Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
31 марта 2023
Категория:
Вакансия
«ԱՍԷԴԼ» ՍՊԸ
![](/sites/default/files/styles/large/public/2023-03/po35eqtx9aj6skkwjxzqcxvlem_0.png?itok=_rOHjTYH)
Тип работы:
В офисе
Work days:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Իրականացնում և վերահսկում է վարչական և արտադրական աշխատավարձի ճիշտ հաշվարկի և փոխանցման գործընթացը,
- վերահսկում է ընկերության վարձակալների ժամանակին վճարումները, կազմում է պարտքերի հաշվետվություններ, ապահովում է ծրագրային ճիշտ ձևակերպում,
- վերահսկում է աշխատակիցներին տրամադրված փոխառությունները, հետևում է փոխառությունների վճարմանը՝ ըստ սահմանված ժամկետների,
- վերահսկում է կապալի և մանրամեծածախ հաճախորդների կատարած փոխանցումների ճիշտ և ժամանակին մուտքը համակարգ,
- վերահսկում և հաշվարկում է աշխատակիցների բջջային փաթեթների պարտքերը,
- համապատասխան ծրագրում իրականացնում է վճարումների և փոխանցումների ճիշտ ձևակերպումները,
- ձևակերպում է ընկերության նվեր ակտերի վճարումները համապատասխան ծրագրում,
- մուտքագրում է բանկային քաղվածքները համապատասխան ծրագիր:
Требуемая квалификация
- Տնտեսագիտական ոլորտի կրթություն կամ դասընթացների մասնակցություն,
- Excell ծրագրի իմացություն,
- համապատասխան ոլորտի մինչև 1 տարվա աշխատանքային փորձ,
- թիմային աշխատանքի հմտություններ,
- պարտաճանաչություն:
1C կամ ՀԾ ծրագրերի իմացությունը ցանկալի է: