Тип:
Магистр
Профессия:
023102.01.7 - Օտար լեզու և գրականություն
Специализация:
023102.01.7 - Ռուսերեն և գրականություն
Присвоенная квалификация:
Բանասիրության մագիստր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
2301 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին կիսամյակ
30
Շաբաթական 2 ժամ
Обязательный
2103/M01
1. Цель курса
ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում և ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.վարժ աշխատել տեքստային փաստաթղթերի հետ 2.փոփոխել տպիչի և համակարգչի այլ ակսեսուարների պարամետրները 3.վարժ կատարել տարբեր գործողություններ էլեկտրոնային աղյուսակների հետ, կազմել դիագրամներ և գրաֆիկներ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.կատարել հաշվարկներ, օգտագործելով բանաձևերը 5.նախագծել և ստեղծել տվյալների բազան, ինչպես նաև կազմակերպել տարբեր հարցումներ 6.ստեղծել հաշվետվություններ, ստեղծել պարզագույն web-կայքերը, օգտագործելով HTML լեզուն գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. 3. Описание
ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում և ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· Գործնական
· բանավոր քննարկումներ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարքը նշանակվում է թեստային առաջադրանքը կատարելու հիման վրա։
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Windows օպերացիոն համակարգը, համակարգչի ակսեսուարներ, նրանց պարամետրները: Microsoft Excel ծրագրի խորացված ուսուցում, ֆիլտրներ, գրաֆիկներ, ֆունկցիաներ: Microsoft Access ծրագրի ուսուցում, տվյալների բազայի ստեղծում, աղյուսակների փոփոխում, կապերի ստեղծում, մեկ և մեկից ավելի աղյուսակներում օգտագործվող հարցումներ, ձևերի և հաշվետվությունների ստեղծում: HTML փաստաթղթի ստեղծումը, կառուցվածքը, հիմնական դրույթները և տեգերը:
|
||
1306 | Կարիերայի կառավարում | 3 |
2
30
շաբաթական 2 ժամ
Обязательный
1306/Մ
1. Цель курса
ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու կարիերայի հոգեբանական առանձնահատկությունները, նկարագրելու կարիերայի հոգեբանության հանգուցային հասկացությունները 2. քննելու խորհրդատվական աշխատանքի կազմակերպման տարբեր մոտեցումները և մեկնաբանելու սեփական կարիերայի կառուցման արդյունավետ մոդելներն ու ուղղությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. լուծելու մասնագիտական կողմնորոշման և անձնային ինքնորոշման իրավիճակներն ու խնդիրները կարիերայի տարբեր փուլերում 4. կիրառելու խաղային, քարտային, թեստային, ձևավորող և զարգացնող մասնագիտական կողմնորոշիչ մեթոդիկաները կարիերայի կառավարման գործընթացում 6. . ուրվագծելու գնահատող և զարգացնող մեթոդներ` մասնագետների կարիերային աճը խթանելու նպատակով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. 3. Описание
ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասախոսություններ
2. գործնական պարապմունքներ, 3. պասիվ ունկնդրում 5. Методы и критерии оценки
1. Ինքնուրույն աշխատանք. Ինքնուրույն աշխատանքը գնահատվում է (Առավելագույնը 8 միավոր)
Գնահատման մեթոդ. Մենագրությունների ընթերցանություն և հիմնախնդրի խմբային քննարկում, համապատասխան գրականության ինքնուրույն վերլուծություն և բանավոր ներկայացում: Գնահատման չափանիշներ. Նյութի ճիշտ ընտրություն և ինքնուրույն վերլուծություն, տրամաբանված մեկնաբանություն, ներկայացման ստեղծագործականություն և ճկունություն 2. Ընթացիկ ստուգում. Ընթացիկ ստուգումը գնահատվում է (Առավելագույնը 4 միավոր) Գնահատման մեթոդ. Գնահատվում է ձեռք բերված հմտությունների ու գիտելիքների կիրառությունը Գնահատման չափանիշները. Թրենինգային ծրագրի մշակում, համապատասխան թեմայով բանավեճի կազմակերպում, ռեֆերատի զեկուցում, կատարած փորձերի ներկայացում 3.Եզրափակիչ քննություն. գնահատվում է (Առավելագույնը 8 միավոր) Գնահատման մեթոդներ.թեստային առաջադրանքներ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Մասնագիտական կողմնորոշիչ աշխատանքի հոգեբանական բնութագիրը և կարիերայի հոգեբանության առանցքային հասկացությունները։
2. Կյանքի ուղու և մասնագիտության ընտրության հարցում դպրոցականներին օգնելու տարբեր ռազմավարությունները: 3. Մասնագիտական ինքնորոշման իրավիճակում գտնվող անձի և հոգեբանի խորհրդատվական փոխներգործության կազմակերպման միջոցները: 4. Անձնային և մասնագիտական ինքնորոշման առանձնահատկությունները, կարիերայի կառուցման դրդապատճառները: |
||
1702 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին կիսամյակ
30
շաբաթական 2 ժամ
Обязательный
1702/ M01
1. Цель курса
·ուսանողին ծանոթացնել հետազոտական կարևորագույն մեթոդներին,
·ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում գիտական աշխատանքի ժանրերի մասին. թեզիսներ, զեկուցում, դիպլոմային և մագիստրոսական աշխատանք, ատենախոսություն և այլն, ·ծանոթացնել գիտական աշխատանք կատարելու պլանավորման և դրա արդյունավետ իրականացնելու հետ, ուսանողի մոտ զարգացնել ինչպես բանավոր գիտական ելույթի, այդ թվում գիտական բանավեճի, այնպես էլ գիտական աշխատանքի գրավոր ներկայացման հմտությունները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու գիտական աշխատանքի առանձնահատկությունները 2.ընտրելու հետազոտական մեթոդները և որոշելու ճիշտ պլանավորումը 3.բացատրելու գիտական աշխատանքի լեզուն և ոճը 4.յուրացնելու գիտական աշխատանքի էթիկան բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5.կիրառելու հետազոտության պատշաճ մեթոդներ 6.կիրառելու տեսական գիտելիքները մագիստրոսական թեզը և այլ բնույթի գիտական աշխատանքներ գրելիս գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.ստացած գիտելիքները կկիրառի հետագայում գիտությամբ զբաղվելիս 8.աշխատանքի ճիշտ պլանավորում կկատարի 9.կօգտվի տեղեկատվական աղբյուրներից 3. Описание
·ուսանողին ծանոթացնել հետազոտական կարևորագույն մեթոդներին,
·ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում գիտական աշխատանքի ժանրերի մասին. թեզիսներ, զեկուցում, դիպլոմային և մագիստրոսական աշխատանք, ատենախոսություն և այլն, ·ծանոթացնել գիտական աշխատանք կատարելու պլանավորման և դրա արդյունավետ իրականացնելու հետ, ուսանողի մոտ զարգացնել ինչպես բանավոր գիտական ելույթի, այդ թվում գիտական բանավեճի, այնպես էլ գիտական աշխատանքի գրավոր ներկայացման հմտությունները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. խրթին հարցերի քննարկում, 3. գիտական բանավեճերի կազմակերպում: 5. Методы и критерии оценки
Ընթացիկ ստուգում բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով Եզրափակիչ քննություն՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Գիտական պլանավորում և փուլերը:
Նյութի հավաքում: Նյութի քարտագրում: Գիտական աշխատանքի լեզուն և ոճը: Գիտական տերմինաբանություն: Գիտական աշխատանքի տարատեսակները: Գիտական աշխատանքի ձևերը: Գիտական հետազոտության մեթոդները: Գիտական աշխատանքի կառուցվածքը: Գիտական հետազոտության փուլերը: Գիտական հետազոտության էթիկա: Գրագողության հասկացությունը: Գիտական քննարկման էթիկա: |
||
1005 | Ձեռնարկատիրություն | 3 |
2-րդ
30
շաբաթական 2 ժամ
Обязательный
1005/Բ24
1. Цель курса
1. տրամադրել գործարարության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև գործարարության զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն,
2. ուսուցանել գործարարության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև գործարարության կազմակերպման տեսա-գործնական անհրաժեշտ հմտությունները, 3. ձևավորել բիզնես պլանների մշակման կարողություններ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. սահմանել ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և հիմնական հասկացությունները, բնորոշիչները, գործարարության փուլային զարգացման առանձնահատկությունները 2. ներկայացնել գործարարության տեսա-մեթոդական և տեսա-գործնական հենքերը 3. լուսաբանել գործարարության կազմակերպման ձևերը, կառավարման սկզբունքները և մոտեցումները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. վերլուծել և տարբերակել գործարարության համակարգերն ու տիպերը, գտնել բիզնեսի զարգացման համարժեք մոտեցումները 5. գնահատել ՀՀ-ում գործարար միջավայրը, ներկայացնել գործարարության զարգացման հնարավորությունները, խնդիրներն ու ռիսկերը, կանխատեսել գործարարության զարգացման հնարավորություններն ու հեռանկարները 6. օգտվել բիզնես-պլանների մշակման գործիքներից, կիրառել Պորտերի մրցակցային հինգ ուժերի և SWOT վերլուծական գործիքները, կատարել բիզնես նախագծի արդյունավետության գնահատում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. օգտվել տեղեկատվական-վերլուծական տարատեսակ աղբյուրներից՝ ինտերնետային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, միջազգային կազմակերպությունների տարեկան զեկույցներ, կատարել անհրաժեշտ վերլուծություններ 3. Описание
1. տրամադրել գործարարության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև գործարարության զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն,
2. ուսուցանել գործարարության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև գործարարության կազմակերպման տեսա-գործնական անհրաժեշտ հմտությունները, 3. ձևավորել բիզնես պլանների մշակման կարողություններ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասախոսություններ
2. ինքնուրույն աշխատանք՝ որպես դասընթացի նյութի յուրացման առավել արդյունավետ միջոց, - անհատական և խմբային քննարկումներ, - իրավիճակային խնդիրների լուծում։ 5. Методы и критерии оценки
Ընթացիկ ստուգում բանավոր ներկայացմամբ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով։
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Եզրափակիչ քննություն՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Թեմա 1. Գործարարության էությունը և զարգացման փուլային բնորոշիչները
Թեմա 2. Ձեռներեցական որոշումների կայացման գործընթացը. ձեռներեցական հաշվարկներ Թեմա 3. Ձեռնարկատիրական գործունեության ֆինանսավորման աղբյուրները և եղանակները։ Թեմա 4. Ձեռներեցի գործողությունների տրամաբանությունը և ձեռներեցական գործընթացը Թեմա 5. Ձեռնարկատիրական գործունեության տեսակները և դրանց չափորոշիչները: Թեմա 6. Ձեռներեցության ձևերը և մոդելները Թեմա 7. Բիզնեսի ռազմավարական զարգացումը և բիզնես ռազմավարությունը: Թեմա 8. Բիզնեսի ռազմավարական պլանավորումը և ռազմավարական կառավարումը. իրագործման փուլային առանձնահատկությունները: Թեմա 9. Բիզնեսի ռազմավարական պլանի մշակման և ռազմավարական կառավարման գործնական քննարկումներ՝ անհատական (խմբային) աշխատանքների շրջանակներում: Թեմա 10. Ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպումը. բիզնես պլան Թեմա 11. Բիզնեսի իրավիճակային վերլուծություններ և խնդիրներ: |
||
2201 | Նախագծերի կառավարում և գնահատում | 3 |
2
30
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
2201/Մ03
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, . ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: · ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային, · սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, . ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. բացատրելու նախագծերի կառավարման մեթոդները 2. հիմնավորելու նախագծերի պլանավորման վերաբերյալ մոտեցումները 3. ներկայացնելու նախագծերի գնահատման չափորոշիչները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնելու կարիքների գնահատում 5. իրականացնելու նախագծի հայեցակարգի, գործընթացի և արդյունքների գնահատում 6. իրականացնելու ՈՒԹՀՌ (SWOT) և ճեղքվածքի (Gap) վերլուծություն 7. մշակելու նախագծեր գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8. օգտագործելու կարիքների և նախագծերի գնահատման արդյունքները հասարակության զարգացման և կատարելագործման ուղղությամբ 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, . ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: · ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային, · սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, . ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 4. Стили и методы преподавания и обучения
· Դասախոսություն
· Սեմինար . Անհատական հանձնարարություններ և համակարգչային ներկայացումներ։ 5. Методы и критерии оценки
Նախատեսված են մեկ ընթացիկ ստուգում և ինքնուրույն աշխատանք, ինչը գնահատվում է համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 8 միավոր և մասնակցությունը դասընթացին` առավելագույնը 3 միավոր:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Փոփոխությունների տեսլական
2. Ռազմավարական պլանավորում 3. Նախագիծ և ծրագիր 4. Նախագծի մեյնսթրիմինգներ 5. Նախագծի պլանավորման, կառավարման և գնահատման շրջափուլը 6. Նախագծի իրականացման այլընտրանքները 7. Ռիսկերի գնահատումը 8. Շահագրգիռ կողմերի գնահատում 9. Նախագծի արդյունքները՝ Output, Outcome, Impact 10. Նախագծի տրամաբանական շրջանակը 11. Նախագծի կառավարման փուլերը 12. Նախագծերի գնահատումը, գնահատման չափորոշիչները 13. Գնահատման հավաստիությունը և հուսալիությունը 14. Գնահատման դժվարությունները 15. Կառուցողական գնահատում և մոնիթորինգ 16. Մոնիթորինգի ցուցիչների մշակում 17. Մարդկանց թրաֆիքինգի ցուցիչներ 18. Input, Activity, Output, Outcome, Impact ցուցիչներ 19. Հանրագումարային գնահատում 20. Նախագծի գործընթացի գնահատում 21. Նախագծի ազդեցության գնահատումը 22. Պլանավորման-գնահատման շրջափուլը 23. Գնահատման մշակույթը և էթիկական 24. Մոնիթորինգի և գնահատման սինթեզը նախագծի ցիկլի հետ 25. Մոնիթորինգի և գնահատման համար տվյալներ. տվյալների պահանջ և օգտագործում, տվյալների աղբյուրներ, ընթացիկ մշտադիտարկման տվյալների օգտագործում 26. Տվյալների հավաքման մեթոդներ 27. Տվյալների վերլուծություն և վիզուալիզացիա |
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
1701 | Գրականության տեսություն | 6 |
1-ին կիսամյակ
60
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1407/Մ01
1. Цель курса
ուսանողներին համապարփակ գիտելիքներ հաղորդել գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների, գրականության տեսության արդի խնդիրների վերաբերյալ, պատկերացում տալ գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների, միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության սկզբունքների մասին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ճանաչելու գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդները 2.բացատրելու գրականության տեսության արդի խնդիրների առանձնահատկությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. համադրելու / հակադրելու գրականագիտական վերլուծության ավանդական և արդի մեթոդները 4.կիրառելու գրական երկի վերլուծության նոր եղանակներ՝ ըստ գրականագիտական մի շարք հիմնարար հասկացությունների գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. կիրառելու ձեռք բերված գիտելիքները զեկուցումներ պատրաստելիս, գիտական աշխատանքներ կատարելիս և բանավեճեր վարելիս 3. Описание
ուսանողներին համապարփակ գիտելիքներ հաղորդել գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների, գրականության տեսության արդի խնդիրների վերաբերյալ, պատկերացում տալ գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների, միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության սկզբունքների մասին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
· գործնական պարապմունքներ, . ինքնուրույն աշխատանքներ, ռեֆերատներ դասընթացի կոնկրետ թեմաների շուրջ: 5. Методы и критерии оценки
· ընթացիկ ստուգումը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
· մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների համառոտ ակնարկ. գրականության տեսության արդի հիմնական խնդիրների, գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների ներկայացում, ընդհանուր գիտելիքների հաղորդում միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության հիմնական սկզբունքների մասին:
|
||
1408 | Ընդհանուր լեզվաբանություն | 6 |
2-րդ կիսամյակ
60
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1406/Մ01
1. Цель курса
· ավարտին հասցնել բանասեր ուսանողի լեզվաբանական պատրաստությունը,
· տալ լեզվի ընկալման և հետազոտման մեթոդաբանական հիմունքները, · ավանդական հիմնահարցերից բացի, ուսանողը պատկերացում կստանա նաև լեզվաբանության արդի ուղղությունների և միտումների մասին: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու լեզվաբանության կարևորագույն հասկացությունները 2.ներթափանցելու լեզվի կառուցվածքի մեջ 3.ընտրելու լեզվի ուսումնասիրության տարբեր մեթոդները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.լուսաբանելու աշխարհի լեզուների ընդհանրություններն ու տարբերությունները 5.բացահայտելու լեզվաբանության և այլ գիտությունների կապը գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.օգտագործելու ստացած գիտելիքները և տարածելու դրանք այլ լեզվական գիտակարգերը ուսումնասիրելիս: 3. Описание
· ավարտին հասցնել բանասեր ուսանողի լեզվաբանական պատրաստությունը,
· տալ լեզվի ընկալման և հետազոտման մեթոդաբանական հիմունքները, · ավանդական հիմնահարցերից բացի, ուսանողը պատկերացում կստանա նաև լեզվաբանության արդի ուղղությունների և միտումների մասին: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. ինտերակտիվ դասախոսության մեթոդ,
2. խրթին հարցերի քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
1. ընթացիկ ստուգում. 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
2. մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, 3. եզրափակիչ քննություն. բանավոր, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ընդհանուր լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Լեզվի գործառույթները: Լեզվաբանությունը այլ գիտությունների համակարգում: Լեզվի համակարգը և կառուցվածքը: Լեզվի տարատեսակները: Պրահայի լեզվաբանական դպրոցը: Կոպենհագենի գլոսեմատիկայի դպրոցը: Ամերիկյան նկարագրական կառուցվածքային դպրոցը: Վ. ֆոն Հումբոլդտի լեզվաբանական հայացքները: Հանրալեզվաբանության հիմնախնդիրները: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնական հասկացությունները: Գենդերային լեզվաբանության հիմունքները: Ազգահոգելեզվաբանության խնդիրները: Լեզուների ծագումնաբանական դասակարգում: Լեզուների տիպաբանական դասակարգում
|
||
1701 | Գրական տեքստի վերլուծություն | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1701/Մ08
1. Цель курса
· ծանոթացնել ուսանողներին գրական տեքստի վերլուծության հիմնական մեթոդներին
ձևավորել ուսանողների մոտ տեքստի վերլուծության և մեկնաբանման կարողություններ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության նպատակները 2.ներկայացնելու արդի գրականագիտության մեջ վերլուծության իշխող տեսակետներին 3.ձևակերպելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության հիմնական սկզբունքները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.վերլուծելու գրական ստեղծագործությունը որպես ամբողջականություն 5.կիրառելու ձերք բերված գիտելիքները գործնական աշխատանքում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.զեկուցումներ պատրաստելու և գիտական բանավեճեր վարելու 3. Описание
· ծանոթացնել ուսանողներին գրական տեքստի վերլուծության հիմնական մեթոդներին
ձևավորել ուսանողների մոտ տեքստի վերլուծության և մեկնաբանման կարողություններ 4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
· գործնական պարապմունքներ, . ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
· 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխաատանքի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
· 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով, . մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Գեղարվեստական տեքստի վերլուծության արդի մեթոդները: Գեղարվեստական ստեղծագործության ամբողճական վերլուծության սկզբունքները: Համատեքստի և ենթատեքստի նշանակությունը գրական երկի իմաստը բացահայտելու համար: Քրոնոտոպի հասկացողությունը որպես աշխարհի պատկերի կարևոր բաղադրիչ: Տարբեր ոճական միջոցների օգտագործումը որպես հեղինակի աշխարհահայացքի արտահայտման հնարավորություն:
|
||
1701 | Ռուս գրականությունը եվրոպականի համատեքստում | 4 |
1-ին կիսամյակ
40
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1701/M15
1. Цель курса
ծանոթացնել ուսանողներին 18-20-րդ դարերի ռուս գրականության հիմնական ուղղություններին՝ եվրոպական գրական միտումների համատեքստում, վերլուծել գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները, կլասիցիզմի, սենտիմենտալիզմի, լուսավորչականության, ռոմանտիզմի, ռեալիզմի, 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունների տեսական հայեցակարգերը ինչպես նաև դիտարկել գրական ուղղությունների ժանրային գերապատվությունները:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.18-20-րդ դարերի գրական ուղղությունների առանձնահատկություններից 2.գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներներից ու մեխանիզմներից բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.վերլուծել գեղարվեստական ստեղծագործությունը եվրոպական և ռուսական գրական միտումների համատեքստում6. գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4.զեկուցումներ պատրաստել ու գիտական բանավեճեր վարելզեկուցումներ պատրաստել ու գիտական բանավեճեր վարել 3. Описание
ծանոթացնել ուսանողներին 18-20-րդ դարերի ռուս գրականության հիմնական ուղղություններին՝ եվրոպական գրական միտումների համատեքստում, վերլուծել գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները, կլասիցիզմի, սենտիմենտալիզմի, լուսավորչականության, ռոմանտիզմի, ռեալիզմի, 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունների տեսական հայեցակարգերը ինչպես նաև դիտարկել գրական ուղղությունների ժանրային գերապատվությունները:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասախոսություն,
2. ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Երկու ընթացիկ քննություն յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Եզրափակիչ քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով:
Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` համապատասխանաբար 3 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները։ Եվրոպական և ռուսական կլասիցիզմ։ Կլասիցիզմի հիմնական ժանրերը։ Եվրոպական և ռուսական սենտիմենտալիզմ։ Սենտիմենտալիզմի հիմնական ժանրերը։ Եվրոպական և ռուսական լուսավորչականություն։ Եվրոպական և ռուսական ռոմանտիզմ։ Ռոմանտիզմի հիմնական ժանրերը։ Ռեալիզմը եվրոպական և ռուսական գրականության մեջ։ Ռեալիզմի փոխակերպումները։ 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունները եվրոպական և ռուսական գրականության մեջ։ Ռուսական մոդեռնիզմի առանձնահատկություններն ու ժանրային համակարգը։
|
||
1702 | 21-րդ դարի լեզվաբանական ուղղությունները (անգլ․) | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1702/M05
1. Цель курса
· ծանոթացնել ուսանողներին 21-րդ դարի հիմնական լեզվաբանական ուղղություններին,
· ծանոթացնել ուսանողներին լեզվաքաղաքագիտության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին ճանաչողական լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համակարգչային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համացանցային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, . ծանոթացնել ուսանողներին կորպուսային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնելու արդի լեզվաբանական ուղղությունների հիմնախնդիրները 2.ճանաչելու այդ ուղղությունների կարգերը և հասկացությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.մեկնաբանել և ստեղծել քաղաքական և քաղաքագիտական բնույթի տեքստեր 4.կիրառել ստացված գիտելիքները գիտահետազոտական և կիրառական ոլորտներում 5.վերլուծել սոցցանցերում կոնֆլիկտային քննարկումները 6. կիրառել նոր լեզվաբանական գիտակարգերի հասկացութային ապարատը և վերլուծության մեթոդները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.կկարողանա պատրաստել գիտական զեկուցումներ և վարել գիտական բանավեճեր 3. Описание
· ծանոթացնել ուսանողներին 21-րդ դարի հիմնական լեզվաբանական ուղղություններին,
· ծանոթացնել ուսանողներին լեզվաքաղաքագիտության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին ճանաչողական լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համակարգչային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համացանցային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, . ծանոթացնել ուսանողներին կորպուսային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. նյութերի ներկայացում տեսողականացման միջոցներով (պրոյեկտոր, PowerPoint պրեզենտացիաներ) հակիրճ մեկնաբանությամբ,
2. գիտագործնական պարապմունքներ, 3. ուսանողների զեկուցումների ներկայացում և քննարկում, 4. լեզվաքաղաքագիտական և համացանցային տեքստերի վերլուծություն և ստեղծում: 5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր աշխատանքի, 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
2. 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է բանավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա, 4 միավոր առավելագույն արժեքով, մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, 3. եզրափակիչ քննությունն անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Լեզվաքաղաքագիտության խնդիրներն ու մեթոդները: Ժամանակակից լեզվաքաղաքագիտության հիմնական ուղղությունները: Լեզվի ընտրությունը սոցցանցերում: Համացանցի ազդեցությունը մայրենի և օտար լեզուների տիրապետման վրա: Համացանցի ազդեցությունը այլ հաղորդակցական միջավայրերի վրա: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնահարցերը: : Լեզվի դիտարկումը մարդու ճանաչողական գործունեության տեսանկյունից: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Համակարգչային լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Համացանցային լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Կորպուսային լեզվաբանության հիմնախնդիրները:
|
||
1702 | Հոգելեզվաբանություն և նեյրոլեզվաբանություն | 3 |
1-ին
30
շաբաթական 2 ժամ
Обязательный
1702/M09
1. Цель курса
· ծանոթացնել տեսական հոգելեզվաբանության և նեյրոլեզվաբանության` որպես հոգելեզվաբանության գործնական մասի հիմնական հասկացություններին, խնդիրներին, մոտեցումներին, քննարկել դրանց կիրառելիության շրջանակները և ոլորտները,
· ծանոթացնել խոսքի գործունեության մեխանիզմին՝ խոսքի արտադրությանը և ընկալմանը, ցույց տալ նոր գիտելիքների օգտագործման հնարավորությունները դասավանդման ընթացքում: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. գիտակցելու խոսքի գործունեության ուսամնասիրությունը որպես հաղորդակցման ակտի և հոգեբանական գործընթացի միասնություն 2. վերարտադրելու հոգելեզվաբանության կայացման փուլերը ըստ Ջ. Քեսսի և Եվ. Տարասովի 3. գիտակցելու խոսքի գործունեության մեխանիզմը՝ արտադրությունը՝ խոսքի արտադրման փուլերը և ընկալումը՝ ընկալման եղանակները 4. գիտակցելու տվյալ ոլորտի ժամանակակից հետազոտությունների ձեռքբերումները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. բացատրել խոսքի գործունեության մեխանիզմը՝ արտադրությունը և ընկալումը գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. կկարողանա ստացված գիտելիքները կիրառել խոսքում և տարածել դրանք 3. Описание
· ծանոթացնել տեսական հոգելեզվաբանության և նեյրոլեզվաբանության` որպես հոգելեզվաբանության գործնական մասի հիմնական հասկացություններին, խնդիրներին, մոտեցումներին, քննարկել դրանց կիրառելիության շրջանակները և ոլորտները,
· ծանոթացնել խոսքի գործունեության մեխանիզմին՝ խոսքի արտադրությանը և ընկալմանը, ցույց տալ նոր գիտելիքների օգտագործման հնարավորությունները դասավանդման ընթացքում: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. ձայնագրությունների ունկնդում և քննարկում, 3. հոգելեզվաբանական գիտափորձերի անցկացում և քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
1. Ընթացիկ ստուգում ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով
2. Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով 3. Քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Տեսական հոգելեզվաբանություն. Հոգելեզվաբանական, լեզվական և հոգեբանական միավորները;
Հոգելեզվաբանության կայացման փուլերը ըստ Ջ. Քեսսի և Եվ. Տարասովի; Հոգելեզվաբանության ֆիզիոլոգիական հիմունքները; Հոգելեզվաբանությունը որպես խոսողոկան գործունեության տեսություն; Խոսքի արտադրման մեխանիզմը և փուլերը; Խոսքի ընկալման եղանակները: Գործնական նեյրոլեզվաբանություն. Նեյրոլեզվաբանությունը որպես հոգելեզվաբանության գործնական մաս; Նեյրոլեզվաբանության հիմնական հասկացությունները; Լեզուն և ռեպրեզենտատիվ համակարգերը; Լեզուն որպես նեյրոլեզվաբանական ծրագրավորման գործիք: |
||
1702 | Տեքստի լեզվաբանություն | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1702/M08
1. Цель курса
· ծանոթացնել ուսանողներին տեքստի լեզվաբանության հիմնադրույթներին,
ձևավորել տեքստի բազմակողմանի վերլուծության ունակություններ՝ նրա հետազոտման տարբեր մեթոդների կիրառմամբ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. թվարկելու տեքստի լեզվաբանության հիմնական տեսական խնդրացանկը 2. գիտակցելու տեքստի և խոսույթի հարաբերակցությունը՝ ընդհանրությունը և տարբերությունները 3. որոշելու տեքստի կարգերը, միավորների տեքստակազմիչ հնարավորությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. ընտրել առաջացած խնդիրների լուծման եղանակները 5. կատարել տարբեր ժանրերին պատկանող տեքստերի վերլուծություն գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.կկարողանա օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ) 7. կկարողանա կիրառել ունեցած գիտելիքները ստեղծագործաբար, ընկալել նոր գիտելիքներ և տարածել կարողությունը 8. կկարողանա զեկուցումներ պատրաստել, հետազոտությունների արդյունքները ներկայացնել և գիտական բանավեճեր վարել 3. Описание
· ծանոթացնել ուսանողներին տեքստի լեզվաբանության հիմնադրույթներին,
ձևավորել տեքստի բազմակողմանի վերլուծության ունակություններ՝ նրա հետազոտման տարբեր մեթոդների կիրառմամբ 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. վերարտադրողական մեթոդ, 3. հետազոտական մեթոդ: 5. Методы и критерии оценки
· 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
· 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով, . Մասնակցությունը դասընթացին՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Տեքստի լեզվաբանությունը որպես գիտական ուղղություն: «Տեքստ» և «խոսույթ» հասկացությունների զուգադրությունը: Տեքստի բնութագրումը, նրա հիմնական հատկանիշները՝ ամբողջականությունը և կապակցվածությունը: Տեքստերի տիպաբանությունը, գեղարվեստական և ոչ գեղարվեստական տեքստերը: Համատեքստ և ենթատեքստ: Լեզվի տարբեր մակարդակների միավորների տեքստակազմիչ հնարավորությունները: Տեքստի կարգերը: Տեքստի հետազոտման մեթոդները: Տեքստի խորքային և մակերեսային կառուցվածքներ: Տեքստի հաղորդակցական ռեգիստրերը:Տեքստի արտալեզվական չափանիշները:
|
||
1701 | Ժամանակակից գրականագիտական հայեցակարգեր | 6 |
2-րդ
70
շաբաթական 4 ժամ
Обязательный
1701/Մ04
1. Цель курса
· ծանոթացնել ուսանողներին 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական հայեցակարգերին,
· բացատրել դրանց ծագման, զարգացման և հերթափոխության տրամաբանությունը, սովորեցնել ուսանողներին տարբերակել գեղարվեստական տեքստի վերլուծության և մեկնաբանության մեթոդները։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. լուսաբանելու 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական դպրոցների հայեցակարգերն ու մեթոդները 2. ներկայացնելու ժամանակակից ականավոր գիտնականների աշխատությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության տարբեր մեթոդներ 4. վերլուծելու գեղարվեստական ստեղծագորցությունը տարբեր գրականագիտական մոտեցումների համատեքստում 5. լուսաբանելու ռուս գրականության հիմնական միտումները տարբեր գրականագիտական մեթոդների տեսակետից գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. զեկուցումներ պատրաստելու ու և գիտական բանավեճեր վարելու՝ օգտագործելով ձեռք բերված գիտելիքները 3. Описание
· ծանոթացնել ուսանողներին 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական հայեցակարգերին,
· բացատրել դրանց ծագման, զարգացման և հերթափոխության տրամաբանությունը, սովորեցնել ուսանողներին տարբերակել գեղարվեստական տեքստի վերլուծության և մեկնաբանության մեթոդները։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
· նյութերի ներկայացում տեսողական միջոցներով՝ մեկնաբանությամբ, . ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Ընթացիկ ստուգում՝ բանավոր պատասխանի գնահատմամբ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Քննությունը անց է կացվում բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
20-րդ դարի գրականագիտական հայեցակարգերը և նրանց զարգացումը 21-րդ դարում։
«Հեղինակ - ստեղծագործություն - ընթերցող» համակարգը գրականագիտական հայեցակարգերի ուսումնասիրության համատեքստում։ Սոցիոլոգիական գրականագիտության հայեցակարգեր: Հոգեբանական գրականագիտության հայեցակարգեր: Դիցաբանական քննադատություն: Ձևաբանական և կառուցվածքաբանական հայեցակարգերը ժամանականից գրականագիտության մեջ։ Հետկառուցվածքաբանական և այլ հայեցակարգերը ժամանականից գրականագիտության մեջ: |