Rate:
Full time
Deadline:
14 April 2025
Category:
Vacancy
WILCO ներդրումային ընկերություն

Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Work hours:
(09:00-18:00 / 12:00-21:00)
Main Responsibilities
- Ջերմ ընդունելությամբ դիմավորել հյուրերի
- Արդյունավետորեն պատասխանել և ուղղորդել հեռախոսազանգերը
- Տրամադրել ժամանակավոր անցագրեր
- Կառավարել մուտքային և ելքային էլնամակները, աշխատանք CRM-ի հետ
- Կազմակերպել գրասենյակային հանդիպումները և հաճախորդների հետ պրոֆեսիոնալ և արդյունավետ հաղորդակցվել
- Անհրաժեշտության դեպքում ամրագրել կոնֆերանսի սենյակներ
- Ապահովել գրասենյակի անխափան աշխատանքը և աջակցել ցանկացած առօրյա խնդիրների, որոնք կարող են առաջանալ
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն կամ համարժեք փորձ
- Գրասենյակային ծրագրերի իմացություն, ինչպիսիք են Word-ը, Excel-ը և Outlook-ը
- Զարգացած հաղորդակցման հմտություններ, ներառյալ հստակ և հակիրճ խոսելու և գրելու կարողություն
- Անգլերենի վարժ տիրապետում B2 կամ ավելի բարձր մակարդակի, ռուսերենի, հայերենի և այլ լեզուների իմացությունը առավելություն է
- Նմանատիպ պաշտոնում նախկին փորձը առավելություն կդիտվի
- Ճշտապահություն և հուսալիություն
- Իրավիճակներում արագ և արդյունավետ կողմնորոշվելու և առաջադրանքներին առաջնահերթություն տալու կարողություն
- Սթրեսին դիմակայելու կարողություն
- Կազմակերպչական հմտություններ՝ կանխելու հաճախորդների սպասելն ու խնդիրների առաջացումը
- Հաճախորդների հետ աշխատելու կարողությունը և բիզնեսի վարվելակարգի իմացությունը կարևոր է
Other information
Խնդրում ենք ինքնակենսագրականը կցել լուսանկարով։