Тип:
Магистр
Профессия:
061101.05.7 - Ինֆորմատիկա (Համակարգչային գիտություն)
Специализация:
061101.05.7 - Թվային անալիզ և մաթեմատիկական մոդելավորում
Присвоенная квалификация:
Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի մագիստրոս
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բակալավրի կամ դրան համարժեք որակավորում.
· տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրերին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա:
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն:
· տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրերին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա:
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն:
2. Цели (назначение)
Ծրագրի նպատակն է նախապատրաստել գիտահետազոտական ոլորտում և արդյունաբերության մեջ աշխատող մաթեմատիկական մեթոդների օգտագործմանը և ներդրմանը կողմնորոշված մասնագետներ, ովքեր ունակ կլինեն.
· մշակել և վերլուծել բնագիտական խնդիրների մաթեմատիկական մոդելներ,
· մշակել կիրառական խնդիրների լուծման մեթոդներ,
ստեղծել արդյունավետ հաշվողական ալգորիթմներ:
· մշակել և վերլուծել բնագիտական խնդիրների մաթեմատիկական մոդելներ,
· մշակել կիրառական խնդիրների լուծման մեթոդներ,
ստեղծել արդյունավետ հաշվողական ալգորիթմներ:
3. Образовательные результаты программы
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- պլանավորել և կատարել գիտական հետազոտություններ,
- մասնագիտական ոլորտում լուսաբանել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաները,
- ձևակերպել և ընտրել կիրառական խնդիրների լուծման սկզբունքները և եղանակները,
- նկարագրել և հիմնավորել ալգորիթմներ ծրագրավորման խնդիրների լուծման համար,
- ձևակերպել բնագիտական երևույթների և պրոցեսների մաթեմատիկական մոդելավորման սկզբունքները և մեթոդները,
- ընտրել և վերլուծել բնագիտական խնդիրների մաթեմատիկական մոդելներ,
- ընտրել մաթեմատիկական խնդիրների լուծման թվային մեթոդներ, նկարագրել հաշվողական ալգորիթմներ:
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- մաթեմատիկական մոդելավորման մեթոդների կիրառմամբ մշակել բնագիտական երևույթների և պրոցեսների մոդելներ,
- օգտագործել ժամանակակից ծրագրավորման տեխնոլոգիաներ, ծրագրավորման լեզուներ և համակարգեր,
- օգտագործել համակարգչային մաթեմատիկական փաթեթներ,
- լուծել ոչ կոռեկտ և վատ պայմանավորված խնդիրներ,
- լուծել մոտարկման խնդիրներ,
- ստանալ դիֆերենցիալ հավասարումների թվային լուծումը,
- լուծել օպտիմիզացիայի խնդիրներ:
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- գործնականում կիրառել ձեռք բերված տեսական գիտելիքները,
- վերլուծել առկա խնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման եղանակները,
- օգտվել մայրենի և օտար լեզուներով գիտական գրականությունից,
- պատրաստել զեկուցումներ մայրենի և օտար լեզուներով, ներկայացնել աշխատանքի արդյունքները:
4. Способ оценки
· ընթացիկ քննություններ,
· ընթացիկ ստուգումներ,
· եզրափակիչ քննություններ,
· ինքնուրույն աշխատանքներ,
· ստուգարքներ:
Ծրագիրն ավարտվում է ավարտական աշխատանքի պաշտպանությամբ:
· ընթացիկ ստուգումներ,
· եզրափակիչ քննություններ,
· ինքնուրույն աշխատանքներ,
· ստուգարքներ:
Ծրագիրն ավարտվում է ավարտական աշխատանքի պաշտպանությամբ:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
Ստացված որակյալ և համակողմանի գիտելիքների շնորհիվ մագիստրոսական ծրագրով ուսանած շրջանավարտները կարող են աշխատանքի ընդունվել.
· ՀՀ բուհերում,
· գիտական կազմակերպություններում և ձեռնարկություններում, մասնավորապես`ՀՀ ԳԱԱ ինստիտուտներում,
· տեղեկատվական ոլորտներում, մասնավորապես`«Սինոփսիս», «Հայկական ծրագրեր», «Ինստիգեյթ Ռոբոտիքս» ընկերություններում,
բանկային համակարգում:
· ՀՀ բուհերում,
· գիտական կազմակերպություններում և ձեռնարկություններում, մասնավորապես`ՀՀ ԳԱԱ ինստիտուտներում,
· տեղեկատվական ոլորտներում, մասնավորապես`«Սինոփսիս», «Հայկական ծրագրեր», «Ինստիգեյթ Ռոբոտիքս» ընկերություններում,
բանկային համակարգում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են ժամանակակից սարքավո-րումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված համակարգչային լսարաններ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
· «Ինֆորմատիկա (Համակարգչային գիտություն)» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչ:
· ՀՀ կրթական որակավորումների ազգային շրջանակը:
Եվրոպական կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակի մակարդակների նկարագրիչները, որոնք հիմք են հանդիսացել կրթական վերջնարդյունքները սահմանելիս:
· ՀՀ կրթական որակավորումների ազգային շրջանակը:
Եվրոպական կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակի մակարդակների նկարագրիչները, որոնք հիմք են հանդիսացել կրթական վերջնարդյունքները սահմանելիս:
8. Требования к академическому персоналу
1. Ընդհանրական կարողություններ
• դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (աշխատանքային պլան) կազմելու հմտություն,
• դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
• բազմաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու կարողություն,
• ինֆորմատիկայի ոլորտում գիտահետազոտական աշխատանք իրականացնելու հմտություն,
• Ուսանողական գիտահետազոտական աշխատանքները ղեկավարելու կարողություն,
• լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
• հետազոտության արդյունքները գրավոր ճշգրիտ ձևակերպելու կարողություն,
• Անգլերեն լեզվի իմացություն (առնվազն B1 մակարդակին համապատասխան),
• համակարգչային հմտություններ (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում ),
• ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու կարողություն,
• լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություն,
• դասընթացներ կազմելու, կրթական վերջնարդյունքներ սահմանելու, դասավանդման և գնահատման արդյունավետ եղանակներ ընտրելու փորձառություն և գիտելիքներ,
• մասնագիտական բարձր մակարդակով դասընթացի նյութերը կազմելու կարողություն (տեղեկագրեր, ուսումնամեթոդական ձեռնարկներ, մենագրություններ և այլն), ուսանողների հետաքրքրվածությունն ու գործուն ներգրավվածությունը ապահովելու կարողություն,
• դասաժամանակի պլանավորման, ռացիոնալ բաշխման և կառավարման կարողություն,
2. Մասնագիտական կարողությունները գիտելիքները ըստ ոլորտների
• ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի հիմնական դրույթների և զարգացման արդի միտումների վերաբերյալ գիտելիքներ,
• մաթեմատիկական մոդելավորման հիմունքների իմացություն, գիտելիքներ դիսկրետ և անընդհատ մոդելների վերաբերյալ,
• դիսկրետ մաթեմատիկայի և տեսական ինֆորմատիկայի հիմնադրույթները պարունակող բուլյան ֆունկցիաների, ալգորիթմների տեսության, մաթեմատիկական տրամաբանության, գրաֆների տեսության, կոմբինատոր ալգորիթմների, գործողությունների հետազոտման առարկաների հիմունքների իմացություն և պատկերացում դրանց արդի զարգացումների վերաբերյալ,
• տեղեկացվածություն ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ոլորտում զարգացման միտումների վերաբերյալ, ալգորիթմական որոշ լեզուների ,էհմ ճարտարապետության, տվյալների կառուցվածքների, տվյալների հենքերի, տեղեկատվական անվտանգության հիմունքներ տիրապետում,
3. Ընդհանուր պահանջներ
• գիտական աստիճան կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
• վերջին 5 տարում առնվազն 2 մասնակցություն գիտաժողովների կամ աշխատաժողովների,
• վերջին 5 տարում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստման, որակավորման բարձրացման դասընթացների,
• ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը պետք է լինի առնվազն 4.0 միավոր:
• դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (աշխատանքային պլան) կազմելու հմտություն,
• դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն,
• բազմաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու կարողություն,
• ինֆորմատիկայի ոլորտում գիտահետազոտական աշխատանք իրականացնելու հմտություն,
• Ուսանողական գիտահետազոտական աշխատանքները ղեկավարելու կարողություն,
• լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
• հետազոտության արդյունքները գրավոր ճշգրիտ ձևակերպելու կարողություն,
• Անգլերեն լեզվի իմացություն (առնվազն B1 մակարդակին համապատասխան),
• համակարգչային հմտություններ (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում ),
• ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու կարողություն,
• լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություն,
• դասընթացներ կազմելու, կրթական վերջնարդյունքներ սահմանելու, դասավանդման և գնահատման արդյունավետ եղանակներ ընտրելու փորձառություն և գիտելիքներ,
• մասնագիտական բարձր մակարդակով դասընթացի նյութերը կազմելու կարողություն (տեղեկագրեր, ուսումնամեթոդական ձեռնարկներ, մենագրություններ և այլն), ուսանողների հետաքրքրվածությունն ու գործուն ներգրավվածությունը ապահովելու կարողություն,
• դասաժամանակի պլանավորման, ռացիոնալ բաշխման և կառավարման կարողություն,
2. Մասնագիտական կարողությունները գիտելիքները ըստ ոլորտների
• ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի հիմնական դրույթների և զարգացման արդի միտումների վերաբերյալ գիտելիքներ,
• մաթեմատիկական մոդելավորման հիմունքների իմացություն, գիտելիքներ դիսկրետ և անընդհատ մոդելների վերաբերյալ,
• դիսկրետ մաթեմատիկայի և տեսական ինֆորմատիկայի հիմնադրույթները պարունակող բուլյան ֆունկցիաների, ալգորիթմների տեսության, մաթեմատիկական տրամաբանության, գրաֆների տեսության, կոմբինատոր ալգորիթմների, գործողությունների հետազոտման առարկաների հիմունքների իմացություն և պատկերացում դրանց արդի զարգացումների վերաբերյալ,
• տեղեկացվածություն ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ոլորտում զարգացման միտումների վերաբերյալ, ալգորիթմական որոշ լեզուների ,էհմ ճարտարապետության, տվյալների կառուցվածքների, տվյալների հենքերի, տեղեկատվական անվտանգության հիմունքներ տիրապետում,
3. Ընդհանուր պահանջներ
• գիտական աստիճան կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
• վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
• վերջին 5 տարում առնվազն 2 մասնակցություն գիտաժողովների կամ աշխատաժողովների,
• վերջին 5 տարում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստման, որակավորման բարձրացման դասընթացների,
• ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը պետք է լինի առնվազն 4.0 միավոր: