Եվգենի Շամիլի Մամասախլիսով
1986 թ-ին ավարտել է Երևանի պետական համալսարանի ֆիզիկայի ֆակուլտետը

Ֆիզ.-մաթ. գիտությունների դոկտոր (03.00.02-Կենսաֆիզիկա) – «Տարածական և ժամանակային մասշտաբները կենսապոլիմերների կոնֆորմացիոն անցումներում», 2011, Երեվանի պետական համալսարան, ԵՐԵՎԱՆ
Ֆիզ.-մաթ. գիտությունների թեկնածու (03.00.02-Կենսաֆիզիկա) – «Պարույր - կծիկ անցումները պոլիպեպտիդներում։ Միկրոսկոպական մոտեցում», 1989 թ., Ֆիզիկայի ինստիտուտ Վրաստանի ԳԱ, Թբիլիսի

2006 թ. ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի Մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնի ասիստենտ
2006 - 2007 թթ. ԵՊՀ դրամաշնորհների բաժնի վարիչ
1996 – 2006 թթ. ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի Մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ
1992 – 1996 թթ. ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի Մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոնի Մակրոմոլեկուլների ֆիզիկայի լաբորատորիայի գիտական աշխատող

«Մակրոմոլեկուլների կոնդենսացված վիճակի ֆիզիկա» ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի բակալավրիատի 4-րդ կուրսի ուսանողներին։
«Անհավասարակշիռ թերմոդինամիկայի ներածություն» ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի մագիստրատուրայի 1-ին կուրսի ուսանողներին։
«Կենսաբանական և սինթետիկ պոլիմերների ֆիզիկա» ԵՊՀ Ֆիզիկայի ֆակուլտետի մագիստրատուրայի 2-րդ կուրսի ուսանողներին

Գիտական հետազոտությունների բնագավառը

Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

y.mamasakhlisov@ysu.am

Եվգենի Շամիլի Մամասախլիսով

Դոցենտ | Ֆիզիկայի ֆակուլտետ - Մոլեկուլային ֆիզիկայի ամբիոն

Sh. A. Tonoyan, A. V. Asatryan, S. Mirtavoosi, Y. Sh. Mamasakhlisov, V. F. Morozov

Generalized Model of Polypeptide Chainfor Helix-Coil Transition in Two-component Solvent | J. Contemp. Phys. 50, N 4, 375 - 380 pp.(2015) |

Ա. Ե. Մամասախլիսով, Ե. Շ. Մամասախլիսով

The conductivity of the monolayer of complexes of DNA with quantum dots in the presence of intercalating ligands (ԴՆԹ-ի կոմպլեքսների քվանտային կետերի հետ մոնոլեյերների հաղորդունակությունը փոխկապակցվող լիգանդների ներկայությամբ) | ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր, Ֆիզիկա և մաթեմատիկա, 2019, հ. 53, #3, էջ 203-207 |

Yevgeni Mamasakhlisov, Hakob Sngryan, Shushanik Tonoyan, Artur Hakobyan, Poghos Vardevanyan

The double-stranded DNA stability in presence of a flexible polymer | Journal of biomolecular structure & dynamics. 2018, 36, 1-12 pp.

Ա. Վ. Ասատրյան, Ա. Կ. Անդրիասյան, Ա. Ա. Հակոբյան, Շ. Ա. Տոնոյան, Ե. Շ. Մամասախլիսով, Վ. Ֆ. Մորոզով

Straight calculation of helix–coil transition parameters in heteropolymers (Հետերոպոլիմերներում պարույր–կծիկ անցման պարամետրերի ուղիղ հաշվարկ) | ԵՊՀ գիտական տեղեկագիր, Ֆիզիկա և մաթեմատիկա, 2018, հ. 52, #1, էջ 47-54 |

The double-stranded DNA stability in presence of a flexible polymer | JOURNAL OF BIOMOLECULAR STRUCTURE & DYNAMICS, 2018, 36, 1-12 pp.

А. В. Асатрян, А. К. Андриасян, Ш. А. Тоноян, Е. Ш. Мамасахлисов, В. Ф. Морозов