Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
18 май 2023
Категория:
Вакансия
“Կոնսէլ” ՍՊԸ
Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Գրասենյակի ադմինիստրատիվ աշխատանքների կատարում (հեռախոսազանգերի, նամակների պատասխանում, փաստաթղթաշրջանառության վարում,տարաբնույթ թարգմանությունների կատարում),
- հանդիպումների, ժողովների կազմակերպում,
- հյուրերի պատշաճ ընդունելության կազմակերպում,
- անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ այլ գործառույթների իրականացում։
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է լեզվաբանության կամ մարքեթինգի ոլորտում,
- աշխատանքային փորձ տվյալ կամ հարակից ոլորտում (առնվազն 1 տարի),
- անգլերենի և իսպաներենի գերազանց իմացություն,
- համակարգչային գերազանց հմտություններ (MS Word, Excel, Outlook)։