Կրթական ծրագրի ուսուցման ձևը առկա է, տևողությունը՝ 1.5 տարի, ընդունելության քննության անցկացման ձևաչափը՝ բանավոր, ուսման վարձի չափը՝ 800 000 ՀՀ դրամ, շնորհվող րակավորումը՝ բանասիրության մագիստրոս։
Ծրագրի նպատակը
«Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ» մագիստրոսական ծրագրի նպատակն է պատրաստել մարքեթինգային հաղորդակցության ոլորտի մասնագետներ, որոնք կունենան խոր տեսական և գործնական գիտելիքներ միջմշակութային գործարար հաղորդակցության հիմնախնդիրները հասկանալու և վերլուծելու համար, ունակ կլինեն անգլերեն գրավոր և բանավոր խոսքի գիտելիքներն ու հմտությունները գործնականում կիրառելու գովազդային բնույթի տեղեկատվություն կազմելիս, ինչպես նաև գործարար հաղորդակցության այլ իրադրություններում:
Առավելությունները
Ծրագրի շրջանավարտները կլինեն մասնագետներ, որոնք կիմանան անգլերենը՝ որպես գլոբալ հաղորդակցման միջոց, կիրառող տարբեր լեզվամշակույթներին բնորոշ աշխարհընկալման առանձնահատկությունները։ Նրանք կկարողանան արդյունավետ կիրառել իրենց գիտելիքը համապատասխան հաղորդակցական իրադրություններում՝ բանակցային գործընթացներում, գործարար նամակագրություններում, գովազդային դիսկուրսում, ապրանքանիշների բրենդինգի պրեզենտացիայի համար, և այլն:
Մագիստրոսական ծրագրի շրջանակում նախատեսված է մասնագիտական պրակտիկա ՏՏ կազմակերպություններում, բանկերում և ԶԼՄ գովազդի բաժիններում:
Կարիերայի հնարավորությունները
«Միջազգային գործարար հաղորդակցման լեզվամշակույթ» մագիստրոսական ծրագրի շրջանավարտները հնարավոր աշխատատեղեր կարող են զբաղեցնել հետևյալ ձեռնարկություններում և կազմակերպություններում՝ տարբեր նախարարությունների միջազգային բաժիններ, բանկեր, միջպետական համատեղ ձեռնարկություններ և միջազգային կազմակերպություններ, գովազդային և PR ոլորտում գործող պետական և մասնավոր ձեռնարկություններ և գործակալություններ, դեսպանատներ, մարքեթինգի և գովազդի բաժիններ, խոշոր առևտրային ցանցեր, ապրանք ներմուծող և արտահանող ընկերություններ և կազմակերպություններ, PR և մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժիններ, ԶԼՄ գովազդի բաժիններ, համացանցային մարքեթինգի և գովազդի բաժիններ, տեղեկատվական և ֆոտոմամուլային գործակալություններ, գովազդային/մարքեթինգային հաղորդակցության գործակալություններ:
Շրջանավարտները կարող են աշխատել որպես հաղորդակցության մասնագետ, հաղորդակցության կառավարման ոլորտի մենեջեր, գովազդային հաղորդակցության բաժնի մասնագետ, պրոյեկտ մենեջեր, քոնթենթ մենեջեր, վիզուալ հաղորդակցման և բրենդինգի մասնագետ, բիզնեսի զարգացման գործակալ, PR և մարդկային ռեսուրսների կառավարման մասնագետ:
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
1. Defining culture and cross-cultural communication
2. The interrelation between language and culture
3. Intercultural communication: forms of non-verbal communication andverbal communication procedures
4. G. Hofstede’s theory of cultural dimensions
5. Cultural models according to Ed. Hall
6. Cultural aspects of British and American national identities: values, attitudes, stereotypes and symbols
7. The role of English in the globalizing world
8. The phenomenon of politeness in cross-cultural communication
9. Peculiarities of cross-cultural communication practices between English and Armenian cultures
Գրականության ցանկ
1. Harutyunyan, N. Cross-Cultural and Intercultural Communication. A Reader. Yerevan, 2015.
2. Samovar, L. A., Porter, R.E & McDaniel, E.R. Intercultural Communication. A Reader. Boston, Wadsworth, 2012
3. Samovar, L. A., Porter, R.E & McDaniel, E.R. Communication between Cultures. Boston, Wadsworth, 2009.
4. Yule, G. Pragmatics. OUP, 2011.
Հետադարձ կապ
Հեռ․՝ (+374 60) 710 562
Էլհասցե՝ lcc.ysu@gmail.com
Ֆեյսբուքյան էջ՝ https://www.facebook.com/YSU.ECC
Ինստագրամյան էջ՝ english_for_lcc