Тип:
Магистр
Профессия:
031201.06.7 - Քաղաքագիտություն
Specification:
031201.06.7 - Ազգային անվտանգություն
Присвоенная квалификация:
Քաղաքագիտություն մագիստրոս
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного предмета | Кредиты |
---|---|---|
2301 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում - 6 | 3 |
1-ին`աշնանային կիսամյակ
գործնական-2
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
2301/Մ01
1. Цель курса
·ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում,
·ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում, սովորեցնել աշխատել տարաբնույթ կայքերի հետ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.աշխատելու տեքստային փաստաթղթերի հետ, փոփոխելու տպիչի և համակարգչի այլ ակսեսուարների պարամետրները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.կատարելու հաշվարկներ, օգտագործելով բանաձևերը, նախագծել և ստեղծել տվյալների բազան, 3.ստեղծելու պարզագույն web-կայքերը, օգտագործելով HTML լեզուն, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4.կազմելու դիագրամներ և գրաֆիկներ, կատարելու հաշվարկներ՝ օգտագործելով բանաձևերը, նախագծելու և ստեղծելու տվյալների բազան: 5.իմանալու տվյալների հավաքման, պահման, մշակման և վերլուծության ինֆորմացիոն եղանակները, 6.հասկանալու տեղեկատվական տեխնոլոգիաների չափազանց կարևոր դերը և ընձեռած հնարավորությունները միջազգային հարաբերությունների ոլորտում, 7.կարողանալու աշխատել տվյալների հավաքման, պահման և վերլուծության մի քանի կարևոր համակարգչային ծրագրերի հետ: 3. Описание
·ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում,
·ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում, սովորեցնել աշխատել տարաբնույթ կայքերի հետ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 4.Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5.Բանավոր ներկայացումներ: Գիտական սեմինար: 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարքն անցկացվում է բազմակի ընտրության թեստերի միջոցով (կոմպյուտերացված):
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Windows օպերացիոն համակարգը, համակարգչի ակսեսուարներ, նրանց պարամետրները: Microsoft Excel ծրագրի խորացված ուսուցում, ֆիլտրներ, րաֆիկներ, ֆունկցիաներ: Microsoft Access ծրագրի ուսուցում, տվյալների բազայի ստեղծում, աղյուսակների փոփոխում, կապերի ստեղծում, մեկ և մեկից ավելի աղյուսակներում օգտագործվող հարցումներ, ձևերի և հաշվետվությունների ստեղծում: HTML փաստաթղթի ստեղծումը, կառուցվածքը, հիմնական դրույթները և տեգերը:
|
||
1207 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին կիսամյակ աշնանային
դաս. – 1, գործ. – 1
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ02
1. Цель курса
հարստացնել ուսանողի գիտելիքները քաղաքական հետազոտությունների ժամանակակից մեթոդների, մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման բաղադրիչների և փուլերի, մասնագիտական էթիկայի հիմնատարրերի մասին,
կատարելագործել ուսանողների՝ մասնագիտական հետազոտություն կատարելու գործնական հմտությունները։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.Ներկայացնել հետազոտության էությունը, խնդիրներն ու ձևերը, հետազոտման գործընթացի փուլերը և հետազոտական ծրագրի կառուցման հիմնատարրերը, հետազոտության համար անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրման մեթոդները; 2.Ներկայացնել գիտական վարկածի ձևակերպման և օպերացինալացման միջոցով փոփոխականների առանձնացման, ինչպես նաև տեսության ձևակերպման, ստուգման և կատարելագործման սկզբունքներն ու հիմնատարրերը։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.Արդյունավետորեն պլանավորել անհատական և խմբային հետազոտական աշխատանքներ, այդ թվում՝ առանձնացնելով հետազոտության հիմնական փուլերը, դրանց բաղադրիչները և սահմանելով աշխատանային ժամանակացույց; 4.Ճշգրիտ սահմանել հետազոտության նպատակն ու խնդիրները, օբյեկտն ու առարկան, տեսական և գործնական նշանակությունը; 5.Ճշգրիտ ընտրել հետազոտության մեթոդները հետազոտության օբյեկտին ու առարկային համապատասխան և որոշել դրանց համարժեքությունը հետազոտության նպատակին և խնդրին; 6.Կատարել թեմատիկ վերլուծություններ քաղաքագիտական տարբեր թեմաներով՝ քաղաքական հետազոտության ժամանակակից մեթոդների և մեթոդական մոտեցումների կիրառմամբ, գիտական էթիկայի կանոնների պահպանմամբ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.Պատրաստել գիտական պահանջներին և ակադեմիական ազնվության կանոններին համապատասխան անհատական ու խմբային վերլուծական աշխատանքներ (էսսեներ, հոդվածներ); 8.Պատրաստել և, ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ, ներկայացնել թեմատիկ զեկուցումներ։ 3. Описание
հարստացնել ուսանողի գիտելիքները քաղաքական հետազոտությունների ժամանակակից մեթոդների, մասնագիտական հետազոտությունների իրականացման բաղադրիչների և փուլերի, մասնագիտական էթիկայի հիմնատարրերի մասին,
կատարելագործել ուսանողների՝ մասնագիտական հետազոտություն կատարելու գործնական հմտությունները։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Թեմատիկ գրականության ընթերցում։ Սահմանված ժամանակացույցով և հերթականությամբ, ուսանողները պարտավոր են նախապես ծանոթանալ դասընթացի թեմատիկ հիմնական գրականությանը՝ սահմանված թեմաներով լսարանային հանդիպումներին պատրաստվելու համար։
2.Ուսանողների թեմատիկ զեկուցումներ։ Սահմանված հերթականությամբ, անհատական կամ խմբային սկզբունքով, գործնական պարապմունքների ժամանակ ուսանողները պետք է ներկայացնեն դասընթացի՝ ժամանակացույցով սահմանված դասախոսության թեմաներով և հանձնարարված գործնական թեմաներով իրենց դիտարկումները։ Լսարանային հանդիպումներ, որոնք ինտերակտիվ դասախոսությունների և թեմատիկ քննարկումների համակցություն են։ Դրանք ուղղված են դասընթացի հիմնական թեմաների վերաբերյալ գիտելիքների փոխանցմանն ուսանողներին և դրանց վերաբերյալ ուսանողների բանավեճային կարողությունների զարգացմանը, նրանց մոտ ընդհանուր քննադատական մտածողության զարգացմանը։ 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ ստուգարքի մեթոդը՝ անհատական հետազոտական աշխատանքի նախագծի գնահատում
Գնահատման քայլը 0.5 է: Գնահատման չափանիշները՝ Դասախոսի հետ համաձայնեցված թեմայով հետազոտական ծրագրի նախագծման ճշգրտությունը և լիարժեքությունը։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Դասախոսության թեմաներ
Գիտական հետազոտության էությունը, հետազոտության պլանավորումը և դրա փուլերը: Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ: Հասկացությունները, վարկածները, փոփոխականներըև տեսությունը հետազոտության մեջ: Օպերացիոնալիզացիան, ինստրումենտալիզացիան և չափումները հետազոտության մեջ: Վալիդությունը և դրա չափանիշները, վալիդացման տիպերը: Հետազոտության ծրագիրը և նպատակը: Փորձարարական և կեղծ-փորձարարական հետազոտական ծրագրեր: Դաշտային փորձեր և ոչ փորձարարական ծրագրեր: Տվյալների հավաքման մեթոդներ: Հարցում, հարցազրույց, սանդղակավորում ևբովանդակային վերլուծություն: Համեմատական քաղաքագիտական հետազոտություններ. խնդիրները և տիպերը։ Մոդելավորումը քաղաքագիտական հետազոտությունների մեջ: Գործնական պարապմունքի/սեմինարների թեմաներ Դասախոսությունների թեմաներով անհատական զեկուցումներ, անհատական և խմբային հետազոտական ծրագրերի գործնական օրինակների պատրաստում և ներկայացում։ |
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного предмета | Кредиты |
---|---|---|
1207 | Կոնֆլիկտների փոխակերպում | 6 |
1-ին` աշնանային կիսամյակ
dասախոսություն - 4
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ03
1. Цель курса
·ուսանողներին հաղորդել խորացված գիտելիքներ կոնֆլիկտների ծագման և զարգացման օրինաչափությունների վերաբերյալ,
·զարգացնել կոնֆլիկտների հետ աշխատանքի վերլուծական ունակությունները, ·նպաստել կոնֆլիկտների ստեղծարար կերպափոխման, ոչ ստանդարտ ու նորարարական մտածելակերպի ձևավորմանը։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.Տարբերակել հակամարտությունների կարգավորման, կառավարման, կանխարգելման և փոխակերպման հարացույցային առանձնահատկությունները։ 2.Տիրապետել հակամարտությունների փոխակերպման հասկացութային ապարատին և կոնֆլիկտների վերլուծության մեթոդական զինանոցին։ 3.Ձեռք բերել հակամարտությունների ոչ բռնի փոխակերպման, բանակցությունների տեսության և պրակտիկային առնչվող տեսական գիտելիքներ։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.պատկերացում կազմել կոնֆլիկտների դետերմինանտների (ԿՈԴ 1), կոնֆլիկտների դինամիկայի (ԿՈԴ 2 ) և կոնֆլիկտների դերակատարների (ԿՈԴ 3) մասին։ 5.Տիրապետել կոնֆիկտների վերլուծության և կերպափոխման տեխնոլոգիաներին։ 6.Ձեռք բերել կոֆլիկտային հաղորդակցման ու բանակցությունների պրակտիկ գիտելիքներ և հմտություններ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.Փոխել վերաբերմունքը ինչպես կոնֆլիկտի ընկալման, այնպես էլ դրանց դրական փոխակերպման հնարավորությունների նկատմամբ։ 2.Զարգացնել կոնֆլիկտների հետ ստեղծագործական աշխատանքի կարողությունները։ 3. Описание
·ուսանողներին հաղորդել խորացված գիտելիքներ կոնֆլիկտների ծագման և զարգացման օրինաչափությունների վերաբերյալ,
·զարգացնել կոնֆլիկտների հետ աշխատանքի վերլուծական ունակությունները, ·նպաստել կոնֆլիկտների ստեղծարար կերպափոխման, ոչ ստանդարտ ու նորարարական մտածելակերպի ձևավորմանը։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Կոնկրետ հակամարտությունների, առանձին case-երի հետազոտություններ։ 3.Խմբային քննարկումներ և հանձնարարություններ կոնֆլիկտների պատկերների, ընկալումների և կոնֆլիկտային հաղորդակցման հաատեքստում։ 4.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 5.Դերային և իմիտացիոն խաղեր կոնֆլիկտների փոխակերպման և բանակցային հմտությունների զարգացմանն ուղղված։ Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
1.1-ին ընթացիկ քննություն (4 միավոր առավելագույն արժեքով) Թեսթային գնահատման եղանակ։ Թեսթը բաղկացած է 18 հարցից, միավորների քայլը 0,25։
2.2-րդ ընթացիկ քննություն (4 միավոր առավելագույն արժեքով) Թեսթային գնահատման եղանակ։ Թեսթը բաղկացած է 18 հարցից, միավորների քայլը 0,25։ 3.Եզրափակիչ քննություն (9 միավոր առավելագույն արժեքով) գնահատման մեթոդը՝ հարցատոմսի հարցերի պատասխանների գնահատում, հարցատոմսը պարունակում է երեք հարց, յուրաքանչյուրը՝ 3-ական միավոր: Ընթացիկ ստուգումներ. Ընթացիկ ստուգումների համար ուսանողը կարող է վաստակել առավելագույնը 3 միավոր: Ստուգումն իրականացվում համաձայն նախապես հանձնարարված ինքնուրույն աշխատանքների և առաջադրանքների: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Թեմա 1. Կոնֆլիկտի և խաղաղության հարացույցերը քաղաքական մտքի պատմության համատեքստում, Թեմա 2. Կոնֆլիկտների դետերմինանտները, հասկացության սահմանումները, ընկալման հիմնախնդիրը կոնֆլիկտների համատեքստում, Թեմա 3. Կոնֆլիկտի հետ աշխատանքի հիմնական մեթոդները, Թեմա 4. Կոնֆլիկտի դերակատարների և հիմնական կենսափուլերի վերլուծությունը, Թեմա 5. Հակամարտությունների փոխակերպման տեխնոլոգիաները, Թեմա 6. Բանակցությունները հակամարտությունների փոխակերպման համատեքստում, Թեմա 7. Բանակցությունների կազմակերպա-տեխնիկական հարցերի քննարկումը, Թեմա 8. Հակամարտությունների փոխակերպման ռազմավարություն և մարտավարություն, Թեմա 9. Բանակցային որոշումների ընդունման տեխնոլոգիաներ, Թեմա 10. Բանակցությունների վարման անձնային,ազգային ոճեր և առանձնահատկություններ
|
||
1207 | Ազգային անվտանգության տեսություն | 3 |
1-ին` աշնանային կիսամյակ
դասախոսություն-2
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ05
1. Цель курса
·ուսանողներին տալ գիտելիքներ ազգային անվտանգություն հասկացության, զարգացման մասին,
·ներկայացնել ներկայումս գործող սահմանումները, վերջինիս բաղկացուցիչները, ·պատկերացում ձևավորել պետությունների կառավարման գործընթացում այդ սահմանումների դերի ու նշանակության վերաբերյալ: 2. Результаты обучения по программе
ա.մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.հասկանալու ազգային անվտանգության հասկացությունը և անվտանգային քաղաքականության կապը պետական կառավարման հետ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2.ձեռք բերելու ունակություններ ազգային անվտանգության ոլորտում վերլուծություններ կատարելու համար, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3.իմանալու ազգային անվտանգության քաղաքականության ռազմավարության և նրա հայեցակարգային մշակումների մասին: 3. Описание
·ուսանողներին տալ գիտելիքներ ազգային անվտանգություն հասկացության, զարգացման մասին,
·ներկայացնել ներկայումս գործող սահմանումները, վերջինիս բաղկացուցիչները, ·պատկերացում ձևավորել պետությունների կառավարման գործընթացում այդ սահմանումների դերի ու նշանակության վերաբերյալ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 4.Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
·Առավելագույնը 4 միավոր ընթացիկ ստուգումների համար:
·Առավելագույնը 8 միավոր ինքնուրույն աշխատանքի համար: ·Առաջին միջանկյալ բանավոր քննություն - առավելագույնը 4 միավոր: Հարցատոմսը բաղկացած է 2 հարցից՝ յուրաքանչյուրը երկուական միավոր: ·Երկրորդ միջանկյալ բանավոր քննություն - առավելագույնը 4 միավոր: Հարցատոմսը բաղկացած է 2 հարցից՝ յուրաքանչյուրը երկուական միավոր: Չափանիշները՝ -Սեփական բառերով վերաշարադրված՝ ներկայացնել հարցատոմսում ներառված հարցի վերաբերյալ հանձնարարված նյութերի հիմնադրույթները; Ինքնուրույնաբար վերլուծել ու գնահատել այդ թեմատիկ նյութը։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ազգային անվտանգության հասկացության ընդհանուր բնութագիրը: Ազգային անվտանգություն և պետական կառավարում:
Անհրաժեշտ իրավական և ինստիտուցիոնալ բազան: Ազգային անվատնգության քաղաքականության իրականացման մեթոդները: ՀՀ ազգային անվտանգության մարտահրավերները: |
||
1207 | Կայուն զարգացման հայեցակարգ | 6 |
. 2-րդ` գարնանային կիսամյակ
դասախոսություն. -4
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ06
1. Цель курса
·ուսանողներին ներկայացնել կայուն զարգացման հայեցակարգի առաջացման հիմնական պատճառները,
·ուսանողների մոտ ձևավորել և ամրապնդել կայուն զարգացման հայեցակարգի առանցքային հարցադրումները, ·զարգացնել կայուն զարգացման ցուցանիշների վերաբերյալ հմտություններ, ·բացահայտել կայուն զարգացման հիմնախնդիրների առանձնահատկություններն ու դրսևորումները, ·զարգացնել ուսանողների՝ վերոնշյալ թեմաներով վերլուծություններ կատարելու կարողություններն ու հմտությունները։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.Ներկայացնել կայուն զարգացման հայեցակարգի տեսական և մեթոդական հիմքերը, այդ թվում՝ կայուն զարգացման քաղաքականության ուսումնասիրության մեջ կիրառվող մեթոդական հիմնական մոտեցումներն ու մեթոդները: 2.Պատկերացում կազմելու կայուն զարգացման հայեցակարգի առաջացման պատճառների վերաբերյալ: 3.Ներկայացնել և բացատրել կայուն զարգացման քաղաքականության բնորոշման և դասակարգման հիմնական մոտեցումներն ու սկզբունքները: 4.Վերլուծել և գնահատել կայուն զարգացման հայեցակարգերի հիմնադրույթները, մարդկային պահանջմունքների փոփոխություններով պայմանավորված կայուն զարգացման գլոբալ հիմնախնդիրները` առաջարկելով դրանց լուծման տարբերակներ: 5.Առաջարկել կայուն զարգացման ռազմավարական տարբերակներ` ժամանակակից կայուն զարգացման քաղաքականության համատեքստում։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 6.Վերլուծել և գնահատել կայուն զարգացման գործընթացները ՀՀ-ում, վերհանել դրանց զարգացման հիմնական միտումները՝ կիառելով տարածաշրջանային և համաշխարհային քաղաքականության ուսումնասիրության մեթոդներն ու դասակարգման տարբեր մոտեցումները: 7.Պատկերացում կազմելու կայուն զարգացման քաղաքականության համաշխարհային բնույթի վերաբերյալ: 8. Վերլուծել և գնահատել կայուն զարգացման քաղաքականության մշակման և ներդրման կարևորությունը։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 9. Օգտվելու մասնագիտական գրականությունից: 10. Պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը: 3. Описание
·ուսանողներին ներկայացնել կայուն զարգացման հայեցակարգի առաջացման հիմնական պատճառները,
·ուսանողների մոտ ձևավորել և ամրապնդել կայուն զարգացման հայեցակարգի առանցքային հարցադրումները, ·զարգացնել կայուն զարգացման ցուցանիշների վերաբերյալ հմտություններ, ·բացահայտել կայուն զարգացման հիմնախնդիրների առանձնահատկություններն ու դրսևորումները, ·զարգացնել ուսանողների՝ վերոնշյալ թեմաներով վերլուծություններ կատարելու կարողություններն ու հմտությունները։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ,
2.արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում, 3.սեմինար պարապմունքներ: 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ գրավոր քննություն, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց, յուրաքանչյուրը 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
2-րդ ընթացիկ գրավոր քննություն, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց, յուրաքանչյուրը 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների համար տրվում է առավելագույնը 3 միավոր: Եզրափակիչ բանավոր քննություն, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը՝ երեքական միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1.Կայուն զարգացման հայեցակարգի առաջացման հիմնական պատճառները։
2.Կայուն զարգացման հայեցակարգի դասակարգման հիմնական մոտեցումներն ու սկզբունքները։ 3.Կայուն զարգացման հայեցակարգի մեթոդաբանական հիմքերը: 4.Կայուն զարգացման ցուցանիշները: 5.Կայուն զարգացումը և գլոկալիզացիան: 6.Ժամանակակից գլոբալ հիմնախնդիրները կայուն զարգացման համատեքստում: 7.Կայուն զարգացման ռազմավարության պլանավորումը: 8.Երկրի կապիտալի տեսակները, արտաքին պարտքը և կայուն զարգացումը: 9.Կայուն զարգացման քաղաքականության համաշխարհային գործընթացը 10.Կայուն զարգացման տեսանկյունից հրատապ հիմնախնդիրները ՀՀ-ում: |
||
1207 | Սոցիոմշակութային անվտանգություն | 6 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
դասախոսություն-4
4ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ07
1. Цель курса
·ուսանողներին ներկայացնել ազգային անվտանգության համատեքստում սոցիոմշակութային գործոնների դերին և նշանակությանը,
·ծանոթացնել հասարակական համակարգի ներդաշնակ գործառնության համար անհրաժեշտ սոցիոմշակութային բաղադրիչների առանձնահատկություններին: ·ծանոթացնել անցումային հասարակությունների սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին: 2. Результаты обучения по программе
ա.մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.պատկերացում կազմելու ազգային անվտանգության հայեցակարգի մասին, 2.գաղափար ունենալու սոցիոմշակութային արդի իրադրությունից, 3.բանավիճելու սոցիոմշակութային անվտանգության հիմնահարցերի շուրջ: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.ըմբռնելու արդի քաղաքական գործընթացների համատեքստում սոցիոմշակութային անվտանգության առանձնահատկությունները, 5.տարբերակելու իրավական և սոցիոմշակութային լեգիտիմության առանձնահատկությունները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու ունեցած գիտելիքները, 7.արդյունավետորեն իրացնելու մշակութային հանդուրժողականության արժեքները: 3. Описание
·ուսանողներին ներկայացնել ազգային անվտանգության համատեքստում սոցիոմշակութային գործոնների դերին և նշանակությանը,
·ծանոթացնել հասարակական համակարգի ներդաշնակ գործառնության համար անհրաժեշտ սոցիոմշակութային բաղադրիչների առանձնահատկություններին: ·ծանոթացնել անցումային հասարակությունների սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 4.Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
·Առավելագույնը 8 միավոր հատկացում է ինքնուրույն աշխատանքին:
·Ընթացիկ ստուգումների համար ուսանողը կարող է վաստակել առավելագույնը 3 միավոր: ·Եզրափակիչ քննության առավելագույն միավորը 9 է: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը՝ 3-ական միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Սոցիոմշակութային փոխակերպումների ֆորմացիոն, քաղաքակրթական և կառուցվածքային-ֆունկցիոնալ տեսությունների առանձնահատկությունները: Փոխակերպվող հասարակությունը որպես սոցիոմշակութային ռիսկի գոտի: Սոցիոմշակութային անվտանգության հիմնական ուղղությունները: Բախվող արժեքների բազմաքանակությունը որպես սոցիալական անոմիայի առաջացման դրդապատճառ: Սոցիոմշակութային հավասարակշռության խախտումը որպես համակարգային ճգնաժամի դրսևորում: “Ընդօրինակման էքսպանսիան” որպես սոցիոմշակութային անվտանգության սպառնալիք: Էթնոմշակութային ժառանգության և քաղաքակրթական հիմնարար արժեքների հավասարակշռությունը որպես սոցիոմշակութային անվտանգության չափանիշ:
|
||
1207 | Էներգետիկ անվտանգություն | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
դասախոսություն-2
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ08
1. Цель курса
·ուսանողներին ներկայացնել էներգետիկ աշխարհաքաղաքականության և էներգետիկ անվտանգության տեսական-մեթոդաբանական հիմքերը:
·հատուկ ուշադրություն դարձնել այդ տեսությունների ծագման ու զարգացման պատմությանը, արդի պատմա-քաղաքական իրավիճակներում դրանց ուսումնասիրության կարևորություննը, ·ներկայացնել նավթարդյունահանման մեխանիզմները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.պատկերացնելու էներգետիկ անվտանգության դերը և նշանակությունը ազգային ու միջազգային անվտանգության համակարգում, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2.հաշվի առնելով զարգացումները էներգետիկ միջազգային շուկայում՝ գնահատելու էներգետիկ անվտագության ազգային ու միջազգային իրավիճակը, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3.գնահատելու էներգետիկ գործոնի դերը միջազգային անվտանգության համակարգում ընդհանրապես և ազգայինում մասնավորապես: 3. Описание
·ուսանողներին ներկայացնել էներգետիկ աշխարհաքաղաքականության և էներգետիկ անվտանգության տեսական-մեթոդաբանական հիմքերը:
·հատուկ ուշադրություն դարձնել այդ տեսությունների ծագման ու զարգացման պատմությանը, արդի պատմա-քաղաքական իրավիճակներում դրանց ուսումնասիրության կարևորություննը, ·ներկայացնել նավթարդյունահանման մեխանիզմները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 4.Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
·Առավելագույնը 4 միավոր ընթացիկ ստուգումների համար:
·Առավելագույնը 8 միավոր ինքնուրույն աշխատանքի համար: ·Առաջին միջանկյալ բանավոր քննություն - առավելագույնը 4 միավոր: Հարցատոմսը բաղկացած է 2 հարցից՝ յուրաքանչյուրը երկուական միավոր: ·Երկրորդ միջանկյալ բանավոր քննություն - առավելագույնը 4 միավոր: Հարցատոմսը բաղկացած է 2 հարցից՝ յուրաքանչյուրը երկուական միավոր: Չափանիշները՝ Սեփական բառերով վերաշարադրված՝ ներկայացնել հարցատոմսում ներառված հարցի վերաբերյալ հանձնարարված նյութերի հիմնադրույթները; Ինքնուրույնաբար վերլուծել ու գնահատել այդ թեմատիկ նյութը։ 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Էներգետիկ անվտանգության հիմնական հասկացությունները, դրանց զարգացման ու փոփոխման տրամաբանությունը կապված համաշխարհային մարտահրավերների և գործընթացների հետ: Էներգետիկ անվտանգության համակարգը Հայաստանի Հանրապետությունում և դրա առանձնահատկություննները: էներգետիկ անվտանգության միջազգային համակարգերը և դրանց դրսևորումները: Էներգետիկ անվտանգության միջազգային փորձը զարգացած և զարգացող պետություններում՝ ՕՊԵԿ, Էներգետիկ անվտանգության գործակալություն ևայլն։ Էներգետիկ շուկաննեչըև դրանց գնագոյացման առանձնահատկությունները ու դրա ազդեցությունը անվտանգության միջազգային համակարգերի վրա: ՀՀ-ում և տարբեր երկրներում էներգետիկ անվտանգության փորձև և դրանց համեմատագիտական ընդհանուր վերլուծություն:
|
||
1207 | Միջազգային գործընթացների վերլուծությունը ազգային անվտանգության համատեքստում /անգլ․/ | 6 |
1-ին` աշնանային կիսամյակ
դասախոսություն - 4
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ04
1. Цель курса
·ծանոթացնել ուսանողներին ընթացիկ միջազգային գործընթացներին, միջազգային գործընթացների էությանն ու վերջինիս դրսևորման առանձնահատկություններին:
·դիտարկել և վերլուծել ընթացիկ միջազգային գործընթացները Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ապահովման տեսանկյունից: ·պարզաբանել միջազգային գործընթացների ազդեցությունը գլոբալ և տարածաշրջանային անվտանգային միջավայրի ձևավորման և վերափոխման համատեքստում: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.իրականացնել ընթացիկ միջազգային գործընթացների համակողմանի վերլուծություն ազգային անվտանգության ապահովման համատեքստում, 2.մասնագիտական իմացություն ցուցաբերել միջազգային գործընթացների, վերջիններիս բնույթի և առանձնահատկությունների վերաբերյալ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.վերհանել և վերլուծել ընթացիկ միջազգային հիմնախնդիրներն ու դրանց նշանակությունը Հայաստանի Հանրապետության անվտանգության, առանձին պետությունների, տարածաշրջանի և համաշխարհային գործընթացների վրա, 4.կատարել համապատասխան թեմատիկ վերլուծություններ միջազգային գործընթացների համատեքստում անվտանգային միջավայրի ձևավորման և փոփոխման վերաբերյալ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5.պատրաստել և ներկայացնել գիտական պահանջներին և ակադեմիական ազնվության կանոններին համապատասխան անհատական ու խմբային վերլուծական աշխատանքներ պատրաստել և ներկայացնել ընթացիկ միջազգային գործընթացների վերաբերյալ թեմատիկ զեկուցումներ։ 3. Описание
·ծանոթացնել ուսանողներին ընթացիկ միջազգային գործընթացներին, միջազգային գործընթացների էությանն ու վերջինիս դրսևորման առանձնահատկություններին:
·դիտարկել և վերլուծել ընթացիկ միջազգային գործընթացները Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ապահովման տեսանկյունից: ·պարզաբանել միջազգային գործընթացների ազդեցությունը գլոբալ և տարածաշրջանային անվտանգային միջավայրի ձևավորման և վերափոխման համատեքստում: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
1.1-ին ընթացիկ քննություն (4 միավոր առավելագույն արժեքով) գնահատման մեթոդը բանավոր հարցում
Գնահատման չափանիշը՝ հարցերին ճիշտ պատասխանը։ Գնահատման քայլը՝ 2 միավոր։ 2.2-րդ ընթացիկ քննություն (4 միավոր առավելագույն արժեքով) գնահատման մեթոդը բանավոր հարցում Գնահատման չափանիշը՝ հարցերին ճիշտ պատասխանը։ Գնահատման քայլը՝ 2 միավոր։ 3.Եզրափակիչ քննություն (9 միավոր առավելագույն արժեքով) գնահատման մեթոդը՝ հարցատոմսի հարցերի պատասխանների գնահատում, հարցատոմսը պարունակում է երեք հարց, յուրաքանչյուրը՝ 3-ական միավոր: 4.Ընթացիկ ստուգումներ. Ընթացիկ ստուգումների համար ուսանողը կարող է վաստակել առավելագույնը 3 միավոր: Ստուգումն իրականացվում համաձայն նախապես հանձնարարված առաջադրանքի: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Միջազգային անվտանգային նոր համակարգի ձևավորումը: ՀՀ արտաքին անվտանգային քաղաքականության ուղենիշները և դրանց վերլուծությունը առկա աշխարհաքաղաքական փոխակերպումների համատեքստում: Ուկրաինայում և Ուկրաինայի շուրջ տեղի ունեցող գործընթացների վերլուծությունը և դրանց հնարավոր հետևանքները գլոբալ անվտանգային համակարգի վրա: ՌԴ-ԱՄՆ հարաբերությունների վերլուծությունը միջազգային անվտանգության և խաղաղության ապահովման համատեքստում: Թուրքիա-Ռուսաստան, Թուրքիա-ԱՄՆ և Թուրքիա-ԵՄ հարաբերությունների դինամիկան, զարգացումները, Թուրքիայի տարածաշրջանային նկրտումները և վերջիններիս ազդեցության վերլուծությունը ՀՀ անվտանգության համատեքստում: Չինաստանի դերը ժամանակակից միջազգային գործընթացներում: ՉԺՀ «Գոտի և ճանապարհ» նախագծի աշխարհաքաղաքական նշանակությունը տարածաշրջանային անվտանգության ապահովման համատեքստում: Միջազգային քաղաքական իրավիճակի վերլուծությունը Մերձավոր Արևելքում և վերջինիս ազդեցության վերլուծությոնը միջազգային և տարածաշրջանային անվտանգության ապահովման համատեքստում: Իրանի Իսլամական Հանրապետության դերակատարումը տարածաշրջանային անվտանգային համակարգում։ Միջազգային նոր դերակատարների և կենտրոնների ձևավորումը: Միջազգային արդի քաղաքական, ֆինանսատնտեսական համակարգերի փոխակերպումը և դրանց հնարավոր ազդեցությունը ՀՀ անվտանգային միջավայրի վրա: Եվրոպական Միության քաղաքական և անվտանգային շահերը Հարավային Կովկասում։
|
||
1207 | Ռազմաքաղաքական անվտանգություն | 6 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
դասախոսություն-4
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1207/Մ09
1. Цель курса
·հիմնավորել պաշտոնական հայացքներն ու դրույթները, որոնք կարգավորում են ռազմական շինարարությունը Հայաստանում,
·ծանոթացնել ռազմապաշտպանական անվտանգության տեսություններին, ·ներկայացնել ռազմապաշտպանական անվտանգության հայեցակարգերը: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.պատկերացում կազմելու Հայաստանի նկատմամբ հնարավոր ռազմական սպառնալիքների մասին: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2.գնահատելու ռազմա - քաղաքական մարտահրավերները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3.պատկերացում կազմելու ՀՀ ռազմական դոկտրինայի մասին: 3. Описание
·հիմնավորել պաշտոնական հայացքներն ու դրույթները, որոնք կարգավորում են ռազմական շինարարությունը Հայաստանում,
·ծանոթացնել ռազմապաշտպանական անվտանգության տեսություններին, ·ներկայացնել ռազմապաշտպանական անվտանգության հայեցակարգերը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, այդ թվում երկխոսության բաղադրամասերի ընդգրկմամբ:
2.Գիտական աշխատանքների քննարկումներ՝ փոխներգործող (ինտերակտիվ) բանավեճերի առաջադրմամբ: 3.Ինքնուրույն աշխատանք՝ ընդգրկելով նախատեսված վերլուծական նյութերը: 4.Արտալսարանային հաղորդակցություն դասախոսի հետ՝ քննարկումների համատեղ պատրաստում: 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ գրավոր քննություն, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց, յուրաքանչյուրը 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
2-րդ ընթացիկ գրավոր քննություն, 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց, յուրաքանչյուրը 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Ընթացիկ ստուգումների համար տրվում է առավելագույնը 3 միավոր: Եզրափակիչ բանավոր քննություն, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը՝ երեքական միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
ՀՀ ռազմական դոկտրինան: ՀՀ սոցիալ-քաղաքական փոխակերպումները և դրանց հետևանքները ռազմական ոլորտում: Հարավկովկասյան տարածաշրջանի երկրների ռազմական դոկտրինաները: Թուրքիայի և Պարսկաստանի արտաքին քաղաքական ռազմավարությունը: ՀՀ համագործակցությունը ռազմա-քաղաքական միավորումների հետ: Ռազմական դոկտրինայի իրավական հիմքերը: Ժամանակակից պատերազմների և ռազմական կոնֆլիկտների բովանդակության համակարգային վերլուծություն:
|