Тип:
Магистр
Профессия:
061101.04.7 - Ինֆորմատիկա (Համակարգչային գիտություն)
Специализация:
061101.04.7 - Դիսկրետ մաթեմատիկա և տեսական ինֆորմատիկա
Присвоенная квалификация:
Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի մագիստրոս
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0309 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում-1 | 3 |
1-ին`աշնանային կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
գործն.- 2
Обязательный
0309/Մ01
1. Цель курса
Դասընթացի նպատակն է ուսումնասիրել Web-կիրառություններ և ծառայություններ ստեղծելու հիմնական մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները: Դիտարկվում են կիրառությունների նախագծման ստանդատ միջոցները, բազմահոսքային, ցանցային ծրագրավորման միջոցները, ինչպես նաև բազաների հետ աշխատանքը:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· ընտրել տարբեր տիպի կլիենտ-սերվեր կիրառությունների մշակման ձևեր և մեթոդներ, · նկարագրել Web-ռեսուրսների ստեղծման և իրականացման հիմնական միջոցներն ու ստանդարտները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կառուցել և իրականացնել WEB կիրառություններ, WEB- ծառայություններ, · օգտագործել տվյալների փոխանցման ստանդարտ միջոցները, · կիրառել ինտերնետ ռեսուրսների մշակման հիմնական սկզբունքները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ · գործնականում կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները 3. Описание
Դասընթացի նպատակն է ուսումնասիրել Web-կիրառություններ և ծառայություններ ստեղծելու հիմնական մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները: Դիտարկվում են կիրառությունների նախագծման ստանդատ միջոցները, բազմահոսքային, ցանցային ծրագրավորման միջոցները, ինչպես նաև բազաների հետ աշխատանքը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· գործնական
. բանավոր քննարկումներ 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Web կիրառությունների նախագծման ձևերն ու մեթոդները, դրանց մշակման ծրագրային
միջոցները, ASP.NET միջավայր: · կիրառությունների բաղադրիչները, սերվերային ղեկավարող էլեմենտներ, պատահարների ղեկավարում: · Մաստեր-էջեր, օգտվողի ղեկավարման տարրերի ստեղծում, պրոֆիլներ, նրանց խմբերը, դիսպեչեր, Editor, Catalog. Connections զոնաների օգտագործում: Web-ծառայությունների ճարտարապետությունը, SOAP արձանագրություններ, ծառայության ստեղծում, մեթոդի մշակում, թեստավորում: |
||
0307 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1
2 ժամ/շաբ.
դաս.- 1, գործ.- 1
Обязательный
0307/Մ01
1. Цель курса
Ուսանողներին ծանոթացնել գիտական հետազոտությունների հիմնական սկզբունքներին և մեթոդներին: Դասընթացը ներառում է այդպիսի հարցեր, ինչպիսիք են գիտական հետազոտության նպատակն ու պլանավորումը, խնդրի լուծման մեթոդի ընտրությունը, ստացված արդյունքների վերլուծումը, ձևակերպումը և ներկայացումը
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· հիմնավորել գիտական հետազոտության նպատակը և կանոնակարգված մոտեցումը, · պլանավորել գիտական հետազոտությունը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · մշակել և կիրառել գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման մեթոդներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում 3. Описание
Ուսանողներին ծանոթացնել գիտական հետազոտությունների հիմնական սկզբունքներին և մեթոդներին: Դասընթացը ներառում է այդպիսի հարցեր, ինչպիսիք են գիտական հետազոտության նպատակն ու պլանավորումը, խնդրի լուծման մեթոդի ընտրությունը, ստացված արդյունքների վերլուծումը, ձևակերպումը և ներկայացումը
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն,
գործնական 5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված 2 ընթացիկ ստուգումները գրավոր են, յուրաքանչյուրը` 10 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 5 հարց, յուրաքանչյուրը` 2-ական միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Գիտական հետազոտությունների պլանավորում:
Խնդրի լուծման սկզբունքներն ու մեթոդները: Հետազոտությունների ներկայացման տեքստային, մաթեմատիկական և գրաֆիկական միջավայրերը |
||
1602 | Անգլերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ
60 ժամ (գործնական)
4 ժամ/ շաբ.
Обязательный
1602/M01
1. Цель курса
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Результаты обучения по программе
9. Դասընթացի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի` ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն 1. կիրառելով մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր մոտեցումները (որոնողական, ճանաչողական, մեկնաբանական)՝ ճիշտ ընկալել դրանց բովանդակությունն ու կառուցվածքը, 2. տարորոշել մասնագիտական բառապաշարի բոլոր շերտերը՝ դրանց ճշգրիտ գործածության նպատակդրմամբ, 3. ցուցաբերել մասնագիտության ոլորտում օտար (անգլերեն) լեզվով ինքնուրույն աշխատանք կատարելու սկզբունքների իմացություն: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնել մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 5. ներկայացնել և մեկնաբանել մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, ձևակերպել, շարադրել, հիմնավորել անձնական կարծիքը, քննարկել, բանավիճել մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ, 6. գրել և ներկայացնել մասնագիտական թեմաներով էսսեներ/ զեկույցներ, ռեֆերատներ, գիտաժողովի թեզիսներ՝ տրամաբանորեն և հստակ կառուցելով շարադրանքը, 7. լսելով ընկալել և վերարտադրել մասնագիտությանն առնչվող դասախոսությունների, հարցազրույցների ձայնագրություններ և տեսագրություններ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 8. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: Դասընթացի հաջող ավարտին ուսանողի գիտելիքները և կարողությունները պետք է համապատասխանեն Լեզուների իմացության/ իրազեկության համաեվրոպական համակարգի (CEFR-ի) B2 մակարդակին:
3. Описание
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, 4. ինքնուրույն աշխատանք, 5. բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), 6. գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, 7. իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է բանավոր քննությամբ՝ 20 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց՝ յուրաքանչյուրը՝ 5 միավոր.
1. մասնագիտական տեքստի ընթերցում, թարգմանություն և վերարտադրում, 2. մասնագիտական բառապաշարի ստուգում, 3. զրույց մասնագիտական թեմաների շուրջ, 4. բանավոր ներկայացում (պրեզենտացիա) մասնագիտական խնդրի վերաբերյալ: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները:
2. Մասնագիտական տեքստերի գործառական նշանակությունը և դրանց իրացումը օտար (անգլերեն) լեզվով գրավոր ու բանավոր հաղորդակցման գործընթացում: 3. Ակադեմիական գրագրություն՝ գիտական հոդվածների ու աշխատությունների, գրախոսությունների և ամփոփումների, ինչպես նաև ռեֆերատների, զեկուցումների, էսսեների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները: 4. Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրմամբ՝ դրանց բովանդակության վերծանման, վերարտադրության առանձնահատկությունները: |
||
1702 | Ռուսերեն -1 | 3 |
1-ին կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
գործ.-4 ժ.
Обязательный
1703/Մ01
1. Цель курса
· Զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները, հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
· Ապահովել արդեն ձեոք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, · Ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· Ցուցաբերել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի խորացված իմացություն, · Սահմանել լեզվի գիտական ոճի ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունները, · Ներկայացնել մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր ձևերը: բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Լուսաբանել ունկնդրած/կարդացած մասնագիտական տեքստը՝ տարանջատելով հիմնական բովանդակությունը երկրորդականից, ինքնուրույն կազմել տեքստ մասնագիտական թեմայով, · Կիրառել մասնագիտական տեքստի թարգմանության հմտությունները, · Օգտագործել մասնագիտական տեքստի հետ աշխատելու հնարքներ՝ տեքստի համառոտ և ընդարձակ նկարագրում, տարբեր տեսակի պլանների կազմում: գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) · Արժևորել տեղեկատվություն ստանալու հնարավորությունները, · Քննարկել և վերլուծել մասնագիտական խնդիրներր ռուսերենով: 3. Описание
· Զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները, հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
· Ապահովել արդեն ձեոք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, · Ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
Գործնական պարապմունք,
· Ինքնուրույն աշխատանք, · Թիմային աշխատանք, · Բանավոր ներկայացում, · Գրավոր և բանավոր հարցում: 5. Методы и критерии оценки
Գործնական ժամերին հանձնարավում է մասնագիտական տեքստի ընթերցում, վերարտադրում ե վերլուծություն, զրույց մասնագիտական խնդիրների շուրջ, մասնագիտական թարգմանություն, որից հետո կիսամյակի վերջում նշանակվում է ստուգարք:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ընդհանուր գիտական և նեղ մասնագիտական տերմինաբանության առանձնահատկությունները
· Գիտական ոճի ձեաբանական առանձնահատկությունները · Գիտական ոճին հատուկ շարահյուսական կառուցվածքները · Տարբեր իմաստային կապերի արտահայտման միջոցները գիտական տեքստում · Մասնագիտական տեքստի համառոտ և րնդարձակ ներկայացում · Գիտական ոճի ժանրեր՝ ռեֆերատ, զեկուցում, հոդված, ամփոփագիր · Ռեֆերատների, զեկուցումների, ամփոփագրերի շարադրման սկզբունքները |
||
1604 | Գերմաներեն -1 | 3 |
1-ին կիսամյակ
գործ.-4 ժ.
4 ժամ/ շաբ.
Обязательный
1604 /Մ01
1. Цель курса
· Կատարելագործել ուսանողների օտար լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· Խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · Ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · Զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
· Վերարտադրելու մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր մոտեցումները (որոնողական, ճանաչողական, մեկնաբանական), դրանց բովանդակությունն ու կառուցվածքը, · Մատնանշելու մասնագիտական բառապաշարի բոլոր շերտերը՝ դրանց ճշգրիտ գործածության նպատակադրմամբ, բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Լուսաբանելու մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, բանավիճել մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ, · Ընտրելու մասնագիտական թեմաներով էսսեներ/ զեկուցումներ, ռեֆերատներ, գիտաժողովի թեզիսներ՝ տրամաբանորեն և հստակ կառուցելով շարադրանքը, գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան). · Համակարգելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրները (ներառյալ համացանցային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 3. Описание
· Կատարելագործել ուսանողների օտար լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· Խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · Ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · Զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· Գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· Անհատական և խմբային աշխատանք, · Անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, · Ինքնուրույն աշխատանք, · Բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), · Գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, · Իրավիճակային խնդիրների քննարկում 5. Методы и критерии оценки
Գործնական ժամերին ուսանողին տրվում է գրավոր աշխատանք, անցկացվում է ստուգում բանավոր ներկայացման (ռեֆերատ, մասնակցություն քննարկումներին, հետազոտական աշխատանք) հիման վրա, որից հետո նշանակվում է ստուգարք
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները:
· Մասնագիտական տեքստերի գործառական նշանակությունը և դրանց իրացումը օտար լեզվով գրավոր ու բանավոր հաղորդակցման գործընթացը: · Ակադեմիական գրագրություն՝ գիտական հոդվածների ու աշխատությունների, գրախոսությունների և ամփոփումների, ինչպես նաև ռեֆերատների, զեկուցումների, էսսեների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները: · Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրմամբ՝ դրանց բովանդակության վերծանման, վերարտադրության առանձնահատկությունները |
||
1608 | Ֆրանսերեն -1 | 3 |
1-ին կիսամյակ
4 ժամ/ շաբ.
գործ. – 4 ժ.
Обязательный
1608 /Մ17
1. Цель курса
· Կատարելագործել ուսանողների՝ օտար լեզվով հաղորդակցվելու կարողությունները ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· Զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
· Ճիշտ վերարտադրելու մասնագիտական տեքստերի բովանդակությունն ու կառուցվածքը, · Ցուցաբերելու մասնագիտության ոլորտում օտար լեզվով ինքնուրույն աշխատանք կատարելու սկզբունքների իմացություն: բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Լուսաբանելու մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, հիմնավորելու անձնական կարծիքը, բանավիճելու մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ, · Օգտագործելու մասնագիտությանն առնչվող դասախոսությունների, հարցազրույցների ձայնագրություններ և տեսագրություններ: գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան). · Համակարգելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներ (ներառյալ համացանցային), քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 3. Описание
· Կատարելագործել ուսանողների՝ օտար լեզվով հաղորդակցվելու կարողությունները ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· Զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· Գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· Անհատական աշխատանք, · Իրավիճակային խնդիրների խմբային քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Գործնական ժամերին ուսանողներին տրվում են մասնագիտական տեքստի ընթերցում, թարգմանություն և վերարտադրում, ստուգվում է նրա մասնագիտական բառապաշարը, հանձնարարվում է նյութի բանավոր ներկայացում (պրեզենտացիա) մասնագիտական խնդրի վերաբերյալ, որից հետո դասընթացի վերջում նշանակվում է ստուգարք:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային և քերականական յուրահատկությունները, գիտական աշխատությունների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները:
· Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրում, դրանց բովանդակության վերծանում և վերարտադրում: |
||
1602 | Անգլերեն -2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ
30 ժամ (գործնական)
2 ժամ/ շաբ.
Обязательный
1602 /M02
1. Цель курса
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերել օտար լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2-C1), 2. նկարագրել միջազգային թեստավորման և գնահատման սկզբունքնեևը և պահանջները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. գործնականում կատարել թեստային աշխատանքներ` կազմված համաեվրոպական չափանիշների B2-C1 մակարակին համապատասխան 4. արտահայտել մասնագիտական (ակադեմիական) գիտելիքները գրավոր և բանավոր խոսքով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) արդյունավետ կիրառել համակարգչային հմտությունները 3. Описание
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. օտար լեզվի իմացություն այն ծավալով, որն անհրաժեշտ է մասնագիտական բնույթի տեղեկատվություն քաղելու օտարալեզու աղբյուրներից,
2. օտար լեզվով ընդհանուր և մասնագիտական բառապաշարի իմացություն այն ծավալով, որն անհրաժեշտ է մասնագիտական բնույթի հաղորդակցում իրականացնելու, ինչպես նաև տեքստերի ընթերցման և թարգմանության համար, 5. Методы и критерии оценки
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. ինքնուրույն աշխատանք, 4. գրավոր փորձնական միջազգային թեստի անցկացում և գնահատում: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է TOEFL թեստավորման միջոցով:
|
||
1702 | Ռուսերեն -2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ
գործ.-2 ժ.
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1703/Մ02
1. Цель курса
· Զարգացնել մասնագիտական ոլորտին առնչվող թեմաների շուրջ բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններր, մասնավորապես, քննարկելու և բանավիճելու կարողությո
· Ներկայացնել լեզվի իմացության միջազգային համակարգի B2 մակարդակի չափանիշները, · Ներկայացնել լեզվի իմացության ստուգման եւ գնահատման պահանջները: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք եւ իմացություն.
· Վերարտադրել սուբյեկտիվ գնահատման արտահայտման միջոցները, · Ցուցաբերել ռուսաց լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2 մակարդակ): բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Մասնակցել մասնագիտական թեմաներով բանավեճերի: · Կատարել թեստային աշխատանք՝ միջազգային չափանիշների B2 մակարդակին համապատասխան: գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան). · Համակարգել ռուսաց լեզվի իմացությունը մասնագիտական գործունեության ոլորտում: 3. Описание
· Զարգացնել մասնագիտական ոլորտին առնչվող թեմաների շուրջ բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններր, մասնավորապես, քննարկելու և բանավիճելու կարողությո
· Ներկայացնել լեզվի իմացության միջազգային համակարգի B2 մակարդակի չափանիշները, · Ներկայացնել լեզվի իմացության ստուգման եւ գնահատման պահանջները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· Գործնական պարապմունք,
· Ինքնուրույն աշխատանք, · Թիմային աշխատանք, · Բանավոր ներկայացում, · Թեստային աշխատանք: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է թեստավորմամբ (В2 մակարդակ)։
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Սուբյեկտիվ եղանակավորության արտահայտման միջոցները, միջանկյալ բառեր, բառակապակցություններ, նախադասություններ,
· Իմաստային կապերը և նրանց արտահայտման միջոցները պարզ ն բարդ նախադասության մեջ. կապ, կապական բառեր, · Պարզ նախադասությունները բարդ նախադասությունների փոխակերպելու կանոնները, · Լեզվի իմացության В2 մակարդակի միջազզային չափորոշիչներ: |
||
1604 | Գերմաներեն -2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ
գործ.-2 ժ.
2 ժամ/ շաբ.
Обязательный
1604 /Մ02
1. Цель курса
· Ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· Ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · Ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · Ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
· Ցուցաբերելու օտար լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2-C1), · Նկարագրելու միջազգային թեստավորման և գնահատման սկզբունքները և պահանջները: բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Գործնականում կատարելու թեստային աշխատանքներ` կազմված համաեվրոպական չափանիշների B2-C1 մակարակին համապատասխան · Արտահայտելու մասնագիտական (ակադեմիական) գիտելիքները գրավոր և բանավոր խոսքով : գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան). · Արդյունավետ կիրառելուհամակարգչայինհմտությունները: 3. Описание
· Ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· Ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · Ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · Ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· Գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· Անհատական և խմբային աշխատանք, · Ինքնուրույն աշխատանք, · Գրավոր փորձնական միջազգային թեստի անցկացում և գնահատում: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է TestDaF թեստավորման միջոցով:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Օտար լեզվի իմացության միջազգային թեստավորման յուրահատկությունները,
· Լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները (CEFR) և թեստավորման հիմանական սկզբունքները, · Լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, · Միջազգային թեստերի (TestDaF, OnDaF) առանձնահատկությունները: |
||
1608 | Ֆրանսերեն -2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
գործ. – 2 ժ.
Обязательный
1608/Մ18
1. Цель курса
· Հաղորդել գիտելիքներ մամուլի լեզվի լեզվաոճական և բառապաշարային առանձնահատկությունների վերաբերյալ,
· Ձևավորել ու զարգացնել հասարակական-քաղաքական բնույթի տեքստերի թարգմանության որոշ հմտություններ: Դասընթացի ընթացքում ուսանողին տրվում են նաև որոշ գիտելիքներ ֆրանսերենում պաշտոնական գրագրության առանձնահատկությունների շուրջ: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
· Արտահայտելու հասարակական-քաղաքական տեքստերի բառապաշարի առանձնահատկությունները, · Ներկայացնելու գործարար ֆրանսերենի լեզվական և լեզվամշակութային առանձնահատկությունները: բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ. · Գործնականում կատարելու հասարակական-քաղաքական տեքստերի ֆրանսերենից հայերեն թարգմանություններ՝ նման տեքստերի թարգմանության համարժեքության սկզբունքներին համապատասխան, · Գործնականում իրականացնելու պաշտոնական գրագրություն՝ տարբեր փաստաթղթերին և պաշտոնական նամակներին ներկայացվող ձևական-կառուցվածքային և ձևաբանական- շարահյուսական պահանջներին համապատասխան: գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ . · Համակարգելու տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներ (համացանցային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ և այլն), · Վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ: 3. Описание
· Հաղորդել գիտելիքներ մամուլի լեզվի լեզվաոճական և բառապաշարային առանձնահատկությունների վերաբերյալ,
· Ձևավորել ու զարգացնել հասարակական-քաղաքական բնույթի տեքստերի թարգմանության որոշ հմտություններ: Դասընթացի ընթացքում ուսանողին տրվում են նաև որոշ գիտելիքներ ֆրանսերենում պաշտոնական գրագրության առանձնահատկությունների շուրջ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· գործնական պարապմունք, հանձնարարված գրականության ընթերցում, քննարկումներ, ինքնուրույն հետազոտություն, խմբային աշխատանք
· դասավանդման նորարարական մեթոդներ՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ և այլն: 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարքն անցկացվում է ընթացիկ ստուգումների արդյունքների հիման վրա, դասընթացին մասնակցության հիման վրա և եզրափակիչ աշխատանքի հիման վրա
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
. Ֆրանսիայի արտաքին և ներքին քաղաքականության տարբեր խնդիրներ (ֆրանսիական մամուլից քաղված տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների քննավերլուծական դիտարկում)
· Երիտասարդության արդի խնդիրների արծարծումը հայալեզու և ֆրանսալեզու մամուլում (համեմատական քննություն) · Լրատվական ոճի լեզվաոճական, կառուցվածքային և բառապաշարային առանձնահատկությունները ֆրանսերենում · Պաշտոնական հաղորդակցության առանձնահատկությունները ֆրանսերենում: |
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0307 | Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները | 3 |
1
2 ժամ/շաբ
դաս-2
Обязательный
0307/Մ02
1. Цель курса
Թյուրինգյան հաշվարկելիության հիման վրա ծանոթացնել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչների, նրանց փոխկապակցվածության, հիմնական հատկությունների հետ
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· տարբերակել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչները, · համեմատել տարբեր սարքերով հաշվարկելիության բարդության բնութագրիչները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · առաջարկել խնդիրների լուծման օպտիմալ ալգորիթմներ, · գնահատել հաշվարկելիության բարդության բնութագրիչները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ · կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում, վերլուծել առկա խնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման եղանակներ: 3. Описание
Թյուրինգյան հաշվարկելիության հիման վրա ծանոթացնել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչների, նրանց փոխկապակցվածության, հիմնական հատկությունների հետ
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն
5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված 2 ընթացիկ ստուգումները գրավոր են, յուրաքանչյուրը` 10 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 5 հարց, յուրաքանչյուրը` 2-ական միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Ընդհանուր բարդության տեսության հիմնախնդիրները:
· Թյուրինգյան հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչները և նրանց փոխկապակվածությունը: · Հետքի գաղափարը, Բարզդինի թեորեմը: · Թեորեմ բարդության բնութագրիչների մեռյալ գոտիների վերաբերյալ: · Ցեյտինի, Ռաբինի թեորեմները:Բլյումի թեորեմը արագացման վերաբերյալ: · Բարդության բնութագրիչների վերին և ստորին գնահատականներ ստանալու մեթոդները: Բարդության հիմնական դասերը |
||
0307 | Կոմբինատոր օպտիմիզացիա | 3 |
1
դաս.- 2 ժամ
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
0307/Մ03
1. Цель курса
Ուսանողներին ծանոթացնել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների համար առաջարկվող տարաբնույթ ալգորիթմներին, min-max թեորեմներին, ամբողջաթիվ գծային ծրագրավորման խնդիրներին և տոտալ ունիմոդուլյար մատրիցներին, բարդության հիմնական P և NP դասերին, ինչպես նաև NP-դժվար խնդիրների համար առաջարկվող տարբեր մոտավոր, ագահ ալգորիթմներին և մատրոիդներին։ Դրան զուգահեռ, նպաստել ուսանողների մոտ՝ կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների լավագույն կամ մոտավոր լուծումները գտնող ալգորիթմների մշակման, վերլուծման և սխալանքի գնահատման ունակությունների ձևավորումը
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· ձևակերպել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի հիմնական խնդիրները և թեորեմները, · նկարագրել վերը նշված կոմբինատոր խնդիրները լուծող ալգորիթմները, իսկ մոտավոր ալգորիթմների դեպքում՝ գնահատել սխալանքը, · սահմանել բարդության հիմնական P և NP դասերը և ներկայացնել մատրոիդների տեսության հիմնական գաղափարներն ու դրույթները։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կատարել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների ուսումնասիրություն, · կատարել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների բազմանդամային բերելիություն, · մշակել և գնահատել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրները լուծող ալգորիթմների բարդությունը և սխալանքը։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում։ 3. Описание
Ուսանողներին ծանոթացնել կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների համար առաջարկվող տարաբնույթ ալգորիթմներին, min-max թեորեմներին, ամբողջաթիվ գծային ծրագրավորման խնդիրներին և տոտալ ունիմոդուլյար մատրիցներին, բարդության հիմնական P և NP դասերին, ինչպես նաև NP-դժվար խնդիրների համար առաջարկվող տարբեր մոտավոր, ագահ ալգորիթմներին և մատրոիդներին։ Դրան զուգահեռ, նպաստել ուսանողների մոտ՝ կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների լավագույն կամ մոտավոր լուծումները գտնող ալգորիթմների մշակման, վերլուծման և սխալանքի գնահատման ունակությունների ձևավորումը
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություններ
5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված է ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է` 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր: Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի) 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Հոսքային ալգորիթմներ, կիրառությունը տարբեր բնույթի կոմբինատոր օպտիմիզացիայի խնդիրների լուծման համար։
· Կոմբինատոր օպտիմիզացիայի հիմնական min-max թեորեմները։ · Կոմբինատոր ալգորիթմների բարդություն, բազմանդամային հանգեցում, P և NP դասեր։ · Ամբողջաթիվ գծային ծրագրավորման խնդիրները և տոտալ ունիմոդուլյար մատրիցներ։ · Մոտավոր ալգորիթմներ որոշ NP-դժվար խնդիրների համար։ · Գաղափար մատրոիդների մասին: Մատրոիդների և ագահ ալգորիթմի կապը: |
||
0309 | Ծրագրավորման լեզուների սեմատիկա | 6 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս. 2 , գործ.-2
Обязательный
0309/Մ02
1. Цель курса
Դասընթացի նպատակն է ներմուծել հիմնական սեմանտիկայի գաղափարը պրոցեդուրային, ֆունկցիոնալ և տրամաբանական ծրագրավորման լեզուների համար: Ուսումնասիրել l-հաշվի հիմունքները: Սահմանել հիմնական սեմանտիկան ֆունկցիոնալ ծրագրերի համար: Ծրագրավորել Lisp լեզվով:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· վերարտադրել l-հաշվի հիմունքները, · կիրառել l-հաշվի մեթոդները ֆունկցիոնալ ծրագրերի հիմնական սեմանտիկա որոշելու համար: բ.գործնական մասնագիտական կարողություններ · ներկայացնել Lisp ծրագիրը l-հաշվում, հավասարումների համակարգի միջոցով, · ստանալ ֆունկցիոնալ ծրագրերի հիմնական սեմանտիկայի ներկայացումը l-թերմով, · ծրագրավորել Lisp լեզվով: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) · կիրառել ձեռք բերված գիտելիքները գործնականում: 3. Описание
Դասընթացի նպատակն է ներմուծել հիմնական սեմանտիկայի գաղափարը պրոցեդուրային, ֆունկցիոնալ և տրամաբանական ծրագրավորման լեզուների համար: Ուսումնասիրել l-հաշվի հիմունքները: Սահմանել հիմնական սեմանտիկան ֆունկցիոնալ ծրագրերի համար: Ծրագրավորել Lisp լեզվով:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություններ,
. գործնական պարապմունքներ, 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննություն. Ընթացիկ քննությունը գրավոր է, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1-ական միավոր: Միավորների քայլը՝ 0,5։
2-րդ ընթացիկ քննություն. Ընթացիկ քննությունը գրավոր է, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքանչյուրը` 1-ական միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննություն. Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը՝ 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ինքնուրույն աշխատանք. առավելագույնը 3 միավոր՝ տնային առաջադրանքների կատարման և ընթացիկ առաջադիմության համար: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· l-հաշվի հիմունքները:
· Ֆունկցիոնալ ծրագրերի հիմնական սեմանտիկա: . Ծրագրավորում Lisp լեզվով |
||
0308 | Մատրիցային անալիզ | 6 |
1-ին`աշնանային կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.- 4
Обязательный
0308/Մ01
1. Цель курса
կիրառական նշանակություն ունեցող բաժիններին: Ուսումնասիրվում են մատրիցների հիմնական դասերը, մատրիցային վերլուծությունները, մատրիցների ընդհանրացված հակադարձումը, սեփական արժեքների տեղայնացման հարցերը:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· վերարտադրել մատրիցների տեսության կարևոր կիրառական բաժինները, · կիրառել մատրիցային մեթոդները հաշվողական խնդիրներում: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կատարել մատրիցային վերլուծություններ գծային հանրահաշվի թվային մեթոդներում, · կիրառել մատրիցների ընդհանրացված հակադարձները փոքրագույն քառակուսիների խնդիրներում, · գտնել մատրիցների սեփական արժեքների տեղայնացումը: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում: 3. Описание
կիրառական նշանակություն ունեցող բաժիններին: Ուսումնասիրվում են մատրիցների հիմնական դասերը, մատրիցային վերլուծությունները, մատրիցների ընդհանրացված հակադարձումը, սեփական արժեքների տեղայնացման հարցերը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
. գործնական 5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը` 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 2, 1, 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է`9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր:
Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի): 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Հատուկ տեսքի մատրիցներ` հերմիտյան, դրական որոշյալ և դրական կիսաորոշյալ, ունիտար, եռանկյուն, եռանկյունագծային և այլն:
· Հիմնական մատրիցային վերլուծությունները և դրանց կիրառությունները հաշվողական ալգորիթմներում: · Փոքրագույն քառակուսիների խնդիրը և մատրիցների ընդհանրացված հակադարձումը: . Մատրիցի սեփական արժեքների տեղայնացում: |
||
0307 | VLSI ավտոմատ նախագծում | 3 |
2
2 ժամ/շաբ
դաս.- 2 ժամ
Обязательный
0307/Մ04
1. Цель курса
Ծանոթացնել ուսանողներին VLSI (ԳՄԻՍ [Գերմեծ Ինտեգրալ Սխեմա]) նախագծման փուլերին, առկա հիմնական խնդիրներին և տենդենցներին, ֆիզիկական նախագծման փուլում ծագած խնդիրների համար առաջարկվող ալգորիթմների և մեթոդների, որոնք մասնավորապես առնչվում են հաշվողական երկրաչափության ու գրաֆների տեսությանը։
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· ԳՄԻՍ նախագծման փուլերի վերաբերյալ, · Ֆիզիկական նախագծման փուլի տարբեր խնդիրների, նրանց բնութագրերի, վերլուծության և առաջադրվող մեթոդների և ալգորիթմների վերլուծության և գնահատման։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կատարել ԳՄԻՍ ֆիզիկական նախագծման փուլի որոշ խնդիրների ուսումնասիրություն, վելուծություն, այդ խնդիրները լուծող տարբեր ալգորիթմների բարդության գնահատում։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. Описание
Ծանոթացնել ուսանողներին VLSI (ԳՄԻՍ [Գերմեծ Ինտեգրալ Սխեմա]) նախագծման փուլերին, առկա հիմնական խնդիրներին և տենդենցներին, ֆիզիկական նախագծման փուլում ծագած խնդիրների համար առաջարկվող ալգորիթմների և մեթոդների, որոնք մասնավորապես առնչվում են հաշվողական երկրաչափության ու գրաֆների տեսությանը։
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություններ
5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված է ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է` 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր: Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի) 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· ԳՄԻՍ նախագծման խնդիրները,
· ԳՄԻՍ նախագծման հիմնական փուլերը. տրամաբանական սինթեզ, ֆիզիկական սինթեզ, · Ֆիզիկական նախագծման խնդիրներ, մեթոդներ, ալգորիթմներ, ալգորիթմի բարդության գնահատում, · Խնդիրների լուծման ընդհանուր մոտեցումներ. եզակի և բազմակի հարցումներ, · Հաշվողական երկրաչափության խնդիրներ. կետի որոշակի տիրույթի պատկանելության խնդիր, հատվածների հատում, օրթոգոնալ բազմանկյուններ. հատում, միավորում, տարբերություն, ձգում և սեղմում, · Գրաֆային խնդիրներ. կարճագույն ճանապարհի խնդիր, նվազագույն կմախքային ծառի խնդիր. լուծման ալգորիթմներ, շտեյների ծառի խնդիր, · Առավելագույն զուգակցումների խնդիրը ԳՄԻՍ-ում, · Ուսապարկի խնդիրը ԳՄԻՍ-ում։ |
||
0307 | Հաշվարկելիության ընդհանուր բարդության տեսություն | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս.-2
Обязательный
0307/Մ04
1. Цель курса
Թյուրինգյան հաշվարկելիության հիման վրա ծանոթացնել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչների, նրանց փոխկապակցվածության, հիմնական հատկությունների հետ
2. Результаты обучения по программе
Դասընթացի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի`
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն տարբերակել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչները, համեմատել տարբեր սարքերով հաշվարկելիության բարդության բնութագրիչները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ առաջարկել խնդիրների լուծման օպտիմալ ալգորիթմներ, գնահատել հաշվարկելիության բարդության բնութագրիչները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում, վերլուծել առկա խնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման եղանակներ: 3. Описание
Թյուրինգյան հաշվարկելիության հիման վրա ծանոթացնել հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչների, նրանց փոխկապակցվածության, հիմնական հատկությունների հետ
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն
5. Методы и критерии оценки
Քննությունը բանավոր է`20 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4
հարց` յուրաքանչյուրը 5 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ընդհանուր բարդության տեսության հիմնախնդիրները:
Թյուրինգյան հաշվարկելիության բարդության հիմնական բնութագրիչները և նրանց փոխկապակվածությունը: Հետքի գաղափարը, Բարզդինի թեորեմը: Թեորեմ բարդության բնութագրիչների մեռյալ գոտիների վերաբերյալ: Ցեյտինի, Ռաբինի թեորեմները:Բլյումի թեորեմը արագացման վերաբերյալ: Բարդության բնութագրիչների վերին և ստորին գնահատականներ ստանալու մեթոդները: Բարդության հիմնական դասերը: |
||
0307 | Գրաֆների տեսության հատուկ գլուխներ-1,2 | 6 |
2
դաս.-2, գործ.-2
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
0307/Մ08
1. Цель курса
Դասընթացի նպատակն է`
Ուսանողներին ծանոթացնել գրաֆների տեսության ժամանակակից հետազոտման հիմնական ուղղություններին, խնդիրների դրվածքներին և նրանց լուծման եղանակներին: Ուսումնասիրվում են գրաֆների էքստրեմալ հատկությունները, հանրահաշվական հասկացությունները, աստիճանային հավաքածուները, ֆակտորները, անկախ բազմությունները, զուգակցումները և ծածկույթները, տարբեր շրջանցումները և ներկումները: 2. Результаты обучения по программе
Դասընթացի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի`
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն · վերարտադրել գրաֆների տեսության կարևոր բաժինները, · կիրառել գրաֆների մեթոդները և ալգորիթմները տեսական և կիրառական խնդիրներում: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կառուցել գրաֆային մոդելներ տեսական և կիրառական հետազոտություններում, · գտնել գրաֆների տարբեր թվային բնութագրիչներ, · կիրառել գրաֆների մեթոդները և ալգորիթմերը գործնական խնդիրներ լուծելու համար: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում 3. Описание
Դասընթացի նպատակն է`
Ուսանողներին ծանոթացնել գրաֆների տեսության ժամանակակից հետազոտման հիմնական ուղղություններին, խնդիրների դրվածքներին և նրանց լուծման եղանակներին: Ուսումնասիրվում են գրաֆների էքստրեմալ հատկությունները, հանրահաշվական հասկացությունները, աստիճանային հավաքածուները, ֆակտորները, անկախ բազմությունները, զուգակցումները և ծածկույթները, տարբեր շրջանցումները և ներկումները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· գործնական
. բանավոր քննարկումներ 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Web կիրառությունների նախագծման ձևերն ու մեթոդները, դրանց մշակման ծրագրային
միջոցները, ASP.NET միջավայր: · կիրառությունների բաղադրիչները, սերվերային ղեկավարող էլեմենտներ, պատահարների ղեկավարում: · Մաստեր-էջեր, օգտվողի ղեկավարման տարրերի ստեղծում, պրոֆիլներ, նրանց խմբերը, դիսպեչեր, Editor, Catalog. Connections զոնաների օգտագործում: . Web-ծառայությունների ճարտարապետությունը, SOAP արձանագրություններ, ծառայության ստեղծում, մեթոդի մշակում, թեստավորում |
||
0307 | Հանրահաշվային կոդավորման տեսության լրացուցիչ գլուխներ-1,2 | 6 |
2
4 ժամ/շաբ
դաս.-2, գործ.-2
Обязательный
0307/Մ07
1. Цель курса
Ուսանողներին ծանոթացնել հանրահաշվային կոդավորման տեսություն կիրառական եւ տեսական նշանակություն ունեցող բաժիններին: Ուսումնասիրվում են հայտնի սխալներ ուղղող կոդերի կառուցման ալգորիթմները: Ներկայացվում են որոշ կոդերի պարամետրեր:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· պատկերացում կազմել տեսության հիմնական խնդիրների մասին, · բացահայտել տեսության խնդիրների կապը հանրահաշվական խնդիրների հետ: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · տարբերակել սխալներ ուղղող կոդի հնարավորությունները երկուական կապի գծերում, · ծանոթանալ կոդերի տրման եղանակներին, · տիրապետել կոդավորման և վերծանման ալգորիթմներին: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնական խնդիրները լուծելիս: 3. Описание
Ուսանողներին ծանոթացնել հանրահաշվային կոդավորման տեսություն կիրառական եւ տեսական նշանակություն ունեցող բաժիններին: Ուսումնասիրվում են հայտնի սխալներ ուղղող կոդերի կառուցման ալգորիթմները: Ներկայացվում են որոշ կոդերի պարամետրեր:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
· գործնական 5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը` 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց` համապատասխանաբար 2, 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է`9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր:
Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի) 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Հանրահաշվական կոդավորման տեսության հիմնական խնդիրների ձեւակերպում, լուծում եւ արդյունքների վերլուծություն,
Դիսկրետ մաթեմատիկայի եւ գծային հանրահաշվի հիմնարար հասկացությունների կիրառում: |
||
0307 | Կրիպտոգրաֆիայի մաթեմատիկական խնդիրներ | 6 |
2
4 ժամ/շաբ.
դաս.-2, գործ.-2
Обязательный
0307/Մ06
1. Цель курса
Ծանոթացնել ուսանողներին կրիպտոգրաֆիկ (ծածկագրման) համակարգերում ծագող և դրանց հիմքն հանդիսացող մաթեմատիկական խնդիրներին և դրանց լուծման եղանակներին։ Դիտարկվում են գծային անդրադարձ տեղաշարժի ռեգիստրով ծնվող հաջորդականությունների կառուցման և վերլուծության ալգորիթմները, սիմետրիկ բանալիով (private key) ինչպես նաև բաց բանալիով (public key) ծածկագրման համակարգերը և դրանց իրացման մեթոդները, էլեկտրոնային ստորագրման խնդիրները և զրոյական ինֆորմացիայի ընթացակարգերը (zero-knowledge protocol)
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· կտիրապետի ժամանակակից կրիպտոգրաֆիայի մաթեմատիկական մոդելներին և ալգորիթմներին, · պատրաստ կլինին կատարել հետազոտական աշխատանքներ կրիպտոգրաֆիկ համակարգերի ուսումնասիրման և մշակման համար: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կիրառական խնդրին համապատասխան ընտրել ծածկագրման սխեմա և մաթեմատիկորեն հիմնավորել դրա հուսալիությունը, · կիրառել ուսումնասիրված ալգորիթմները և մեթոդներն ինֆորմացիայի փախանակման և մշակման զանազան համակարգերում: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում 3. Описание
Ծանոթացնել ուսանողներին կրիպտոգրաֆիկ (ծածկագրման) համակարգերում ծագող և դրանց հիմքն հանդիսացող մաթեմատիկական խնդիրներին և դրանց լուծման եղանակներին։ Դիտարկվում են գծային անդրադարձ տեղաշարժի ռեգիստրով ծնվող հաջորդականությունների կառուցման և վերլուծության ալգորիթմները, սիմետրիկ բանալիով (private key) ինչպես նաև բաց բանալիով (public key) ծածկագրման համակարգերը և դրանց իրացման մեթոդները, էլեկտրոնային ստորագրման խնդիրները և զրոյական ինֆորմացիայի ընթացակարգերը (zero-knowledge protocol)
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն
5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը` 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց` համապատասխանաբար 2, 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է`9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր:
Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի) 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Գծային հետադարձ կապով տեղաշարժի ռեգիստրի միջոցով գեներացվող հաջարդականությունների բարդության, պարբերության և վիճակագրական հատկությւունների ուսումնասիրումը, կարճագույն ռեգիստրի կառուցման Բեռլեկեմպ-Մեսսիի ալգորիթմը,
· սիմետրիկ ծածկագրման մեթոդների մաթեմատիկական խնդիրները, · բաց բանալիով ծածկագրման մեթոդների մաթեմատիկական խնդիրները, · էլեկտրոնային ստորագրություն, զրոյական ինֆորմացիայի և նման ընթացակարգերը: |
||
0307 | Ղեկավարող համակարգերի սինթեզ և տրամաբանական մոդելավորում | 3 |
3-րդ` աշնանային կիսամյակ
դաս.-2
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
0307/Մ09
1. Цель курса
Ծանոթացնել ուսանողներին ղեկավարող համակարգերի սինթեզի հիմնական մեթոդներին և ալգորիթմներին, նրանց բարդության գնահատականներին ինչպես նաև տրամաբանական մակարդակով մոդելավորման ալգորիթմներին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· վերարտադրել ղեկավարող համակարգերի սինթեզի կարևոր կիրառական բաժինները, · կիրառել տարբեր գործնական խնդիրներում այդ ալգորիթմները և մեթոդները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · կատարել վերլուծություններ օպտիմալ ալգորիթմներ և մեթոդներ ընտրելու համար, · կիրառել այդ ալգորիթմները և մեթոդները տարբեր կիրառական խնդիրների լուծման համար գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. Описание
Ծանոթացնել ուսանողներին ղեկավարող համակարգերի սինթեզի հիմնական մեթոդներին և ալգորիթմներին, նրանց բարդության գնահատականներին ինչպես նաև տրամաբանական մակարդակով մոդելավորման ալգորիթմներին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն
5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված է ինքնուրույն աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է`9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց` համապատասխանաբար 3, 3, 3 միավոր: Մասնակցությունը գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր արժեքով (ըստ կարգում տրված սանդղակի): 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· ֆունկցիոնալ տարրերից սխեմաներ {xÚy, xÙy,Øx }բազիսում,նրանց ասիմպտոտիկ լավագույն գնահատականը,
· ֆունկցիոնալ տարրերից սխեմաներ կամայական բազիսում, նրանց ասիմպտոտիկ լավագույն գնահատականը, · որոշ հատուկ վեկտոր ֆունկցիաների ասիմպտոտիկ լավագույն իրացումներ, . տրամաբանական մոդելավորման ալգորիթմներ |
Другие образовательные модули
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0307 | Գիտական սեմինար | 3 |
1 -2
գործն.- 2
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
0307/Մ17
1. Цель курса
ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
· հիմնավորել գիտական հետազոտության նպատակը և կանոնակարգված մոտեցումը, · պլանավորել գիտական հետազոտությունը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · մշակել և կիրառել գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման մեթոդներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները գործնականում: 3. Описание
ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
4. Стили и методы преподавания и обучения
Սեմինար
5. Методы и критерии оценки
Ստուգարք
6. Основная часть курса
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0307 | Մասնագիտական պրակտիա | 6 |
2
2
6 ժամ/շաբ
Обязательный
0307/Մ14
1. Цель курса
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները, ձևակերպել խնդիրների լուծման սկզբունքները, ընտրել համապատասխան մեթոդներն ու եղանակները:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. լուսաբանել տեղեկատվական անվտանգության ժամանակակից խնդիրները և զարգացման ուղղությունները 2. ձևակերպել խնդիրների լուծման սկզբունքները, ընտրել համապատասխան մեթոդներն ու եղանակները 3. վերարտադրել մասնագիտական գիտելիքները՝ ժամանակակից կրթական և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. օգտագործել ժամանակակից ծրագրավորման լեզուներ, մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ 5. մշակել դիսկրետ խնդիրների լուծման ալգորիթմներ 6. կիրառել խնդիրների լուծման թվային մեթոդները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 7. գործնականում կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները 8.վերլուծել առկա խնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման եղանակները 3. Описание
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները, ձևակերպել խնդիրների լուծման սկզբունքները, ընտրել համապատասխան մեթոդներն ու եղանակները:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. ծանոթացում պրակտիկայի վայրում կիրառվող ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների և ծրագրային փաթեթների հետ,
2. առաջադրված խնդիրների լուծման ալգորիթմների մշակում, 3. խնդիրների լուծում մշակված ալգորիթմների հիման վրա՝ ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: 5. Методы и критерии оценки
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով: Պրակտիկան դրական (ստուգված) է գնահատվում այն դեպքում, եթե ուսանողը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, սահմանված ժամկետում ներկայացրել պրակտիկայի օրագիրը
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
• կանոնավոր կերպով ներկայանալ պրակտիկայի վայր, • ծանոթանալ առաջադրվող խնդիրների և առաջադրանքների համար անհրաժեշտ տեսական գիտելիքնրին, • ինֆորմացիոն ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգնությամբ կատարել հանձնարարված առաջադրանքները և լուծել խնդիրները |
||
0307 | Մագիստրոսական թեզ | 16 |
4
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ ? ժամ
Обязательный
0307/Մ15
1. Цель курса
Մասնագիտության շրջանակներում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքների կիրառում
Մասնագիտական ոլորտին առնչվող խնդիրների ձևակերպման և լուծումներ առաջադրելու հմտությունների ձևավորում 2. Результаты обучения по программе
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. կիրառել ինֆորմատիկայի և մաթեմատիկայի ժամանակակից մեթոդներ 2. կիրառել սովորականև մասնական ածանցյալներով դիֆերեցիալ հավասարումների ապարատը մաթեմատիկական մոդելներ կառուցելիս, մշակել խնդիրների լուծման թվային մեթոդներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. մասնակցել հաշվողական մեքենաների, համալիրների, համակարգերիև ցանցերի մաթեմատիկական և ծրագրային ապահովման ստեղծման աշխատանքներին 4.կիրառել ինֆորմատիկայի և մաթեմատիկայի ժամանակակից գիտելիքները 3. Описание
Մասնագիտության շրջանակներում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքների կիրառում
Մասնագիտական ոլորտին առնչվող խնդիրների ձևակերպման և լուծումներ առաջադրելու հմտությունների ձևավորում 4. Методы и критерии оценки
1. Աշխատանքի արդիականության հիմնավորումը և գրականության վերլուծությունը (առավելագույնը՝ 2 միավոր)
2. Աշխատանքի կատարումը և արդյունքները (առավելագույնը՝ 6 միավոր) 3. Աշխատանքի շարադրումը և ձևավորումը (առավելագույնը՝ 4 միավոր) 4. Աշխատանքի հրապարակային պաշտպանությունը (առավելագույնը՝ 8 միավոր) 5. Основная часть курса
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |