Тип:
Магистр
Профессия:
022102.03.7 - Աստվածաբանություն
Специализация:
022102.03.7 - Վարդապետական աստվածաբանություն
Присвоенная квалификация:
Աստվածաբանության մագիստրոս
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բակալավրի կամ դրան համարժեք որակավորում.
· Տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով` նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա։
· Այս մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով` տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան:
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն:
· Տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով` նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա։
· Այս մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցույթային հիմունքներով` տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան:
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն:
2. Цели (назначение)
· պատրաստել վարդապետական աստվածաբանության որակյալ մասնագետներ՝ ստեղծելով նպաստավոր պայմաններ և խթանող մեխանիզմներ ուսումնառության, դասավանդման և գնահատման գործընթացների էական բարելավման համար,
· հնարավորություն տալ ուսանողին զբաղվել գիտական գործունեությամբ՝ տրամադրելով ժամանակակից պահանջները բավարարող ճկուն ուսումնական ծրագրերշ
· պահպանել կրթական բարձր չափանիշներ և հնարավորություն տալ սովորողներին լիարժեք կերպով բացահայտել իրենց ներուժը՝ համապատասխանեցնելով միջազգային ընդունված չափորոշիչներին:
· հնարավորություն տալ ուսանողին զբաղվել գիտական գործունեությամբ՝ տրամադրելով ժամանակակից պահանջները բավարարող ճկուն ուսումնական ծրագրերշ
· պահպանել կրթական բարձր չափանիշներ և հնարավորություն տալ սովորողներին լիարժեք կերպով բացահայտել իրենց ներուժը՝ համապատասխանեցնելով միջազգային ընդունված չափորոշիչներին:
3. Образовательные результаты программы
- Ներկայացնել աստվածաբանական ուսմունքների, տարբեր ուղղությունների, դպրոցների, Աստվածաշնչի մեկնությունների, Կանոնագիրք Հայոց-ի, վարդապետական աստվածաբանության, Հայ եկեղեցու դավանանքի և ձեռագրագիտության հիմնական սկզբունքները։
- Բացատրել Աստվածաշնչի հայ մեկնիչների, հայ մեկնողական և հակաճառական գրականության առանձնահատկությունները, համեմատական զուգահեռներ անցկացնել Հայ և Ընդհանրական եկեղեցիների հայրերի նույնանուն մեկնությունների շրջանակներում։
- Դասակարգել Աստվածաշնչի հերմենևտիկայի գործիքները, Աստվածաշնչի գրքերի հեղինակներին, լեզուն, վայրը, գրման ժամանակը, գրքերի՝ կանոնի մեջ ընդգրկվելը, պարականոն եւ երկրորդականոն գրքերը, նշել զարգացման ընթացքն ու անդրադառնալ դրանց կարևորությանը։
- Սահմանել Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու դավանանքային հիմնարար սկզբունքները, ընդգծել աստվածաբանական դոգմաների ընդհանրությունները Քույր եկեղեցիների դավանանքային համեմատական զուգահեռի միջոցով։
- Նկարագրել առաքելական, ուղղափառ, կաթոլիկ և բողոքական եկեղեցիների վարդապետական աստվածաբանության հիմնարար սկզբունքները, ինչպես նաև քրիստոնեական վաղ շրջանի եկեղեցական հայրերի աստվածաբանական տեսակետները։
- Ներկայացնել բարոյական աստվածաբանության սկզբունքների և դրանց կիրառումը հասարակության մեջ։
- Բացատրել կենսաէթիկայի կանոնների կարևորության հաստատումը ներկա հասարակարգում և դրանց տարածմանը նպաստող ուղիների մշակումն ու կիրառումը և սրբապատկերների աստվածաբանական հիմնարար սկզբունքները:
- Համեմատել Հայ և Ընդհանրական եկեղեցիների դավանաբանական ձևակերպումները, ընդգծել տարբերություններն ու ընդհանրությունները։
- Օգտագործել ձեռագրական ու արխիվային նյութերը, կատարել բնագրային քննություններ։
- Տարբերակել և վերլուծել Հայ և Ընդհանրական եկեղեցիների հայրերի, աստվածաբանների գրական ժառանգությունը։
- Լուսաբանել մատենագրական ժառանգության մեջ կիրառվող տոմարական հաշվումների հիմնական առանձնահատկությունները, կատարել տոմարական ճիշտ հաշվարկներ։
- Վերլուծել Հին ու Նոր Կտակարանների գրքերը, զատորոշել պարականոն, երկրոդականոն գրքերը։
- Հանդես գալ իբրև փորձագետ աստվածաբանության ոլորտին առնչվող հարցերում։
- Լուսաբանել հայոց տոնածիսական համակարգը, տոնի հիմքում ընկած աստվածաբանական խորին խորհուրդը։
- Օգտվել աստվածաբանությանն առնչվող ժամանակակից տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ, ուսումնասիրություններ)։
- Վերլուծել աստվածաբանական առկա խնդիրները։
- Ստեղծագործաբար կիրառել ձեռք բերված գիտելիքները, ընկալել և տարածել նորերը։
- Արդյունավետորեն ծրագրել և համակարգել ժամանակն ու այլ ռեսուրսները։
- Պատրաստել զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր։
- Պահպանել մասնագիտական էթիկայի նորմերը:
4. Способ оценки
Ուսանողների ուսումնառության արդյունքները գնահատվում են ըստ
դասընթացների հետևյալ ձևերի համար սահմանված համապատասխան չափանիշների.
• եզրափակիչ գնահատումով,
• առանց եզրափակիչ գնահատման,
• առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
• ստուգարքային:
դասընթացների հետևյալ ձևերի համար սահմանված համապատասխան չափանիշների.
• եզրափակիչ գնահատումով,
• առանց եզրափակիչ գնահատման,
• առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
• ստուգարքային:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
ԵՊՀ աստվածաբանության ֆակուլտետի մագիստրոսական կրթական ծրագրի շրջանավարտները ստացած գիտելիքների և հմտությունների շնորհիվ կարող են աշխատել հետևյալ հաստատություններում (և ոչ միայն).
1. Կրթական կենտրոններում որպես ուսուցիչներ,
2. Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնում՝ որպես կոնկրետ տարածաշրջանի պատասխանատուներ (համակարգելու և մշտադիտարկելու վերոնշյալ առարկայի՝ տվյալ տարածաշրջանում դասավանդման որակը, անցկացնելու դասալսումներ, կազմակերպելու միջոցառումներ և այլն),
3. Մայր Աթոռի Սուրբ Էջմիածնի, ինչպես նաև թեմական այլ կառույցերում (մագիստրոսական սույն ծրագրի շրջանակում ձեռք բերված գիտելիքներն աստվածաբանության ոլորտում կապահովեն համապատասխան որակավորում` նշված ոլորտում աշխատելու համար),
4. Գիտահետազոտական տարբեր կառույցներում (ՀՀ ԳԱԱ հումանիտար ինստիտուտներ, Մաշտոցի անվան Մատենադարան, Մայր Աթոռ Սբ. Էջմիածնի Մատենադարան, Օտարերկրյա մասնագիտական մատենադարաններ և այլն). մագիստրատուրայում նախատեսված առարկաներին տիրապետող շրջանավարտը կունենա համապատասխան գիտելիքներ աստվածաբանության և հայագիտության ոլորտում՝ իրականացնելու գիտահետազոտական աշխատանքներ հումանիտար ոլորտում, մաստավորապես՝ հայագիտության մեջ,
5. Հետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում՝ ըստ իրենց հետաքրքրությունների և թեմատիկ ուղղվածության (մագիստրոսական ծրագրի յուրացումը համապատասխան հենք կապահովի՝ զբաղվելու վերոնշյալ գործունեությամբ),
6. Պետական մարմիններում՝ որպես տվյալ ուղղությամբ մասնագետներ, խորհրդատուներ:
7.Նախարարություններում՝ որպես աստվածաբաններ, կրոնագետներ, եկեղեցաբաններ, մասնագետ-խորհրդատուներ։
1. Կրթական կենտրոններում որպես ուսուցիչներ,
2. Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնում՝ որպես կոնկրետ տարածաշրջանի պատասխանատուներ (համակարգելու և մշտադիտարկելու վերոնշյալ առարկայի՝ տվյալ տարածաշրջանում դասավանդման որակը, անցկացնելու դասալսումներ, կազմակերպելու միջոցառումներ և այլն),
3. Մայր Աթոռի Սուրբ Էջմիածնի, ինչպես նաև թեմական այլ կառույցերում (մագիստրոսական սույն ծրագրի շրջանակում ձեռք բերված գիտելիքներն աստվածաբանության ոլորտում կապահովեն համապատասխան որակավորում` նշված ոլորտում աշխատելու համար),
4. Գիտահետազոտական տարբեր կառույցներում (ՀՀ ԳԱԱ հումանիտար ինստիտուտներ, Մաշտոցի անվան Մատենադարան, Մայր Աթոռ Սբ. Էջմիածնի Մատենադարան, Օտարերկրյա մասնագիտական մատենադարաններ և այլն). մագիստրատուրայում նախատեսված առարկաներին տիրապետող շրջանավարտը կունենա համապատասխան գիտելիքներ աստվածաբանության և հայագիտության ոլորտում՝ իրականացնելու գիտահետազոտական աշխատանքներ հումանիտար ոլորտում, մաստավորապես՝ հայագիտության մեջ,
5. Հետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում՝ ըստ իրենց հետաքրքրությունների և թեմատիկ ուղղվածության (մագիստրոսական ծրագրի յուրացումը համապատասխան հենք կապահովի՝ զբաղվելու վերոնշյալ գործունեությամբ),
6. Պետական մարմիններում՝ որպես տվյալ ուղղությամբ մասնագետներ, խորհրդատուներ:
7.Նախարարություններում՝ որպես աստվածաբաններ, կրոնագետներ, եկեղեցաբաններ, մասնագետ-խորհրդատուներ։
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· ժամանակակից սարքավորումներով ապահովված լսարաններ,
· ժամանակակից մասնագիտական գրականությամբ հագեցած հարուստ գրադարան,
· հագեցած և հարուստ մասնագիտական գրականություն Աստվածաբանության ամբիոնում,
· հարուստ էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
համացանցային և տեսաձայնային հարուստ ռեսուրսներ:
· ժամանակակից սարքավորումներով ապահովված լսարաններ,
· ժամանակակից մասնագիտական գրականությամբ հագեցած հարուստ գրադարան,
· հագեցած և հարուստ մասնագիտական գրականություն Աստվածաբանության ամբիոնում,
· հարուստ էլեկտրոնային ռեսուրսներ,
համացանցային և տեսաձայնային հարուստ ռեսուրսներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
Կրթական չոփորոշիչ
· Պետական կրթական չոփորոշիչ «Աստվածաբանություն» մասնագիտությամբ,
Ծրագրային կողմնորոշիչներ
ԵՊՀ Աստվածաբանության ամբիոնը եզակի է համաշխարհային առումով, որի ծրագրերը կազմված են միջնադարյան համալսարանների դասավանդման ժառանգության համաձայն, բացառությամբ՝ ընդհանուր (ոչ՝ ընդհանրական) առարկաների, որոնց դեպքում հաշվի է առնված առաջատար համալսարանների փորձը:
· Պետական կրթական չոփորոշիչ «Աստվածաբանություն» մասնագիտությամբ,
Ծրագրային կողմնորոշիչներ
ԵՊՀ Աստվածաբանության ամբիոնը եզակի է համաշխարհային առումով, որի ծրագրերը կազմված են միջնադարյան համալսարանների դասավանդման ժառանգության համաձայն, բացառությամբ՝ ընդհանուր (ոչ՝ ընդհանրական) առարկաների, որոնց դեպքում հաշվի է առնված առաջատար համալսարանների փորձը:
8. Требования к академическому персоналу
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· մասնագիտական մանկավարժական գիտելիքների և հմտություննների լիարժեք տիրապետում, նյութի պարզ և հասկանալի մատուցում, դասավանդման գործընթացում նորարական և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառում,
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների հետ հաղորդակցման ունակություն, մասնագիտական հմտությունների, վերլուծական մտածողության և ինքնուրույնության զարգացում,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացման կարողություն,
· առարկայական ծրագրեր, մեթոդական ձեռնարկներ, հավելյալ օժանդակ նյութեր մշակելու հմտություններ և ըստ ուսումնական գործընթացի ժամանակացույցի՝ դրանք իրականացնելու պատասխանատվություն:
Հետազոտական
· մասնագիտական հարակից ոլորտներում հետազոտական աշխատանքներ կատարելու հմտություններ (տպագրված հոդվածներ, միջազգային գիտաժողովներում զեկույցներ, դրամաշնորհներ),
· հետազոտական մեթոդների իմացություն, գիտական նորույթների վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքում և վերլուծում, հետազոտական աշխատանքի արդյունքի և արդիականության կանխատեսում, ստացված արդյունքների օգտագործում ուսումնական գործընթացում, ուսանողների ներգրավում գիտահետազոտական աշխատանքներում,
· մասնագիտական հարակից ոլորտներում ավարտական աշխատանքներ, մագիստրոսական թեզեր, ուսանողական գիտական աշխատանքներ և ատենախոսական աշխատանքներ ղեկավարելու կարողություններ,
· ուսանողների վերլուծական կարողությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու և տեսական եզրակացություններ կատարելու հմտություններ,
· մագիստրանտներին մասնագիտական նոր մոտեցումներին ու մարտահրավերներին համապատասխան հետազոտական աշխատանքի մղելու փորձառություն,
· այլ երկրների գիտնականների հետ ընդհանուր հետազոտական նախագծեր մշակելու և իրականացնելու ներուժի առկայություն:
Հաղորդակցման
· մագիստրանտների հետ համագործակցելու և ազատ ստեղծագործական մթնոլորտ ստեղծելու հմտություններ,
· հայերենի գերազանց իմացություն, հստակ բանավոր և գրավոր խոսքի, առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում,
· հաղորդակցման հմտությունների տիրապետում, միջանձնային հաղորդակցման մեթոդների կիրառում,
· թիմում աշխատելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ, նախագծեր, ծրագրեր մշակելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, հաղորդակցման տարբեր իրավիճակներում համապատասխան որոշումներ կայացնելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային գիտելիքներ և տեխնոլոգիաներից օգտվելու հմտություններ,
· նորագույն տեղեկատվական և տեխնոլոգիական գիտելիքներ, գիտակրթական հետազոտություններ կատարելու և փոխանցելու կարողություններ:
Այլ կարողություններ
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների ծրագրման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· իրազեկվածություն մասնագիտական արդի հիմնախնդիրներին, ձեռքբերումներին, նորագույն մոտեցումներին և տարածաշրջանային գործընթացների ուսումնասիրման ժամանակակից եղանակներին,
· համագործակցություն օտարերկրյա բուհերի «Աստվածաբանության» և հարակից մասնագիտական ստորաբաժանումների պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի հետ (համատեղ գիտական հոդվածներ, ուսումնական ձեռնարկներ, դասագրքեր),
· մասնագիտական ոլորտում նոր գաղափարների, մտահղացումների մշակում՝ հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու և դրանց ներդնելու, ինչպես նաև նոր համագործակցություններ հաստատելու ուղղությամբ,
· մասնագիտական գործունեության ոլորտում օգտագործվող մեթոդների իմացություն, հայթայթված տեղեկատվության վերլուծման, եզրահանգման և մեկնաբանման հմտություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· մասնագիտական և հարակից ոլորտներում գիտական աստիճանի առկայություն կամ դասավանդման փորձի բացակայության դեպքում՝ այդ ոլորտում առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ:
Մանկավարժական փորձ
· առնվազն 2 տարվա մանկավարժական փորձ (ասպիրանտական տարիներին հատկացված դասաժամեր կամ գործնական աշխատանքների դասավանդման) կամ առնվազն 3 տարվա պասիվ պրակտիկ գործունեություն,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· գիտահետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում, կրթական հաստատություններում առնվազն 3 տարվա պրակտիկ աշխատանքային փորձ:
Դասավանդման/մանկավարժական
· մասնագիտական մանկավարժական գիտելիքների և հմտություննների լիարժեք տիրապետում, նյութի պարզ և հասկանալի մատուցում, դասավանդման գործընթացում նորարական և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառում,
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների հետ հաղորդակցման ունակություն, մասնագիտական հմտությունների, վերլուծական մտածողության և ինքնուրույնության զարգացում,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացման կարողություն,
· առարկայական ծրագրեր, մեթոդական ձեռնարկներ, հավելյալ օժանդակ նյութեր մշակելու հմտություններ և ըստ ուսումնական գործընթացի ժամանակացույցի՝ դրանք իրականացնելու պատասխանատվություն:
Հետազոտական
· մասնագիտական հարակից ոլորտներում հետազոտական աշխատանքներ կատարելու հմտություններ (տպագրված հոդվածներ, միջազգային գիտաժողովներում զեկույցներ, դրամաշնորհներ),
· հետազոտական մեթոդների իմացություն, գիտական նորույթների վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքում և վերլուծում, հետազոտական աշխատանքի արդյունքի և արդիականության կանխատեսում, ստացված արդյունքների օգտագործում ուսումնական գործընթացում, ուսանողների ներգրավում գիտահետազոտական աշխատանքներում,
· մասնագիտական հարակից ոլորտներում ավարտական աշխատանքներ, մագիստրոսական թեզեր, ուսանողական գիտական աշխատանքներ և ատենախոսական աշխատանքներ ղեկավարելու կարողություններ,
· ուսանողների վերլուծական կարողությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու և տեսական եզրակացություններ կատարելու հմտություններ,
· մագիստրանտներին մասնագիտական նոր մոտեցումներին ու մարտահրավերներին համապատասխան հետազոտական աշխատանքի մղելու փորձառություն,
· այլ երկրների գիտնականների հետ ընդհանուր հետազոտական նախագծեր մշակելու և իրականացնելու ներուժի առկայություն:
Հաղորդակցման
· մագիստրանտների հետ համագործակցելու և ազատ ստեղծագործական մթնոլորտ ստեղծելու հմտություններ,
· հայերենի գերազանց իմացություն, հստակ բանավոր և գրավոր խոսքի, առնվազն մեկ օտար լեզվի տիրապետում,
· հաղորդակցման հմտությունների տիրապետում, միջանձնային հաղորդակցման մեթոդների կիրառում,
· թիմում աշխատելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ, նախագծեր, ծրագրեր մշակելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ, հաղորդակցման տարբեր իրավիճակներում համապատասխան որոշումներ կայացնելու ունակություն:
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային գիտելիքներ և տեխնոլոգիաներից օգտվելու հմտություններ,
· նորագույն տեղեկատվական և տեխնոլոգիական գիտելիքներ, գիտակրթական հետազոտություններ կատարելու և փոխանցելու կարողություններ:
Այլ կարողություններ
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների ծրագրման և կառավարման կարողություն:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· իրազեկվածություն մասնագիտական արդի հիմնախնդիրներին, ձեռքբերումներին, նորագույն մոտեցումներին և տարածաշրջանային գործընթացների ուսումնասիրման ժամանակակից եղանակներին,
· համագործակցություն օտարերկրյա բուհերի «Աստվածաբանության» և հարակից մասնագիտական ստորաբաժանումների պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի հետ (համատեղ գիտական հոդվածներ, ուսումնական ձեռնարկներ, դասագրքեր),
· մասնագիտական ոլորտում նոր գաղափարների, մտահղացումների մշակում՝ հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու և դրանց ներդնելու, ինչպես նաև նոր համագործակցություններ հաստատելու ուղղությամբ,
· մասնագիտական գործունեության ոլորտում օգտագործվող մեթոդների իմացություն, հայթայթված տեղեկատվության վերլուծման, եզրահանգման և մեկնաբանման հմտություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· մասնագիտական և հարակից ոլորտներում գիտական աստիճանի առկայություն կամ դասավանդման փորձի բացակայության դեպքում՝ այդ ոլորտում առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ:
Մանկավարժական փորձ
· առնվազն 2 տարվա մանկավարժական փորձ (ասպիրանտական տարիներին հատկացված դասաժամեր կամ գործնական աշխատանքների դասավանդման) կամ առնվազն 3 տարվա պասիվ պրակտիկ գործունեություն,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· գիտահետազոտական ինստիտուտներում և կենտրոններում, կրթական հաստատություններում առնվազն 3 տարվա պրակտիկ աշխատանքային փորձ:
9. Подробнее о программе
Նոր կրթական ծրագրի ներմուծման անհրաժեշտությունն ու նպատակահարմարությունը:
ԵՊՀ աստվածաբանության ֆակուլտետի աստվածաբանության ամբիոնի մագիստարատուրայի նոր ծրագիրը որոշակիորեն կնպաստի ոչ միայն հայ աստվածաբանական գիտելիքների, այլև համաքրիստոնեական գիտելիքների ստեղծմանը, զարգացմանն ու փոխանցմանը, դրանց խորացմանը, մասնագիտական պատրաստվածությանը, կրթության որակի ու բովանդակության անընդհատ կատարելագործմանը:
Առաջարկվող ծրագրի ներմուծումը հնարավորություն կտա լրացնելու աստվածաբանության ոլորտում առկա մասնագետների պակասի խնդիրը և ՀՀ-ում շարունակելու աստվածաբանական որակյալ մասնագիտական կրթությունը, որը հայագիտության զարգացման ժամանակակից արտահայտություններից է:
Ծրագրային բարձր չափորոշիչները, ծրագրերի թարմացումն ու որակի բարձրացումը առավել լայն հնարավորություններ կստեղծեն մեր ուսանողների համար՝ մասնագիտական աշխատանք ձեռք բերելու ոչ միայն Հայաստանի Հանրապետության սահմաններում, այլև գլոբալ աշխատաշուկայում, եվրոպական երկրներում (ECTS համակարգի շրջանակներում):
ԵՊՀ աստվածաբանության ֆակուլտետի աստվածաբանության ամբիոնի մագիստարատուրայի նոր ծրագիրը որոշակիորեն կնպաստի ոչ միայն հայ աստվածաբանական գիտելիքների, այլև համաքրիստոնեական գիտելիքների ստեղծմանը, զարգացմանն ու փոխանցմանը, դրանց խորացմանը, մասնագիտական պատրաստվածությանը, կրթության որակի ու բովանդակության անընդհատ կատարելագործմանը:
Առաջարկվող ծրագրի ներմուծումը հնարավորություն կտա լրացնելու աստվածաբանության ոլորտում առկա մասնագետների պակասի խնդիրը և ՀՀ-ում շարունակելու աստվածաբանական որակյալ մասնագիտական կրթությունը, որը հայագիտության զարգացման ժամանակակից արտահայտություններից է:
Ծրագրային բարձր չափորոշիչները, ծրագրերի թարմացումն ու որակի բարձրացումը առավել լայն հնարավորություններ կստեղծեն մեր ուսանողների համար՝ մասնագիտական աշխատանք ձեռք բերելու ոչ միայն Հայաստանի Հանրապետության սահմաններում, այլև գլոբալ աշխատաշուկայում, եվրոպական երկրներում (ECTS համակարգի շրջանակներում):