Ставка: Полная занятость Крайний срок: 15 августа 2024 Категория: Вакансия Send CV Имя Фамилия Телефон Сопроводительное письмо О текстовых форматах Прикрепите CV Attach CV Закачать Отправить «Երևան Փլեյս» հյուրանոց Тип работы: В офисе Work hours: Հերթափոխային /շաբաթական 2 օր հանգիստ/ Основные обязанности Կատարել հաճախորդների գրանցումները, զբաղվել նամակագրությամբ, պատասխանել տեղի և միջազգային հեռախոսազանգերինԿազմակերպել տուրեր Հայաստանի ներսում զբոսաշրջիկների համարՀաճախորդների հետ լինել բարեհամբույր, համբերատար և քաղաքավարիՀաճախորդների հետ առաջացած ցանկացած տարաձայնությունների մասին հայտնել ընդունարանի ղեկավարին, իսկ նրա բացակայության դեպքում՝ ՄՌԿ ղեկավարինԱնհրաժեշտության դեպքում կատարել գիշերային հերթափոխի աշխատանքներԱշխատանքային օրվա ավարտին կարգի բերել աշխատավայրը Требуемая квалификация Բարձրագույն կրթություն նախընտրելի է հյուրանոցային մենեջմենթի ոլորտումԳերազանց հաղորդակցման և միջանձնային շփման հմտություններԱմրագրումների կառավարման և գրասենյակային առաջադրանքների համար համակարգչային ծրագրերի իմացությունՄանրուքների նկատմամբ մեծ ուշադրություն և բազմաֆունկցիոնալության գրաֆիկով աշխատելու ունակությունՀաճախորդակենտրոն մտածելակերպ և բացառիկ սպասարկման ձգտումՀաճախորդների սպասարկման կամ ընդունարանի ոլորտում նախկին փորձ, նախընտրելի է հյուրընկալության ոլորտումԿոնֆլիկտների լուծման կարողությունը և լրացուցիչ լեզուների իմացությունը ողջունելի էԱնգլերենի իմացությունը պարտադիր է