Крайний срок:
28 февраля 2025
Категория:
Вакансия
Հայթեք Սոլուշընս ՍՊԸ
Основные обязанности
- Պատասխանել հաճախորդների ընդհանուր հարցումներին
- Պատասխանել մուտքային զանգերին և անհրաժեշտության դեպքում ստանձնել ընդունարանի այլ պարտականություններ
- Գրառումների և փաստաթղթերի կազմակերպում և խմբագրում
- Փաստաթղթերի պարբերաբար թարմացում և դասակարգում
- Աջակցել վաճառքի և մարքեթինգի բաժիններին՝ ծրագրերի առաջընթացն ապահովելու նպատակով
- Կատարել այլ ադմինիստրատիվ առաջադրանքներ, ըստ անհրաժեշտության
Требуемая квалификация
- Լեզվաբանության, բանասիրության կամ այլ հարակից բնագավառի բակալավրի կոչում
- Ֆրանսերենի գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություն
- Անգլերենի լավ իմացությունը ցանկալի է
- Հաղորդակցման հմտություն
- Կազմակերպչական հմտություններ և նախագծերը ժամանակին ավարտելու պատասխանատվություն
- Փոփոխվող առաջնահերթություններին հարմարվելու ունակություն