Тип:
Бакалавр
Профессия:
055101.04.6 - Ֆիզիկա
Специализация:
055101.04.6 - Տվյալների մշակումը ֆիզիկայում և արհեստական բանականություն
Присвоенная квалификация:
Ֆիզիկայի բակալավր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ընդունելությունը կատարվում է համաձայն «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն
ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրված կրթական ծրագրերի ) կարգ»-ի:
Ընդունելության քննությունները հետևյալ առարկաներից են. «Մաթեմատիկա» ՝
պարտադիր «Ֆիզիկա» կամ «Անգլերեն» կամընտրական:
ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրված կրթական ծրագրերի ) կարգ»-ի:
Ընդունելության քննությունները հետևյալ առարկաներից են. «Մաթեմատիկա» ՝
պարտադիր «Ֆիզիկա» կամ «Անգլերեն» կամընտրական:
2. Цели (назначение)
Ծրագրի հիմական նպատակն է ՝ ժամանակակից տեղեկատվական, հաշվողական և արհեստական բանականության մեթոդներին տիրապետող Ֆիզիկոս բակալավրի պատրաստումը, որի համար անհրաժեշտ է՝
տրամադրել հիմնարար գիտելիքներ արդի ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի հիմնախնդիրների վերաբերյալ, ուսանողի մեջ ձևավորել ոլորտին առնչվող տեղեկություններ ստանալու, համակարգելու և վերլուծելու ունակություն,
տրամադրել գիտելիքներ մեքենայական ուսուցման (machine learning) ալգորիթմների,
տվյալների մշակման մոդելների (data science) և հաշվողական համակարգերի վերաբերյալ,
զարգացնել ուսանողների մտավոր կարողությունները, ֆիզիկական երևույթները հետազոտելու, ժամանակակից տեղեկատվական, հաշվողական և արհեստական բանականության մեթոդների կիրառմամբ տվյալների բազա նախագծելու, մոդելավորելու,
ծրագրավորելու և ղեկավարելու գործընթացում:
տրամադրել հիմնարար գիտելիքներ արդի ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի հիմնախնդիրների վերաբերյալ, ուսանողի մեջ ձևավորել ոլորտին առնչվող տեղեկություններ ստանալու, համակարգելու և վերլուծելու ունակություն,
տրամադրել գիտելիքներ մեքենայական ուսուցման (machine learning) ալգորիթմների,
տվյալների մշակման մոդելների (data science) և հաշվողական համակարգերի վերաբերյալ,
զարգացնել ուսանողների մտավոր կարողությունները, ֆիզիկական երևույթները հետազոտելու, ժամանակակից տեղեկատվական, հաշվողական և արհեստական բանականության մեթոդների կիրառմամբ տվյալների բազա նախագծելու, մոդելավորելու,
ծրագրավորելու և ղեկավարելու գործընթացում:
3. Образовательные результаты программы
- Ներկայացնելու ֆիզիկայի հիմնական բաժինների (մեխանիկա, ջերմադինամիկա, վիճակագրական ֆիզիկա, էլեկտրամագնիսականություն, ալիքային երևույթների ֆիզիկա, քվանտային ֆիզիկա) հիմնարար սկզբունքները, օրենքները, գործառույթները, փաստերը և եզրույթները,
- Բացատրելու և վերլուծելու արդի ֆիզիկայի հիմնարար նվաճումներն ու առկա խնդիրները,
- Իրականացնելու փորձարարական տվյալների հավաքագրում և մաթեմատիկական ապարատի (ֆունկցիաների տեսություն, վերլուծական երկրաչափություն, հանրահաշիվ, դիֆերենցիալ և ինտեգրալ հաշիվ, դիֆերենցիալ հավասարումներ, մոտավոր մեթոդներ) կիրառումով ենթարկելու վիճակագրական մշակման,
- Որոշելու կոնկրետ խնդիրների վերլուծությունը և լուծմանը համապատասխանող մաթեմատիկական մեթոդների ընտրությունը, մոտավոր և թվային մեթոդների կիրառելիության սահմանների գնահատումը,
- Նկարագրելու արդի ֆիզիկայում օգտագործվող համակարգչային ծրագրերի (Wolfram Mathematica, Maple և/կամ այլ), ծրագրավորման լեզուների (C++, Python և/կամ այլ) ծրագրային փաթեթների, գործառույթների մոդելավորման, չափումների և հաշվարկների ավտոմատացման եղանակները,
- Նկարագրելու ֆիզիկական պրոցեսների և փորձերի դիտարկման արդյունքում ստացված տվյալները, ընտրելու տվյալների մշակման վիճակագրական և մաթեմատիկական մոդելավորման մեթոդներ,
- Բացատրելու գիտահետազոտական աշխատանքների, լաբորատոր փորձարկումների կազմակերպման հիմնական գործառույթներն ու կառավարման սկզբունքները,
- Լուսաբանելու մեքենայական ուսուցման հիմնական սկզբունքները ,մեթոդները և արհեստական բանականության հիմնարար նվաճումներն ու առկա խնդիրները:
- Իրականացնելու ֆիզիկական երևույթների խորքային վերլուծություններ մաթեմատիկական մոդելների միջոցով,
- Ընտրելու ձևակերպված խնդիրների ճշգրիտ և մոտավոր լուծման արդյունավետ մեթոդներ,
- Կատարելու ֆիզիկային և նրա տեխնիկական կիրառություններին առնչվող գործընթացների համակարգչային մոդելավորում, գործնականում իրականացնելու տվյալների գրաֆիկական ներկայացում python ծրագրավորման լեզվի միջոցով,
- Կիրառելու մեքենայական ուսուցման մեթոդները ֆիզիկական փորձերի արդյունքում գրանցված տվյալների շտեմարանում, Կառուցելու ֆիզիկական պրոցեսների նկարագրման մաթեմատիկական մոդելներ՝ օգտագործելով python ծրագրավորման լեզվի հնարավորությունները, նախագծելու իմիտացիոն մոդելներ և դրանց միջոցով հետազոտելու և ղեկավարելու ֆիզիկական պրոցեսները,
- Կառուցելու ֆիզիկական պրոցեսների նկարագրման մաթեմատիկական մոդելներ՝ օգտագործելով python ծրագրավորման լեզվի հնարավորությունները, նախագծելու իմիտացիոն մոդելներ և դրանց միջոցով հետազոտելու և ղեկավարելու ֆիզիկական պրոցեսները,
- Գնահատելու նեյրոնային ցանցերի աշխատանքը՝ կիրառելով գրաֆիկական վիզուալիզացիա և փորձարարական հետազոտություն,
- Ներկայացնելու հետազոտությունների արդյունքները՝ հիմնավորված դատողություններ անելու համար՝ օգտվելով մասնագիտական տեղեկույթի կուտակման, պահպանման, տվյալների մշակման և վերլուծության մեթոդներից:
- Ծավալելու լիարժեք մասնագիտական գործունեություն, կառավարելու մաս- նագիտական գործառույթներ ու ծրագրեր, կայացնելու ինքնուրույն որոշումներ,
- Պլանավորելու (արդյունավետորեն) ժամանակն ու այլ ռեսուրսները,
- Կազմակերպելու (գիտական հիմունքներով) իր աշխատանքը, մեջբերելու և հղում կատարելու համապատասխան գրականությանը, ապահովելու դրանց ակադեմիական ամբողջականությունը,
- Բացահայտելու իր կրթական պահանջմունքները և կարիերայի հնարավորությունները՝ հետագա ուսումնառության ուղիները որոշելու համար,
- Ներկայացնելու կիրառական ֆիզիկայի զարգացման արդի միտումները և դրանք ներդաշնակելու քաղաքացիական ու մասնագիտական բարեվարքության կանոններին:
4. Способ оценки
Գնահատումն իրականացվում է ըստ ԵՊՀ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգի: Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. սուգարքային:
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատկացվող միավորները ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դասընթացի դասավանդման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթական վերջնարդյունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննությունների անցկացման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մասնագրում՝ դասընթացի համառոտագրում:
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. սուգարքային:
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատկացվող միավորները ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դասընթացի դասավանդման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթական վերջնարդյունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննությունների անցկացման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մասնագրում՝ դասընթացի համառոտագրում:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
«Տվյալների մշակումը ֆիզիկայում և արհեստական բանականություն» ծրագրով պատրաստված մասնագետների հնարավոր աշխատավայրերն են ակադեմիական և այլ
գիտահետազոտական ինստիտուտների, ինչպես նաև այլ բուհերի ուսումնական և գիտական ստորաբաժանումները, քոլեջները և դպրոցները, ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական
ինստիտուտը (ԵՊՀ ՖԳՀԻ), ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտը, ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների, Ֆիզիկական հետազոտությունների և ռադիոֆիզիկայի ինստիտուտները, Ալիխանյանի ավան ազգային լաբորատորիան, “Լազերային տեխնիկա” (ԼՏ), գ/ա միավորումը, հայ-հունական համատեղ ԼՏ- Պիրկալ ՓԲԸ-ն, Բյուրականի
աստղադիտարանը, ՏՏ բնագավառում գործող պետական և մասնավոր
ձեռնարկությունները: Ծրագրի շրջանավարտները իրենց ուսումը կարող են շարունակել
մագիստրոսական տարբեր ծրագրերում:
գիտահետազոտական ինստիտուտների, ինչպես նաև այլ բուհերի ուսումնական և գիտական ստորաբաժանումները, քոլեջները և դպրոցները, ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական
ինստիտուտը (ԵՊՀ ՖԳՀԻ), ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտը, ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների, Ֆիզիկական հետազոտությունների և ռադիոֆիզիկայի ինստիտուտները, Ալիխանյանի ավան ազգային լաբորատորիան, “Լազերային տեխնիկա” (ԼՏ), գ/ա միավորումը, հայ-հունական համատեղ ԼՏ- Պիրկալ ՓԲԸ-ն, Բյուրականի
աստղադիտարանը, ՏՏ բնագավառում գործող պետական և մասնավոր
ձեռնարկությունները: Ծրագրի շրջանավարտները իրենց ուսումը կարող են շարունակել
մագիստրոսական տարբեր ծրագրերում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ
ռեսուրսները.ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտում, այլ երկրների, մասնավորապես Ռուսաստանի ուսումնական հաստատությունների ուսումնանյութական բազան,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
ռեսուրսները.ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտում, այլ երկրների, մասնավորապես Ռուսաստանի ուսումնական հաստատությունների ուսումնանյութական բազան,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Ծրագրային այլ կողմնորոշիչներ
Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ) Մոսկվայի Ֆիզիկատեխնիկական ինստիտուտի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ)
«Կուրչատովյան կենտրոն» հետազոտական համալիրի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ) Ատոմային էներգետիկայի միջազգային գործակալության կողմից մշակված կրթական և վարժանքային ծրագրերը
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան, Մ. Սանթուրջյան, Գ. Հարությունյան, Տ. Դարբինյան, ՀՀ
բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 2016-2020 թթ. իրականացման ռազմավարություն, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Մ. Սանթուրջյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի գործադրման պատասխանատու մարմնի գործունեության հայեցակարգ, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան: Արդյունավետ դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում: Դասախոսի ձեռնարկ: Երևան 2017:
Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ) Մոսկվայի Ֆիզիկատեխնիկական ինստիտուտի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ)
«Կուրչատովյան կենտրոն» հետազոտական համալիրի ուսումնական ծրագիր (ՌԴ) Ատոմային էներգետիկայի միջազգային գործակալության կողմից մշակված կրթական և վարժանքային ծրագրերը
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան, Մ. Սանթուրջյան, Գ. Հարությունյան, Տ. Դարբինյան, ՀՀ
բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 2016-2020 թթ. իրականացման ռազմավարություն, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Մ. Սանթուրջյան, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի գործադրման պատասխանատու մարմնի գործունեության հայեցակարգ, Երևան 2016:
Ա. Բուդաղյան, Ա. Գրիգորյան: Արդյունավետ դասընթացների և կրթական ծրագրերի մշակում: Դասախոսի ձեռնարկ: Երևան 2017:
8. Требования к академическому персоналу
1.Ընդհանրական կարողություններ Դասավանդման/մանկավարժական
դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագիր կազմելու հմտություն,
դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
Հետազոտական
տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
ուսանողների հետազոտական աշխատանքների, ինչպես նաև հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն, հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
օտար լեզվի իմացություն (անգլերեն, ռուսերեն առնվազն B1 մակարդակին համապատաս- խան)։
ՏՀՏ կիրառություն
բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point) հմտություններ,ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն:
Այլ կարողություններ
հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդակցությունների ոլորտում), անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն,
Մասնագիտական կարողություններ
գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն:
ֆիզիկայի եւ հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական եւ քննական վերլուծություններ իրականացնելու եւ գնահատելու կարողություն,
ՏՏ-ի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
ՏՏ-ի և մաթեմատիկայի ոլորտներին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
մասնագիտական գիտաժողովների եւ կրթական միջոցառումների կազմակերպման եւ անցկացման ընթացքում լրատվական եւ հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
1. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ասպիրանտի կամ մագիստրոսի կոչում, վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն, վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա- տաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ, վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն, ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված
գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3,0 (գործող դասախոսների համար)։
դասընթացի առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ և արդիական ծրագիր կազմելու հմտություն,
դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
Հետազոտական
տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
ուսանողների հետազոտական աշխատանքների, ինչպես նաև հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն, հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
օտար լեզվի իմացություն (անգլերեն, ռուսերեն առնվազն B1 մակարդակին համապատաս- խան)։
ՏՀՏ կիրառություն
բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point) հմտություններ,ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն:
Այլ կարողություններ
հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդակցությունների ոլորտում), անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելուև ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն,
Մասնագիտական կարողություններ
գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն:
ֆիզիկայի եւ հարակից բնագավառների ձեռքբերումների համեմատական եւ քննական վերլուծություններ իրականացնելու եւ գնահատելու կարողություն,
ՏՏ-ի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ ըստ անհրաժեշտության գիտական և կրթական գործունեություն ծավալելու կարողություն,
ՏՏ-ի և մաթեմատիկայի ոլորտներին վերաբերող տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան կազմակերպչական բնույթի տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրություն իրականացնելու հմտություն,
հարակից մասնագիտությունների ներկայացուցիչների հետ համագործակցային հարաբերություններ ձևավորելու հմտություն,
մասնագիտական գիտաժողովների եւ կրթական միջոցառումների կազմակերպման եւ անցկացման ընթացքում լրատվական եւ հաղորդակցական բնույթի իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
մասնագիտական բնույթի հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
1. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և/կամ կոչում մասնագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ասպիրանտի կամ մագիստրոսի կոչում, վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն, վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա- տաժողովների։
Մանկավարժական և պրակտիկ փորձ
մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ, վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
դասավանդման փաթեթ /պորտֆոլիո/ և դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն, ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված
գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3,0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Подробнее о программе
Այս ծրագրի շրջանակներում ուսանողները ստանում են գիտելիքներ ոչ միայն արդի մաթեմատիկայի և ծրագրավորման վերաբերյալ, այլ նաև արդի ֆիզիկայի և ֆիզիկական երևույթների վերաբերյալ, որոնք անհրաժեշտ են խնդիրների հստակ ձևակերպման,
խնդիրների լուծման ճշգրիտ մեթոդների ընտրության և մեքենայական ուսուցման ճշգրիտ նախագծման համար։
Ծրագիրն իրագործելու համար նախատեսված է անհրաժեշտ որակավորումով և
թվաքանակով դասախոսական կազմ։ Կդասավանդեն ոչ միայն ԵՊՀ դասախոսները, այլ նաև ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտի ինչպես փորձառու պրոֆեսորները,
այնպես էլ երիտասարդ բարձրորակ մասնագետները։ Ուսումնական պրոցեսին
կմասնակցեն նաև ֆիզիկայի ֆակուլտետն ավարտած, «մաթեմատիկա» մասնագիտությամբ թեկնածուական ատենախոսություն պաշտպանած, մեքենայական ուսուցման
ալգորիթմներին տիրապետող, Krisp ընկերությունում աշխատող, դասախոսական փորձ ունեցող, նպատակասլաց երիտասարդ կադրեր:
խնդիրների լուծման ճշգրիտ մեթոդների ընտրության և մեքենայական ուսուցման ճշգրիտ նախագծման համար։
Ծրագիրն իրագործելու համար նախատեսված է անհրաժեշտ որակավորումով և
թվաքանակով դասախոսական կազմ։ Կդասավանդեն ոչ միայն ԵՊՀ դասախոսները, այլ նաև ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտի ինչպես փորձառու պրոֆեսորները,
այնպես էլ երիտասարդ բարձրորակ մասնագետները։ Ուսումնական պրոցեսին
կմասնակցեն նաև ֆիզիկայի ֆակուլտետն ավարտած, «մաթեմատիկա» մասնագիտությամբ թեկնածուական ատենախոսություն պաշտպանած, մեքենայական ուսուցման
ալգորիթմներին տիրապետող, Krisp ընկերությունում աշխատող, դասախոսական փորձ ունեցող, նպատակասլաց երիտասարդ կադրեր: