Ставка:
Полная занятость
Расположение:
ք․ Երևան, Շիրակի 90/2
Категория:
Вакансия
Արտֆուդ «Արտաշատի պահածոների գործարան» ԲԲԸ
Тип работы:
В офисе
Рабочее время:
09:00-18:00
Основные обязанности
- Ուսումնասիրել նպատակային շուկան ևզարգացնել արտաքին շուկայի վաճառքների ռազմավարությունը
- Վերլուծել, գնահատել և զարգացնել վաճառքի տարբեր նոր ուղիներ՝ ներառյալ մոնիթորինգ և մրցակիցների վերլուծություն, նոր գաղափարների որոնում վաճառքի բարելավման համար
- Հաստատել գործընկերային նոր հարաբերություններ` արտահանման ծավալները մեծացնելու նպատակով
- Վարել բանակցություններ ևկնքել պայմանագրեր
- Պլանավորել, նախապատրաստել և ներկայացնել ընկերությունը միջազգային և տեղական ցուցահանդեսներին ևտոնավաճառներին
- Անհրաժեշտության դեպքում մեկնել գործուղումների
- Կազմակերպել արտահանման գործընթացները, կառավարե լարտահանման պատվերների իրականացման ամբողջ գործընթացը և հսկել ժամանակին ուղարկմանը` ներառյալփաստաթղթավորումը (առաքման ժամանակացույցի համաձայնեցում, փոխգործակցություն պահեստի հետ, վերահսկել և փոխգործակցել մաքսային բրոքերների, հայտարարագրողների հետ)
- Վերահսկել արտահանման և ներմուծման վճարների ժամանակին վճարումները, հաճախորդի պարտքի ստուգում ևդրա կարգավորման հետ կապված հարցերի լուծում
- Հայցերի, հայտարարությունների, բողոքների և այլ փաստաթղթերի մշակում
- Սահմանված ժամկետում և պատշաճ որակով տրամադրել իրենից պահանջվող տեղեկատվությունը, լրացնել փաստաթղթեր, հանձնել հաշվետվություններ
- Կատարել ընկերության կոմերցիոն գործունեության հետ կապված այլ հանձնարարականներ, հրամաններ ևհրահանգներ
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն՝ ցանկալի է տնտեսագիտական կամ իրավաբանական
- Աշխատանքները պլանավորելու, մարդկանց հետ անմիջական և բարեհամբույր առնչվելու կարողություններ
- Ճկուն, բանիմաց, զարգացած ինտելեկտ, հաղորդակցվելու ունակություն, ակտիվություն, համառություն, անհրաժեշտ տեղեկությունների արագ գտնելու ունակություն, թիմում աշխատելու ունակություն, ինքնուրույն աշխատանքի և որոշումների կայացման ունակություն, ժամանակի կառավարման ունակություն, պատասխանատվություն
- Բանակցելու ևսեփական արտադրանք ըվաճառելու ունակություն
- Հայերենի, անգլերենի, ռուսերենի գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն
- Համակարգչային և համացանցային գործիքակազմից օգտվելու հմտություններ, MS Office-ի գերազանց իմացություն
- Ոլորտում աշխատանքային 2 տարվա փորձի առկայություն