Ставка:
Полная занятость
Расположение:
Ք․ Արարատ
Крайний срок:
19 сентября 2024
Категория:
Вакансия
«ԱՄԻՕ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ
Основные обязанности
- Մասնաճյուղի աշխատակիցների ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, կոորդինացում և վերահսկում ՝ ապահովելով դրանց արդյունավետությունն ու անընդհատությունը
- Անհրաժեշտ միջոցառումների իրականացում՝ մասնաճյուղի բիզնես պլանի, պորտֆելների, վաճառքների և այլ պլանների կատարման համար, մասնավորապես՝ աշխատավարձային նախագծերի ներգրավում, պրեզենտացիաների անցկացում, հիմնական, խաչաձև և հեռախոսային վաճառքների կազմակերպում
- Շաբաթական պարբերականությամբ փաստացի կատարված և ակնկալվող վաճառքների կատարողականի վերլուծության իրականացում՝ ձեռնարկելով միջոցառումներ վաճառքի պլանների կատարման ուղղությամբ
- Բանկոմատների լիցքավորման և լիցքաթափման գործընթացի մասնակցություն, ծրագրային հաստատման ապահովում
- Մասնաճյուղի աշխատողների կողմից պաշտոնական պարտականությունների կատարման, աշխատանքային և կատարողական կարգապահության վերահսկում
- Մասնաճյուղի խնդիրների վերաբերյալ առաջարկների ներկայացում
- Դրամապահոցի բացման և փակման պրոցեսներին մասնակցություն
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն
- Առնվազն երկու տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային համակարգում
- Ֆինանսական վերլուծության գերազանց իմացություն
- Բանկային գործունեությունը կարգավորող օրենսդրության իմացություն
- Առաջնորդության հմտություն
- Հաղորդակցության հմտություններ
- Հայերենի գերազանց տիրապետում
- Ռուսերեն և/կամ անգլերեն լեզուների իմացություն