Իգոր Կարապետի Կարապետյան
Կենսագրություն
Կրթություն
1983 - 1988 թթ. օտար լեզուների ֆակուլտետ, Լեբեդյեվ Պոլյանսկու անվան մանկավարաժական ինստիտուտ, ք. Վլադիմիր, ՌԴ

Գիտական աստիճան
Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն, 1994, ԺԳ.00.01. մասնագիտական խորհուրդ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
Դոկտորական ատենախոսության պաշտպանություն, 2000, ԺԳ.00.01. մասնագիտական խորհուրդ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա

Աշխատանքային փորձ
1988 - 2000 թթ. Երևանի պոլիտեխնիական իստիտուտի Լենինականի մասնաճյուղի օտար լեզուների ամբիոնի դասախոս
1991 - 1994 թթ. ասպիրանտ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
1995 - 1999 թթ. դոկտորանտ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
2000 - 2003 թթ. «Ինտելինգվա» համալսարան, պրոֆեսոր, ք. Երևան
2003 - 2015 թթ. - այժմ, պրոֆեսոր, ՀՊՄՀ, ԵՊՀ

Կարդացվող դասընթացներ
Մանկավարժական հետազոտությունների մեթոդաբանություն, Բարձրագույն բուհի մանկավարժություն, մանկավարժական ֆասիլիտացիա, օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա, լեզվադիդակտիկա, կրթության կառավարում, մանկավարժական հաղորդակցության խոսութային ռազմավարությունները, ակադեմիական գրագրություն, անգլերենը հատուկ և ընդհանուր նպատակներով

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Ճանաչողական լեզվաբանություն, ճանաչողական հոգեբանություն, կառուցողական- հաղորդակցական մանկավարժություն, հոգելեզվաբանություն

Մասնակցությունը դրամաշնորհների
2004 - 2011 թթ. մասնակցել եմ պետական ֆինանսավորման շրջանակներում տարբեր ծրագրերի

Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, գերմաներեն

Մասնագիտական անդամակցություն
020 և 065 մասնագիտական «Մանկավարժություն» խորհրդի անդամ,
«Մանկավարժություն» ամսագրի խմբագրական խորհրդի անդամ

Պարգևներ
Խաչատուր Աբովյան

Իգոր Կարապետի Կարապետյան

Պրոֆեսոր | Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն - Մանկավարժության ամբիոն
 
 

Գիրք/Book

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 3 | Ուս. ձեռնարկ, «Րաբունի» ՍՊԸ, 2018թ․, 304 էջ

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 2 | Ուս. ձեռնարկ, «Րաբունի» ՍՊԸ, 2017թ․, 336 էջ

Ի. Կարապետյան, Ս. Այվազյան

Օտարալեզու բառապաշարի ընտրության մոտեցումները դասագրքաստեղծման գործընթացում | Մխիթար Գոշ, 2012, թիվ 10-12, էջ 56-61

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2016թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա.2 | Եր., ԲԱԲՈՒՆԻ ՍՊԸ, 2015, 336 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան, Մերի Նազարյան

Անգլերենի 2016թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա.1 | Եր. ԲԱԲՈՒՆԻ ՍՊԸ, 2015, 304 էջ
1   2   3  |  Տեսնել բոլորը
 

Հոդված/Article

Բեքարյան Ն.Մ., Կարապետյան Ի. Կ., Մելքոնյան Ն.Հ.

Անգլերեն գեղարվեստական տեքստի վերլուծական ընթերցանության ուսուցման վերճանաչողական ռազմավարությունը | Science and education a new dimension. Pedagogy and Psychology. 2019, VII(76), Issue 187, pp. 16-19 |

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 1 | Ուս. ձեռնարկ: «Րաբունի» ՍՊԸ, 2017թ․, 304 էջ

Ի. Կ. Կարապետյան

Ուսուցիչների թեստաբանական կոմպետենցիայի ձևավորման նախադրրյալները | Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները: Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. – Եր.: Մանկավարժ, 2015. – էջ 94-98

Ի. Կ. Կարապետյան

Մանկավարժական խոսույթների փոխներթափանցման հիմնախնդիրը արդի փուլում | «Մանկավարժության ժամանակակից հիմնախնդիրները» տարածաշրջանային միջազգային գիտաժողովի նյութեերի ժողովածու. – Եր.: «Զանգակ» հրատ., 2015. – 256 էջ: - Էջ 93-97

Ի. Կ. Կարապետյան

Հիսուս Քրիստոսը որպես առաջին մանկավարժ ֆասիլիտատոր | Մանկավարժության արդի խնդիրները. Մարտահրավեերներ և լուծումներ: Հարնապետական գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. – Եր.: Մանկավարժ, 2015, 336էջ:- էջ 134-139
1   2   3   4  |  Տեսնել բոլորը