Ставка:
Полная занятость
Расположение:
ք․ Գյումրի
Крайний срок:
21 сентября 2024
Категория:
Вакансия
«ԱՄԻՕ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ
Тип работы:
В офисе
Основные обязанности
- Մասնաճյուղի աշխատակիցների ընթացիկ աշխատանքային գործընթացի կազմակերպում, համակարգում և վերահսկում, դրանց արդյունավետության և շարունակականության ապահովում.
- Մասնաճյուղի բիզնես պլանի, պորտֆելների, վաճառքի և այլ ծրագրերի կատարում, մասնավորապես՝ աշխատավարձային ծրագրերի ներգրավում, շնորհանդեսների անցկացում, բազային, խաչաձև և հեռախոսային վաճառքների կազմակերպում.
- Շաբաթական կտրվածքով իրական և ակնկալվող վաճառքների կատարողականի վերլուծության իրականացում, վաճառքի պլաններին համապատասխան քայլեր ձեռնարկում,
- Մասնակցություն բանկոմատների լիցքավորման և լիցքաթափման գործընթացին, ծրագրային ապահովման հաստատման ապահովում,
- Մասնաճյուղի աշխատակիցների կողմից ծառայողական պարտականությունների կատարման, աշխատանքային գործընթացի և կարգապահության կատարման նկատմամբ հսկողություն,
- Մասնաճյուղային հարցերի վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացում,
- Մասնակցություն պահոցի բացման և փակման գործընթացներին
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն,
- Առնվազն երկու տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսական եւ բանկային համակարգում,
- Ֆինանսական վերլուծության իմացություն,
- Բանկային օրենսդրության իմացություն,
- Առաջնորդության հմտություններ,
- Հաղորդակցման հմտություններ,
- Հայոց լեզվի գերազանց իմացություն,
- Ռուսերենի եւ (կամ) անգլերենի իմացություն։