Тип:
Бакалавр
Профессия:
055102.01.6 - Ռադիոֆիզիկա
Специализация:
055102.01.6 - Ռադիոֆիզիկա
Присвоенная квалификация:
Ֆիզիկայի բակալավր
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ընդունելությունը կատարվում է ըստ ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրի) կարգի։
Ընդունելության քննությունների ցանկը՝ ըստ առարկաների
1. Ֆիզիկա կամ անգլերեն
2. Մաթեմատիկա
Ընդունելության քննությունների ցանկը՝ ըստ առարկաների
1. Ֆիզիկա կամ անգլերեն
2. Մաթեմատիկա
2. Цели (назначение)
պատրաստել ռադիոֆիզիկայի բնագավառի որակյալ մասնագետներ
3. Образовательные результаты программы
- ձևակերպել ֆիզիկայի հիմնական բաժինների հիմնարար սկզբունքները և հիմնական օրենքները,
- տարբերակել և համակարգել ֆիզիկայի հիմնարար նվաճումները և արդի հիմնական խնդիրները,
- ձևակերպել ռադիոֆիզիկայի հիմնական խնդիրը և ներկայացնել այդ խնդրի լուծման հիմնական ուղիները,
- ներկայացնել էլեկտրամագնիսական ալիքների սանդղակը, դասակարգել ռադիոհաճախությունների տիրույթը ըստ կիրառության ոլորտների,
- բացատրել էլեկտրամագնիսական ալիքների գեներացման, մոդուլման, տարածման և դետեկտման առանձնահատկությունները, հիմնախնդիրները,
- ներկայացնել ռադիոֆիզիկայի ոլորտի խնդիրների լուծման արդի եղանակները և դրանց զարգացման հիմնական ուղիները,
- ներկայացնել ռադիոֆիզիկական մեթոդների կիրառությունը գիտության և տեխնիկայի ամենատարբեր բնագավառների խնդիրների լուծման համար և ռադիոֆիզիկայի դերը մարդու կենսագործունեության մեջ,
- կիրառել թվային էլեկտրոնիկայի ժամանակակից մեթոդները, ինչպես նաև համակարգչային ծրագրերի տարբեր փաթեթներ (Wolfram Mathematica, MATLAB, LabVIEW, Python, COMSOL և այլն), ռադիոֆիզիկայի ոլորտի խնդիրների լուծման համար,
- մասնագիտական գործունեություն ծավալել գիտական և արտադրական ձեռնարկություններում,
- կողմնորոշվել առաջադրված խնդիրների լուծման մեթոդների, ինչպես նաև անհրաժեշտ սարքերի և սարքավորումների ընտրության հարցում,
- պլանավորել և իրականացնել փորձարարական հետազոտություններ,
- կիրառել տարբեր բնույթի և որակի տվյալների համատեղ վիճակագրական մշակման եղանակները՝ մասնագիտական խնդիրների լուծման ժամանակ,
- կիրառել համակարգչային մոդելավորման և նմանակման ծրագրային փաթեթները՝ մասնագիտական խնդիրների լուծման ժամանակ,
- կիրառել մասնագիտական գիտելիքները տնտեսության տարբեր ոլորտներում,
- վարել մասնագիտական բանավեճեր` պահպանելով բարեվարքության նորմերը,
- օգտվել մասնագիտական ոլորտի տեղեկատվության աղբյուրներից, վերլուծել և դասակարգել տեղեկատվությունն ըստ առաջնահերթության,
- վերլուծել հետազոտությունների արդյունքները, պատրաստել ցուցադրական նյութեր և ներկայացնել հանրությանը,
- համեմատել մասնագիտական տեղեկատվության աղբյուրները և գնահատել դրանց տրամադրած տվյալների հավաստիությունը,
- իրականացնել մասնագիտական ոլորտի տարաբնույթ հետազոտություններ ժամանակակից ծրագրային փաթեթների միջոցով՝ օգտվելով տվյալների հենքերից:
4. Способ оценки
· եզրափակիչ գնահատումով,
· առանց եզրափակիչ գնահատման,
· առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
· ստուգարքային:
Տվյալ դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատկացվող միավորները ընտրում է դասավանդող դասախոսը, և հաստատում է ամբիոնը:
Գնահատումների և քննությունների անցկացման ձևերը նշված են կրթական ծրագրի դասընթացների համառոտագրերում (նկարագրիչներում):
· առանց եզրափակիչ գնահատման,
· առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
· ստուգարքային:
Տվյալ դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատկացվող միավորները ընտրում է դասավանդող դասախոսը, և հաստատում է ամբիոնը:
Գնահատումների և քննությունների անցկացման ձևերը նշված են կրթական ծրագրի դասընթացների համառոտագրերում (նկարագրիչներում):
5. Возможности будущей карьеры выпускников
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել ՀՀ ԳԱԱ ռադիոֆիզիկայի և էլեկտրոնիկայի, ֆիզիկական հետազոտությունների, Երևանի ֆիզիկայի ինստիտուտներում, ՀՀ ՏՏ և կապի ոլորտի, սարքերի նախագծման ձեռնարկություններում, ինչպես նաև ոլորտի արտասահմանյան ձեռնարկությունների գրեթե բոլոր մասնաճյուղերում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսանողներին հասանելի են տպագիր դասագրքեր, ուսումնական ձեռնարկներ, էլեկտրոնային դասախոսություններ, համացանցային նյութեր:
Դասավանդման ձևերը՝ սովորական լսարանային և էլեկտրոնային գրատախտակների օգնությամբ, լաբորատոր սարքավորումնեով, ինչպես նաև ինտերակտիվ (ներառյալ առցանց) դասավանդման տարբերակներ:
Դասավանդման ձևերը՝ սովորական լսարանային և էլեկտրոնային գրատախտակների օգնությամբ, լաբորատոր սարքավորումնեով, ինչպես նաև ինտերակտիվ (ներառյալ առցանց) դասավանդման տարբերակներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Ծրագիրը մշակելիս հիմք են ընդունվել ՀՀ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչները և կրթական ծրագրերը, ԵՊՀ գիտական խորհրդի 07.07.2016թ.-ի N8 նիստում հաստատված ԵՊՀ կրթական ծրագրի կաուցվածքը և բովանդակությունը, ինչպես նաև ՀՀ որակավորումների ,,Ֆիզիկա,, ոլորտային շրջանակի բակալավրի կրթական մակարդակի համար սահմանված բնութագրերը:
Համեմատվել և հաշվի են առնվել արտասահմանյան (The National Centre for Radio Astrophysics (NCRA-TIFR): , Delft University of Thechnology: , National Research Tomsk State University: , Tusur University: , Massachusetts Institute of Technology: ) ուսումնական ծրագրերի նմանատիպ կրթական չափորոշիչները և առարկայական հենանիշերը:
Համեմատվել և հաշվի են առնվել արտասահմանյան (The National Centre for Radio Astrophysics (NCRA-TIFR): , Delft University of Thechnology: , National Research Tomsk State University: , Tusur University: , Massachusetts Institute of Technology: ) ուսումնական ծրագրերի նմանատիպ կրթական չափորոշիչները և առարկայական հենանիշերը:
8. Требования к академическому персоналу
· առարկայական ուսումնական պլանին համահունչ դասընթացի ծրագիր կազմելու հմտություն,
· տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
· ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· բազային համակարգչային ծրագրերի (Word, Excel, Power-Point) կիրառման հմտություններ,
· ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն
· գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
· հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ աշխատելու կարողություն,
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու փորձ,
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն:
· տվյալ առարկայի առանձնահատկությամբ պայմանավորված դասավանդման մեթոդիկայի և ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
· ուսանողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարման կարողություն
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· լսարանի հետ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· բազային համակարգչային ծրագրերի (Word, Excel, Power-Point) կիրառման հմտություններ,
· ժամանակակից գիտական շտեմարաններից (web of science, Scopus և այլն) օգտվելու հմտություն,
· մասնագիտական ծրագրային փաթեթներից օգտվելու հմտություն
· գիտատեխնիկական միջազգային զարգացումների և տեղեկատվության մասնագիտական վերլուծության և գնահատման կարողություն,
· հրապարակային և հանրամատչելի ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտության նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերողների շրջանում թիրախային խմբեր առանձնացնելու և դրանց հետ աշխատելու կարողություն,
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ իրականացնելու փորձ,
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն: