Тип:
Магистр
Профессия:
041301.27.7 - Կառավարում
Специализация:
041301.27.7 - Մարդկային ռեսուրսների կառավարում
Присвоенная квалификация:
Կառավարման մագիստրոս
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
2203 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ01
1. Цель курса
·ուսանողներին ծանոթացնել տեխնիկական հավաքագրման տեխնոլոգիաներին և ծրագրային հնարավորություններին,
·մեկնաբանել տեխնիկական հավաքագրման համակարգերից որևէ մեկը, ծանոթացնել տեխնիկական հավաքագրման գործիքներին, դրանց կիրառման առանձնահատկություններին 2. Результаты обучения по программе
Դասընթացի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի.
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն 1. ներկայացնելու տեխնիկական հավաքագրման հնարավորությունները, 2. դասակարգելու տեխնիկական հավաքագրման փուլերը և դրանցում կիրառվող գործիքները 3. նկարագրելու տեխնիկական հավաքագրման գործընթացում կիրառվող ժամանակակից տեխնոլոգիաները ըստ նպատակային առանձնահատկությունների բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. բացահայտելու տեխնիկական հավաքագրման հնարավորությունները, 2. տարանջատել տեխնիկական հավաքագրման փուլերը և դրանցում կիրառվող գործիքները 3. փորձարկելու տեխնիկական հավաքագրման գործընթացում կիրառվող ժամանակակից տեխնոլոգիաները ըստ նպատակային առանձնահատկությունների գ. ընդհանրական կարողություններ 1. օգտվելու մասնագիտական համակարգչային պլատմորմներից, 3. Описание
·ուսանողներին ծանոթացնել տեխնիկական հավաքագրման տեխնոլոգիաներին և ծրագրային հնարավորություններին,
·մեկնաբանել տեխնիկական հավաքագրման համակարգերից որևէ մեկը, ծանոթացնել տեխնիկական հավաքագրման գործիքներին, դրանց կիրառման առանձնահատկություններին 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ
·քննարկումներ ·ցուցադրություններ ·գործնական նախագծեր: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացի ավարտին ուսանողները հանձնում են ստուգարք (գրավոր թեստ):
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը մարդկային ռեսուրսների կառավարման գործընթացում։
·Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառությունը ՄՌԿ գործընթացում։ ·Տեղեկատվական տեխնոլոգիների տարանջատումը ըստ մարդկային ռեսուրսների կառավարման գործընթացմերի փուլայնության։ ·Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կարևորությունը տեխնիկական հավաքագրման գործընթացում։ ·Տեխնիկական հավաքագրման իրականացում ՏՏ գործիքների կիրառմամբ։ |
||
1306 | Կարիերայի կառավարում | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1306/Մ04
1. Цель курса
· Ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացությունների հետ։
· Ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.Բովանդակային առումով սահմանելու և մեկնաբանելու այնպիսի հասկացություններ ինչպիսիք են՝ կարիերան, կառավարումը, կարիերայի կառավարումը՝ հոգեբանական տեսանկյունից։ 2.Վերլուծելու կարիերայի այն գործընթացների և գործոնների յուրահատկությունը, որոնք ազդեցիկ են կարիերայի ընթացքի վրա։ 3.Իմանալու կարիերայի կառավարման ուսումնասիրման հիմնական ուղղությունները 4.Հասկանալու կարիերայի գործընթացի մեխանիզմները և հաջող կարիերա կառուցելու միջոցները և մեթոդները։ 5.Հասկանալու կարիերիայի պլանավորման հոգեբանական օրինաչափությունները, կարիերային աճի հաջողության/ անհաջողության պատճառները և պայմանները։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.Նախագծելու կարիերայի կառավարման մեխանիզմները կազմակերպությունում տարանջատելու։ 2.Կայացնելու որոշումներ կարիերայի կառավարման տեսանկյունից բարդ իրավիճակներում՝ հոգեբանության շրջանակում։ (կոնֆլիկտ, անորոշություն, ժամանակի սահմանափակում և այլն) 3.Անցկացնելու հետազոտություններ կարիերայի կառավարման ոլորտում գ. ընդհանրական կարողություններ 1.Աշխատելու փոքր խմբերի հետ 2,Անցկացնելու անձի կարիերայի աճի հոգեբանական դիագնոստիկա 3. Описание
· Ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացությունների հետ։
· Ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
·գործնական պարապմունքներ
·սեմինար-քննարկումներ ·գրականության ինքնուրույն վերլուծություն ·վարժություններ 5. Методы и критерии оценки
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Ներածություն.կարիերայի կառավարման ուսումնասիրման համակարգային մոտեցում։ ·Կարիերայի գործոնների ուսումնասիրում. սոցիալ-հոգեբանական դիտանկյուն։ ·Ծանոթություն գործնական կարիերայի կառավարման մեթոդների և մեխանիզմների հետ. անձնակազմի կառավարում։ ·Գործնական կարիերայի կառավարում. կարիերայի անհատական պլանավորում։ ·Կարիերայի կողմնորոշման դիագոնստիկայի մեթոդներ և կարիերայի ուղեկցման և զարգացման տեխնոլոգիաներ |
||
2203 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ02
1. Цель курса
·ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.նկարագրելու հետազոտության մեթոդները՝ ըմբռնելով դրանց իմացաբանական, տեսական և մեթոդաբանական առանձնահատկությունները և կիրառման դեպքերը, 2.ընտրելու համապատասխան մեթոդներ` կախված հետազոտության հիմնախնդրից և նպատակից, 3.մատնանշելու սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդներով ստացվող տեղեկատվության վերլուծության ընթացակարգն ու ռազմավարությունը. բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.կառուցելու հետազոտական ծրագիր, մշակելու հետազոտության իրականացման և կազմակերպման սկզբունքները, ախտորոշելու սոցիոլոգիական հիմնախնդիրները, 2.ճշգրտորեն ընտրելու հետազոտական համապատասխան մեթոդաբանություն, գրագետ համադրելու հետազոտության նպատակից բխող մեթոդներ, ձևավորելու հետազոտության ընտրանք, մշակելու դիտարկման միավորների ընտրության չափանիշներ, 3.կիրառելու սոցիոլոգիական տեղեկատվության հավաքման քանակական և որակական մեթոդներ, վերլուծելու և մեկնաբանելու սոցիոլոգիական տեղեկատվությունը, կազմելու հետազոտության արդյունքների ամփոփ հաշվետվություններ. գ. ընդհանրական կարողություններ 1.նախագծելու սոցիոլոգիական հետազոտության ծրագիր, 2.վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ, ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու ունեցած գիտելիքները: 3. Описание
·ուսանողներին տրամադրել տեսական և կիրառական գիտելիքներ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, պլանավորման, կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ,
ուսուցանել սոցիոլոգիական հետազոտության քանակական և որակական տեղեկատվության ստացման մեթոդները և տվյալների վերլուծության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ և գործնական պարապմունքներ,
·ուսուցողական պրակտիկ նպատակ հետապնդող ոչ ծավալուն դաշտային աշխատանքների իրականացում, լսարանային և արտալսարանային ծանրաբեռնված աշխատանք, որըն երառում է հանձնարարված գրականության ընթերցում, մասնակցություն քննարկումներին, վերլուծություններ, հետազոտության ծրագրի մշակում և ներկայացում: 5. Методы и критерии оценки
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Հետազոտության հասկացությունը և տեսակները:
·Հետազոտական ծրագրի մշակման առանձնահատկությունները: ·Հետազոտության նպատակի սահմանումը: ·Սոցիալական երևույթների չափելիությունը. հետազոտական ինդիկատորները: ·Վերլուծական միավորների ընտրությունը և ընտրանքը: ·Քանակական և որակական մեթոդների առանձնահատկությունները: ·Տեղեկատվության մշակումը, վերլուծությունը: ·Տեղեկատվության մշակման մեթոդները և գործիքները (SPSS, Nvivo և այլն): ·Հաշվետվության կառուցվածքը և կազմելու առանձնահատկությունները: |
||
1005 | Ձեռնարկատիրություն | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1005/Մ05
1. Цель курса
·տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ և իմացություն,
·ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները, ·տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության վերլուծական, բիզնես պլանների մշակման և այլ կարևոր կարողություններ, որոնք կարող են օգտակար լինել շրջանավարտի մասնագիտական կարիերայի ընթացքում: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
·սահմանելու ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և հիմնական հասկացությունները, բիզնեսի համակարգային առանձնահատկությունները և մոդելային բնորոշիչները, բիզնեսի փուլային զարգացման բնորոշիչները և առանձնահատկությունները, ·ներկայացնելու ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման ինչպես տեսա-գործնական, այնպես էլ կիրառական ասպետկները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ · վերլուծելու և տարբերակելու բիզնեսի համակարգերն ու տիպերը, գտնելու բիզնեսի զարգացման համարժեք մոտեցումները, ընտրելու ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմքերը և դրանց կիրարկման ձևերը, · գնահատելու ՀՀ-ում բիզնես իրավիճակը և գործարար միջավայրը, ներկայացնել բիզնեսի զարգացման հնարավորությունները և խնդիրներն ու ռիսկերը, կանխատեսելու բիզնեսի զարգացման հնարավորություններն ու հեռանկարները, · օգտվելու բիզնես-պլանների մշակման գործիքներից, օգտվելու Պորտերի մրցակցային հինգ ուժերի և SWOT վերլուծական գործիքներից և կատարելու բիզնես նախագծի արդյունավետության և նպատակահարմարության գնահատում, կատարելու բիզնես հաշվարկներ, գնահատելու հնարավոր ֆինանսավորման աղբյուրները, ներկայացնելու բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման իրավական, կազմակերպա-տնտեսական, կառավարչական մեխանիզմները · գործնականում մշակելու անհատական բիզնես պլաններ և նախագծել start-up բիզնեսներ, կատարելու դրանց գործնական կիրառման հնարավորությունների գնահատում ՝ կոնկրետ դեպքի համար: գ. ընդհանրական կարողություններ ·օգտվելու տեղեկատվական-վերլուծական տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, միջազգային կազմակերպությունների տարեկան զեկույցներ, կատարել անհրաժեշտ վերլուծություններ և այլն, իրականացնելու գործարարության խաղարկային ներկայացումներ: 3. Описание
·տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ և իմացություն,
·ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները, ·տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության վերլուծական, բիզնես պլանների մշակման և այլ կարևոր կարողություններ, որոնք կարող են օգտակար լինել շրջանավարտի մասնագիտական կարիերայի ընթացքում: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ
·սեմինարներ ·քննարկումներ 5. Методы и критерии оценки
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Ձեռնարկատիրության էությունը և ձեռնարկատիրության տեսության զարգացման փուլային բնորոշիչները:
·Ձեռնարկատիրության որոշումների կայացման գործընթացը. ձեռնարկատիրական հաշվարկներ: ·Ձեռնարկատիրական գործունեության ֆինանսավորման աղբյուրները և ձևերը: ·Ձեռնարկատիրական գործունեության համընդհանուր բնույթը և տրամաբանությունը: ·Ձեռնարկատիրական գործողությունների տրամաբանությունը և ձեռնարկատիրական գործընթացը: ·Ձեռնարկատիրության տեսակները և դրանց չափորոշիչները: ·Բիզնեսի ռազմավարական զարգացումը և բիզնես ռազմավարությունը: ·Բիզնեսի ռազմավարական կառավարումը. էությունը և իրագործման փուլային առանձնահատկությունները: ·Ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպում. բիզնես պլան: |
||
2201 | Նախագծերի կառավարում և գնահատում | 3 |
1. 2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ 06
1. Цель курса
·Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք անձնակազմի հավաքագրման վերաբերյալ:
·Ներկայացնել ինչպես գնահատել հավաքագրման կարիքները, կազմել, զննել աշխատանքային փաստաթղթերը, անցկացնել և գնահատել հարցազրույցները, իրականացնել և գնահատել օնբորդինգ ծրագրերը, չափել հավաքագրման արդյունավետությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
·նկարագրելու հավաքագրողի գործառույթները և հավաքագրման փուլերը, ·ներկայացնելու հավաքագրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի մշակման ձևաչափը, ·նկարագրելու հարցազրույցի տեսակները, ընթացքն ու գնահատումը, ·ներկայացնելու հավաքագրման մետրիկաները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ ·վերլուծելու հավաքագրողի գործառույթները և հավաքագրման փուլերը, ·կազմելու հավաքագրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը, ·իրականացնելու և գնահատելու հարցազրույցները, ·չափելու հավաքագրման արդյունավետությունն ըստ մետրիկաների, գ. ընդհանրական կարողություններ ·վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ, ·ստեղծարար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները 3. Описание
·Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք անձնակազմի հավաքագրման վերաբերյալ:
·Ներկայացնել ինչպես գնահատել հավաքագրման կարիքները, կազմել, զննել աշխատանքային փաստաթղթերը, անցկացնել և գնահատել հարցազրույցները, իրականացնել և գնահատել օնբորդինգ ծրագրերը, չափել հավաքագրման արդյունավետությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ գործնական նախագծեր 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ գնահատումով
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: Երկրորդ ընթացիկ քննությամբ գնահատվում է հետազոտական աշխատանքը, որը ուսանողը ներկայացնում է բանավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Հավաքագրման էությունն ու միտումները:
·Հավաքագրողի գործառույթները: ·Անհրաժեշտ փաստաթղթերի մշակումը և գնահատումը: ·Թեկնածուների որոնումը: ·«Կոմպետենցիա» հասկացությունն ու գնահատումը: ·Հարցազրույցի տեսակները: · Հարցազրույցի անցկացումն ու գնահատումը: Հավաքագրման չափումները: |
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
2203 | Անձնակազմի հավաքագրում | 6 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ 06
1. Цель курса
· Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք անձնակազմի հավաքագրման վերաբերյալ:
Ներկայացնել ինչպես գնահատել հավաքագրման կարիքները, կազմել, զննել աշխատանքային փաստաթղթերը, անցկացնել և գնահատել հարցազրույցները, իրականացնել և գնահատել օնբորդինգ ծրագրերը, չափել հավաքագրման արդյունավետությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
·նկարագրելու հավաքագրողի գործառույթները և հավաքագրման փուլերը, ·ներկայացնելու հավաքագրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի մշակման ձևաչափը, ·նկարագրելու հարցազրույցի տեսակները, ընթացքն ու գնահատումը, ·ներկայացնելու հավաքագրման մետրիկաները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ ·վերլուծելու հավաքագրողի գործառույթները և հավաքագրման փուլերը, ·կազմելու հավաքագրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը, ·իրականացնելու և գնահատելու հարցազրույցները, ·չափելու հավաքագրման արդյունավետությունն ըստ մետրիկաների, գ. ընդհանրական կարողություններ ·վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ, ստեղծարար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները 3. Описание
· Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք անձնակազմի հավաքագրման վերաբերյալ:
Ներկայացնել ինչպես գնահատել հավաքագրման կարիքները, կազմել, զննել աշխատանքային փաստաթղթերը, անցկացնել և գնահատել հարցազրույցները, իրականացնել և գնահատել օնբորդինգ ծրագրերը, չափել հավաքագրման արդյունավետությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ գործնական նախագծեր 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ գնահատումով
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: Երկրորդ ընթացիկ քննությամբ գնահատվում է հետազոտական աշխատանքը, որը ուսանողը ներկայացնում է բանավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Հավաքագրման էությունն ու միտումները:
·Հավաքագրողի գործառույթները: ·Անհրաժեշտ փաստաթղթերի մշակումը և գնահատումը: ·Թեկնածուների որոնումը: ·«Կոմպետենցիա» հասկացությունն ու գնահատումը: ·Հարցազրույցի տեսակները: · Հարցազրույցի անցկացումն ու գնահատումը: Հավաքագրման չափումները: |
||
2203 | Մարդկային ռեսուրսների ուսուցում և զարգացում (Անգլերեն լեզու) | 6 |
1-ին՝աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/ Մ07
1. Цель курса
· Ուսանողին տրամադրել գիտելիքներ կազմակերպությունում մարդկային ռեսուրսների ուսուցման ու զարգացման վերաբերյալ:
Ներկայացնել կազմակերպությունում աշխատակիցների կարիքների բացահայտման տարատեսակ մեթոդներ, որոնց հիման վրա ուսանողը կկարողնա կազմել ուսուցման ու զարգացման ծրագրեր՝ ըստ ոլորտային և հաստիքային առանձահատկությունների: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.նկարագրելու մարդկային ռեսուրսների զարգացման արդի հայեցակարգերը և ժամանակակից փորձը, 2.ներկայացնելու կազմակերպությունում ուսուցման համակարգի էությունը և ոլորտային առանձնահատկությունները, 3.սահմանելու աշխատակազմի զարգացման առանցքային սկզբունքները և ընթացակարգերը, 4.ներկայացնելու կազմակերպությունում աշխատակիցների կարիքների բացահայտման մեթոդները, 5.նկարագրելու ուսուցման և զարգացման ծրագրերի կազմման ժամանակակից մոտեցումները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.բացահայտելու կազմակերպությունում աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման կարիքը, 2.գնահատելու կազմակերպության աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման պոտենցիալը 3.մշակելու ուսուցման այլընտրանքային մեթոդներ` կախված անձնական, թիմային, կազմակերպական, շուկայական, սոցիալական և մշակութային գործոններից, 4.իրականացնելու կազմակերպության ուսուցման և զարգացման կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ռազմավարական պլանավորումը, 5.կազմելու ուսուցման և զարգացման ժամանակակից ծրագրեր՝ ըստ կազմակերպության առանձնահատկությունների, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.ցուցաբերելու համապարփակ մասնագիտական մոտեցում աշխատակազմի մասնագիտական իրավասությունների, ընդհանրական կարողությունների զարգացման և աշխատանքային հարաբերությունների ներդաշնակեցման հարցերում, կիրառելու գիտելիքները աշխատակազմի արդյունավետ զարգացման պլանավորման և կառավարման նպատակներով: 3. Описание
· Ուսանողին տրամադրել գիտելիքներ կազմակերպությունում մարդկային ռեսուրսների ուսուցման ու զարգացման վերաբերյալ:
Ներկայացնել կազմակերպությունում աշխատակիցների կարիքների բացահայտման տարատեսակ մեթոդներ, որոնց հիման վրա ուսանողը կկարողնա կազմել ուսուցման ու զարգացման ծրագրեր՝ ըստ ոլորտային և հաստիքային առանձահատկությունների: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ, ·խմբային նախագծեր: 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ գնահատումով
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Մարդկային ռեսուրսների զարգացումը կառավարման համակարգում:
·Զարգացումը և ուսուցում: ·Կազմակերպական ուսուցման տեսական հիմքերը: ·Մարդկային ռեսուրսների գարգացման փաթեթը. կարիքի գնահատում, նախագծում, իրականացում: · Ուսուցում և թրեյնինգը: ·Կարիերայի կառավարում և զարգացումը: ·Ներկազմակերպական ուսուցումը. ոճերը, ռազմավարությունները: ·Քիրքպատրիկի գնահատման համակարգը: ·Մարդկային ռեսուրսների զարգացման ռազմավարական առաջնահերթությունները և փուլերը: Աշխատակազմի ուսուցման և զարգացման մոդելները. արդյունավետությունը, հասցեականությունը, միջազգային փորձը |
||
2203 | Աշխատանքային իրավունք և կադրային գործ | 6 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/ Մ08
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել ՀՀ-ում վարձու աշխատանքի կազմակերպման, կիրառման և պաշտպանության ոլորտի իրավական խնդիրներին, աշխատանքային կարգապահության, աշխատավարձի, աշխատաժամանակի, հանգստի ժամանակի, աշխատանքի անվտանգության, աշխատողների և գործատուների աշխատանքային իրավունքների ու օրինական շահերի պաշտպանության վերաբերյալ հարցերին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու աշխատողների հիմնական աշխատանքային իրավունքները, դրանց իրականացման երաշխիքները, աշխատանքային պարտականությունների, գործատուների իրավական պատասխանատվության վերաբերյալ հարցերը, 2. ցուցադրելու գիտելիք թե՛ վարձու աշխատողների և թե՛գործատուների իրավունքներն ու օրինական շահերն օրենքով նախատեսված եղանակներով պաշտպանելու ուղղությամբ, 3. տարանջատելու աշխատանքային իրավահարաբերությունները աշխատանք կատարելու կապակցությամբ առաջացող մյուս հասարակակն հարաբերություններից բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.մշակելու աշխատանքային և կոլեկտիվ պայմանագրեր. 2.կազմելու աշխատանքի ընդունման և աշխատանքից ազատվելու մասին դիմում, 3.կազմելու աշխատանքի ընդունման, այլ աշխատանքի փոխադրման և աշխատանքաից ազատման մասին հրամաններ, 4.կազմելու լրիվ նյութական պատասխանատվության մասին պայմանագիր, 5.կազմելու աշխատողին խրախուսելու և կարգապահական տույժի ենթարկելու մասին հրաման, 6.կազմելու դատավարական փաստաթղթեր, ներառյալ` աշխատանքի վերականգնման, հարկադիր պարապուրդի գանձման պահանջների մասին հայցադիմումներ: գ. ընդհանրական կարողություններ 1.զարգացնելու մասնագիտական իրավական կոմպետենտություն, կատարելագործել սոցիալական ռիսկերի կառավարման ընդհանուր հմտություններ, 2.ձևավորելու աշխատանքային վեճերի և կարգապահական զանցանքների իրավական կարգավորման հմտություններ: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել ՀՀ-ում վարձու աշխատանքի կազմակերպման, կիրառման և պաշտպանության ոլորտի իրավական խնդիրներին, աշխատանքային կարգապահության, աշխատավարձի, աշխատաժամանակի, հանգստի ժամանակի, աշխատանքի անվտանգության, աշխատողների և գործատուների աշխատանքային իրավունքների ու օրինական շահերի պաշտպանության վերաբերյալ հարցերին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·սեմինարներ, ·նախադեպային ակտերի վերլուծություն, ·ուսանողի ինքնուրույն և խմբային աշխատանք, ·գրականության և նախադեպային ակտերի ինքնուրույն ուսումնասիրություն: 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ գնահատումով
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Աշխատանքային օրենսդրություն և աշխատանքային հարաբերությունների կարգավորում. կարգավորվող հարաբերություններ, աշխատանքային հարաբերությունների ծագման հիմքեր, կողմեր, ներկայացուցչությունը կոլեկտիվ աշխատանքային հարաբերություններում, աշխատանքային օրենսդրության պահպանման հսկողություն և վերահսկողություն:
·Աշխատանքային իրավունքներ. իրականացում և պաշտպանություն: ·Սոցիալական գործընկերությունը աշխատանքի ոլորտում. կոլեկտիվ պայմանագրերի ընդհանուր դրույթներ, հանրապետական, տարածքային և ճյուղային կոլեկտիվ պայմանագրեր, կազմակերպության կոլեկտիվ պայմանագիր, կոլեկտիվ աշխատանքային վեճերի կարգավորում: ·Աշխատանքային պայմանագիր. բովանդակություն և կնքում, տեսակներ, կատարում: ·Աշխատանքային պայմանագրի լուծում, անձնական տվյալների պաշտպանություն, աշխատաժամանակ, հանգիստ: ·Աշխատավարձ, երաշխիքներ և հատուցումներ: ·Կարգապահական նորմեր. աշխատանքային կարգապահություն և զանցանքներ, նյութական պատասխանատվություն, անվտանգություն և առողջություն: ·Սոցիալական ռիսկերի կառավարում. կենսաթոշակային ապահովագրություն, սոցիալական ապահովության ձևեր և փաստաթղթեր, հաշմանդամության, գործազրկության, ժամանակավոր անաշխատունակության, հղիության և հետծննդաբերության շրջանի սոցիալական և իրավական կարգավորումներ: ·Կադրային քաղաքականության հասկացություն, պլանավորում և կառավարում: |
||
2203 | Վարձատրությունների և կատարողականի կառավարում | 6 |
1-ին` աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/ Մ09
1. Цель курса
·ուսանողներին ներկայացնել մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում անձնակազմի կատարողականի արդյունավետության մոնիթորինգի և գնահատման տեսական հիմքերը, մեթոդաբանական շեշտադրումները և գործիքները,
·ծանոթացնել ուսանողներին մարդկային ռեսուրսների կառավարման համակարգի մաս կազմող` կարիերայի կառուցման և մասնագիտական իրավասությունների զարգացման ժամանակակից մոտեցումներին, մեխանիզմներին և արդյունավետության ապահովման հիմքերին, ·ձևավորել համակարգված գիտելիքներ մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում աշխատանքի վարձատրության համակարգի կառուցվածքի, ձևավորման գործընթացի, կառավարման օրինաչափությունների և գործառնական առանձնահատկությունների վերաբերյալ: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ճանաչելու անձնակազմի գնահատման տեղը և դերը մարդկային ռեսուրսների կառավարման համակարգում, ինչպես նաև վերջինիս կապը համակարգի այլ տարրերի հետ, 2.տարբերակելու անձնակազմի և աշխատանքի արդյունավետության գնահատման մեթոդաբանական շեշտադրումները և մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում վերջինիս արդիականությունը, 3.ճանաչելու վարձատրությունների կառավարման տեղը և դերը մարդկային ռեսուրսների կառավարման համակարգում, 4.մեկնաբանելու կարիերայի և իրավասությունների կառավարման զարգացման արդի հայեցակարգային հիմքերին, պատկերացնել կապը մասնագիտական զարգացման և կարիերայի կառավարման միջև, բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.նախագծելու անձնակազմի աշխատանքի արդյունավետության գնահատման ավարտուն հետազոտական ծրագիր, 2.մշակելու տեղեկատվություն, վերլուծել և ներկայացնել գնահատման արդյունքները, 3.կառուցելու աստիճանակարգային և այլ արդի համակարգեր, 4.մշակելու խրախուսման փաթեթներ, գ. Ընդհանրական կարողություններ 1.զարգացնելու ընդհանուր հետազոտական հմությունները, ձևավորել վերլուծական ունակություններ, 2.վերլուծելու գրականություն, փաստեր և մշակելու հաշվետվություններ ձևավորելու ռազմավարական պլանավորման հմտություններ, վարձատրությունների կառավարման համակարգերի մշակման շրջանակներում 3. Описание
·ուսանողներին ներկայացնել մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում անձնակազմի կատարողականի արդյունավետության մոնիթորինգի և գնահատման տեսական հիմքերը, մեթոդաբանական շեշտադրումները և գործիքները,
·ծանոթացնել ուսանողներին մարդկային ռեսուրսների կառավարման համակարգի մաս կազմող` կարիերայի կառուցման և մասնագիտական իրավասությունների զարգացման ժամանակակից մոտեցումներին, մեխանիզմներին և արդյունավետության ապահովման հիմքերին, ·ձևավորել համակարգված գիտելիքներ մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում աշխատանքի վարձատրության համակարգի կառուցվածքի, ձևավորման գործընթացի, կառավարման օրինաչափությունների և գործառնական առանձնահատկությունների վերաբերյալ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ, ·զեկուցումներ, էսսեներ, գործնական նախագծեր: 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ գնահատումով
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: Երկրորդ ընթացիկ քննությամբ գնահատվում է հետազոտական աշխատանքը, որը ուսանողը ներկայացնում է բանավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Անձնակազմի և կատարողականի արդյունավետության գնահատում:
·Անձնակազմի գնահատման նպատակները, գործառույթները: ·Գնահատման տեսակները: ·Անձնակազմի գնահատման իրավասութային մոտեցումը: · Գնահատման քանակական մեթոդները: Գնահատման որակական մեթոդները. ·Գնահատման արդյունքների վերլուծությունը: ·Գնահատման վստահելիությունը: ·Վարձատրությունը կազմակերպական կառավարման համակարգում: ·Համակարգի արտաքին միջավայրը: Համակարգի ներքին միջավայրը: ·Աշխատանքի վարձատրության տնտեսական վերլուծությունները: Փոխհատուցումային փաթեթները: |
||
2203 | Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/ Մ10
1. Цель курса
·ուսանողի մոտ ձևավորել գիտելիք մարդկային ռեսուրսների կառավարման գիտակարգի ծագման, պատմության, ռազմավարության, պլանավորման և մեթոդաբանության վերաբերյալ,
·ներկայացնել և քննարկել ՄՌԿ սահմանումները, նպատակները, գործառույթները, ռազմավարական կառավարման, արդյունավետ պլանավորման և տեղեկատվական համակարգերն ու կառուցակարգերը, ·դիտարկել նորանկախ Հայաստանի ինստիտուցիոնալ կառույցներում ՄՌԿ համակարգի ձևավորման խնդիրները. նախադրյալներն ու խոչնդոտները, ներդրման գործընթացը, արդի վիճակն ու զարգացման հեռանկարները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնելու ՄՌԿ-ի`որպես կառավարման ընդհանուր գիտակարգի կարևոր բաղադրիչի ընդգրկման և ուսումնասիրությունների բնագավառի էությունը, կառուցվածքը և մեթոդաբանությունը, 2.ճանաչելու ՄՌԿ պատմությունը, փիլիսոփայությունը, մշակույթը և զարգացումները, 3.քննարկելու ՀՀ-ում ՄՌԿ համակարգի ձևավորման խնդիրները, ներդրման գործընթացները և զարգացման հեռանկարները. բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.վերլուծելու մարդկային ռեսուրսների կառավարման և պլանավորման բնագավառների ձևավորման գաղափարական, սոցիալտնտեսական և պատմամշակութային հիմքերը, 2.բացահայտելու ՄՌԿ արդյունավետ ռազմավարության և պլանավորման նպատակները, խնդիրները և վերջնարդյունքները, 3.կառուցելու ՄՌ պլանավորման համընդհանուր մոդելը և օգտվելու դրա գործիքակազմից, ինչպես նաև դիտարկելու ու համադրելու ՄՌԿ համակարգի գործառնությունները, արդյունքներն ու պատճառահետևանքային կապերը, 4.գործնականում իրականացնելու կատարողականի կառավարման համակարգի /ԿԿՀ/ մոդելավորում, վերլուծություն, արդյունավետության գնահատում, վերահսկում և կառավարում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. օգտագործելու տեսական երևակայություն, վերլուծական ունակություններ և կիրառական հմտություններ, ստեղծագործաբար կիրառելու ունեցած տեսական գիտելիքները մասնագիտական, գործնական և կիրառական խնդիրների ձևակերպման և լուծման համար: 3. Описание
·ուսանողի մոտ ձևավորել գիտելիք մարդկային ռեսուրսների կառավարման գիտակարգի ծագման, պատմության, ռազմավարության, պլանավորման և մեթոդաբանության վերաբերյալ,
·ներկայացնել և քննարկել ՄՌԿ սահմանումները, նպատակները, գործառույթները, ռազմավարական կառավարման, արդյունավետ պլանավորման և տեղեկատվական համակարգերն ու կառուցակարգերը, ·դիտարկել նորանկախ Հայաստանի ինստիտուցիոնալ կառույցներում ՄՌԿ համակարգի ձևավորման խնդիրները. նախադրյալներն ու խոչնդոտները, ներդրման գործընթացը, արդի վիճակն ու զարգացման հեռանկարները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ, ·զեկուցումներ, էսսեներ, ·խմբային նախագծեր: 5. Методы и критерии оценки
Առանց եզրափակիչ գնահատման
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·«Մարդկային ռեսուրսների կառավարում» հասկացությունը,
·ՄՌԿ Էությունը, կառուցվածքը և ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության արդյունավետության և կատարողականի վրա: ·ՄՌԿ սահմանումները, օբյեկտը, առարկան, նպատակները, կառուցվածքը և արդյունավետության հիմնական ցուցանիշները: ·ՄՌԿ համակարգի մեթոդաբանական հիմքեր: · Մարդկային ռեսուրսների ռազմավարական կառավարման հայեցակարգն ու համակարգը: · ՄՌ ռազմավարական պլանավորումը · ՄՌ առաջարկի և պահանջարկի վերլուծություն: ·ՄՌԿ տեղեկատվական համակարգ: Ծրագրակազմի ապահովումը և ինտեգրումը այլ տեղեկատվական համակարգերի մեջ, ինտրանետի օգտագործումը: |
||
2203 | Կազմակերպական կառավարում | 6 |
6. 1-ին` աշնանային կիսամյակ
60
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ 11
1. Цель курса
·Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք կազմակերպական կառավարման վերաբերյալ` միկրո, մեզո և մակրո մակարդակներում:
Ներկայացնել կազմակերպական կառավարման տարրերը, գործառույթները և մեխանիզմները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
·Նկարագրելու կազմակերպական կառավարման առանձնահատկությունները միկրո, մեզո և մակրո մակարդակներում, ·Ներկայացնելու կազմակերպական կառավարման տեսությունները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ ·վերլուծելու կազմակերպությունն ըստ բաղադրիչների, ·բացահայտելու ստեղծարարության, սթրեսի կառավարման, որոշումների ընդունման, մոտիվացիայի կառավարման, լիդերության, հաղորդակցության կառավարման, ոիմային աշխատանքի, կոնֆլիկտի կառավարման առանձնահատկությունները: գ. ընդհանրական կարողություններ ·վերլուծելու փաստեր և կատարելու հետևություններ, ստեղծարար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները 3. Описание
·Ուսանողներին տրամադրել գիտելիք կազմակերպական կառավարման վերաբերյալ` միկրո, մեզո և մակրո մակարդակներում:
Ներկայացնել կազմակերպական կառավարման տարրերը, գործառույթները և մեխանիզմները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ գործնական նախագծեր 5. Методы и критерии оценки
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման
Նախատեսված են մեկ ընթացիկ բանավոր ստուգում, մեկ ինքնուրույն աշխատանք և եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ բանավոր ստուգումը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
*Կազմակերպական կառավարման էությունը և անհրաժեշտությունը:
· Կառավարման տեսության ու պրակտիկայի զարգացման փուլերը: · Ինքնաճանաչումը և ինքնակառավարումը: ·Ստեղծագործականության կառավարումը: ·Սթրեսի կառավարումը: ·Որոշումների ընդունումը: ·Մոտիվացիայի կառավարումը: · Առաջնորթության կառավարումը: ·Հաղորդակցությանը կառավարումը: ·Թիմային և խմբային աշխատանքի կառավարումը: Կազմակերպական կոնֆլիկտի կառավարումը: |
||
2203 | Կազմակերպական մշակույթ | 3 |
. 2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/Մ12
1. Цель курса
·ներկայացնել կորպորատիվ մշակույթի էությունը, ախտորոշման, կառավարման, արդյունավետ աշխատանքային թիմերի ձևավորման և շարժադրդման հայեցակարգային հիմքերը, մեթոդները և տեխնիկաները,
ներկայացնել կորպորատիվ մշակույթի տիպաբանման մոդելները, զարգացման օրինաչափությունները, միջազգային փորձը, արդյունավետության խնդիրները, 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում կորպորատիվ մշակույթի և թիմակազմավորման հայեցակարգային հիմքերը և միջազգային փորձը, 2. ներկայացնելու կազմակերպական մշակույթի առանձնահատկությունները, տիպերը, դինամիկան, վերլուծելու կազմակերպական մշակույթի կառավարման մոտեցումները և մեխանիզմները, 3. տարբերակելու կազմակերպություններում թիմակազմավորման առանցքային ուղղությունները և սկզբունքները, թիմակազմավորման և թիմերի կառավարման արդի մեթոդները և տեխնիկաները. բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. իրականացնելու կազմակերպական մշակույթի համակարգային ախտորոշում, նախագծելու և կազմակերպել կորպորատիվ մշակույթի ձևավորման, ամրապնդման և զարգացման ծրագրեր, 2. կիրառելու թիմակազմավորման և կառավարման նորագույն մեթոդներ, նախագծելու և իրականացնելու թիմերի ձևավորման և թիմային աշխատանքի կառավարման նորարարական ծրագրեր, 3. իրականացնելու ներխմբային ապակառուցողական գործընթացների կանխատեսում և խնդրալուծող մասնագիտական միջամտություններ. գ. ընդհանրական կարողություններ 1. իրականացնելու խմբերում սոցիալական լարվածության և կոնֆլիկտայնության հաղթահարման միջամտություններ, դրսևորելու խմբային աշխատանքի արդյունավետ կազմակերպման և աշխատանքի շարժադրդման հմտություններ, ստեղծագործաբար կիրառելու ներկազմակերպական գործընթացների առանձնահատկությունները և կապերը, զարգացնելու ներխմբային համագործակցության ունակություններ: 3. Описание
·ներկայացնել կորպորատիվ մշակույթի էությունը, ախտորոշման, կառավարման, արդյունավետ աշխատանքային թիմերի ձևավորման և շարժադրդման հայեցակարգային հիմքերը, մեթոդները և տեխնիկաները,
ներկայացնել կորպորատիվ մշակույթի տիպաբանման մոդելները, զարգացման օրինաչափությունները, միջազգային փորձը, արդյունավետության խնդիրները, 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ, ·զեկուցումներ, էսսեներ, ·խմբային նախագծեր, ուսուցողական և գործնական խաղեր, ·դեպքերի ուսումնասիրություններ: 5. Методы и критерии оценки
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման
Նախատեսված են մեկ ընթացիկ բանավոր ստուգում, մեկ ինքնուրույն աշխատանք և եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ բանավոր ստուգումը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Կորպորատիվ մշակույթի էությունը: ·Կորպորատիվ մշակույթի գործառույթները: · Կորպորատիվ մշակույթի կազմավորումը և տիպերը: ·Կորպորատիվ մշակույթի փուլերը և շերտերը: ·Կորպորատիվ մշակույթի հատկանիշները: Կորպորատիվ մշակույթի ախտորոշումը: և կառավարումը: |
||
2203 | Կազմակերպական քոուչինգ | 3 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2203/ Մ13
1. Цель курса
·Ուսանողներին ծանոթացնել քոչինգի հիմնարար սկզբունքներին, մեթոդներին
Իրականացնել անհատական եվ խմբակային քոչինգ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
·ներկայացնելու քոչինգի հիմնարար հասկացությւոնները, սկզբունքները, մեթոդները, ·Ճանաչելու քոուչինգի և այլ հարակից մասնագիտությունների (հոգեբան, մենթոր, թրեյներ) կապը, ·Ճանաչելու քոուչի իրավունքները և պարտականությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ ·Վերլուծելու քոուչինգի հիմնարար հասկացությունները, սկզբունքները, մեթոդները, ·բացահայտելու քոուչինգի եվ այլ հարակից մասնագիտությունների (հոգեբան, մենթոր, թրեյներ) կապը, ·բացահայտելու քոուչի իրավունքները եվ պարտականությունները, ·կիրառելու քոուչինգի հմտությունները, ·իրականցնելու անհատական և խմբակային քոուչինգ, գ. ընդհանրական կարողություններ ստեղծարար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները: 3. Описание
·Ուսանողներին ծանոթացնել քոչինգի հիմնարար սկզբունքներին, մեթոդներին
Իրականացնել անհատական եվ խմբակային քոչինգ 4. Стили и методы преподавания и обучения
·դասախոսություններ,
·քննարկումներ, ·ցուցադրություններ, ·զեկուցումներ, էսսեներ, ·անհատական և խմբային քոուչինգ: 5. Методы и критерии оценки
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման
Նախատեսված են մեկ ընթացիկ բանավոր ստուգում, մեկ ինքնուրույն աշխատանք և եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ բանավոր ստուգումը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
·Քոոիչինգ. հիմնարար սկզբունքները, ձևերը և առանձնահատկությունները:
·Քոուչինգի մոդելները (GROW model, Solution focused, Prochaska and DiClemente’s Transtheoretical Model of Change, CLEAR model, Egan’s framework, Dexter and Dexter\s atheoretical sequential model): ·Քոչինգի մասնագիտությունը և տեխնիկաները: ·Ուսուցում և վերափոխում, վարքային ուսուցման մեթոդները: ·Մոտիվացիա , միտքը փոխելու ձևերը, Դիլթսի փոփոխության աստիճանները, Էրիկսոն, Մասլոոի և Հերցբերգի տեսությունները: ·Նպատակների սահմանումը քոուչինգում: ·Նեյրոլեզվաբանական ծրագրավորում, լեզու և մոտիվացիա, արժեքներ, հավատք: ·Քոուչ դառնալու մասնագիտական խնդիրները : Խմբակային և առցանց քոուչինգի առանձնահատկությունները: |