Тип:
Бакалавр
Профессия:
056802.01.6 - Ֆինանսական մաթեմատիկա
Specification:
056802.01.6 - Ակտուարական և ֆինանսական մաթեմատիկա
Присвоенная квалификация:
Ֆինանսական մաթեմատիկայի բակալավր
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
«ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ», ՀՀ կառավարության որոշում ( 7 ապրիլի 2022 թվականի N 476 -Ն):
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
2. Цели (назначение)
պատրաստել ֆինանսական ոլորտում աշխատող մաթեմատիկոսների՝ ֆինանսական վերլուծաբաններ, ակտուարներ, ֆինանսական գործիքների ծրագրավորողներ, ֆինանսական հոսքերի կառավարիչներ, ռիսկերի կառավարիչներ, որոնք կարող են աշխատել ներդրումային, հեջինգային, բանկային և այլ ֆինանսական և ոչ ֆինանսական հաստատություններում:
3. Результаты обучения по программе
- ներկայացնել մաթեմատիկական անալիզի, վերլուծական երկրաչափության, հավանականությունների տեսության և կիրառական վիճակագրության հիմունքները,
- մեկնաբանել ստացված արդյունքները, ներկայացնել գործնական խնդիրների լուծման ձևերը և տարբերակները,
- ներկայացնել ակտուարական մոդելավորման մեթոդները և ներդրումային գործունեության ակտուարական ասպեկտները,
- ձևակերպել ապահովագրության առանձնահատկությունները և հիմնախնդիրները, վերաապահովագրության սկզբունքները, բացատրել միջազգային գործարար միջավայրում ապահովագրական գործունեության առանձնահատկությունները,
- ներկայացնել ներդրումային պորտֆելի կառուցման և կառավարման հիմունքները, բացատրել ածանցյալ գործիքների օգտագործման սկզբունքները ներդրումային պորտֆելի կառուցման մեջ,
- ներկայացնել քանակական, վիճակագրական, օպտիմիզացիոն և էկոնոմետրիկական հիմնական մեթոդներն ու մոդելները, որոնք օգտագործվում են միկրո և մակրոտնտեսագիտական և ֆինանսական վերլուծությունների, ռիսկերի կառավարման որոշումների կայացման նպատակներով:
- նախագծել ընդունվելիք որոշումների հնարավոր տարբերակները` ռիսկի և անորոշության պայմաններում, արդի քանակական և վիճակագրական մեթոդների կիրառմամբ կանխատեսելի և կառավարելի դարձնել ռիսկերը առկա՝ լավագույն տեղեկատվության հիման վրա,
- վերլուծել և գնահատել տնտեսական իրավիճակը, կանխատեսել տնտեսության զարգացման հեռանկարները մակրո և միկրոմակարդակով՝ մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով,
- գնահատել ապահովագրության, վերաապահովագրության և սնանկացման հետ կապված ռիսկերը և դրանց նվազեցման կամ կառավարելի դարձնելու տարբերակները,
- դասակարգել ֆինանսական տարբեր գործիքներ՝ մատնանշելով դրանց կիրառության ոլորտները և նպատակահարմարությունը, օգտագործել ֆինանսական ածանցյալ գործիքները, մեկնաբանել կորպորատիվ կառավարման առանձնահատկությունները,
- օգտագործել մասնագիտական ծրագրային փաթեթներ (Matlab, MS Excel, Phyton) գործնական խնդիրների լուծման նպատակով,
- կիրառել մաթեմատիկական անալիզի, բարձրագույն հանրահաշվի, վերլուծական երկրաչափության, հավանականությունների տեսության և կիրառական վիճակագրության մեթոդները՝ գործնական խնդիրների լուծման նպատակով:
- որոշումներ ընդունել անորոշության պարագայում՝ շարունակաբար փոփոխվող միջավայրի պայմաններում փնտրելով ադեկվատ լուծումներ,
- աշխատել տվյալների մեծ բազաների հետ, դրանց օգնությամբ իրականացնել ազդեցությունների գնահատումներ, վերլուծություններ և կանխատեսումներ,
- մասնակցել քննարկումների, փաստարկել և ներկայացնել սեփական տեսակետը, կատարել թիմային աշխատանք,
- օգտվել մասնագիտական գրականությունից (այդ թվում՝ օտարալեզու), պատրաստել գիտական զեկուցումներ, մասնագիտանալ գիտության և տնտեսության տարբեր բնագավառներում, որտեղ պահանջվում են ռացիոնալ մտածողություն, վերլուծական ունակություններ, տրամաբանություն,
- լինել բազմակողմանի զարգացած, գրագետ քաղաքացի՝ պատրաստ հաղթահարել առօրյա մարտահրավերները:
4. Способ оценки
ԵՊՀ-ում գործում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները. 1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն), 2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում, 3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք), 4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին), 5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն), 6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում: Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝ 1. եզրափակիչ գնահատումով, 2. առանց եզրափակիչ գնահատման, 3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման, 4. ստուգարքային: Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման բաղադրիչները կրթական մասնագրում, իսկ բաղադրիչի կշիռը վերջնական գնահատականում որոշում է դասախոսը՝ համաձայնեցնելով ամբիոնի հետ։
5. Возможности будущей карьеры выпускников
Շրջանավարտները կարող են մասնագիտական աշխատանք իրականացնել՝
. ֆինանսական կազմակերպություններում՝
. առևտրային բանկերում,
. վարկային կազմակերպություններում,
. ներդրումային ընկերություններում,
. FinTech կազմակերպություններում,
. ապահովագրական ընկերություններում,
. կենսաթոշակային հիմնադրամներում,
· ոչ ֆինանսական կազմակերպություններում՝
. «Օհանյան բրենդի կոմպանի» ՓԲԸ-ում,
. «Սիլ կապիտալ քոնսթրաքշն» ՓԲԸ-ում,
. «Բեթ քոնսթրաքթ» բուքմեյքերական ընկերությունում,
. «Սոֆթ կոնստրակտ» ՍՊԸ-ում,
· պետական համակարգի հաստատություններում՝
. ՀՀ կենտրոնական բանկում,
. ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում,
. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում,
. ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում:
. ֆինանսական կազմակերպություններում՝
. առևտրային բանկերում,
. վարկային կազմակերպություններում,
. ներդրումային ընկերություններում,
. FinTech կազմակերպություններում,
. ապահովագրական ընկերություններում,
. կենսաթոշակային հիմնադրամներում,
· ոչ ֆինանսական կազմակերպություններում՝
. «Օհանյան բրենդի կոմպանի» ՓԲԸ-ում,
. «Սիլ կապիտալ քոնսթրաքշն» ՓԲԸ-ում,
. «Բեթ քոնսթրաքթ» բուքմեյքերական ընկերությունում,
. «Սոֆթ կոնստրակտ» ՍՊԸ-ում,
· պետական համակարգի հաստատություններում՝
. ՀՀ կենտրոնական բանկում,
. ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում,
. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում,
. ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Տպագիր, էլեկտրոնային, համացանցային գրականություն, համակարգչային սենյակներ։
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
1. ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակ, հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ., հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշմամբ:
2. «Մաթեմատիկա» որակավորումների ոլորտային շրջանակ, 2022թ.:
Օգտագործվել են Մոսկվայի և Լոնդոնի պետական համալսարանների, Քեմբրիջի, Մանչեսթերի, Ցյուրիխի, Քոլամբիայի համալսարանների բակալավրիատի ֆինանսական մաթեմատիկայի կրթական ծրագրերը
2. «Մաթեմատիկա» որակավորումների ոլորտային շրջանակ, 2022թ.:
Օգտագործվել են Մոսկվայի և Լոնդոնի պետական համալսարանների, Քեմբրիջի, Մանչեսթերի, Ցյուրիխի, Քոլամբիայի համալսարանների բակալավրիատի ֆինանսական մաթեմատիկայի կրթական ծրագրերը
8. Требования к академическому персоналу
Դասախոսական կազմում ընդգրկված կլինեն գիտնական դասախոսներ, որոնք ունեն մագիստրոսի կրթական աստիճան և/կամ գիտական աստիճան համապատասխան բնագավառում։ Տիրապետում են ուսուցման ժամանակակից մեթոդներին և գործիքներին: Խստորեն հետևում են «Երևանի պետական համալսարան» հիմնադրամի «Բարեվարքության (Էթիկայի) կանոնագրքի» պահանջներին, տիրապետում են ծրագրի շրջանակներում գիտատեխնիկական նորություններին և ունեն դասավանդման փորձ և նորարարական մոտեցումներ:
Ծրագիրն իրականացնող դասախոսներին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները.
1. Ընդհանրական կարողություններ.
- դասընթացի ծրագիր կազմելու հմտություն,
- դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
- հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն,
- գիտելիքները ուսանողներին հիմնարար փոխանցելու կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ.
տեսական և կիրառական մեխանիկայի, հոծ միջավայրի մեխանիկայի և կիրառությունների, ղեկավարման տեսության, օպտիմիզացիայի կամ մեխանիկայի այլ կիրառությունների, մաթեմատիկայի, հաշվողական մաթեմատիկայի, ծրագրավորման և տեղեկատվական արդի տեխնոլոգիաների հմուտ մասնագետներ:
3. Ընդհանուր պահանջներ.
- գիտական աստիճան և/կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական կամ տեխնիկական մասնագիտություններով,
- գիտական հոդվածների հեղինակ,
- մասնագիտական դասընթացների դասավանդման փորձ:
Ծրագիրն իրականացնող դասախոսներին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները.
1. Ընդհանրական կարողություններ.
- դասընթացի ծրագիր կազմելու հմտություն,
- դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
- հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն,
- գիտելիքները ուսանողներին հիմնարար փոխանցելու կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ.
տեսական և կիրառական մեխանիկայի, հոծ միջավայրի մեխանիկայի և կիրառությունների, ղեկավարման տեսության, օպտիմիզացիայի կամ մեխանիկայի այլ կիրառությունների, մաթեմատիկայի, հաշվողական մաթեմատիկայի, ծրագրավորման և տեղեկատվական արդի տեխնոլոգիաների հմուտ մասնագետներ:
3. Ընդհանուր պահանջներ.
- գիտական աստիճան և/կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական կամ տեխնիկական մասնագիտություններով,
- գիտական հոդվածների հեղինակ,
- մասնագիտական դասընթացների դասավանդման փորձ: