Type:
Bachelor
Speciality:
023201.13.6 - Լեզվաբանություն
Specialisation:
023201.13.6 - Անգլերեն, իտալերեն և հաղորդակցություն
Qualification awarded:
բակալավր
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում.
· Միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ ընդունելության քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում բուհերի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
· Միջնակարգ կրթություն կամ դրան համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ ընդունելության քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում բուհերի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Programme Objectives
· ուսանողներին տալ հիմնարար գիտելիքներ իտալերեն և անգլերեն լեզուներին առնչվող բանասիրական, թարգմանաբանական, երկրագիտական և այլ հարակից գիտակարգերի շուրջ,
· պատրաստել իտալերեն և անգլերեն գործնական հաղորդակցության ոլորտի բարձրակարգ և մրցունակ մասնագետներ,
. ապահովել միջմշակութային, համացանցային, զբոսաշրջային և հաղորդակցության այլ ոլորտների հենքային գիտելիքների ուսուցումը, որը հնարավորություն կընձեռի արդի աշխատաշուկայում երկլեզու լայն գործունեություն ծավալել։
· պատրաստել իտալերեն և անգլերեն գործնական հաղորդակցության ոլորտի բարձրակարգ և մրցունակ մասնագետներ,
. ապահովել միջմշակութային, համացանցային, զբոսաշրջային և հաղորդակցության այլ ոլորտների հենքային գիտելիքների ուսուցումը, որը հնարավորություն կընձեռի արդի աշխատաշուկայում երկլեզու լայն գործունեություն ծավալել։
3. Educational outcomes of the programme
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու և քննարկելու անգլերենի և իտալերենի բառագիտության ու ոճագիտության, հաղորդակցական քերականության, թարգմանության տեսության և պրակտիկայի և այլ հարակից գիտակարգերի հիմնարար հասկացություններն ու խնդիրները,
- ներկայացնելու հաղորդակցման տարբեր ոլորտներում անգլերենի և իտալերենի գործածության բառիմաստային, քերականական-ձևաբանական և ոճական հիմնական առանձնահատկությունները:
- իրականացնելու համապատասխան խոսքային ռազմավարություն անգլալեզու և իտալալեզու միջավայրում` հաղթահարելով հաղորդակցության ընթացքում ծագող լեզվամշակութային, միջանձնային և այլ խնդիրներ,
- գործնականում կատարելու տարաբնույթ տեքստերի անգլերենից-հայերեն և հայերենից-անգլերեն թարգմանություններ` վեր հանելով տարբեր տեքստերի լեզվամշակութային առանձնահատկությունները,
- կատարելու տարբեր տեքստերի իտալերենից-հայերեն և հայերենից-իտալերեն թարգմանություններ` վեր հանելով տարաբնույթ տեքստերի լեզվամշակութային առանձնահատկությունները,
- կատարելու լեզվական նյութի անգլերեն-հայերեն, ինչպես նաև իտալերեն- հայերեն զուգադրական-համեմատական քննություն,
- մեկնաբանելու հասարակական-քաղաքական, հրապարակախոսական-լրագրային համացանցային հաղորդակցության, զբոսաշրջության և այլ ոլորտներում գործածվող անգլերենի և իտալերենի առանձնահատկությունները:
- կատարելու գիտահետազոտական փոքր աշխատանք անգլագիտության և իտալագիտության ոլորտներում՝ հայերենի հետ զուգադրությամբ,
- քննադատաբար վերլուծելու մասնագիտական տեղեկատվությունը՝ առաջադրելով նոր խնդիրներ, նպատակներ և համապատասխան մեթոդաբանություն,
- կիրառելու ձեռք բերված տեսական գիտելիքները պրակտիկայում, ստեղծագործաբար զարգացնելու և առաջադրելու նորերը,
- կիրառելու ձեռք բերված տեսական գիտելիքները պրակտիկայում, ստեղծագործաբար զարգացնելու և առաջադրելու նորերը,
4. Assessment methods
Դասընթացները գնահատվում են ըստ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգի՝ հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2022 թ. ապրիլի 7-ի թիվ 8 նիստում:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում(ներ) և եզրափակիչ քննություն, ինչպես նաև հաշվի է առնվում ուսանողի մասնակցությունը:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
դ) Ստուգարքային դասընթաց:
ա) Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսվում է անցկացնել 2 ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում(ներ) և եզրափակիչ քննություն, ինչպես նաև հաշվի է առնվում ուսանողի մասնակցությունը:
բ) Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
գ) Առանց ընթացիկ քննությունների դասընթաց
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի գնահատման պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
դ) Ստուգարքային դասընթաց:
5. Graduates future career opportunities
Բակալավրի նշված ծրագրի շրջանավարտները իրենց մասնագիտությամբ կարող են աշխատել հետևյալ պետական և ոչ պետական հաստատություններում՝
·ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի և այլ նախարարություններում,
·ՄԱԿ-ի գրասենյակում,
·դեսպանատներում, հյուպատոսություններում, միջազգային այլ կառույցներում,
·ՀՀ բանկերում,
·նոտարական գրասենյակներում,
·մասնավոր ընկերություններում,
·տուրիստական կազմակերպություններում,
·միջնակարգ ու մասնավոր ուսումնական հաստատություններում,
·գործարար և ինովացիոն տեխնոլոգիաների հաղորդակցության տարբեր ոլորտներում և այլն:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են իրենց ուսումը շարունակել ԵՊՀ, ինչպես նաև ուսումնական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
·ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի և այլ նախարարություններում,
·ՄԱԿ-ի գրասենյակում,
·դեսպանատներում, հյուպատոսություններում, միջազգային այլ կառույցներում,
·ՀՀ բանկերում,
·նոտարական գրասենյակներում,
·մասնավոր ընկերություններում,
·տուրիստական կազմակերպություններում,
·միջնակարգ ու մասնավոր ուսումնական հաստատություններում,
·գործարար և ինովացիոն տեխնոլոգիաների հաղորդակցության տարբեր ոլորտներում և այլն:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են իրենց ուսումը շարունակել ԵՊՀ, ինչպես նաև ուսումնական այլ հաստատությունների մագիստրատուրայում։
6. Resources and forms to support learning
Ծրագիրն իրագործելու նպատակով ուսանողների համար հասանելի են ուսումնառության տարբեր ռեսուրսներ (հարուստ մասնագիտական գրականություն, էլեկտրոնային, համացանցային, տեսաձայնային տարբեր ռեսուրսներ): Ծրագրի հաջող իրականացման համար կարևորվում են դասավանդման և ուսումնառության նորարարական եղանակները՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ մեթոդները և այլն:
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
Ծրագիրը մշակվել է «ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը» (հաստատված ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշմամբ) և ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ոլորտային շրջանակները (հաստատված ԿԳՄՍ նախարարության կողմից՝ 2022/2023 թթ-ին) չափորոշիչ փաստաթղթերի պահանջներին և դրույթներին համապատասխան:
Օտարերկրյա համալսարաններում իրագործվող նման ծրագրերից կարելի է առանձնացնել հետևյալ ծրագրերը.
Վալլե դ'Աոստայի համալսարանի «Լեզուներ և հաղորդակցություն ձեռնարկատիրության և տուրիզմի ոլորտում»,
Ժողովուրդների բարեկամության ռուսական համալսարանի «Օտար լեզուները միջազգային գործարար հաղորդակցության ոլորտում»,
Մադրիդի ինքավար համալսարանի «Ժամանակակից լեզուներ, մշակույթ և հաղորդակցություն»,
Բարսելոնի ինքնավար համալսարանի «Անգլերենի և իտալերենի ուսումնասիրություններ» և այլն:
Օտարերկրյա համալսարաններում իրագործվող նման ծրագրերից կարելի է առանձնացնել հետևյալ ծրագրերը.
Վալլե դ'Աոստայի համալսարանի «Լեզուներ և հաղորդակցություն ձեռնարկատիրության և տուրիզմի ոլորտում»,
Ժողովուրդների բարեկամության ռուսական համալսարանի «Օտար լեզուները միջազգային գործարար հաղորդակցության ոլորտում»,
Մադրիդի ինքավար համալսարանի «Ժամանակակից լեզուներ, մշակույթ և հաղորդակցություն»,
Բարսելոնի ինքնավար համալսարանի «Անգլերենի և իտալերենի ուսումնասիրություններ» և այլն:
8. Requirements for the academic staff
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, թարգմանության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
· Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
· Իտալերենի գերազանց իմացություն, իտալալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից,
· Իտալերենին առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ,
· Տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և իտալերենից հայերեն և հայերենից իտալերեն թարգմանելու կարողություններ,
·Թարգմանության տեսության միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք (մագիստրոսական թեզ և այլն) ղեկավարելու հմտություններ,
·հասարակական-քաղաքական, իրավաբանական, դիվանագիտական և գործարար իտալերենի լեզվաոճական, ազգամշակութային և գործաբանական առանձնահատկությունները վերլուծելու կարողություններ,
· Տարբեր լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում:
· Դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· Լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· Դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· Համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· Տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական
· Տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· Տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
·Միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, թարգմանության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում ինքնուրույն գիտահետազոտական աշխատանք (հաղորդումներ, զեկուցումներ, գիտական բանավեճ և այլն) իրագործելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· Լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· Համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· Սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· Օնլայն խմբերի կառավարում,
· Լուսացուցադրությունների ստեղծման կարողություն,
· Թվային տեխնոլոգիաների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ
· Մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· Անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· Օտար լեզվի իմացություն,
· Ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ
· Իտալերենի գերազանց իմացություն, իտալալեզու միջավայրում համապատասխան խոսքային ռազմավարություն իրականացնելու կարողություն` խուսափելով միջմշակութային լեզվական կոնֆլիկտներից,
· Իտալերենին առնչվող բանասիրական տարբեր գիտակարգերի և հարակից միջգիտակարգերի շուրջ տարբեր բանավեճեր և քննարկումներ կատարելու կարողություններ,
· Տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և ազգամշակութային առանձնահատկությունները քննելու և իտալերենից հայերեն և հայերենից իտալերեն թարգմանելու կարողություններ,
·Թարգմանության տեսության միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական այլ ոլորտներում գիտահետազոտական աշխատանք (մագիստրոսական թեզ և այլն) ղեկավարելու հմտություններ,
·հասարակական-քաղաքական, իրավաբանական, դիվանագիտական և գործարար իտալերենի լեզվաոճական, ազգամշակութային և գործաբանական առանձնահատկությունները վերլուծելու կարողություններ,
· Տարբեր լեզվամշակույթների համադրության հիման վրա գլոբալ և տեղական համատեքստերի վերլուծություններ և ակտիվ գիտական քննարկումներ, բանավեճեր իրականացնելու հմտություններ:
Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և /կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· Վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· Վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· Նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ բանասիրության կամ հարակից ոլորտներում:
9. Additional information about the programme
Ուսումնառության ընթացքում արտերկրից պարբերաբար կհրավիրվեն մասնագետներ՝ դասախոսություններ, գիտամեթոդական սեմինարներ և քննարկումներ անցկացնելու համար:
6-րդ կիսամյակից ուսանողները պետք է ընտրեն հատուկ մասնագիտական կրթամաս՝ «Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ իտալերեն և հայերեն» կամ «Անգլերեն և քաղաքակրթություն» որը, ըստ ԵՊՀ-ի որոշման, կատարվում է ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ:
6-րդ կիսամյակից ուսանողները պետք է ընտրեն հատուկ մասնագիտական կրթամաս՝ «Թարգմանչական գործ և միջմշակութային հաղորդակցություն՝ իտալերեն և հայերեն» կամ «Անգլերեն և քաղաքակրթություն» որը, ըստ ԵՊՀ-ի որոշման, կատարվում է ուսանողների թվի 50% համամասնությամբ: