարկելու կլիմայի փոփոխությունն ու գալիք սերնդի վրա դրա ազդեցությունները:

 

«Ներկայումս աշխարհը մի շարք մարտահրավերների առջև է կանգնած: Կլիմայի համընդհանուր փոփոխությունները, որոնք հիմնականում բացասական ազդեցություն են թողնում մեր մոլորակի վրա, ամենամեծ խնդիրներից են: Գիտաժողովի առանցքային կետը երեխաներն են, որոնք, համարվելով խոցելի խումբ, մեծ ազդեցություն են կրում համընդհանուր փոփոխություններից»,- ասաց Արթուր Ղազինյանը և կոնկրետ օրինակներով ներկայացրեց Հայաստանում տիրող իրավիճակը, մասնավորապես կորոնավիրուսային հիվանդության ու Արցախյան երկրորդ պատերազմի ընթացքում երեխաների իրավունքների ոտնահարման մի շարք դեպքեր:

 

 

ԵՊՀ միջազգային համագործակցության և հասարակայնության հետ կապերի գծով պրոռեկտոր Արթուր Իսրայելյանն ասաց. «Ողջունելի է, որ համավարակի պայմաններում ժամանակակից տեխնոլոգիաների շնորհիվ, այնուամենայնիվ, հնարավոր է եղել կազմակերպել միջազգային գիտաժողով: Անկախ հանգամանքներից՝ գիտական դաշտը պետք է ակտիվ լինի և արագ արձագանքի բոլոր խնդիրներին: Այսօր կլիմայի փոփոխության հետ կապված հիմնահարցերը մարդկության դեմ ծառացած համընդհանուր խնդիրներից են, որոնց լուծումները պահանջում են ոչ միայն աշխարհի գիտական համայնքի միասնական ներուժի ներդրումը, այլև գալիք սերնդի կողմից այդ խնդիրների խորքային ընկալումն ու գիտակցումը, ինչպես նաև դրա հաղթահարմանն ուղղված ակտիվ մասնակցությունը»:

 

Առցանց ձևաչափով ողջույնի խոսք հղեցին նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, Հայաստանում Եվրոպական միության դեսպան, ԵՄ պատվիրակության ղեկավար Անդրեա Վիկտորինը, Գլոբալ կամպուսի խորհրդի գլխավոր քարտուղար Մանֆրեդ Նովակը և Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող Շոմբի Շարփը:

 

«Կլիմայի փոփոխությունը և հատկապես դրա ազդեցությունը երեխաների հետագա կենսագործունեության վրա շատ կարևոր ու առաջնահերթ թեմաներից է: Հարկ է նշել, որ ՀՀ կառավարությունը մշտապես ուշադրություն է դարձնում այս խնդիրներին: Հանրակրթական բովանդակային փոփոխությունները և մասնավորապես հանրակրթության պետական այն նոր չափորոշիչը, որը միայն վերջերս է հաստատվել կառավարության կողմից, առանձնահատուկ ընդգծում են կլիմայի փոփոխության և դրա վերաբերյալ գիտելիքների ու կարողությունների, ինչպես նաև ուսուցման ու իրազեկվածության մակարդակի ապահովման դերը դպրոցում»,- ասաց Ժաննա Անդրեասյանը:

 

 

Միջազգային գիտաժողովին մասնակցում են Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության, ՀՀ հավատարմագրված դիվանագիտական առաքելությունների, ինչպես նաև պետական, միջազգային և հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչները:

 

Հավելենք, որ եռօրյա գիտաժողովի ընթացքում առկա և առցանց ձևաչափով զեկուցումներով հանդես են գալու միջազգային տարբեր բուհերի և կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

 

Վարդուհի Զաքարյան