Тип:
Магистр
Профессия:
031804.02.7 - Հասարակայնության հետ կապեր
Специализация:
031804.02.7 - Ռազմավարական հաղորդակցություն
Присвоенная квалификация:
Հասարակայնության հետ կապերի մագիստրոս
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ընդունելությունը կատարվում է ըստ սահմանված կարգի Երևանի պետական համալսարանի առկա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2024/2025 ուստարվա ընդունելության կանոնակարգերին համապատասխան:
2. Цели (назначение)
· Տրամադրել համակողմանի տեսական գիտելիք և պրակտիկ հմտություններ ներքին և արտաքին հաղորդակցային ռազմավարությունների մշակման, հաղորդակցային ռազմավարական պլանավորման, հանրային խոսքի կազմակերպման, պետական կառույցների գործառույթների, պետական և հանրային ոլորտներում հաղորդակցության առանձնահատկությունների, ԶԼՄ-ների գործառնման օրինաչափությունների վերաբերյալ,
· Զարգացնել ուսանողների՝ պետական, հանրային և մասնավոր ինստիտուտների փաստահեն հաղորդակցության մշակման, սոցիալական հետազոտությունների իրականացմանև արդյունքների վերլուծության կարողությունները ,
· Տրամադրել համակողմանի տեսական գիտելիք և պրակտիկ հմտություններ պետական, հանրային և մասնավոր կազմակերպություններում ռազմավարական հաղորդակցությունների մշակման, հանրային արշավների կազմակերպման, ապատեղեկատվության դեմ պայքարի, ճգնաժամային հաղորդակցությունների կառավարման ուղղությամբ մասնագիտական գործունեություն ծավալելու համար։
· Զարգացնել ուսանողների՝ պետական, հանրային և մասնավոր ինստիտուտների փաստահեն հաղորդակցության մշակման, սոցիալական հետազոտությունների իրականացմանև արդյունքների վերլուծության կարողությունները ,
· Տրամադրել համակողմանի տեսական գիտելիք և պրակտիկ հմտություններ պետական, հանրային և մասնավոր կազմակերպություններում ռազմավարական հաղորդակցությունների մշակման, հանրային արշավների կազմակերպման, ապատեղեկատվության դեմ պայքարի, ճգնաժամային հաղորդակցությունների կառավարման ուղղությամբ մասնագիտական գործունեություն ծավալելու համար։
3. Образовательные результаты программы
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- բացատրելու ռազմավարական հաղորդակցության բնույթը և տեսական հիմքերը (փիլիսոփայական, սոցիոլոգիական, կառավարան, հոգեբանական, տնտեսական, քաղաքագիտական, մշակութաբանական, մարդաբանական, էթիկական և այլն),
- ճանաչելու հաղորդակցության տեսությունները, մոդելները, հաղորդակցության կառավարման, հասարակական կարծիքի ձևավորմանն առնչվող հիմնական մոտեցումները և նկարագրելու ռազմավարական հաղորդակցության տեսության և պրակտիկայի միջև կապը
- ներկայացնելու պետական, հանրային և մասնավոր կազմակերպությունների հեղինակության, բրենդի և իմիջի ձևավորման ռազմավարությունները և զարգացման օրինաչափությունները, գործառնության հայեցակարգերը
- հիմնավորելու զանգվածային հաղորդակցության և ժամանակակից ԶԼՄ-ների գործունեության օրինաչափություններն ու համագործակցման հիմնախնդիրները
- քննարկելու հասարակության կամ առանձին սոցիալական խմբերի համար նշանակալի գաղափարների, արժեքների հանրայնացման, դրանց վերաբերյալ հանրային իրազեկման սկզբունքները
- դասակարգելու սոցիալական հաղորդակցության ժամանակակից հարթակները և կիրառվող հաղորդակցման արդի տեխնոլոգիաները՝ առանձնակի շեշտադրում անելով արտակարգ իրավիճակներում հաղորդակցության և ապատեղեկատվության դեմ պայքարի վրա
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- նախագծելու և մշակելու պետական, հանրային և մասնավոր կազմակիերպությունների և հասարակայնության միջև արդյունավետ և համակարգված հաղորդակցությունների հաստատմանն ուղղված PR-ռազմավարություններ
- պլանավորելու հանրային իրազեկման նախագծեր, ներկայացնելու առաջարկներ և մշակելու հանձնարարականներ` ուղղված կազմակերպության հեղինակության և վարկի բարելավմանը
- պատրաստելու բանավոր և գրավոր հաղորդագրություններ, տեղեկատվական փաթեթներ (PR փաստաթղթեր)
- կազմակերպելու համապատասխան միջոցառումներ` ուղղված կազմակերպության կատարած աշխատանքների և ծրագրերի վերաբերյալ լայն հասարակայնության տեղեկացմանը, գործնականում իրականացնելու հրապարակային ելույթներ և շնորհանդեսներ
- վերլուծելու ընթացիկ տեղեկատվական և հաղորդակցական գործընթացները, սոցիալապես կարևոր գաղափարների, ծրագրերի կամ այդ ծրագրերն իրականացնող կազմակերպության նկատմամբ հասարակության վստահության ձևավորման օրինաչափությունները
- իրականացնելու սոցիալական հետազոտություններ, հավաքագրելու որակական և քանակական տվյալներ զանգվածային սոցիալական գործընթացների, կոլեկտիվ վարքի, սոցիալական փոխգործունեության դրսևորման ձևերի վերաբերյալ և վերլուծելու դրանք
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- կիրառելու ՏՀՏ-ները մասնագիտական խնդիրները լուծելիս և հետազոտություններ կատարելիս, աշխատելու տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ, ինչպես նաև օգտվելու համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից
- արժևորելու և պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերն ու կանոնները
- գնահատելու անհրաժեշտ ժամանակային, ֆինանսական, մարդկային և այլ ռեսուրսները՝ ծրագրերի պլանավորումն արդյունավետորեն իրականացնելու նպատակով
- գնահատելու անձնական պատասխանատվությունը հասարակության, շահառուների և պետության հանդեպ, հետամուտ լինելու ժողովրդավարական սկզբունքների իրագործմանը, ազգային և համամարդկային արժեքների պահպանմանը
4. Способ оценки
Ուսանողների ուսումնառության արդյունքները գնահատվում են ըստ դասընթացների հետևյալ ձևերի համար սահմանված համապատասխան չափանիշների.
• եզրափակիչ գնահատումով,
• առանց եզրափակիչ գնահատման,
• առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
• ստուգարքային:
Ընթացիկ և եզրափակիչ քննությունների անցկացման ձևը (գրավոր, բանավոր, թեստային) դասընթացը կազմակերպող ամբիոնի առաջարկությամբ հաստատում է ֆակուլտետի դեկանը:
Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) արդյունարար գնահատականը/միավորը հաշվարկվում է որպես գնահատման առանձին բաղադրամասերով վաստակած միավորների գումար՝ ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն, եզրափակիչ քննություն: Մեկ մոդուլի առավելագույն արդյունարար գնահատականը 20 միավոր է, իսկ գնահատման դրական նվազագույն շեմը 10 միավոր:
Ընդհանուր կրթական կառուցամասի մոդուլները, այդ թվում նաև պրակտիկաները, գնահատվում են ստուգարքի ձևով: Մագիստրոսական թեզը գնահատվում է 20 միավորանոց սանդղակով:
• եզրափակիչ գնահատումով,
• առանց եզրափակիչ գնահատման,
• առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
• ստուգարքային:
Ընթացիկ և եզրափակիչ քննությունների անցկացման ձևը (գրավոր, բանավոր, թեստային) դասընթացը կազմակերպող ամբիոնի առաջարկությամբ հաստատում է ֆակուլտետի դեկանը:
Դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) արդյունարար գնահատականը/միավորը հաշվարկվում է որպես գնահատման առանձին բաղադրամասերով վաստակած միավորների գումար՝ ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն, եզրափակիչ քննություն: Մեկ մոդուլի առավելագույն արդյունարար գնահատականը 20 միավոր է, իսկ գնահատման դրական նվազագույն շեմը 10 միավոր:
Ընդհանուր կրթական կառուցամասի մոդուլները, այդ թվում նաև պրակտիկաները, գնահատվում են ստուգարքի ձևով: Մագիստրոսական թեզը գնահատվում է 20 միավորանոց սանդղակով:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
«Ռազմավարական հաղորդակցություն» կրթական ծրագրի շրջանավարտների համար ՀՀ-ում առկա են աշխատանքի տեղավորման լայն հնարավորություններ, որոնք պայմանավորված են ռազմավարական հաղորդակցության գործիքակազմի կիրառման պահանջարկի առկայությամբ հասարակության թե՛ պետական և թե՛ հասարակական ու մասնավոր հատվածների, ինչպես նաև տեղական և միջազգային կառույցների կողմից:
«Ռազմավարական հաղրոդակցություն» մագիստրոսի կրթական ծրագրի շրջանավարտների աշխատանքի տեղավորման և մասնագիտական գործունեության հնարավոր վայրերի ստորև ներկայացվող ցանկը չի սահմանափակվում նշված կազմակերպություններով.
1. ՀՀ Կառավարություն,
2. ՀՀ նախարարություններ, պետական տեսչական մարմիններ, կոմիտեներ, վարչություններ, ծառայություններ,
3. ՀՀ նախագահի աշխատակազմ,
4. ՀՀ ԱԺ հանրային կապերի վարչություն,
5. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ՝ մարզպետարանների, քաղաքապետարանների համապատասխան ստորաբաժանումներ,
6. «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ,
7. «Օրբելի» վերլուծական-հետազոտական կենտրոն,
8. Ֆինանսաբանկային կազմակերպությունների հանրային կապերի, մարքեթինգի և հաղորդակցությունների համար պատասխանատու ստորաբաժանումներ,
9. Կրթական հաստատություններ,
10. Բուժհիմնարկներ և վերականգնողական կենտրոններ,
11. Հեռահաղորդակցության ոլորտի ընկերությունների հանրային կապերի, մարքեթինգի և հաղորդակցությունների համար պատասխանատու ստորաբաժանումներ,
12. ՏՀՏ ոլորտի խոշոր և միջին ընկերություններ, ստարտափներ,
13. Հիմնադրամների համապատասխան ստորաբաժանումներ,
14. Զանգվածային լրատվության միջոցներ,
15. Հասարակայնության հետ կապերի, մարքեթինգային հաղորդակցությունների, բրենդինգի մասնագիտական ծառայություններ մատուցող ընկերություններ, գովազդային գործակալություններ,
16. Հետազոտական ընկերություններ, վելուծական կենտրոններ,
17. Հասարակական տարբեր հիմնախնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպություններ, ասոցիացիաներ,
18. Մշակութային կազմակերպություններ՝ թատրոններ, թանգարաններ և այլն,
19. Հասարակական տեղական և միջազգային կազմակերպություններ, հիմնադրամներ և այլն:
«Ռազմավարական հաղրոդակցություն» մագիստրոսի կրթական ծրագրի շրջանավարտների աշխատանքի տեղավորման և մասնագիտական գործունեության հնարավոր վայրերի ստորև ներկայացվող ցանկը չի սահմանափակվում նշված կազմակերպություններով.
1. ՀՀ Կառավարություն,
2. ՀՀ նախարարություններ, պետական տեսչական մարմիններ, կոմիտեներ, վարչություններ, ծառայություններ,
3. ՀՀ նախագահի աշխատակազմ,
4. ՀՀ ԱԺ հանրային կապերի վարչություն,
5. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ՝ մարզպետարանների, քաղաքապետարանների համապատասխան ստորաբաժանումներ,
6. «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ,
7. «Օրբելի» վերլուծական-հետազոտական կենտրոն,
8. Ֆինանսաբանկային կազմակերպությունների հանրային կապերի, մարքեթինգի և հաղորդակցությունների համար պատասխանատու ստորաբաժանումներ,
9. Կրթական հաստատություններ,
10. Բուժհիմնարկներ և վերականգնողական կենտրոններ,
11. Հեռահաղորդակցության ոլորտի ընկերությունների հանրային կապերի, մարքեթինգի և հաղորդակցությունների համար պատասխանատու ստորաբաժանումներ,
12. ՏՀՏ ոլորտի խոշոր և միջին ընկերություններ, ստարտափներ,
13. Հիմնադրամների համապատասխան ստորաբաժանումներ,
14. Զանգվածային լրատվության միջոցներ,
15. Հասարակայնության հետ կապերի, մարքեթինգային հաղորդակցությունների, բրենդինգի մասնագիտական ծառայություններ մատուցող ընկերություններ, գովազդային գործակալություններ,
16. Հետազոտական ընկերություններ, վելուծական կենտրոններ,
17. Հասարակական տարբեր հիմնախնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպություններ, ասոցիացիաներ,
18. Մշակութային կազմակերպություններ՝ թատրոններ, թանգարաններ և այլն,
19. Հասարակական տեղական և միջազգային կազմակերպություններ, հիմնադրամներ և այլն:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Մագիստրոսական կրթական ծրագրի իրականացման գործընթացում կօգտագործվեն հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· Ֆակուլտետի, ամբիոնի և դասախոսների տրամադրության տակ գտնվող գրադարան,
· Էլեկտրոնային գրադարան,
· Համացանցային ռեսուրսներ,
· Տեսաձայնային ուսումնական ռեսուրսներ,
· Ուսումնական ֆիլմեր,
Տեխնիկապես հագեցած լսարաններ և շարժական սարքավորումներ (համակարգիչներ, պրոյեկտորներ, նվագարկիչներ, տպիչ սարքեր):
· Ֆակուլտետի, ամբիոնի և դասախոսների տրամադրության տակ գտնվող գրադարան,
· Էլեկտրոնային գրադարան,
· Համացանցային ռեսուրսներ,
· Տեսաձայնային ուսումնական ռեսուրսներ,
· Ուսումնական ֆիլմեր,
Տեխնիկապես հագեցած լսարաններ և շարժական սարքավորումներ (համակարգիչներ, պրոյեկտորներ, նվագարկիչներ, տպիչ սարքեր):
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Որպես մագիստրատուրայի սույն կրթական ծրագրի կողմնորոշիչներ և չափորոշիչներ՝ կիրառվել են ՀՀ բուհական համակարգում ներդրված և Բոլոնյան գործընթացից բխող, Հայաստանում տեղայնացված չափորոշիչներ, օրինակ՝ Պետական կրթական չափորոշիչը «Հասարակայնության հետ կապեր» մասնագիտությամբ:
Բացի այդ, նեղ մասնագիտական առումով սույն ծրագրի մշակման և վերամշակման համար կիրառվել են արտերկրյա բուհերի մագիստրատուրայի համանման ծրագրերի կառուցվածքային և բովանդակային որոշ տարրեր, ինչպես նաև որակի ապահովման մոտեցումներ, օրինակ՝
1. Lund University, Strategic Communication, Master of Science program
2. Columbia University, Master of Science in Strategic Communication
3. Lynn University, Master of Science in Strategic Communication
4. American University, Masters of Arts in Strategic Communication
5. ԵՊՀ «Հասարակայնության հետ կապեր» մագիստրոսական կրթական ծրագիր։
Միևնույն ժամանակ, առաջարկվող կրթական ծրագիրն իր կառուցվածքով և բովանդակությամբ բավարարում է նաև ռազմավարական հաղորդակցության մասնագետների պատրաստման տեղական և միջազգային չափորոշիչների պահանջները (մշակված Հասարակայնության հետ կապերի միջազգային ասոցիացիայի (IPRA) կողմից):
Բացի այդ, նեղ մասնագիտական առումով սույն ծրագրի մշակման և վերամշակման համար կիրառվել են արտերկրյա բուհերի մագիստրատուրայի համանման ծրագրերի կառուցվածքային և բովանդակային որոշ տարրեր, ինչպես նաև որակի ապահովման մոտեցումներ, օրինակ՝
1. Lund University, Strategic Communication, Master of Science program
2. Columbia University, Master of Science in Strategic Communication
3. Lynn University, Master of Science in Strategic Communication
4. American University, Masters of Arts in Strategic Communication
5. ԵՊՀ «Հասարակայնության հետ կապեր» մագիստրոսական կրթական ծրագիր։
Միևնույն ժամանակ, առաջարկվող կրթական ծրագիրն իր կառուցվածքով և բովանդակությամբ բավարարում է նաև ռազմավարական հաղորդակցության մասնագետների պատրաստման տեղական և միջազգային չափորոշիչների պահանջները (մշակված Հասարակայնության հետ կապերի միջազգային ասոցիացիայի (IPRA) կողմից):
8. Требования к академическому персоналу
Դասախոսի մասնագիտական կարողությունները պետք է համապատասխանեն նշված պահանջներից առնվազն երեքին
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· սոցիոլոգիական և մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդակցությունների ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
· PR, սոցիոլոգիական, մարքեինգային, քաղաքական, մեդիա հետազոտությունների և վերլուծության, ախտորոշող և գնահատող հետազոտությունների կարողություն,
· PR-ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, PR-նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
· թիրախային լսարանների առանձնացնեու և դրանց հետ ռազմավարական հաղորդակցման իրականացման կարողություն,
· բանավոր և գրավոր PR-հաղորդագրություններ մշակելու հմտություններ,
· PR-փաստաթղթեր, տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրության հմտություն,
· հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· ԶԼՄ-ների հետ հարաբերություններ ձևավորելու հմտություններ,
· մեդիա իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
· կորպորատիվ հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, համաժողովներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
· սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
· Պետական, հանրային և մասնավոր կազմակերպությունների իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու, իմիջային հաղորդակցման իրականացնելու կարողություն,
· բրենդ-հաղորդակցություններ մշակելու և իրականացնելու կարողություն,
· Տեղեկատվական անվտանգության և ապատեղեկատվության դեմ պայքարի գործիքակազմի իմացություն,
· Արտակարգ իրավիճակներում պետական, հանրային կամ մասնավոր կազմակերպությունների հաղորդակցության համակարգման գործիքակազմի իմացություն կամ կիրառման առնվազն երեք տարվա փորձի առկայություն,
· Հանրային կառավարման ոլորտի առանձնահատկությունների իմացություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ հասարակայնության հետ կապերի կամ հարակից ոլորտում՝ սոցիոլոգիա, կառավարում, քաղաքագիտություն, լրագրություն, հոգեբանություն, մարքեթինգ, բրենդինգ, գովազդ և այլն։
Այլ պահանջներ
• դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· սոցիոլոգիական և մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդակցությունների ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
· PR, սոցիոլոգիական, մարքեինգային, քաղաքական, մեդիա հետազոտությունների և վերլուծության, ախտորոշող և գնահատող հետազոտությունների կարողություն,
· PR-ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, PR-նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
· թիրախային լսարանների առանձնացնեու և դրանց հետ ռազմավարական հաղորդակցման իրականացման կարողություն,
· բանավոր և գրավոր PR-հաղորդագրություններ մշակելու հմտություններ,
· PR-փաստաթղթեր, տեղեկատվական փաթեթներ, այլ համապատասխան տեքստեր մշակելու, ստեղծարար գրագրության հմտություն,
· հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· ԶԼՄ-ների հետ հարաբերություններ ձևավորելու հմտություններ,
· մեդիա իրադարձություններ կառավարելու կարողություն,
· կորպորատիվ հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, համաժողովներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
· սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
· Պետական, հանրային և մասնավոր կազմակերպությունների իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու, իմիջային հաղորդակցման իրականացնելու կարողություն,
· բրենդ-հաղորդակցություններ մշակելու և իրականացնելու կարողություն,
· Տեղեկատվական անվտանգության և ապատեղեկատվության դեմ պայքարի գործիքակազմի իմացություն,
· Արտակարգ իրավիճակներում պետական, հանրային կամ մասնավոր կազմակերպությունների հաղորդակցության համակարգման գործիքակազմի իմացություն կամ կիրառման առնվազն երեք տարվա փորձի առկայություն,
· Հանրային կառավարման ոլորտի առանձնահատկությունների իմացություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ հասարակայնության հետ կապերի կամ հարակից ոլորտում՝ սոցիոլոգիա, կառավարում, քաղաքագիտություն, լրագրություն, հոգեբանություն, մարքեթինգ, բրենդինգ, գովազդ և այլն։
Այլ պահանջներ
• դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։