Rate:
Full time
Deadline:
18 May 2023
Category:
Vacancy
“Կոնսէլ” ՍՊԸ
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Գրասենյակի ադմինիստրատիվ աշխատանքների կատարում (հեռախոսազանգերի, նամակների պատասխանում, փաստաթղթաշրջանառության վարում,տարաբնույթ թարգմանությունների կատարում),
- հանդիպումների, ժողովների կազմակերպում,
- հյուրերի պատշաճ ընդունելության կազմակերպում,
- անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ այլ գործառույթների իրականացում։
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է լեզվաբանության կամ մարքեթինգի ոլորտում,
- աշխատանքային փորձ տվյալ կամ հարակից ոլորտում (առնվազն 1 տարի),
- անգլերենի և իսպաներենի գերազանց իմացություն,
- համակարգչային գերազանց հմտություններ (MS Word, Excel, Outlook)։