Тип:
Бакалавр
Профессия:
023201.13.6 - Լեզվաբանություն
Специализация:
023201.13.6 - Անգլերեն, իտալերեն և հաղորդակցություն
Присвоенная квалификация:
բակալավր
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում.
· Միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ ընդունելության քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում բուհերի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
· Միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ ընդունելության քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում բուհերի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Цели (назначение)
· ուսանողներին տալ հիմնարար գիտելիքներ իտալերեն և անգլերեն լեզուներին առնչվող բանասիրական, թարգմանաբանական, երկրագիտական և այլ հարակից գիտակարգերի շուրջ,
· պատրաստել իտալերեն և անգլերեն գործնական հաղորդակցության ոլորտի բարձրակարգ և մրցունակ մասնագետներ,
. ապահովել միջմշակութային, համացանցային, զբոսաշրջային և հաղորդակցության այլ ոլորտների հենքային գիտելիքների ուսուցումը, որը հնարավորություն կընձեռի արդի աշխատաշուկայում երկլեզու լայն գործունեություն ծավալել։
· պատրաստել իտալերեն և անգլերեն գործնական հաղորդակցության ոլորտի բարձրակարգ և մրցունակ մասնագետներ,
. ապահովել միջմշակութային, համացանցային, զբոսաշրջային և հաղորդակցության այլ ոլորտների հենքային գիտելիքների ուսուցումը, որը հնարավորություն կընձեռի արդի աշխատաշուկայում երկլեզու լայն գործունեություն ծավալել։
3. Образовательные результаты программы
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու հաղորդակցման տարբեր ոլորտներում անգլերենի և իտալերենի գործածության բառիմաստային, քերականական-ձևաբանական և ոճական հիմնական առանձնահատկությունները:
- իրականացնելու համապատասխան խոսքային ռազմավարություն անգլալեզու և իտալալեզու միջավայրում` հաղթահարելով հաղորդակցության ընթացքում ծագող լեզվամշակութային, միջանձնային և այլ խնդիրներ,
- գործնականում կատարելու տարաբնույթ տեքստերի անգլերենից-հայերեն և հայերենից-անգլերեն թարգմանություններ` վեր հանելով տարբեր տեքստերի լեզվամշակութային առանձնահատկությունները,
- կատարելու տարբեր տեքստերի իտալերենից-հայերեն և հայերենից-իտալերեն թարգմանություններ` վեր հանելով տարաբնույթ տեքստերի լեզվամշակութային առանձնահատկությունները,
- կատարելու լեզվական նյութի անգլերեն-հայերեն, ինչպես նաև իտալերեն- հայերեն զուգադրական-համեմատական քննություն,
- մեկնաբանելու հասարակական-քաղաքական, հրապարակախոսական-լրագրային համացանցային հաղորդակցության, զբոսաշրջության և այլ ոլորտներում գործածվող անգլերենի և իտալերենի առանձնահատկությունները:
- կատարելու գիտահետազոտական փոքր աշխատանք անգլագիտության և իտալագիտության ոլորտներում՝ հայերենի հետ զուգադրությամբ,
- քննադատաբար վերլուծելու մասնագիտական տեղեկատվությունը՝ առաջադրելով նոր խնդիրներ, նպատակներ և համապատասխան մեթոդաբանություն,
- կիրառելու ձեռք բերված տեսական գիտելիքները պրակտիկայում, ստեղծագործաբար զարգացնելու և առաջադրելու նորերը,
- կիրառելու ձեռք բերված տեսական գիտելիքները պրակտիկայում, ստեղծագործաբար զարգացնելու և առաջադրելու նորերը,
4. Способ оценки
Դասընթացները գնահատվում են ըստ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգի՝ հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2022 թ. ապրիլի 7-ի թիվ 8 նիստում:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում(ներ) և եզրափակիչ քննություն, ինչպես նաև հաշվի է առնվում ուսանողի մասնակցությունը:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
դ) Ստուգարքային դասընթաց:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում(ներ) և եզրափակիչ քննություն, ինչպես նաև հաշվի է առնվում ուսանողի մասնակցությունը:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
դ) Ստուգարքային դասընթաց:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
Բակալավրի նշված ծրագրի շրջանավարտները իրենց մասնագիտությամբ կարող են աշխատել հետևյալ պետական և ոչ պետական հաստատություններում՝
·ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի և այլ նախարարություններում,
·ՄԱԿ-ի գրասենյակում,
·դեսպանատներում, հյուպատոսություններում, միջազգային այլ կառույցներում,
·ՀՀ բանկերում,
·նոտարական գրասենյակներում,
·մասնավոր ընկերություններում,
·տուրիստական կազմակերպություններում,
·միջնակարգ ու մասնավոր ուսումնական հաստատություններում,
·գործարար և ինովացիոն տեխնոլոգիաների հաղորդակցության տարբեր ոլորտներում և այլն:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են իրենց ուսումը շարունակել ԵՊՀ, ինչպես նաև ուսումնական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
·ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի և այլ նախարարություններում,
·ՄԱԿ-ի գրասենյակում,
·դեսպանատներում, հյուպատոսություններում, միջազգային այլ կառույցներում,
·ՀՀ բանկերում,
·նոտարական գրասենյակներում,
·մասնավոր ընկերություններում,
·տուրիստական կազմակերպություններում,
·միջնակարգ ու մասնավոր ուսումնական հաստատություններում,
·գործարար և ինովացիոն տեխնոլոգիաների հաղորդակցության տարբեր ոլորտներում և այլն:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են իրենց ուսումը շարունակել ԵՊՀ, ինչպես նաև ուսումնական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ծրագիրն իրագործելու նպատակով ուսանողների համար հասանելի են ուսումնառության տարբեր ռեսուրսներ (հարուստ մասնագիտական գրականություն, էլեկտրոնային, համացանցային, տեսաձայնային տարբեր ռեսուրսներ): Ծրագրի հաջող իրականացման համար կարևորվում են դասավանդման և ուսումնառության նորարարական եղանակները՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ մեթոդները և այլն:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Ծրագիրը մշակվել է «ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը» (հաստատված ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշմամբ) և ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ոլորտային շրջանակները (հաստատված ԿԳՄՍ նախարարության կողմից՝ 2022/2023 թթ-ին) չափորոշիչ փաստաթղթերի պահանջներին և դրույթներին համապատասխան:
Օտարերկրյա համալսարաններում իրագործվող նման ծրագրերից կարելի է առանձնացնել հետևյալ ծրագրերը.
Վալլե դ'Աոստայի համալսարանի «Լեզուներ և հաղորդակցություն ձեռնարկատիրության և տուրիզմի ոլորտում»,
Ժողովուրդների բարեկամության ռուսական համալսարանի «Օտար լեզուները միջազգային գործարար հաղորդակցության ոլորտում»,
Մադրիդի ինքավար համալսարանի «Ժամանակակից լեզուներ, մշակույթ և հաղորդակցություն»,
Բարսելոնի ինքնավար համալսարանի «Անգլերենի և իտալերենի ուսումնասիրություններ» և այլն:
Օտարերկրյա համալսարաններում իրագործվող նման ծրագրերից կարելի է առանձնացնել հետևյալ ծրագրերը.
Վալլե դ'Աոստայի համալսարանի «Լեզուներ և հաղորդակցություն ձեռնարկատիրության և տուրիզմի ոլորտում»,
Ժողովուրդների բարեկամության ռուսական համալսարանի «Օտար լեզուները միջազգային գործարար հաղորդակցության ոլորտում»,
Մադրիդի ինքավար համալսարանի «Ժամանակակից լեզուներ, մշակույթ և հաղորդակցություն»,
Բարսելոնի ինքնավար համալսարանի «Անգլերենի և իտալերենի ուսումնասիրություններ» և այլն:
8. Требования к академическому персоналу
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, թարգմանության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
· Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
· Իտալերենի գերազանց իմացություն, իտալալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից,
· Իտալերենին առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ,
· Տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և իտալերենից հայերեն և հայերենից իտալերեն թարգմանելու կարողություններ,
·Թարգմանության տեսության միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք (մագիստրոսական թեզ և այլն) ղեկավարելու հմտություններ,
·հասարակական-քաղաքական, իրավաբանական, դիվանագիտական և գործարար իտալերենի լեզվաոճական, ազգամշակութային և գործաբանական առանձնահատկությունները վերլուծելու կարողություններ,
· Տարբեր լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում:
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, թարգմանության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
· Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
· Իտալերենի գերազանց իմացություն, իտալալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից,
· Իտալերենին առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ,
· Տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և իտալերենից հայերեն և հայերենից իտալերեն թարգմանելու կարողություններ,
·Թարգմանության տեսության միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք (մագիստրոսական թեզ և այլն) ղեկավարելու հմտություններ,
·հասարակական-քաղաքական, իրավաբանական, դիվանագիտական և գործարար իտալերենի լեզվաոճական, ազգամշակութային և գործաբանական առանձնահատկությունները վերլուծելու կարողություններ,
· Տարբեր լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում:
9. Подробнее о программе
Ուսումնառության ընթացքում արտերկրից պարբերաբար կհրավիրվեն մասնագետներ՝ դասախոսություններ, գիտամեթոդական սեմինարներ և քննարկումներ անցկացնելու համար:
6-րդ կիսամյակից ուսանողները պետք է ընտրեն հատուկ մասնագիտական կրթամաս՝ «Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ իտալերեն և հայերեն» կամ «Անգլերեն և քաղաքակրթություն» որը, ըստ ԵՊՀ-ի որոշման, կատարվում է ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ:
6-րդ կիսամյակից ուսանողները պետք է ընտրեն հատուկ մասնագիտական կրթամաս՝ «Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ իտալերեն և հայերեն» կամ «Անգլերեն և քաղաքակրթություն» որը, ըստ ԵՊՀ-ի որոշման, կատարվում է ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ: