Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
31 января 2025
Категория:
Вакансия
«ՎԻ ԻՔՍ ՍՈՖԹ» ՍՊԸ

Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Рабочее время:
09:30-18:30
Основные обязанности
- Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով առաջնահերթություն տալ և պատասխանել օգտատերերի տեխնիկական հարցերին՝ մուտքային հեռախոսային զանգերի և էլեկտրոնային փոստի նամակների միջոցով,
- Գնահատել և լուծել օգտատերերի խնդիրները, անհրաժեշտության դեպքում կապվել համապատասխան բաժինների հետ՝ լրացուցիչ օգնության համար,
- Բացահայտել օգտատերերի կարիքները և օգնել նրանց օգտագործել համակարգերի հնարավորությունները,
- Վերլուծել և ներկայացնել ծրագրային խնդիրները,
- Լինել հետևողական, որ ներկայացված խնդիրները լիարժեք լուծվեն,
- Աջակցել համակարգերի օգտվողների վերապատրաստման գործընթացին:
Требуемая квалификация
- Օգտագործողի մակարդակով համակարգչային հմտություններ (MS Windows, MS Office),
- Խնդիրները լուծելու, բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- Տեխնիկական սպասարկման ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
- Պետական կառավարման համակարգերի հետ ծանոթ լինելը կդիտվի որպես առավելություն,
- Հեռավար աջակցության գործիքների (Teamviewer, AnyDesk) օգտագործման փորձ, Jira առաջադրանքների կառավարման ծրագրակազմի իմացությունը ցանկալի է,
- Ժամանակի կառավարում, արագ կողմնորոշվելու և բազմաբնույթ առաջադրանքներ կատարելու ունակություն,
- Համբերատարություն, սթրեսակայունություն և տրամաբանելու ունակություն: