Հայոց լեզու
| Դասագիրք: Մանմար, 2016թ․, 183 էջ
Հայոց լեզու
| Դասագիրք: Մանմար: 2016թ․, 160 էջ, Հայաստան
Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթ
| ԵՊՀ հրատ.: 2016թ․, 512 էջ, Հայաստան, Երևան
Հայոց լեզու. դասագիրք ավագ դպրոցի հումանիտար հոսքի 11-րդ դասարանի համար
| 2-րդ բարեփոխված հրատ., ՄԱՆՄԱՐ, Երևան, 2015, 224 էջ
Հայոց լեզու. դասագիրք ավագ դպրոցի ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերի 11-րդ դասարանի համար
| 2-րդ բարեփոխված հրատ., ՄԱՆՄԱՐ, Երևան, 2015, 208 էջ
Բարդ նախադասության բաղադրիչների դիմավոր բայերի համաձայնեցումը հայերենում
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Հայագիտություն», 2018 № 2 (26), էջ 62-70 |
Թվային համաձայնությունը հայերենի բարդ նախադասություններում
| Հայագիտության հարցեր: 2017թ․, 1(10), 149-161 էջ, Հայաստան
Քերականական համաձայնության մեկնաբանումը գրաբարի դասագրքերում
| Մանկավարժական միտք: 2017թ․, 1-2 (64-65), 10-14 էջ, Հայաստան
Բաղադրյալ ստորոգյալի բաղադրիչների համաձայնությունը ժամանակակից հայերենում
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Բանասիրություն», 2017 № 2 (23), էջ 40-51 |
Ռ. Սաքապետոյան, Արևմտահայերեն-արևելահայերեն նոր բառարան
| Գրախոսություն, «Ազգ», 13 հուլիսի, 2011, 83-84
Ճարտասանական հարցը և բացականչությունը «Լերան քարոզում» (Մատթեոսի Ավետարանի Ե, Զ, Է գլուխներում)
| «Քրիստոնյա Հայաստան», 2010, փետրվար Բ, համար 4, 5-6
Ճարտասանական հարցը որպես ժխտման արտահայտության միջոց Մատթեոսի Ավետարա-նի Ե, Զ, Է գլուխներում՝ Լերան քարոզում
| «Քրիստոնեությունը և գեղարվեստական գրականությունը» ժողովածու, թեզիսներ Հայաստանում քրիստոնեության՝ որպես պետական կրոնի ընդունման 1700-ամյակին նվիրված գիտական նստաշրջանի, ԵՊՀ և Ռուս-հայկական համալսարան, 2001, 64-65
Ինչո՞ւ են հոլովվում կապերը
| Թեզիսներ Հայաստանում քրիստոնեության՝ որպես պետական կրոնի ընդունման 1700-ամյակին նվիրված գիտական նստաշրջանի, ԵՊՀ հրատ., 2001, 26