Կրթական ծրագրի տևողությունը 2 տարի է, ուսման վարձի չափը՝ 800 000 ՀՀ դրամ։
Ընդունելությունը կատարվում է բանավոր քննությամբ (քննական հարցաշարը՝ ստորև)։
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
Հոգեբանության գիտության զարգացումը, հիմնական փուլերը և ժամանակակից ուղղությունները
«Անձ» հասկացության մեկնաբանությունները հոգեբանական տեսություններում
Անձի կառուցվածքի ուսումնասիրման հիմնական ստրատեգիաները
Անհատ, անձ, անհատականություն հասկացությունների փոխհարաբերակցությունը
Անձի դրդապատճառային-պահանջմունքային ոլորտ. դրդապատճառների տեսակները
Անձի զարգացման հիմնախնդիրը Լ. Վիգոտսկու պատմամշակութային տեսության մեջ
Բիհևիորիզմի դրույթները և սոցիալական ուսուցման տեսությունը (Բ. Սկիներ, Ա. Բանդուրա)
Հոգեվերլուծության հիմնական դրույթները և հոգեկան ապարատի մոդելները (Զ. Ֆրեյդ)
Հոգեվերլուծության զարգացումը. նեոֆրեյդիզմի ուղղությունները և դրույթները (Հորնի, Ֆրոմ, Ա. Ֆրեյդ, Է. Էրիքսոն և այլք)
Անձի զարգացման էպիգենետիկ հայեցակարգը. նույնականության հիմնախնդիրը (Է․ Էրիքսոն)
Ա. Ադլերի անհատական հոգեբանության հիմնադրույթները:
Ինքնաիրականացման տեսության հիմնադրույթները: «Մետամոտիվացիա» հասկացությունը (Ա. Մասլոու)
Կ. Ռոջերսի տեսության հիմնադրույթները
Կ. Յունգի վերլուծական հոգեբանության հիմնադրույթները
«Տարիք» հասկացությունը և տարիքային պարբերացման հիմնախնդիրը, չափանիշները
«Զարգացում» հասկացության բովանդակությունը, զարգացման գործոններ
Զարգացման ոլորտներ (կենսաբանական, հոգեսոցիալական, կոգնիտիվ)
Զարգացման սենզիտիվ և կրիտիկական շրջանների էությունը
Հոգեկան զարգացման օրինաչափություններ
Հոգեբանական տարիքի չափանիշներ (ըստ խորհրդային հետազոտողների)
Լ․Վիգոտսկու մոտեցումը տարիքային պարբերականացման վերաբերյալ
Բ․ Էլկոնինի մոտեցումը տարիքային պարբերականացման վերաբերյալ
Հոգեկան զարգացման տեսություններ։ Բիոգենետիկ մոտեցում
Հոգեկան զարգացման տեսություններ։ Սոցիոգենետիկ մոտեցում
Բիոսոցիոգենետիկ տեսությունների օրինակներ հոգեկան զարգացման վերաբերյալ
Նորածնության փուլ։ Առաջնային պահանջմունքներ
Մանկիկի կոգնիտիվ և հուզական զարգացման առանձնահատկություններ
Վաղ մանկության հիմնական ձեռքբերումները
Վաղ մանկության առաջատար գործունեության նկարագիր
Կոգնիտիվ, հուզական և սոցիալական զարգացումը վաղ մանկությունում
Մեկ և երեք տարեկան ճգնաժամերի նկարագիր
Նախադպրոցական տարիքի նորագոյացություններ
Կոգնիտիվ և հուզական զարգացումը նախադպրոցական տարիքում
Խաղըէ որպես նախադպրոցական տարիքի առաջատար գործունեություն
Խաղի կառուցվածք և գործառույթներ
Կրտսեր դպրոցական տարիքը՝ որպես զարգացման փուլ. հիմնական նորագոյացությունները
Կրտսեր դպրոցական տարիքի վերաբերյալ հոգեբանական տեսությունները
Երեխայի կոգնիտիվ զարգացումը կրտսեր դպրոցական տարիքում
Դեռահասության վերաբերյալ հոգեբանական տեսություններ (Ս․Հոլլ, Մ․Միդ, Զ․Ֆրոյդ և այլ)
Դեռահասության տարիքի էական առանձնահատկություններ, դեռահասի հիմնական պահանջմունքները
Կոգնիտիվ զարգացումը դեռահասության շրջանում
Պատանեկությունը՝ որպես զարգացման փուլ։ Տարիքային առանձնահատկությունները
Մանկական հոգեախտորոշման նպատակները, առանձնահատկությունները
Մանկական հոգեախտորոշման էթիկական սկզբունքները
Երեխայի հետազոտության սկզբունքները և պայմանները
Գրականության ցանկ
Абрамова Г. С., Возрастная психология: Учебное пособие для вузов.-М.: Академический Проект, 2010.- 623 с.
Возрастная и педагогическая психология: Хрестоматия. - М.: Академия, 2010.- 367 с.
Возрастная психология: детство, отрочество, юность: Хрестоматия: Учебное пособие для пед. вузов. - М.: Академия, 2011.- 624 с.
Кочюнас Р., Основы психологического консультирования, М., 1999.
Крайг Г., Психология развития (Пер. с англ.) - СПб, 2010, 987 с.
Кулагина И. Ю., Колюцкий В. Н., Возрастная психология: Развитие человека от рождения до поздней зрелости: Учебное пособие для вузов.-М.: Юрайт,2011.- 464 с.
Мухина В. С., Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник.- М.: Академия, 2010.- 452 с.
Обухова Л. Ф., Возрастная психология. – М.: Россия, 2011, 414 с.
Психология человека от рождения до смерти. Под редакцией А. А.Реана, М, 2005.
Практикум по возрастной психологии.- СПб.: Речь, 2011.-682 с.
Столяренко Л. Д., Основы психологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2003.
Фельдштейн Д. И., Возрастная и педагогическая психология: Избранные психологические труды. - М.:МПСИ, 2012 .- 427 с.
Хрестоматия по психологии: Учебное пособие. – М: Просвещение, 1987.
Хьелл Л., Зиглер Д., Теории личности, СПб.: Питер, 1997.
Эльконин Д. Б., Психология игры.
Handbook of child psychology / editors-in-chief, William Damon & Richard M. Lerner., N_Y.
Child development/ edited by Neil J. Salkind., New York.