Тип:
Магистр
Профессия:
023201.02.7 - Լեզվաբանություն
Специализация:
023201.02.7 - Միջմշակութային հաղորդակցություն (գերմաներեն)
Присвоенная квалификация:
Բանասիր. մագիստ.
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի մասնակիցը պետք է ունենա համապատասխան մասնագիտացմամբ բակալավրի որակավորում՝ ԵՊՀ- ում ընդունված անցումային շեմին անհրաժեշտ միջին որակական գնահատականով կամ ցուցաբերի մագիստրատուրայում ուսանելու համար անհրաժեշտ հենքային գիտելիքներ: Նույն մասնագիտության շրջանակներում բարձր ՄՈԳ ունեցող ԵՊՀ դիմորդների համար ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների, իսկ հարակից մասնագիտություններով դիմորդները հանձնում են տվյալ մասնագիտության բակալավրի ավարտական ամփոփիչ քննությունը: Տե'ս ԵՊՀ մագիստրատուրայի (առկա և հեռակա ուսուցման ձևերով) ընդունելության կարգը` հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2022 թ. մայիսի 26-ի N 9/2 որոշմամբ:
2. Цели (назначение)
·պատրաստել միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտում գերմաներենի մասնագետներ, որոնք կունենան խորը տեսական և գործնական գիտելիքներ՝ միջմշակութային հաղորդակցության խնդիրները հասկանալու և վերլուծելու համար, ինչը նրանց հնարավորություն կտա աշխատելու ինչպես հայկական, այնպես էլ միջազգային կազմակերպություններում որպես թարգմանիչ, տարբեր ոլորտներին առնչվող տեքստերի վերլոծող և մեկնաբան և կրթական ոլորտում (հանրակրթական դպրոցներում, բուհերում՝ համապատասխանաբար որպես ուսուցիչ և դասախոս):
.ունակ կլինեն գործածելու գերմաներեն բանավոր և գրավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները միջմշակութային շփման տարբեր իրադրություններում:
.ունակ կլինեն գործածելու գերմաներեն բանավոր և գրավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները միջմշակութային շփման տարբեր իրադրություններում:
3. Образовательные результаты программы
- ներկայացնելու և մեկնաբանելու գերմանական լեզվամշակույթին առնչվող խնդիրներն ու դրսևորումները հաղորդակցության տարբեր իրադրություններում,
- մեկնաբանելու միջմշակութային հաղորդակցության տեսության հիմնարար հասկացություններն ու գերմաներենի գործածության հիմնական օրինաչափությունները՝ տարբեր իրավիճակներում,
- քննարկելու միջմշակութային հաղորդակցության տեսության, արդի լեզվաբանության և թարգմանաբանության և այլ հարակից գիտակարգերի հասկացական փոխհարաբերությունները միջմշակութային խնդիրները լուծելու համար,
- նկարագրելու գերմանախոս երկրների հասարակական-քաղաքական, պատմամշակութային զարգացման առանձնահատկությունները,
- վերլուծելու միջմշակութային իրազեկության լեզվաճանաչողական առանձնահատկությունները՝ համադրելով հայկական լեզվամշակույթի հետ:
- արժևորելու լեզվական և արտալեզվական տարբեր գործոնների դերը միջմշակութային հաղորդակցության ոլորտում,
- պարզաբանելու միջմշակութային տեքստերի կառուցման օրինաչափությունները և կիրառելու դրանք տարբեր իրավիճակներում,
- կատարելու ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք միջմշակութային հաղորդակցության տեսության և հարակից լեզվաբանական ոլորտներում,
- կատարելու գործնական աշխատանքներ (վերլուծություններ, մեկնաբանություններ, թարգմանություններ, միջտեքստային զուգադրական ուսումնասիրություններ)՝ գերմաներենի և տարբեր լեզվամշակույթների համադրմամբ:
- կիրառելու ձեռք բերած տեսական գիտելիքները գործնականում, ստեղծագործաբար զարգացնելու և առաջադրելու նորերը,
- վերլուծելու գերմանական մշակույթի և միջմշակութային հաղորդկացության ընթացքում ծագած խնդիրները՝ առաջադրելով դրանց լուծման անհրաժեշտ եղանակներն ու ուղիները,
- վերլուծելու գիտական-մասնագիտական տեղեկատվությունը՝ առաջադրելով հետազոտական նոր նպատակներ ու խնդիրներ, դրանք իրագործելու համապատասխան մեթոդաբանություն:
4. Способ оценки
Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ և եզրափակիչ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն մեկն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
Ստուգարքային, առանց ընթացիկ քննությունների դասընթացներ:
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի պարտադիր բաղադրիչներն են 2 ընթացիկ քննությունները, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի պարտադիր բաղադրիչ է եզրափակիչ քննությունը, իսկ մյուս բաղադրիչներից (ընթացիկ ստուգումներ, ինքնուրույն աշխատանք, մասնակցություն) առնվազն երկուսն ընտրում է դասավանդող դասախոսը:
Ստուգարքային, առանց ընթացիկ քննությունների դասընթացներ:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
·Գերմանախոս երկրների դեսպանատներ,
·Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայության գրասենյակ,
·Գյոթեի անվան ինստիտուտի և կենտրոնների գրասենյակներում,
·Գերմաներենի ուսուցիչների վերապատրաստման գերմանական գրասենյակներ,
·Միջազգային կազմակերպություններում և ձեռնարկություններում (Siemens Energy Armenia, Zeppelin Armenia, DWV, The Horeka Armenia),
·Հայրենական պետական կառույցներ,
·Մշակութային միություններ,
·Հրատարակչություններ,
.Դասավանդել գերմաներեն տարբեր կրթական հաստատություններում:
·Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայության գրասենյակ,
·Գյոթեի անվան ինստիտուտի և կենտրոնների գրասենյակներում,
·Գերմաներենի ուսուցիչների վերապատրաստման գերմանական գրասենյակներ,
·Միջազգային կազմակերպություններում և ձեռնարկություններում (Siemens Energy Armenia, Zeppelin Armenia, DWV, The Horeka Armenia),
·Հայրենական պետական կառույցներ,
·Մշակութային միություններ,
·Հրատարակչություններ,
.Դասավանդել գերմաներեն տարբեր կրթական հաստատություններում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Դասագրքեր, ուսումնաօժանդակ և տեսողական նյութեր, համացանցային և տեխնիկական միջոցներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակ (համաձայն ՀՀ կառավարության 2016 թ. հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշման)
·Գերմանիայի Դյուսելդորֆի Հայնրիխ Հայնեի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
·Յենայի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
·Քոբլենց-Լանդաու համալսարանի գերմանագիտության և մշակութաբանության մագիստրոսական կրթական ծրագրեր,
·Ավստրիայի Վիեննայի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
.Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի օտար լեզուների և տարածաշրջանային ուսումնասիրությունների ֆակուլտետի մագիստրոսական կրթական ծրագրեր:
·Գերմանիայի Դյուսելդորֆի Հայնրիխ Հայնեի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
·Յենայի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
·Քոբլենց-Լանդաու համալսարանի գերմանագիտության և մշակութաբանության մագիստրոսական կրթական ծրագրեր,
·Ավստրիայի Վիեննայի համալսարանի գերմանագիտության մագիստրոսական կրթական ծրագիր,
.Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվայի Մ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի օտար լեզուների և տարածաշրջանային ուսումնասիրությունների ֆակուլտետի մագիստրոսական կրթական ծրագրեր:
8. Требования к академическому персоналу
Ընդհանրական կարողություններ.
Դասավանդման/մանկավարժական.
· դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական.
· տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· գիտական խոսույթի բովանդակային վերլուծության կարողություն,
· գիտական տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների տիրապետում և վերլուծության կարողություն,
· գիտական աշխատանքները խմբագրելու և ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման.
· լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն.
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· օնլայն խմբերի կառավարում,
· թվային տեխնոլոգիանների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ.
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն հաղորդակցությունների ոլորտում,
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ.
· գերմանական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու կարողություն,
· հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմանություն և այլն),
· տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու և դրանք մատուցելու կարողություն,
· լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրություները ներկայացնելու կարողություն, · մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն,
·օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն:
Ընդհանուր պահանջներ.
Գիտական աստիճան.
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հումանիտար և հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 3 տարում առնվազն 3 գիտական կամ/և մեթոդական հրատարակությունների առկայություն:
Մանկավարժական փորձ.
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
· պրակտիկ աշխատանքի փորձ,
· նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ տվյալ ոլորտում:
Դասավանդման/մանկավարժական.
· դասընթացի ուսումնամեթոդական ծրագիր կազմելու հմտություն,
· լսարանն արդյունավետ կառավարելու կարողություն,
· կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների տիրապետում և կիրառում,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման կարողություն,
· համագործակցային ուսուցման սկզբունքների որդեգրում,
· տեսական և գործնական հմտությունները համադրելու և մատուցելու կարողություն:
Հետազոտական.
· տեսական և էմպիրիկ գիտահետազոտական աշխատանքի իրականացման կարողություն,
· տպագիր և առցանց գիտական աղբյուրներից օգտվելու հմտություն,
· գիտական խոսույթի բովանդակային վերլուծության կարողություն,
· գիտական տեքստերի լեզվաոճական առանձնահատկությունների տիրապետում և վերլուծության կարողություն,
· գիտական աշխատանքները խմբագրելու և ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման.
· լսարանի հետ հաղորդակցվելու հմտություն,
· համագործակցային և մասնակցային, ուսանողակենտրոն հաղորդակցման կարողություն:
ՏՀՏ կիրառություն.
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· օնլայն խմբերի կառավարում,
· թվային տեխնոլոգիանների կիրառման հմտություն:
Այլ կարողություններ.
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն հաղորդակցությունների ոլորտում,
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերն արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:
Մասնագիտական կարողություններ.
· գերմանական բանասիրության ոլորտում գիտական ուսումնասիրություններ իրականացնելու կարողություն,
· հարակից մասնագիտությունների մասին իմացություն (հոգեբանություն, լեզվահոգեբանություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, թարգմանություն և այլն),
· տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու և դրանք մատուցելու կարողություն,
· լեզվաբանության և հաղորդակցության ժամանակակից տեսությունների հիմնադրություները ներկայացնելու կարողություն, · մասնագիտական փաստերի վերլուծություն և հետևություններ անելու կարողություն,
·օտար լեզուների դասավանդման նորագույն մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները լսարանին մատուցելու կարողություն:
Ընդհանուր պահանջներ.
Գիտական աստիճան.
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հումանիտար և հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ մասնագիտությամբ ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 3 տարում առնվազն 3 գիտական կամ/և մեթոդական հրատարակությունների առկայություն:
Մանկավարժական փորձ.
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու փորձառություն,
· վերջին 3 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
· պրակտիկ աշխատանքի փորձ,
· նվազագույնը 3 տարվա աշխատանքային փորձ տվյալ ոլորտում: