Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
14 апреля 2025
Категория:
Вакансия
WILCO ներդրումային ընկերություն

Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Рабочее время:
(09:00-18:00 / 12:00-21:00)
Основные обязанности
- Ջերմ ընդունելությամբ դիմավորել հյուրերի
- Արդյունավետորեն պատասխանել և ուղղորդել հեռախոսազանգերը
- Տրամադրել ժամանակավոր անցագրեր
- Կառավարել մուտքային և ելքային էլնամակները, աշխատանք CRM-ի հետ
- Կազմակերպել գրասենյակային հանդիպումները և հաճախորդների հետ պրոֆեսիոնալ և արդյունավետ հաղորդակցվել
- Անհրաժեշտության դեպքում ամրագրել կոնֆերանսի սենյակներ
- Ապահովել գրասենյակի անխափան աշխատանքը և աջակցել ցանկացած առօրյա խնդիրների, որոնք կարող են առաջանալ
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն կամ համարժեք փորձ
- Գրասենյակային ծրագրերի իմացություն, ինչպիսիք են Word-ը, Excel-ը և Outlook-ը
- Զարգացած հաղորդակցման հմտություններ, ներառյալ հստակ և հակիրճ խոսելու և գրելու կարողություն
- Անգլերենի վարժ տիրապետում B2 կամ ավելի բարձր մակարդակի, ռուսերենի, հայերենի և այլ լեզուների իմացությունը առավելություն է
- Նմանատիպ պաշտոնում նախկին փորձը առավելություն կդիտվի
- Ճշտապահություն և հուսալիություն
- Իրավիճակներում արագ և արդյունավետ կողմնորոշվելու և առաջադրանքներին առաջնահերթություն տալու կարողություն
- Սթրեսին դիմակայելու կարողություն
- Կազմակերպչական հմտություններ՝ կանխելու հաճախորդների սպասելն ու խնդիրների առաջացումը
- Հաճախորդների հետ աշխատելու կարողությունը և բիզնեսի վարվելակարգի իմացությունը կարևոր է
Дополнительная информация
Խնդրում ենք ինքնակենսագրականը կցել լուսանկարով։