Тип:
Магистр
Профессия:
023102.01.7 - Օտար լեզու և գրականություն
Специализация:
023102.01.7 - Ռուսերեն և գրականություն
Присвоенная квалификация:
Բանասիրության մագիստր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ընդունելությունը կատարվում Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
Նույն մասնագիտության շրջանակներում ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների, իսկ հարակից մասնագիտություններով դիմորդները հանձնում են համապատասխան մասնագիտության բակալավրի ավարտական ամփոփիչ քննությունը
Նույն մասնագիտության շրջանակներում ընդունելությունն անցկացվում է առանց քննությունների, իսկ հարակից մասնագիտություններով դիմորդները հանձնում են համապատասխան մասնագիտության բակալավրի ավարտական ամփոփիչ քննությունը
2. Цели (назначение)
·ուսանողներին տրամադրելու խոր և հիմնարար գիտելիք ռուսաց լեզվի և ռուս գրականության պատմությանն առնչվող տեսական և մեթոդաբանական հիմնախնդիրների վերաբերյալ,
·լուսաբանել տարբեր լեզվաբանական և գրականագիտական հիմնախնդիրների վերաբերյալ հիմնական գիտական դպրոցների տեսակետները,
կիրառել միջառարկայական գիտելիքները՝ ռուսաց լեզվի, ռուս գրականության պատմության, ինչպես նաև հարակից բանասիրական բնագավառներում գիտական և/կամ մանկավարժական գործունեություն իրականացնելիս
·լուսաբանել տարբեր լեզվաբանական և գրականագիտական հիմնախնդիրների վերաբերյալ հիմնական գիտական դպրոցների տեսակետները,
կիրառել միջառարկայական գիտելիքները՝ ռուսաց լեզվի, ռուս գրականության պատմության, ինչպես նաև հարակից բանասիրական բնագավառներում գիտական և/կամ մանկավարժական գործունեություն իրականացնելիս
3. Образовательные результаты программы
- ներկայացնել ռուսաց լեզվի, ռուս գրականության և հարակից բանասիրական բնագավառների արդիական հիմնախնդիրները
- լուսաբանել ռուսերենին ու ռուս գրականությանն առնչվող տեսական խնդիրները
- նկարագրել 19-20-րդ դարերի հիմնական գրականագիտական և լեզվաբանական դպրոցների հայեցակարգերը և մեթոդները
- ներկայացնել տարբեր դարաշրջանների ռուսական լեզվաբանության և ռուս գրականության փոխհարաբերությունները եվրոպական լեզվաբանության և գրականության հետ
- բացատրել լեզվաբանական և գրական ուղղությունների ծագման և զարգացման, ինչպես նաև դրանց հերթափոխության տրամաբանությունն ու մեխանիզմները
- Լուսաբանել հիմնական գրական ժանրերի և գրական միտումների պատմական զարգացումը, ինչպես նաև ռուսերենի տարբեր տեսությունները
- ներկայացնել գիտական էթիկայի նորմերը
- կիրառել ռուսաց լեզվի և ռուս գրականության և հարակից լեզվաբանական և գրականագիտական բնագավառներից ստացած գիտելիքները
- համադրել լեզվաբանական և գրականագիտական դպրոցների հայեցակարգերն ու կիրառել դրանք ապագա գիտահետազոտական և մանկավարժական աշխատանքում
- լուսաբանել արդի ռուսաց լեզվի և ռուս գրականության հիմնական միտումները
- ամփոփել և համակարգել ռուսաց լեզվին և ռուս գրականությանը վերաբերող ժամանակակից ուսումնասիրություների հիմնական միտումները
- մեկնաբանել ռուսերենի և ռուս գրականության պատմական զարգացման գործընթացն իր փուլերով և ժանրային գերապատվություններով
- վերլուծել տարբեր դարաշրջանների և ժանրերի գեղարվեստական ստեղծագործությունները և դրանց լեզվաբանական հայեցակետերը
- օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ)
- վերլուծել առկա խնդիրները և գնահատել դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները
- ստեղծագործաբար կիրառել ձեռքբերված գիտելիքները, ընկալել և տարածել նորերը
- պատրաստել զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր
4. Способ оценки
Ստուգարքներ
Ստուգարքն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա
Քննություններ
· Եզրափակիչ գնահատումով՝
1. 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով:
2. 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով:
3. Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 10 միավոր առավելագույն արժեքով:
· Առանց ընթացիկների՝
Քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 20 միավոր առավելագույն արժեքով:
Ստուգարքն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա
Քննություններ
· Եզրափակիչ գնահատումով՝
1. 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով:
2. 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով:
3. Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 10 միավոր առավելագույն արժեքով:
· Առանց ընթացիկների՝
Քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 20 միավոր առավելագույն արժեքով:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
«Ռուսաց լեզու և գրականություն» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել.
Մանկավարժության բնագավառում
§ բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթության հաստատություններում՝ որպես ռուսաց լեզվի և ռուս գրականության դասախոս:
Գիտահետազոտական աշխատանքի բնագավառում
§ գիտահետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում:
Ժուրնալիստիկայի բնագավառում
§ աշխատանք տեղեկատվական գործակալություններում:
Օֆիսային աշխատանքի բնագավառում
§ հրատարակչություններում և խմբագրություններում,
§ միջազգային կազմակերպություններում, որտեղ անհրաժեշտ է հայերենի և ռուսերենի իմացությունը,
§ գովազդային գործակալություններում,
§ թանգարաններում,
§ պետական և մասնավոր ձեռնարկություններում և օֆիսներում:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ ռուս բանասիրության ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում:
Մանկավարժության բնագավառում
§ բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթության հաստատություններում՝ որպես ռուսաց լեզվի և ռուս գրականության դասախոս:
Գիտահետազոտական աշխատանքի բնագավառում
§ գիտահետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում:
Ժուրնալիստիկայի բնագավառում
§ աշխատանք տեղեկատվական գործակալություններում:
Օֆիսային աշխատանքի բնագավառում
§ հրատարակչություններում և խմբագրություններում,
§ միջազգային կազմակերպություններում, որտեղ անհրաժեշտ է հայերենի և ռուսերենի իմացությունը,
§ գովազդային գործակալություններում,
§ թանգարաններում,
§ պետական և մասնավոր ձեռնարկություններում և օֆիսներում:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ ռուս բանասիրության ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսներ
· տպագիր նյութեր,
· էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
· համացանցային կայքեր:
Ուսումնառության օժանդակության ձևեր
· պասիվ, ակտիվ և ինտերակտիվ ուսուցման մեթոդներ,
տեսողական (շնորհանդեսային) և տեսալսողական մեթոդներ:
· տպագիր նյութեր,
· էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
· համացանցային կայքեր:
Ուսումնառության օժանդակության ձևեր
· պասիվ, ակտիվ և ինտերակտիվ ուսուցման մեթոդներ,
տեսողական (շնորհանդեսային) և տեսալսողական մեթոդներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Պետական կրթական չափորոշիչ «Ռուսաց լեզու և գրականություն» մասնագիտությամբ:
8. Требования к академическому персоналу
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասավանդման/մանկավարժական դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկայի կիրառման կարողություն:
· ռուսերենի գերազանց իմացություն։
Հետազոտական
· գիտական աշխատանք կատարելու հմտություն,
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն։
Հաղորդակցման
· բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· որևէ օտար լեզվի լավ/գերազանց իմացություն։
· լսարանում համագործակցության մթնոլորտ ստեղծելու և դասախոսի և ուսանողների միջև երկխոսություն կազմակերպելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· MS Office փաթեթի Word, Excel ծրագրերի օգտագործման հմտություններ,
· համացանցային կայքերից օգտվելու կարողություն
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· դասախոսություններ կարդալու և գործնական պարապմունքներ վարելու ունակություն,
· ուսանողներին գիտելիքներ հաղորդելու կարողություն,
· լեզվաբանական կամ գրականագիտական արդի հիմնախնդիրները մեկնաբանելու, վերլուծելու կարողություն,
· բանավոր և գրավոր հաղորդակցական մշակույթ ձևավորելու կարողություն,
· լեզվաբանական կամ գրականագիտական աշխատությունների մեթոդական առանձնահատկությունները ներկայացնելու գործնական հմտություն։
· ուսանողի գիտելիքները օբյեկտիվ գնահատելու ունակություն,
· ուսանողների ստեղծագործական ներուժի խթանմանը և նրանց անհատական զարգացմանն ուղղված ուսուցման մեթոդների կիրառումը:
3.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության գծով, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն վերապատրաստումների կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ ռոսերենի կամ ռուս գրականության դասավանդման բնագավառում։
Այլ պահանջներ
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասավանդման/մանկավարժական դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկայի կիրառման կարողություն:
· ռուսերենի գերազանց իմացություն։
Հետազոտական
· գիտական աշխատանք կատարելու հմտություն,
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն։
Հաղորդակցման
· բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· որևէ օտար լեզվի լավ/գերազանց իմացություն։
· լսարանում համագործակցության մթնոլորտ ստեղծելու և դասախոսի և ուսանողների միջև երկխոսություն կազմակերպելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· MS Office փաթեթի Word, Excel ծրագրերի օգտագործման հմտություններ,
· համացանցային կայքերից օգտվելու կարողություն
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· դասախոսություններ կարդալու և գործնական պարապմունքներ վարելու ունակություն,
· ուսանողներին գիտելիքներ հաղորդելու կարողություն,
· լեզվաբանական կամ գրականագիտական արդի հիմնախնդիրները մեկնաբանելու, վերլուծելու կարողություն,
· բանավոր և գրավոր հաղորդակցական մշակույթ ձևավորելու կարողություն,
· լեզվաբանական կամ գրականագիտական աշխատությունների մեթոդական առանձնահատկությունները ներկայացնելու գործնական հմտություն։
· ուսանողի գիտելիքները օբյեկտիվ գնահատելու ունակություն,
· ուսանողների ստեղծագործական ներուժի խթանմանը և նրանց անհատական զարգացմանն ուղղված ուսուցման մեթոդների կիրառումը:
3.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում բանասիրության գծով, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն վերապատրաստումների կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ ռոսերենի կամ ռուս գրականության դասավանդման բնագավառում։
Այլ պահանջներ
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Подробнее о программе
Ծրագրի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է գտնել ԵՊՀ դասընթացների տեղեկագրքում։