Тип:
Бакалавр
Профессия:
055101.01.6 - Ֆիզիկա
Специализация:
055101.01.6 - Ֆիզիկա
Присвоенная квалификация:
Ֆիզիկայի բակալավր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ընդունելությունը կատարվում է համաձայն «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգ»-ի։
2. Цели (назначение)
Ծրագրի նպատակն է.
· ուսանողներին տրամադրել հիմնարար գիտելիքներ և իմացություն արդի ֆիզիկայի (այդ թվում` տեսական ֆիզիկա, լազերային ֆիզիկա, կոնդենսացված վիճակի ֆիզիկա, մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա, տարրական մասնիկների ֆիզիկա և աստղաֆիզիկա մասնագիտական ուղղությունների) մասին,
· ուսանողների մոտ ձևավորել ընդհանրական մտավոր կարողություններ, հատկապես վերլուծելու և քննադատորեն օգտագործելու ֆիզիկայի տարբեր գիտական աղբյուրներից ստացված տեղեկությունը,
ուսանողների մոտ զարգացնել կարողություն կայացնելու որոշումներ, գործնականում կիրառելու ֆիզիկական հետազոտությունների տեսության և մեթոդների մասնագիտական իմացությունը համապատասխան աշխատանք կատարելու և/կամ ուսումնառությունը շարունակելու համար:
· ուսանողներին տրամադրել հիմնարար գիտելիքներ և իմացություն արդի ֆիզիկայի (այդ թվում` տեսական ֆիզիկա, լազերային ֆիզիկա, կոնդենսացված վիճակի ֆիզիկա, մակրոմոլեկուլների ֆիզիկա, տարրական մասնիկների ֆիզիկա և աստղաֆիզիկա մասնագիտական ուղղությունների) մասին,
· ուսանողների մոտ ձևավորել ընդհանրական մտավոր կարողություններ, հատկապես վերլուծելու և քննադատորեն օգտագործելու ֆիզիկայի տարբեր գիտական աղբյուրներից ստացված տեղեկությունը,
ուսանողների մոտ զարգացնել կարողություն կայացնելու որոշումներ, գործնականում կիրառելու ֆիզիկական հետազոտությունների տեսության և մեթոդների մասնագիտական իմացությունը համապատասխան աշխատանք կատարելու և/կամ ուսումնառությունը շարունակելու համար:
3. Образовательные результаты программы
- Ձևակերպել ֆիզիկայի հիմնարար սկզբունքներն ու տեսությունները ֆիզիկայում, աստղաֆիզիկայում և այլ բնագավառներում։
- Ներկայացնել արդի ֆիզիկայում օգտագործվող փորձարարական սարքերի աշխատանքի սկզբունքները և օգտագործման հիմունքները, չափումների ավտոմատացման սկզբունքները, տվյալների հավաքման և վիճակագրական մշակման սկզբունքները, չափայնական վերլուծության և արդյունքների ներկայացման մեթոդները։
- Կիրառել ֆիզիկայի հիմնարար սկզբունքներն ու տեսությունները կոնդենսացված վիճակի ֆիզիկայում, օպտիկայում, ատոմային, միջուկային ու տարրական մասնիկների ֆիզիկայում, աստղաֆիզիկայում և այլ բնագավառներում։
- Ընտրել և կիրառել մաթեմատիկական համապատասխան մեթոդներ՝ լուծելու կոնկրետ խնդիրներ և վերլուծելու արդյունքները:
- Ներկայացնել արդի ֆիզիկայում օգտագործվող համակարգչային ծրագրերի (Wolfram Mathematica, Maple և/կամ այլ), ծրագրավորման լեզուների (C++, Python և/կամ այլ) ծրագրային փաթեթների, գործառույթների մոդելավորման առանձնահատկությունները։
- Ճանաչել հարակից բնագավառներում մասնագիտական գիտելիքների կիրառման առանձնահատկությունները։
- Ներկայացնել գիտահետազոտական աշխատանքների, լաբորատոր փորձերի կազմակերպման հիմնական գործառույթները։
- Բացատրել ֆիզիկայի զարգացման հանգուցային փուլերը, գաղափարները և առանձնահատկությունները։
- Մասնագիտական գործունեություն ծավալել գիտական կազմակերպություններում, արտադրական ձեռնարկություններում և լաբորատորիաներում։
- Հուսալի արդյունքներ ստանալ արդի ֆիզիկայում օգտագործվող փորձարարական սարքերի միջոցով։
- Տարբերակել մասնագիտական ոլորտին առնչվող ժամանակակից տեխնիկայի և սարքավորումների շահագործման, պահպանման, նորոգման, անսարքությունների ախտորոշման կանոնները:
- Ներկայացնել տեղեկույթը, գաղափարները, հետազոտական կամ ուսումնական նյութը լայն լսարանին գրավոր, բանավոր կամ տեխնիկական միջոցներով։
- Մասնագիտական գործունեության ընթացքում առաջադրել նոր վարկածներ, բացահայտելու խնդիրներ և ընդունել որոշումներ։ Արդյունավետորեն պլանավորել ժամանակն ու այլ ռեսուրսները։
- Մշակել և իրագործել ֆիզիկայի ոլորտին առնչվող տարբեր ծրագրեր՝ համապատասխան մեթոդների և սկզբունքների ընտրությամ
- Համեմատել մասնագիտական տեղեկատվության աղբյուրները և գնահատելու դրանց տրամադրած տվյալների հավաստիությունը։
- Կիրառել տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական և հարակից ոլորտներում տարաբնույթ հետազոտություններ իրականացնելիս։
- Համակողմանիորեն վերլուծել և համակարգել փորձարարական արդյունքները և տեսական նյութը։
- Ներկայացնել և մեկնաբանել տվյալ ոլորտին առնչվող տեղեկությունները, փաստարկները, գաղափարները մասնագիտական և ոչ մասնագիտական հանրությանը, խնդիրները և դրանց լուծումները։
- Վերլուծել, գնահատել և համակարգել մասնագիտական և հարակից ոլորտների համապատասխան տեղեկությունները ըստ առաջնահերթության՝ կիրառելով ՏՀՏ միջոցները։
4. Способ оценки
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորության աստիճանը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4 խմբի՝ ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի համար Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ Մասնակցության տոկոսը (%) Հատկացվող միավորը 81-100 % 2 61-80 % 1 £ 60 % 0
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ գ) Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ դ) ստուգարքային Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
ՀԲ ներառող դասընթացի դեպքում երկու ընթացիկ քննություններից մեկի գնահատականը համարվում է հետազոտական աշխատանքի արդյունք։
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ գ) Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում ։ Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 2 միավոր, ըստ սանդղակի։ դ) ստուգարքային Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
ՀԲ ներառող դասընթացի դեպքում երկու ընթացիկ քննություններից մեկի գնահատականը համարվում է հետազոտական աշխատանքի արդյունք։
5. Возможности будущей карьеры выпускников
· «Ֆիզիկա» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել այդ ոլորտում գործող ձեռնարկություններում,
· Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում,
· Ակադեմիական և այլ գիտահետազոտական ինստիտուտներում:
Հնարավոր աշխատավայրերն են. ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտի, ինչպես նաև այլ բուհերի ուսումնական և գիտական ստորաբաժանումները, քոլեջները և դպրոցները, ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտը (ԵՊՀ ՖԳՀԻ), ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների, Ֆիզիկական հետազոտությունների և ռադիոֆիզիկայի ինստիտուտները, Ալիխանյանի ավան ազգային լաբորատորիան, “Լազերային տեխնիկա” գ/ա միավորումը, հայ-հունական համատեղ ԼՏ-Պիրկալ ՓԲԸ, Բյուրականի աստղադիտարանը, ՏՏ բնագավառում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկությունները: Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը մագիստրոսական ծրագրերի շրջանակներում:
· Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում,
· Ակադեմիական և այլ գիտահետազոտական ինստիտուտներում:
Հնարավոր աշխատավայրերն են. ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտի, ինչպես նաև այլ բուհերի ուսումնական և գիտական ստորաբաժանումները, քոլեջները և դպրոցները, ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտը (ԵՊՀ ՖԳՀԻ), ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների, Ֆիզիկական հետազոտությունների և ռադիոֆիզիկայի ինստիտուտները, Ալիխանյանի ավան ազգային լաբորատորիան, “Լազերային տեխնիկա” գ/ա միավորումը, հայ-հունական համատեղ ԼՏ-Պիրկալ ՓԲԸ, Բյուրականի աստղադիտարանը, ՏՏ բնագավառում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկությունները: Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը մագիստրոսական ծրագրերի շրջանակներում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· Ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտում,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
· Ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտում,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
· ՀՀ որակավորումների ոլորտային շրջանակի բնութագրերը
· Պետական կրթական չափորոշիչ «Ֆիզիկա» մասնագիտությամբ,
· «ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղեցույց», Երևան, 2016,
· Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան, Մ. Սաթուրջյան, Գ. Հարությունյան, Տ. Դարբինյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 2016-2020 թ.թ. իրականացման ռազմավարություն, Երևան 2016:
· Ա. Բուդաղյան, Մ. Սաթուրջյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի գործադրման պատասխանատու մարմնի գործունեության հայեցակարգ, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան: Դասախոսի ձեռնարկ: Երևան 2017:
· Պետական կրթական չափորոշիչ «Ֆիզիկա» մասնագիտությամբ,
· «ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղեցույց», Երևան, 2016,
· Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան, Մ. Սաթուրջյան, Գ. Հարությունյան, Տ. Դարբինյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 2016-2020 թ.թ. իրականացման ռազմավարություն, Երևան 2016:
· Ա. Բուդաղյան, Մ. Սաթուրջյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի գործադրման պատասխանատու մարմնի գործունեության հայեցակարգ, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան: Դասախոսի ձեռնարկ: Երևան 2017:
8. Требования к академическому персоналу
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
· տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
· ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն:
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
· հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրակա-նացնելու կարողություն,
· ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելու կարողություն,
· ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
· ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
· հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
· մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
· մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
· սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների։
Այլ պահանջներ
· դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագրի կազմելու հմտություն
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
· տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
· ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթիազատտիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն:
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
· հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրակա-նացնելու կարողություն,
· ֆիզիկայի և հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական և քննական վերլուծություններ իրականացնելու և գնահատելու կարողություն,
· ֆիզիկայի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
· ֆիզիկայի ոլորտին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
· հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
· մասնագիտական գիտաժողովների և կրթական միջոցառումների կազմակերպման և անցկացման ընթացքում լրատվական և հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
· մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
· սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների։
Այլ պահանջներ
· դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Подробнее о программе
Ներկայացվող «Ֆիզիկա» ծրագիրը ԵՊՀ-ի ֆիզիկայի ֆակուլտետում երկար տարիներ հաջողությամբ գործած «Ֆիզիկա» ծրագրի օրգանական շարունակությունն է: