Тип:
Бакалавр
Профессия:
056802.01.6 - Ֆինանսական մաթեմատիկա
Специализация:
056802.01.6 - Ակտուարական և ֆինանսական մաթեմատիկա
Присвоенная квалификация:
ֆինանսական մաթեմատիկայի բակալավր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
«ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ», ՀՀ կառավարության որոշում ( 7 ապրիլի 2022 թվականի N 476 -Ն):
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
2. Цели (назначение)
Ծրագրի նպատակն է պատրաստել ֆինանսական ոլորտում աշխատող մաթեմատիկոսների՝ ֆինանսական վերլուծաբաններ, ակտուարներ, ֆինանսական գործիքների ծրագրավորողներ, ֆինանսական հոսքերի կառավարիչներ, ռիսկերի կառավարիչներ, որոնք կարող են աշխատել ներդրումային, հեջինգային, բանկային և այլ ֆինանսական և ոչ ֆինանսական հաստատություններում:
3. Образовательные результаты программы
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- ներկայացնել մաթեմատիկական անալիզի, վերլուծական երկրաչափության, հավանականությունների տեսության և կիրառական վիճակագրության հիմունքները,
- մեկնաբանել ստացված արդյունքները, ներկայացնել գործնական խնդիրների լուծման ձևերը և տարբերակները
- ներկայացնել ակտուարական մոդելավորման մեթոդները և ներդրումային գործունեության ակտուարական ասպեկտները,
- ձևակերպել ապահովագրության առանձնահատկությունները և հիմնախնդիրները, վերաապահովագրության սկզբունքները, բացատրել միջազգային գործարար միջավայրում ապահովագրական գործունեության առանձնահատկությունները,
- ներկայացնել ներդրումային պորտֆելի կառուցման և կառավարման հիմունքները, բացատրել ածանցյալ գործիքների օգտագործման սկզբունքները ներդրումային պորտֆելի կառուցման մեջ,
- ներկայացնել քանակական, վիճակագրական, օպտիմիզացիոն և էկոնոմետրիկական հիմնական մեթոդներն ու մոդելները, որոնք օգտագործվում են միկրո և մակրոտնտեսագիտական և ֆինանսական վերլուծությունների, ռիսկերի կառավարման որոշումների կայացման նպատակներով
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- նախագծել ընդունվելիք որոշումների հնարավոր տարբերակները` ռիսկի և անորոշության պայմաններում, արդի քանակական և վիճակագրական մեթոդների կիրառմամբ կանխատեսելի և կառավարելի դարձնել ռիսկերը՝ առկա լավագույն տեղեկատվության հիման վրա,
- վերլուծել և գնահատել տնտեսական իրավիճակը, կանխատեսել տնտեսության զարգացման հեռանկարները մակրո և միկրոմակարդակով՝ մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով,
- գնահատել ապահովագրության, վերաապահովագրության և սնանկացման հետ կապված ռիսկերը և դրանց նվազեցման կամ կառավարելի դարձնելու տարբերակները,
- դասակարգել ֆինանսական տարբեր գործիքներ՝ մատնանշելով դրանց կիրառության ոլորտները և նպատակահարմարությունը, օգտագործել ֆինանսական ածանցյալ գործիքները, մեկնաբանել կորպորատիվ կառավարման առանձնահատկությունները,
- օգտագործել մասնագիտական ծրագրային փաթեթներ (Matlab, MS Excel, Phyton) գործնական խնդիրների լուծման նպատակով
- կիրառել մաթեմատիկական անալիզի, բարձրագույն հանրահաշվի, վերլուծական երկրաչափության, հավանականությունների տեսության և կիրառական վիճակագրության մեթոդները՝ գործնական խնդիրների լուծման նպատակով
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- որոշումներ ընդունել անորոշության պարագայում՝ շարունակաբար փոփոխվող միջավայրի պայմաններում փնտրելով ադեկվատ լուծումներ,
- աշխատել տվյալների մեծ բազաների հետ, դրանց օգնությամբ իրականացնել ազդեցությունների գնահատումներ, վերլուծություններ և կանխատեսումներ,
- մասնակցել քննարկումների, փաստարկել և ներկայացնել սեփական տեսակետը, կատարել թիմային աշխատանք,
- օգտվել մասնագիտական գրականությունից (այդ թվում՝ օտարալեզու), պատրաստել գիտական զեկուցումներ, մասնագիտանալ գիտության և տնտեսության տարբեր բնագավառներում, որտեղ պահանջվում են ռացիոնալ մտածողություն, վերլուծական ունակություններ, տրամաբանություն։
- լինել բազմակողմանի զարգացած, գրագետ քաղաքացի՝ պատրաստ հաղթահարել առօրյա մարտահրավերները։
4. Способ оценки
ԵՊՀ-ում գործում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման բաղադրիչները կրթական մասնագրում, իսկ բաղադրիչի կշիռը վերջնական գնահատականում որոշում է դասախոսը՝ համաձայնեցնելով ամբիոնի հետ։
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման բաղադրիչները կրթական մասնագրում, իսկ բաղադրիչի կշիռը վերջնական գնահատականում որոշում է դասախոսը՝ համաձայնեցնելով ամբիոնի հետ։
5. Возможности будущей карьеры выпускников
Շրջանավարտները կարող են մասնագիտական աշխատանք իրականացնել՝
1. ֆինանսական կազմակերպություններում՝
2. առևտրային բանկերում,
3. վարկային կազմակերպություններում,
4. ներդրումային ընկերություններում,
5. FinTech կազմակերպություններում,
6. ապահովագրական ընկերություններում,
7. կենսաթոշակային հիմնադրամներում,
8. ոչ ֆինանսական կազմակերպություններում՝
9. «Օհանյան բրենդի կոմպանի» ՓԲԸ-ում,
10. «Սիլ կապիտալ քոնսթրաքշն» ՓԲԸ-ում,
11.«Բեթ քոնսթրաքթ» բուքմեյքերական ընկերությունում,
12. «Սոֆթ կոնստրակտ» ՍՊԸ-ում,
13· պետական համակարգի հաստատություններում՝
14. ՀՀ կենտրոնական բանկում,
15. ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում,
16.ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում,
17. ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում:
1. ֆինանսական կազմակերպություններում՝
2. առևտրային բանկերում,
3. վարկային կազմակերպություններում,
4. ներդրումային ընկերություններում,
5. FinTech կազմակերպություններում,
6. ապահովագրական ընկերություններում,
7. կենսաթոշակային հիմնադրամներում,
8. ոչ ֆինանսական կազմակերպություններում՝
9. «Օհանյան բրենդի կոմպանի» ՓԲԸ-ում,
10. «Սիլ կապիտալ քոնսթրաքշն» ՓԲԸ-ում,
11.«Բեթ քոնսթրաքթ» բուքմեյքերական ընկերությունում,
12. «Սոֆթ կոնստրակտ» ՍՊԸ-ում,
13· պետական համակարգի հաստատություններում՝
14. ՀՀ կենտրոնական բանկում,
15. ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում,
16.ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում,
17. ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Տպագիր, էլեկտրոնային, համացանցային գրականություն, համակարգչային սենյակներ։
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
1. ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակ, հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ., հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշմամբ:
2. «Մաթեմատիկա» որակավորումների ոլորտային շրջանակ, 2022թ.:
Օգտագործվել են Մոսկվայի և Լոնդոնի պետական համալսարանների, Քեմբրիջի, Մանչեսթերի, Ցյուրիխի, Քոլամբիայի համալսարանների բակալավրիատի ֆինանսական մաթեմատիկայի կրթական ծրագրերը։
2. «Մաթեմատիկա» որակավորումների ոլորտային շրջանակ, 2022թ.:
Օգտագործվել են Մոսկվայի և Լոնդոնի պետական համալսարանների, Քեմբրիջի, Մանչեսթերի, Ցյուրիխի, Քոլամբիայի համալսարանների բակալավրիատի ֆինանսական մաթեմատիկայի կրթական ծրագրերը։
8. Требования к академическому персоналу
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` ֆինանսական ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` ֆինանսական ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման կարողություն,
· ֆինանսական մոդելավորման մեթոդները ներկայացնելու կարողություն,
· ակտուարական մոդելավորման մեթոդները ներկայացնելու կարողություն,
· մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով տնտեսագիտական վերլուծություններ և գնահատումներ իրականացնելու և ներկայացնելու կարողություն,
· ներդրումային պորտֆելի կառուցումը և կառավարումը մշակելու և ներկայացնելու կարողություն,
· ֆինանսական վերլուծությունների, ռիսկերի կառավարման և որոշումների կայացման նպատակով օգտագործվող քանակական, վիճակագրական և տնտեսաչափական հիմնական մեթոդներն ու մոդելները ներկայացնելու կարողություն,
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական, տեխնիկական կամ տնտեսագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձ,
· մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսների կամ հարակից ոլորտում:
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` ֆինանսական ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` ֆինանսական ոլորտում),
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· մաթեմատիկական գործիքակազմի, տնտեսաչափական մոդելների և համակարգչային ծրագրավորման փաթեթների կիրառմամբ՝ ֆինանսական, վիճակագրական, տնտեսագիտական հետազոտությունների իրականացման կարողություն,
· ֆինանսական մոդելավորման մեթոդները ներկայացնելու կարողություն,
· ակտուարական մոդելավորման մեթոդները ներկայացնելու կարողություն,
· մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով տնտեսագիտական վերլուծություններ և գնահատումներ իրականացնելու և ներկայացնելու կարողություն,
· ներդրումային պորտֆելի կառուցումը և կառավարումը մշակելու և ներկայացնելու կարողություն,
· ֆինանսական վերլուծությունների, ռիսկերի կառավարման և որոշումների կայացման նպատակով օգտագործվող քանակական, վիճակագրական և տնտեսաչափական հիմնական մեթոդներն ու մոդելները ներկայացնելու կարողություն,
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում ֆիզիկամաթեմատիկական, տեխնիկական կամ տնտեսագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձ,
· մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսների կամ հարակից ոլորտում:
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։