կամ
Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
Jur.am ընկերությանը անհրաժեշտ է հաճախորդների սպասարկման մասնագետ։

Հիմնական պարտականություններ

  • Բանակցություններ հաճախորդների հետ հեռախոսով և էլ․ փոստով
  • Ներգրավել հաճախորդներ վաճառքի գծով՝ ինտենսիվ բանակցությունների միջոցով
  • Մասնակցություն հաչախորֆների սպասարկման համակարգչային ծրագրերի և ընթացակարգերի բարելավմանն ուղղված տարեկա վերլուծություններին
  • Բաժնի առավել կարևոր ֆինանսական և գույքային գործառույթների ինքնուրույն կատարման պատասխանատվության ստանձնում՝ աշխատանքային փորձին զուգահետ պաշտոնի առաջխաղացմամբ
  • Զբաղեցրած պաշտոնի համապատասխան այլ պարտականություններ։

Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ

  • Կիրթ և սահուն խոսք, սթրեսակայուն բնավորություն, մանրուքների նկատմամբ ուշադիր լինելու կարողություն, թիմում աշխատելու ունակություն:

  • Բարձրագույն /տեխնիկական/ կրթությունը պարտադիր է։

Թափուր աշխատատեղի համար կարող են դիմել նաև նորավարտ թեկնածուներ: 

Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 30.04.2021թ.

«MARKETING A-Z» ԽՈՐԱԳԻՐԸ ԿՐՈՂ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՊՀ ԵՎ ԱՅԼ ԲՈՒՀԵՐԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
«MARKETING A-Z» ԽՈՐԱԳԻՐԸ ԿՐՈՂ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՊՀ ԵՎ ԱՅԼ ԲՈՒՀԵՐԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ԵՊՀ Չարենցի անվան դահլիճում այսօր «ԱԿԲԱ» բանկի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Արտյոմ Ղազարյանը հանդես է եկել «Marketing A-Z» խորագիրը կրող դասախոսությամբ:

ԵՊՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԱՅՑԸ  «NATIONAL INSTRUMENTS CORPORATION»-Ի ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂ
ԵՊՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԱՅՑԸ «NATIONAL INSTRUMENTS CORPORATION»-Ի ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնն այսօր կազմակերպել էր շրջայց ամերիկյան «National Instruments Corporation»-ի հայաստանյան մասնաճյուղում:
«ՄԱՐՄՆԻ ԼԵԶՈՒՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՎԱՐՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍ ԵՊՀ-ՈՒՄ
«ՄԱՐՄՆԻ ԼԵԶՈՒՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՎԱՐՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ Չարենցի անվան դահլիճում այսօր տեղի է ունեցել վարպետության դաս «Big Mind» ուսումնական կենտրոնի հիմնադիր, ՀՀ կառավարման ակադեմիայի դասախոս, ոչ-վերբալ հաղորդակցության փորձագետ Հակոբ Մակդիսի հետ՝ «Մարմնի լեզուն գործնական կյանքում» թեմայով: