Ставка:
Полная занятость
Расположение:
Ք․ Երևան
Крайний срок:
12 сентября 2024
Категория:
Вакансия
«ԱՄԻՕ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ
Основные обязанности
Իրականացնել հաճախորդների դիմավորում, պահանջմունքների բացահայտում և ուղղորդում մասնաճյուղում, արագ և որակյալ սպասարկում:
- Հաճախորդների ողջունում և ուղեկցում
- Բանկային պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում
- Հաճախորդների արագ սպասարկում (կոմունալ վճարումների ընդունում, ֆիզիկական անձանց վարկերի մարումներ, և այլն) մասնաճյուղում գտնվող համապատասխան վճարային տերմինալների միջոցով
- Ինտերնետ և Մոբայլ բանկ համակարգերի վաճառք և ակտիվացում
- Հաճախորդներին պլաստիկ քարտերի տրամադրման գործընթացի իրականացում
- Սպասարկման սրահի ընդհանուր ադմինիստրացիայի իրականացում
- Ամսական վաճառքների պլանների կատարում
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն
- Բանկային գործի իմացություն
- Հաճախորդների սպասարկման զարգացած հմտություններ
- Հաղորդակցման հմտություններ
- Թիմում աշխատելու ունակություն
- Բիզնես-էթիկայի կանոնների իմացություն և դրանց հետևում
- Կոնֆլիկտային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն
- Հայերենի գերազանց տիրապետում, անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացությունը ցանկալի է