Тип:
Магистр
Профессия:
022102.03.7 - Աստվածաբանություն
Specification:
022102.03.7 - Վարդապետական աստվածաբանություն
Присвоенная квалификация:
Աստվածաբանության մագիստրոս
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного предмета | Кредиты |
---|---|---|
0309 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում-4 | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
0309/Մ01
1. Цель курса
· ձևավորել պատկերացում տվյալների հենքերի և WEB - կայքերի մասին
սովորեցնել աշխատել տվյալների հենքերի հետ ACCESS համակարգիօգնությամբ · սովորեցնել աշխատել WEB - կայքերի հետ` հիպերտեքստերի նշադրման HTML լեզվի օգնությամբ: 2. Результаты обучения по программе
ա. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ճանաչելու հենքի դերը իր մասնագիտությունում 2. իմանալու ինտերնետային կայքերի ստեղծման սկզբունքները 3. տիրապետելու տվյալների հենքերի ղեկավարման ACCESS համակարգին և հիպերտեքստերի նշադրման HTML լեզվին բ. Գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. ACCESS-ով ստեղծելու և օգտագործելու տվյալների հենքեր 5. HTML-ով ստեղծելու ինտերնետային կայք և տեղադրելու ինտերնետում գ. Ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 3. Описание
· ձևավորել պատկերացում տվյալների հենքերի և WEB - կայքերի մասին
սովորեցնել աշխատել տվյալների հենքերի հետ ACCESS համակարգիօգնությամբ · սովորեցնել աշխատել WEB - կայքերի հետ` հիպերտեքստերի նշադրման HTML լեզվի օգնությամբ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. նախագծային մեթոդ
2. համագործակցային ուսուցում 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է համակարգչի միջոցով:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· ACCESS համակարգ
· HTML լեզու |
||
2101 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին՝աշնանային
15 ժամ դասախոսություն, 15 ժամ սեմինար
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2101/Մ02
1. Цель курса
· Ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Տարբերակելու գիտական հետազոտության կազմակերպման հիմնական սկզբունքները և պահանջները, 2. Ուսումնասիրելու պատճառահետևանքային կապերը հասարակական գիտություններում 3. Եզրահանգելու գիտական հետազոտությունների մեջ կիրառվող մեթոդների առավելություններն ու թերությունները և կիրառման հնարավորությունները ըստ հետազոտության առարկայի: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. Կանխատեսելու և կատարելու արդյունավետ հետազոտություն: 5. Կիրառելու գիտական հետազոտության որակական և քանակական մեթոդները ըստ հետազոտության նպատակի և լսարանի առանձնահատկությունների: 6. Ընտրելու և կիրառելու գիտական հետազոտության գրագետ նախագիծ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 7. Արժևորելու և կիրառելու յուրացրած մեթոդները հասարակական կյանքում առկա իրողությունները վերլուծելու և գնահատելու համար ։ 8. Տարբեր մասնագիտական հանրություններին ներկայացնել հետազոտության արդյունքները՝ վերջիններին հասանելի եզրաբանության կիրառմամբ։ 3. Описание
· Ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություններ, խմբային քննարկումներ
2. Գրականության վերլուծություն, աշխատանք սկզբնաղբյուրների հետ։ 3. Լուսացուցադրություններ։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարք - մեթոդաբանական համապատասխան նյութերի իմացություն, հետազոտական նախագծի լուսացուցադրություն
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Սոցիալական իմացության առանձնահատկությունները: Սոցիոհումանիտար գիտելիքի մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: Հետազոտական հիմնախնդրի որոշարկման հիմնական մարտավարությունները: Գիտական աղբյուրների վերլուծության և գիտական գրականության ուսումնասիրման մեթոդաբանական սկզբունքները (scoping studies): Գիտական հետազոտության հիմնական փուլերը:Պրոբլեմային իրավիճակի սահմանում և հիմնախնդրի հրատապություն: Հետազոտության օբյեկտ և առարկա: Հետազոտության նպատակ և խնդիրներ: Հետազոտության վարկած: Արժեքային կողմնորոշումը հասարակական գիտություններում: Արժեքամետ սոցիալական գիտության հայեցակարգը և մեթոդաբանությունը: Հետազոտության մեթոդների դասակարգումը: Հետազոտության դիզայն և տվյալների հավաքագրման մեթոդները: Փաստարկման առանձնահատկությունները սոցիոհումանիտար գիտելիքի համակարգում: Հետազոտության արդյունքների տեսականացման ռազմավարությունները: Հետազոտության արդյունքների վերլուծություն և մեկնաբանություն:
Հետազոտության կազմակերպման և արդյունքների ներդրման շրջապտույտը: Գիտական հետազոտության հաջողակ նախագիծ պատրաստելու և ներկայացնելու հիմնական սկզբունքները: |
||
1602 | Անգլերեն-2 | 3 |
2
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1602 /Մ04
1. Цель курса
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերելու օտար լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2-C1), 2. նկարագրելու միջազգային թեստավորման և գնահատման սկզբունքնեևը և պահանջները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. գործնականում կատարելու թեստային աշխատանքներ` կազմված համաեվրոպական չափանիշների B2-C1 մակարակին համապատասխան 4. արտահայտելու մասնագիտական (ակադեմիական) գիտելիքները գրավոր և բանավոր խոսքով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 5. արդյունավետ կիրառելու համակարգչային հմտությունները 3. Описание
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. ինքնուրույն աշխատանք, 4. գրավոր փորձնական միջազգային թեստի անցկացում և գնահատում: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է TOEFL նախնական թեստավորման միջոցով:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. օտար լեզվի իմացության միջազգային թեստավորման յուրահատկությունները,
2. լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները (CEFR) և թեստավորման հիմանական սկզբունքները, 3. լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 4. միջազգային թեստերի (TOEFL, IELTS, ITEP) առանձնահատկությունները: |
||
1604 | Գերմաներեն-2 | 3 |
2
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1604/Մ04
1. Цель курса
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները,
· զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ճիշտ օգտագործելու ուսումնասիրվող լեզվի բառակազմական հիմնական կաղապարների ու միջոցների գործածման ձևերը, 2. տարորոշելու մասնագիտական բառապաշարի բոլոր շերտերը՝ դրանց ճշգրիտ գործածության նպատակդրմամբ, 3. ներկայացնելու և մեկնաբանելու մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, ձևակերպելու, շարադրելու, հիմնավորելու անձնական կարծիքը, քննարկելու, բանավիճելու մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. բանավոր կապակցված խոսք կառուցելու նկարագրելով երևույթներ, իրադարձություններ, հիմնավորելով իր տեսակետը, 5. վերլուծելու մասնագիտությանն առնչվող թեմաներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. արդյունավետ օգտվելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 7. գիտակցելու օտար լեզվի իմացության կարևորությունը ուսման, ինքնակրթության ու ինքնակատարելագործման մեջ, կիրառության արդյունավետությունը առօրյա կյանքում և միջանձնային ու միջմշակութային հաղորդակցման մեջ և ձգտելու հարստացնել իր իմացությունը: 8. Դասընթացի հաջող ավարտին ուսանողի գիտելիքները և կարողությունները համապատասխանեցնելու լեզուների իմացության/ իրազեկության համաեվրոպական համակարգի (CEFR-ի) B1+ - B2 մակարդակին: 3. Описание
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները,
· զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ, 2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. անհատական և թիմային աշխատանք, 4. ինքնուրույն աշխատանք, 5. բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), 6. գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, 7. իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով: Այն ստուգում է անցած նյութը՝ հաշվի առնելով հենքային ընդհանուր և մասնագիտական բառապաշարի, ինչպես նաև գերմաներենին բնորոշ հիմնական կաղապարների յուրացման և վերարտադրության աստիճանը:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Մասնագիտական տեքստերի վերլուծությունը և դրանց իրացումը գերմաներենով /գրավոր ու բանավոր/:
2. Ակադեմիական գրագրություն՝ գիտական հոդվածների ու աշխատությունների, ռեֆերատների, զեկուցումների, էսսեների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները: Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրմամբ՝ դրանց բովանդակության վերծանման, վերարտադրության առանձնահատկությունները: |
||
1608 | Ֆրանսերեն-2 | 3 |
2
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1608/Մ04
1. Цель курса
· համակարգել ֆրանսերենի նորմատիվ քերականության գիտելիքները,
· ընդլայնել թեմատիկ խոսքային իրավիճակներին համապատսխան բառային միավորների իմաստային դաշտը, . կատարելագործել բանավոր խոսքի (մենախոսություն և երկխոսություն) կարողությունները. 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու խոսքային գործունեության 4 տիպերի լեզվաոճական ընդհանրություններն ու տարբերությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. զրուցելու ծրագրային թեմաների շուրջ, 3. հաղորդակցվելու (գրավոր և բանավոր) գործարար շրջանակներում (դիվանագիտական, իրավաբանական, տնտեսագիտական, հասարակական, քաղաքական). գ. ընդհանրական /փոխանցելի կարողություններ 4. կատարելու ինքնուրույն ուսումնասիրություններ և ներկայացնելո բանավոր և գրավոր զեկույցներ, 5. ակտիվորեն մասնակցելու քննարկման և բանավեճի, 3. Описание
· համակարգել ֆրանսերենի նորմատիվ քերականության գիտելիքները,
· ընդլայնել թեմատիկ խոսքային իրավիճակներին համապատսխան բառային միավորների իմաստային դաշտը, . կատարելագործել բանավոր խոսքի (մենախոսություն և երկխոսություն) կարողությունները. 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ, ինքնուրույն և տնային աշխատանքների կատարում,
2. ինտերակտիվ մեթոդներ, մասնակցություն քննարկումներին: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է գրավոր աշխատանքով և բանավոր ստուգմամբ:
1. գրավոր ստուգում (թեստ անցած լեզվական նյութի հիման վրա): 2. բանավոր ստուգում (կարդալ, թարգմանել և վերատադրել մասնագիտական տեքստը): 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. հասարակություն և քաղաքականություն
2. մշակութային ժառանգություն 3. շրջակա միջավայր 4. արժեքների պաշտպանություն 5. բանավեճեր և զրույցներ 6. անհատականություն և վարք |
||
1702 | Ռուսաց լեզու-2 | 3 |
2
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1705/Մ04-3
1. Цель курса
· զարգացնել մասնագիտական ոլորտին առնչվող թեմաների շուրջ բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտությունները, մասնավորապես, քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը
· ներկայացնել լեզվի իմացության միջազգային համակարգի B2 մակարդակի չափանիշները ներկայացնել լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջները 2. Результаты обучения по программе
մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերելու սուբյեկտիվ գնահատման արտահայտման միջոցների իմացությունը 2. ցուցաբերելու ռուսաց լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2 մակարդակ) բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. մասնակցելու մասնագիտական թեմաներով բանավեճերի, ձևակերպելու և հիմնավորելու սեփական տեսակետերը, հերքելու զրուցակցի տեսակետը 4. կատարելու թեստային աշխատանք՝ կազմված միջազգային չափանիշների B2 մակարդակին համապատասխան գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 5. օգտագործելու ռուսաց 3. Описание
· զարգացնել մասնագիտական ոլորտին առնչվող թեմաների շուրջ բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտությունները, մասնավորապես, քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը
· ներկայացնել լեզվի իմացության միջազգային համակարգի B2 մակարդակի չափանիշները ներկայացնել լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջները 4. Стили и методы преподавания и обучения
· գործնական պարապմունք
· ինքնուրույն աշխատանք · թիմային աշխատանք · բանավոր ներկայացում . թեստային աշխատանք 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է թեստավորմամբ (В2 մակարդակ)։
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Սուբյեկտիվ եղանակավորության արտահայտման միջոցները, միջանկյալ բառեր, բառակապակցություններ, նախադասություններ
2. Իմաստային կապերը և նրանց արտահայտման միջոցները պարզ և բարդ նախադասության մեջ. կապ, կապական բառեր 3. Պարզ նախադասությունները բարդ նախադասությունների փոխակերպելու կանոնները 4. Լեզվի իմացության В2 մակարդակի միջազգային չափորոշիչներ |
||
1602 | Անգլերեն-1 | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1602/Մ03-1
1. Цель курса
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կիրառելով մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր մոտեցումները (որոնողական, ճանաչողական, մեկնաբանական)՝ ճիշտ ընկալելու դրանց բովանդակությունն ու կառուցվածքը, 2. տարորոշելու մասնագիտական բառապաշարի բոլոր շերտերը՝ դրանց ճշգրիտ գործածության նպատակդրմամբ, 3. ցուցաբերելու մասնագիտության ոլորտում օտար (անգլերեն) լեզվով ինքնուրույն աշխատանք կատարելու սկզբունքների իմացություն: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնելու մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 5. ներկայացնելու և մեկնաբանելու մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, ձևակերպելու, շարադրելու, հիմնավորելու անձնական կարծիքը, քննարկելու, բանավիճելու մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ, 6. գրելու և ներկայացնելու մասնագիտական թեմաներով էսսեներ/ զեկույցներ, ռեֆերատներ, գիտաժողովի թեզիսներ՝ տրամաբանորեն և հստակ կառուցելով շարադրանքը, 7. լսելով ընկալելու և վերարտադրելու մասնագիտությանն առնչվող դասախոսությունների, հարցազրույցների ձայնագրություններ և տեսագրություններ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 8. արդյունավետ օգտվելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 9. Դասընթացի հաջող ավարտին ուսանողի գիտելիքները և կարողությունները համապատասխանեցնելու Լեզուների իմացության/ իրազեկության համաեվրոպական համակարգի (CEFR-ի) B2 մակարդակին: 3. Описание
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· խորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, 4. ինքնուրույն աշխատանք, 5. բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), 6. գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, 7. իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
1. մասնագիտական տեքստի ընթերցում, թարգմանություն և վերարտադրում,
2. մասնագիտական բառապաշարի ստուգում, 3. զրույց մասնագիտական թեմաների շուրջ, 4. բանավոր ներկայացում (պրեզենտացիա) մասնագիտական խնդրի վերաբերյալ: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները:
2. Մասնագիտական տեքստերի գործառական նշանակությունը և դրանց իրացումը օտար (անգլերեն) լեզվով գրավոր ու բանավոր հաղորդակցման գործընթացում: 3. Ակադեմիական գրագրություն՝ գիտական հոդվածների ու աշխատությունների, գրախոսությունների և ամփոփումների, ինչպես նաև ռեֆերատների, զեկուցումների, էսսեների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները: 4. Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրմամբ՝ դրանց բովանդակության վերծանման, վերարտադրության առանձնահատկությունները: |
||
1604 | Գերմաներեն-1 | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1604/Մ14
1. Цель курса
· հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
· խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), · ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կազմելու մենախոսական և երկխոսական մասնագիտական և ընդհանուր հաղորդակցական տեքստեր ճիշտ հնչերանգով, 2. տարբերելու մայրենի և ուսումնասիրվող օտար լեզվի անհամապատասխանությունները, հասկանալ երկու լեզուներում դրանց փոխադրման միջոցները, 3. ճիշտ օգտագործելու ուսումնասիրվող լեզվի ժողովրդի մշակույթին բնորոշ հաղորդակցման, բարեկիրթ խոսքի կաղապարներն ու վարքի նորմերը, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնելու մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 5. տեքստի ունկնդրման կամ ընթերցման ընթացքում գրառումներ կատարելու հետագայում գրավոր խոսքում օգտագործելու նպատակով՝ տրամաբանորեն և հստակ կառուցելով շարադրանքը, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 6. արդյունավետ օգտվելու տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նըպատակով: 7. գիտակցելու օտար լեզվի իմացության կարևորությունը ուսման, ինքնակրթության ու ինքնակատարելագործման մեջ, կիրառության արդյունավետությունը առօրյա կյանքում և միջանձնային ու միջմշակութային հաղորդակցման մեջ և ձգտելու հարստացնել իր իմացությունը: 3. Описание
· հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
· խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), · ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, 4. ինքնուրույն աշխատանք, 5. բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), 6. գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով: Այն ստուգում է անցած նյութը՝ հաշվի առնելով հենքային ընդհանուր և մասնագիտական բառապաշարի, ինչպես նաև գերմաներենին բնորոշ հիմնական կաղապարների յուրացման և վերարտադրության աստիճանը:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Քերականություն. հիմնական ձևաբանական և շարահյուսական կառույցներն ու տիպերը, նրանց առանձնահատկությունները խոսքում և մասնագիտական ոլորտում:
2. Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները: |
||
1702 | Ռուսերեն-1 | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1705/Մ03-3
1. Цель курса
· զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում
· ապահովել արդեն ձեոք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով . ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերելու մասնագիտական լեզվի բառապաշարի խորացված իմացություն 2. սահմանելու լեզվի գիտական ոճի ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությ ունները 3. ներկայացնելու մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր ձևերը 4. դրսևորելու մասնագիտական տեքստի պլաններ, ամփոփագրեր կազմելու սկզբունքների իմացություն բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. վերլուծելու ունկնդրած/կարդացած մասնագիտական տեքստը՝ տարանջատելով հիմնական բովանդակությունը երկրորդականից, ինքնուրույն կազմել տեքստ մասնագիտական թեմայով 5. տիրապետելու մասնագիտական տեքստի թարգմանության հմտություններին 6. կիրառելու մասնագիտական տեքստի հետ աշխատելու հնարքներ՝ տեքստի համառոտ և ընդարձակ նկարագրում, կազմելու տարբեր տեսակի պլաններ 7. կազմելու մասնագիտական թեմաներով ռեֆերատաներ, զեկույցներ, գիտական տեքստերի ամփոփագրեր գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 8. ընդարձակելու տեղեկատվություն ստանալու հնարավորությունները ռուսալեզու աղբյուրներից 9. քննարկելու և վերլուծելու մասնագիտական խնդիրներր ռուսերենով 3. Описание
· զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում
· ապահովել արդեն ձեոք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով . ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ 4. Стили и методы преподавания и обучения
· գործնական պարապմունք
· ինքնուրույն աշխատանք · թիմային աշխատանք · բանավոր ներկայացում . գրավոր և բանավոր հարցում 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն անցկացվում է բանավոր և հիմնված է կիսամյակի վերջում ամփոփիչ գրավոր ստուգողական աշխատանքի արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Ընդհանուր գիտական և նեղ մասնագիտական տերմինաբանության առանձնահատկությունները
2. Գիտական ոճի ձեաբանական առանձնահատկությունները 3. Գիտական ոճին հատուկ շարահյուսական կառուցվածքները 4. Տարբեր իմաստային կապերի արտահայտման միջոցները գիտական տեքստում 5. Մասնագիտական տեքստի համառոտ և րնդարձակ ներկայացում 6. Գիտական ոճի ժանրեր՝ ռեֆերատ, զեկուցում, հոդված, ամփոփագիր 7. Ռեֆերատների, զեկուցումների, ամփոփագրերի շարադրման սկզբունքները |
||
1608 | Ֆրանսերեն-1 | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
1608/14
1. Цель курса
· զարգացնել ուսանողների բակալավրից ից ստացած բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններն ու գիտելիքները, հասնելով դրանց միջինից բարձր մակարդակը՝ ինտերակտիվ, լսողական և տեսալսողական վարժությունների օգնությամբ,
· ընդլայնել ծրագրային բառապաշարը, ներկայացնել քերականական կառույցներ և կաղապարներ, որոնք գտնելւ են իրենց գործնական կիրառությունը գրավոր և բանավոր խոսքի մեջ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. զարգացնելու ուսանողների օտարալեզու խոսք լսելու, ընկալելու և ինքնուրույն վերարտադրելու հմտություններ, քննարկումներ ծավալելու և ինքնուրույն կարծիք հայտնելու տարբեր թեմաների շուրջ՝ օգտագործելով համապատասխան բառապաշարը, 2. բացատրելու բառային միավորների խոսքաիրավիճակային իմաստները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառելու ձեռք բերված գիտելիքները հաղորդակցական տարբեր համատեքստերում, 4. վերլուծելու տարատեսակ քերականական դրսևորումները բանավոր և գրավոր հաղորդակցման ժամանակ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ. 5. վերլուծելու ոլորտին առնչվող համացանցային ռեսուրսներից (գիտական պարբերականներ, միջազգային գիտական շտեմարաններ, և այլն) քաղված նյութը, 6. շարադրելու (գրավոր և բանավոր) ֆրանսերեն հարուստ բառապաշարով տեքստեր՝ կիրառելով ստեղծագործական հմտություններ։ 3. Описание
· զարգացնել ուսանողների բակալավրից ից ստացած բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններն ու գիտելիքները, հասնելով դրանց միջինից բարձր մակարդակը՝ ինտերակտիվ, լսողական և տեսալսողական վարժությունների օգնությամբ,
· ընդլայնել ծրագրային բառապաշարը, ներկայացնել քերականական կառույցներ և կաղապարներ, որոնք գտնելւ են իրենց գործնական կիրառությունը գրավոր և բանավոր խոսքի մեջ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ, ինքնուրույն և տնային աշխատանքների կատարում:
2. Ինտերակտիվ մեթոդներ, մասնակցություն քննարկումներին: 5. Методы и критерии оценки
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է գրավոր աշխատանքով և բանավոր ստուգմամբ:
1. գրավոր ստուգում (թեստ անցած լեզվական նյութի հիման վրա): 2. բանավոր ստուգում (կարդալ, թարգմանել և վերատադրել մասնագիտական տեքստը): 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Աշխատանք և գրասենյակային գործ,
2. Դրամ և բանկային համակարգ, 3. Խանութներ և գնումներ, 4. Անձի ի միջ, 5. Ճամփորդություն, 6. Ընկերական շփումներ, 7. Դատական հայց, 8. Ինտեգրում մասնագիտական միջավայրում, Սպառում։ |
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного предмета | Кредиты |
---|---|---|
2101 | Հայոց կրոնական վարքագծի սոցիալ-մշակութային առանձնահատկությունները | 6 |
6. 2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն, 30 ժամ սեմինար
4 ժամ /շաբ.
Обязательный
2101/Մ10
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել հայոց կրոնական վարքագծի սոցիալ-մշակութային առանձնահատկություններին,
. ներկայացնել կրոնական վարքագծի ավանդական դրսևորումները և արդի բնութագիրը։ 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն 1. ներկայացնելու հայոց կրոնական վարքագծի պատմական և արդի դրսևորումները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. պարզաբանելու հայոց կրոնական վարքագծի սոցիալ-մշակութային բաղադրիչների փոփոխման միտումները, 3. հանդես գալու որպես փորձագետ կրոնագիտության ոլորտին առնչվող հարցերում։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 4. ստեղծագործաբար կիրառելու և զարգացնելու առկա գիտելիքները: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել հայոց կրոնական վարքագծի սոցիալ-մշակութային առանձնահատկություններին,
. ներկայացնել կրոնական վարքագծի ավանդական դրսևորումները և արդի բնութագիրը։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասավանդման ընթացքում դասախոսը կարդում է դասախոսություն, անց է կացնում քննարկում հանձնարարված թեմաների շուրջ:
2. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսությունները և մասնակցում քննարկումներին: 3. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
1. Ընթացիկ քննություններ. Գնահատման առավելագույն շեմը` 7: 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննությունները անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Յուրաքանչյուր ընթացիկ քննություն գնահատվում է առավելագույն 3 և 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից:
2. Ընթացիկ ստուգումներ. Գնահատման առավելագույն շեմը` 4. Ստուգումն անցկացվում է սեմինար պարապմունքների ընթացքում, բանավոր, նախօրոք հանձնարարված թեմայով: 3. Եզրափակիչ քննություն՝ գնահատման առավելագույն շեմը` 9. Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երեքական հարց՝ յուրաքանչյուրը 3 առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Կրոնական վարքիծի դրսևորումներն հայոց ավանդական կենցաղում։ Կրոնական վարքագծի դրսևորման առանձնահատկությունները խորհրդային շրջանում։ Կրոնական վարքագծի դրսևորումները հետխորհրդային փուլում։ Կրոնական վարքագծի դրսևորման առանձնահատկություններն ըստ բնակչության սեռա-տարիքային, մասնագիտական և կրթական հատկանիշների։ Կրոնական վարքագծի դրսևորման առանձնահատկությունները քաղաքային և գյուղական բնակչության շրջանում։ Կրոնական վարքագծի դրսևորման առանձնահատկությունները ներէթնիկ և միգրացիոն խմբերում։ Եկեղեցի այցելության հիմնական դրդապատճառները։ Հավատքի գործոնն այլակրոն և այլէթնիկ հանրույթների հետ շփումների համատեքստում։ Կրոնական վարքագծի դրսևորումները հայոց տոնածիսական համակարգում։
|
||
2104 | Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2104/Մ05
1. Цель курса
ուսանողին սովորեցնել ինքնուրույն վերլուծել աստվածաբանական հիմնական խնդիրները, նրանց զարգացման ընթացքը
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու ժամանակակից քրիստոնեական եկեղեցու և հասարակության այլ բնագավառների փոխհարաբերությունը: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. ինքնուրույն վերլուծելու այսօր` գիտական առաջընթացի պայմաններում, Հայ Առաքելական Եկեղեցու առջև կանգնած հիմնախնդիրները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 3. ստեղծագործաբար կիրառելու ու զարգացնելու ունեցած գիտելիքները: 3. Описание
ուսանողին սովորեցնել ինքնուրույն վերլուծել աստվածաբանական հիմնական խնդիրները, նրանց զարգացման ընթացքը
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասավանդման ընթացքում դասախոսը կարդում է դասախոսություն, անց է կացնում քննարկում հանձնարարված թեմաների շուրջ:
2. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսությունները և մասնակցում քննարկումներին: 3. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարքն անցկացվում է բանավոր /կամ գրավոր/: Տրվում է առավելագույնը 4 հարց` նախապես տրամադրված հարցաշարից:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Աստվածաբանական մատենագրություն, տոմարական գիտելիքներ,Աստվածաշնչի կանոն, աստվածաբանություն, մեկնություններ, քրիստոնեական խորհրդապաշտություն եւ եկեղեցական դավանանք, ձեռագրերի ուսումնասիրություն եւ բնագրագիտություն, Կանոնագիրք հայոցի ուսումնասիրություն եւ այլն:
|
||
2101 | Կրոնական ներփակ հոսանքները | 6 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ դասախոսություն, 30 ժամ սեմինար
4 ժամ ժամ/շաբ.
Обязательный
2101/Մ06
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնական ներփակություն հասկացությանը,
. ներկայացնել էզոթերիզմի և էկզոթերիզմի հիմնական առանձնահատկությունները, պատմականորեն ձևավորված տարատեսակ դրսևորումները և ժամանակակից տարածված ուղղությունները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու կրոնական ներփակության հիմնական առանձնահատկությունները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. վերլուծելու և արժևորելու ներփակ հավատալիքների համակարգված տարատեսակները, 3. կիրառելու կրոնական ներփակության գիտական ուսումնասիրության սկզբունքները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 4. կատարելու հետազոտական աշխատանք կրոնական ներփակության շուրջ: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնական ներփակություն հասկացությանը,
. ներկայացնել էզոթերիզմի և էկզոթերիզմի հիմնական առանձնահատկությունները, պատմականորեն ձևավորված տարատեսակ դրսևորումները և ժամանակակից տարածված ուղղությունները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասավանդման ընթացքում դասախոսը կարդում է դասախոսություն, անց է կացնում քննարկում հանձնարարված թեմաների շուրջ:
2. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսությունները և մասնակցում քննարկումներին: 3. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
Ընթացիկ քննություններ. գնահատման առավելագույն շեմը` 7: 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննությունները անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Յուրաքանչյուր ընթացիկ քննություն գնահատվում է առավելագույն 3 և 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից:
2. Ընթացիկ ստուգումներ. գնահատման առավելագույն շեմը` 4. ստուգումն անցկացվում է սեմինար պարապմունքների ընթացքում, բանավոր, նախօրոք հանձնարարված թեմայով: 3. Եզրափակիչ քննություն՝ գնահատման առավելագույն շեմը` 9. քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երեքական հարց՝ յուրաքանչյուրը 3 առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ներփակություն հասկացությունը: Էզոթերիզմ և էկզոթերիզմ: Վաղ կրոնական ներփակություն և դրա դրսևորումները: Սակրալ գիտելիքների հնագույն կրոնները: «Կախարդական արվեստի» ձևավորումը: Թվերի մոգության մասին ուսմունքը: Օրփեոսականներ: Ալքիմիա և աստղաբանություն: Կաբալա և հրեական խորհրդապաշտություն: Ներփակ հավատալիքները միջնադարում: Գրաալի (թասի) և Տարոյի խաղաթղթերի մասին ավանդությունները: Կրոնական ներփակ ուսմունքների ծավալումը Եվրոպայում: Ֆլորենցիայի ակադեմիան: Հ. Բյոմեի խորհրդապաշտական փորձը: Կրոնական ներփակությունը XVIII դարում: Մասոնականություն: «Մասոնական դավադրության» ֆենոմենը: Ժամանակակից մասոնականությունը: Գաղտնախորհուրդ ներփակ ուսմունքներն արդի արևմուտքում: Սատանայապաշտություն, ձեռնագուշակություն, ֆիզիոգնոմիկա, սպիրիտուալիստական սեանսներ: Թեոսոֆիա և անտրոպոսոֆիա: Արդի ներփակ ուսմունքների համադրական բնույթը:
|
||
2104 | Հայոց եկեղեցին կիլիկյան շրջանում | 6 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ դասախոսություն, 30 ժամ սեմինար
4 ժամ/ շաբ.
Обязательный
2104/Մ07
1. Цель курса
· Ուսանողներին տեղյակ պահել Կիլիկյան շրջանի Հայ եկեղեցու պատմության խորքային խնդիրներին
· Ունիթորների և հակաունիթորների պայքարին · Կիլիկյան շրջանի անվանի հայ հոգևորականների գործունեությանը 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Յուրացնելու Ներսես Շնորհալու, Ներսես Լամբրոնացու և մյուս նշանավոր հոգևորականների գործունեության մանրամասնություններին 2. Լուսաբանելու ունիթորների և հակաունիթորների պայքարի արդյունքներին 3. Տեղեկանալու Կիլիկյան շրջանի պետության և եկեղեցու հարաբերությունների հիմնախընդիրներին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. Կիրառելու գիտելիքները բուհական համակարգում դասախոսությունների միջոցով 5. Օգտագործելու գիտելիքները գիտահետազոտական հիմնարկություններում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 6. Տիրապետիելու նաև Կիլիկիայի հարևան երկրների եկեղեցաքաղաքական հարաբերությունների պատմությանը 3. Описание
· Ուսանողներին տեղյակ պահել Կիլիկյան շրջանի Հայ եկեղեցու պատմության խորքային խնդիրներին
· Ունիթորների և հակաունիթորների պայքարին · Կիլիկյան շրջանի անվանի հայ հոգևորականների գործունեությանը 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսության անցկացում
2. Միջնադարյան պատմիչների երկերի վերլուծություն 3. Կարևոր թեմաների քննարկում 5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննություններ. անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Գնահատվում են առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր:
2. Ինքնուրույն աշխատանքը գնահատվում է 2 միավոր: Մասնակցություն` 1 միավոր: 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը համապատասխանաբար 3-ական միավոր: 1. Անցողիկ գնահատական` 10 միավոր: Ընդհանուր` 20 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Հռոմկլայի կաթողիկոսարանի հիմնադրումը
2. Հայ-բյուզանդական եկեղեցաքաղաքական հարաբերությունները 12-րդ դրում 3. Կիլիկիայի հայոց եկեղեցին թագավորության շրջանում 4. Ունիթորների և հակաունիթորների պայքարը Կիլիկիայում 5. Կաթողիկոսության տեղափոխումը Սսից Էջմիածին |
||
2104 | "Պատճեն տոմարի հայոց"-ը | 3 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2104/Մ09
1. Цель курса
«Պատճէն տոմարի հայոց»-ի ուսումնասիրության միջոցով խորացնել գիտելիքները ուսումնասիրվող տոմարական խնդիրների վերաբերյալ, ինչը ազգային ու միջազգային ամենատարբեր գիտական ոլորտներում պատմական ու ժամանակային զանազան խնդիրների բացահայտման լայն հնարավորություն կընձեռի՝ դրանք նորովի գնահատելու և արժևորելու հնարավորությամբ:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ձեռք բերելու տեսական խորացած գիտելիքներ տոմարագիտության վերաբերյալ 2. հայոց տոմարական պատճեներում պահպանված տեղեկությունների ու դրանց գործնական կիրառմամբ գիտական ու պատմական ճշգրտումներ կատարելու ոչ միայն հայ, այլև այլ ժողովրդների պատմության մեջ՝ շտկելով նաև համաշխարհային ինչ-ինչ պատկերացումներ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. գիտության ու կրոնական զանազան ոլորտներում դրսևորելու իր գիտելիքներն ու իմացությունները՝ բանասիրական, պատմագիտական, աստվածաբանական խնդիրների ժամանակային հարցերը իրենց ճիշտ ժամանակի հետ առնչելով: 4. Հայոց տոմարական ու տոնացույցային եղանակների կիրառմամբ գիտական լուծումներ տալու պատմության ժամանակային բազմաթիվ անճշտությունների, որոնք ավանդաբար անցնում են սերնդից սերունդ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 5. արմատավորելու ընդհանրական կարողություններ ինչն անհրաժեշտ է հումանիտար գիտություններով զբաղվողներին՝ բանասերներին, պատմաբաններին, արևելագետներին ևն: 3. Описание
«Պատճէն տոմարի հայոց»-ի ուսումնասիրության միջոցով խորացնել գիտելիքները ուսումնասիրվող տոմարական խնդիրների վերաբերյալ, ինչը ազգային ու միջազգային ամենատարբեր գիտական ոլորտներում պատմական ու ժամանակային զանազան խնդիրների բացահայտման լայն հնարավորություն կընձեռի՝ դրանք նորովի գնահատելու և արժևորելու հնարավորությամբ:
4. Стили и методы преподавания и обучения
Դասախոսություն, քննարկում, ռեֆերատ, հայող տոմարի պատճէնների համեմատական քննություն, և տոնական օրերի հաշվարկներ ևն:
5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննություններ. անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Գնահատվում են առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր:
2. Ընթացիկ ստուգումը` 4 միավոր: Ինքնուրույն աշխատանքը` 5 միավոր: Մասնակցությունը` 3 միավոր: Ընդհանուր` 20 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ա. Հայոց տոմարական և տոնացույցային եղանակները. Դրանց առանձնահատկությունները
Բ. «Պատճէն տոմարի հայոց»-ի սկզբնավորումը Գ. «Պատճէն տոմարի հայոց»-ի բովանդակային քննություն Դ. «Պատճէն տոմարի հայոց»-ի խմբագրությունները 7-18-րդ դդ. |
||
2101 | Կրոնի ֆենոմենոլոգիա | 3 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2101/Մ11
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի ֆենոմենոլոգիայի ձևավորման և զարգացման պատմությանը, · ներկայացնել կրոնի ֆենոմենոլագիական ուսումնասիրությունների հիմնական առանձնահատկությունները, մեթոդներն ու հայեցակարգային սկզբունքները, · ծանոթացնել կրոնի ֆենոմենոլոգիայի դասականների աշխատություններին և նրանց ձևավորած հայեցակարգերին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու կրոնի ֆենոմենոլոգիայի ձևավորման և զարգացման պատմությունը, 2. դասակարգելու կրոնական ֆենոմենները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. տարբերակելու կրոնի ֆենոմենոլոգիական հայեցակարգերը, 4. արժևորելու կրոնի ֆենոմենոլոգիայի ժամանակակից համակարգերը, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 5. կատարելու հետազոտական աշխատանք կրոնի ֆենոմենոլոգիայի հիմնախնդիրների վերաբերյալ: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի ֆենոմենոլոգիայի ձևավորման և զարգացման պատմությանը, · ներկայացնել կրոնի ֆենոմենոլագիական ուսումնասիրությունների հիմնական առանձնահատկությունները, մեթոդներն ու հայեցակարգային սկզբունքները, · ծանոթացնել կրոնի ֆենոմենոլոգիայի դասականների աշխատություններին և նրանց ձևավորած հայեցակարգերին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասավանդման ընթացքում դասախոսը կարդում է դասախոսություն, անց է կացնում քննարկում հանձնարարված թեմաների շուրջ:
2. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսությունները և մասնակցում քննարկումներին: 3. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
1. Ընթացիկ քննություններ. գնահատման առավելագույն շեմը` 9: 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննությունները անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Յուրաքանչյուր ընթացիկ քննություն գնահատվում է առավելագույն 4 և 5 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից:
2. Ընթացիկ ստուգումներ. գնահատման առավելագույն շեմը` 8. ստուգումն անցկացվում է սեմինար պարապմունքների ընթացքում, բանավոր, նախօրոք հանձնարարված թեմայով: 3.Մասնակցություն՝ 3 առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Կրոնի ֆենոմենոլոգիայի ձևավորման տեսական հիմքերը: Է. Հուսեռլի փիլիսոփայությունը և կրոնի ֆենոմենոլոգիան: Կրոնի ֆենոմենոլոգիայի հայեցակարգային սկզբունքները: Էկզեգետիկայի և հերմենևտիկայի դերը կրոնի ֆենոմենոլոգիական հետազոտություններում: Կրոնական ֆենոմենների դասակարգումը և կրոնների ֆենոմենոլոգիական տիպաբանությունը: Մ. Շելերը կրոնական ակտի և դրան համապատասխանող կորելյատիվ առարկայի մասին: Սրբության և «նումինոզ» սկզբի մասին Ռ. Օտտոյի ուսմունքը: Մ. Հայդեգերի և Կ. Յասպերսի հայեցակարգերի ազդեցությունը կրոնական գիտակցության ֆենոմենոլոգիական ուսումնասիրության գործում:
|
||
2104 | Խորհրդապաշտական աստվածաբանություն | 3 |
3-րդ՝ աշնանային
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2104/Մ12
1. Цель курса
ուսումնասիրել Քրիստոնեական Եկեղեցու խորհրդապաշտությունը,տարբեր խորհրդազգայց (միստիկ) գործիչների ուսմունքները և գրվածքները, որոնցում շարադրված են քրիստոնեության մոտեցումը մարդու հոգու կատարելագործմանը:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. քրիստոնեական խորհրդապաշտության (միստիկա) մասին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. կկարողանա ինքնուրույն վերլուծել եկեղեցու խորհրդապաշտ հայրերի գ.ընդհանրական/փոխանցելիկարողություններ 3. համադրելու քրիստոնեական խորհրդապաշտությունը այլ կրոններում եղած խորհրդապաշտական ուսմունքների հետ, կիրառելու ու զարգացնելու գիտական ուսումնասիրություններում ունեցած գիտելիքները: 3. Описание
ուսումնասիրել Քրիստոնեական Եկեղեցու խորհրդապաշտությունը,տարբեր խորհրդազգայց (միստիկ) գործիչների ուսմունքները և գրվածքները, որոնցում շարադրված են քրիստոնեության մոտեցումը մարդու հոգու կատարելագործմանը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսություններ, դիտում նյութերը, մասնակցում քննարկումներին:
. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննություններ. անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Գնահատվում են առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր:
2. Ընթացիկ ստուգումը` 4 միավոր: Ինքնուրույն աշխատանքը` 5 միավոր: Մասնակցությունը` 3 միավոր: Ընդհանուր` 20 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Խորհրդապաշտության (միստիկա) և ճգնակեցության տեղը քրիստոնեական վարդապետության մեջ: Եկեղեցու հայտնի խորհրդապաշտ հայրերը և ուսուցիչները, նրանց գրվածքները: Կղեմես Ալեքսանդրացի: Դիոնիսիոս Արեոպագացի: Գրիգոր Նյուսացի: Որոգինես: Մակար Եգիպտացի: Սիմեոն Նոր-աստվածաբան: Իսահակ Ասորի: Մաքսիմոս Խոստովանող: Անանիա Նարեկացի: Գրիգոր Նարեկացի: Ներսես Շնորհալի:
|
||
2104 | Հայոց տոնական համակարգը | 3 |
1-ին՝աշնանային
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբաթական
Обязательный
2104/Մ08
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել հայոց տոնածիսական մշակույթին,
· ծանոթացնել հայոց ավանդական տոնածիսական համակարգին, . ծանոթացնել հայոց տոնական համակարգի կրոնական, էթնիկական և սոցիալ-մշակութային հատկանիշներին կամ բաղադրիչներին: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու հայոց տոնական համակարգի վերաբերյալ թե՛ պատմական և թե՛ արդիական տեսանկյունները, 2. նկարագրելու տոնածիսական համալիրի ժողովրդական դրսևորումները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. վերլուծելու տոնածիսական համալիրի ձևափոխումները և զարգացման հետագա միտումները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 4. ստեղծագործաբար կիրառելու և տարածելու տոնածիսական մշակութային արժեքների վերաբերյալ գիտելիքները: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել հայոց տոնածիսական մշակույթին,
· ծանոթացնել հայոց ավանդական տոնածիսական համակարգին, . ծանոթացնել հայոց տոնական համակարգի կրոնական, էթնիկական և սոցիալ-մշակութային հատկանիշներին կամ բաղադրիչներին: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. դասավանդման ընթացքում դասախոսը կարդում է դասախոսություն, անց է կացնում քննարկում հանձնարարված թեմաների շուրջ:
2. ուսանողները լսարանում ունկնդրում են դասախոսությունները և մասնակցում քննարկումներին: 3. ուսանողներին հանձնարարվում է գրականության ընթերցում և ինքնուրույն հետազոտություն որոշակի թեմաներով: 5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննություններ. անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Գնահատվում են առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր:
2. Ընթացիկ ստուգումը` 4 միավոր: Ինքնուրույն աշխատանքը` 5 միավոր: Մասնակցությունը` 3 միավոր: Ընդհանուր` 20 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Տոն երևույթը հայոց ծիսական մշակույթում: Տոները հայոց ավանդական կենցաղում: Հայոց առաջին երկրորդ և երրորդ հանրապետությանների պետաական տոնական համակարգերի վերլուծություն: Տոն - սեռ և տարիք: Տոն - մասնագիտություն և կրթություն: Տոն - ընտանիք և ազգակցական միջավայր: Տոն - էթնիկ ինքնագիտակցություն և պատմական հիշողություն: Տոն - ներէթնիկ և միգրացիոն խմբեր: Տոն և բնակավայրի տիպ (գյուղ, քաղաք): Տոն -ժամանց և գեղագիտություն:
|
||
2104 | Հայ եկեղեցական պատմագրություն | 6 |
2րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն, 30 ժամ սեմինար
4 ժամ/15 շաբ.
Обязательный
2103/Մ13
1. Цель курса
Դասընթացի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել համալիր գիտելիքներ «Հայ եկեղեցական պատմագրություն առարկայի» առարկայի շուրջ, կարևորել հայ եկեղեցական պատմագրության աղբյուրագիտական նշանակությունը:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. յուրացնելու պատմագրական աղբյուրները 2. արժևորելու և գնահատելու ի՞նչը 3. ճշգրտելու իրարամերժ փաստերը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. յուրացնելու աղբյուրի բնագրի լեզուն 5. համադրելու և վերհանելու փաստերն և հակասությունները 6. կատարելու սեփական ընդհանրացումներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. սովորեցնելու յուրացրած նյութն ուրիշին 8. բացատրելու և հետաքրքրություն հարուցելու մեթոդների կիրառմամբ 3. Описание
Դասընթացի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել համալիր գիտելիքներ «Հայ եկեղեցական պատմագրություն առարկայի» առարկայի շուրջ, կարևորել հայ եկեղեցական պատմագրության աղբյուրագիտական նշանակությունը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Հարցի դիտարկման ավանդական պատմահամեմատական մեթոդ
2. Եկեղեցաբանական մեթոդ՝ իբրև մասնագիտական հավելյալ տեսանկյուն 3. Ինտերակտիվ հաղորդակցման բանավիճային ուսուցման եղանակ 5. Методы и критерии оценки
1. 1-ին ընթացիկ քննությունն անց է կացվում ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Գնահատվում են առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր: 2-րդ ընթացիկ քննությունը բանավոր է (առարկան հետազոտական բաղադրիչով է)՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Ուսանողը պետք է կատարի ինքնուրույն անհատական հետազոտական աշխատանք:
2.Ինքնուրույն աշխատանքը գնահատվում է 2 միավոր: Մասնակցություն` 1 միավոր: 3. Եզրափակիչ քննություն. անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը համապատասխանաբար 3-ական միավոր: 1. Անցողիկ գնահատական` 10 միավոր: Ընդհանուր` 20 միավոր: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
ա. Աղբյուրի ստեղծման և հայտնաբերման ընդհանուր պատմություն
բ. Աղբյուրի ուսումնասիրման պատմություն գ. Բովանդակության քննություն՝ եկեղեցական թեմաների դասակարգումով դ. Աղբյուրի գիտական գնահատում եկեղեցաբանական մեթոդով |
||
2101 | Կրոնի սոցոլոգիա և հոգեբանություն | 6 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն, 30 ժամ սեմինար
4 ժամ/շաբ.
Обязательный
2103/Մ14
1. Цель курса
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի սոցիոլոգիական և հոգեբանական ուսումնասիրության հիմնական առանձնահատկություններին, մեթոդներին և սկզբունքներին,
· տալ հիմնարար գիտելիքներ կրոնի սոցիոլոգիայի դասական հայեցակարգերի, Մ. Վեբորի, Հ. Սպենսերի, Է. Դյուրկհեյմի, Զ. Ֆրոյդի, Կ. Գ. Յունգի և այլոց աշխատությունների մասին: · ներկայացնել սակրալիզացիա, սեկուլյարիզացիա, հասկացությունները, կրոնական կազմակերպությունների տիպաբանությունը և կրոնի սոցիալական գործառույթները: · ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի հոգեբանության ձևավորման և զարգացման պատմությանը, · ներկայացնել կրոնի վերլուծության հոգեբանական մեթոդաբանությունը, կրոնի հոգեբանության հիմնական ուղղությունները, . ներկայացնել կրոնական հավատի հոգեբանական ուսումնասիրությունները, կրոնական անհատի հոգեբանական տիպաբանությունը և կրոնատածության հիմնական դրսևորումները: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ձևակերպելու կրոնի սոցիոլոգիայի հայեցակարգային սկզբունքները, 2. ներկայացնելու կրոնի սոցիոլոգիայի դասականների կրոնագիտական հայեցակարգերը, 3. ներկայացնելու կրոնի հոգեբանության հիմնական ուղղությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. առանձնացնելու և տարբերակել կրոնի սոցիոլոգիայի հիմնական ուղղություններն ու դպրոցները, 5. վերլուծելու կրոնի հոգեբանության տարբեր տեսություններ ու մեթոդաբանությունները, 6. արժևորելու կրոնի ուսումնասիրության ընդհանուր հոգեբանական և սոցիալ-հոգեբանական մակարդակները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 7. կատարելու կրոնի սոցիոլոգիական հետազոտությունները, 8. վերլուծելու կրոնի հոգեբանական խնդիրները և փաստերը: 3. Описание
· ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի սոցիոլոգիական և հոգեբանական ուսումնասիրության հիմնական առանձնահատկություններին, մեթոդներին և սկզբունքներին,
· տալ հիմնարար գիտելիքներ կրոնի սոցիոլոգիայի դասական հայեցակարգերի, Մ. Վեբորի, Հ. Սպենսերի, Է. Դյուրկհեյմի, Զ. Ֆրոյդի, Կ. Գ. Յունգի և այլոց աշխատությունների մասին: · ներկայացնել սակրալիզացիա, սեկուլյարիզացիա, հասկացությունները, կրոնական կազմակերպությունների տիպաբանությունը և կրոնի սոցիալական գործառույթները: · ուսանողներին ծանոթացնել կրոնի հոգեբանության ձևավորման և զարգացման պատմությանը, · ներկայացնել կրոնի վերլուծության հոգեբանական մեթոդաբանությունը, կրոնի հոգեբանության հիմնական ուղղությունները, . ներկայացնել կրոնական հավատի հոգեբանական ուսումնասիրությունները, կրոնական անհատի հոգեբանական տիպաբանությունը և կրոնատածության հիմնական դրսևորումները: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություններ
2. Քննարկուներ 3. Վերլուծություններ 5. Методы и критерии оценки
1. Ընթացիկ քննություններ. Գնահատման առավելագույն շեմը` 7: 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննությունները անցկացվում են ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Յուրաքանչյուր ընթացիկ քննություն գնահատվում է առավելագույն 3 և 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից:
2. Ընթացիկ ստուգումներ. Գնահատման առավելագույն շեմը` 4. Ստուգումն անցկացվում է սեմինար պարապմունքների ընթացքում, բանավոր, նախօրոք հանձնարարված թեմայով: 3. Եզրափակիչ քննություն՝ գնահատման առավելագույն շեմը` 9. Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երեքական հարց՝ յուրաքանչյուրը 3 առավելագույն արժեքով: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Կրոնի սոցիոլոգիական ուսումնասիրությունը: Հ. Սպենսեր, Օ. Կոնտ: Կրոնի սոցիոլոգիայի կայացումը: Մ. Վեբերի, Է. Դյուրկհեյմի և Գ. Զիմմելի հայեցակարգերը: Աշխարհիկ և դավանաբանական կրոնի սոցիոլոգիա: Կրոնի սոցիոլոգիական վերլուծության հիմնախնդիրները և մակարդակները: Կրոնի սոցիոլոգիայի ֆենոմենոլոգիական ուղղությունը: Կրանական կազմակերպությունների տիպաբանությունը: Սակրալիզացիա և սեկուլյարիզացիա: Կրոնի սոցիալական գործառույթները: Կրոնական կողմնորոշումների և կրոնատածության էմպիրիկ ուսումնասիրության աղբյուրները, տրամաբանությունը և մեթոդաբանությունը: Համեմատական կրոնի սոցիոլոգիա: Կրոնի հոգեբանության ձևավորումը: Կրոնի վերլուծության Վ. Վունդտի, Տ. Ռիբոյի, Տ. Ֆլուրունայի, Վ. Ջեմսի, Ե. Սթարբեկի, Ջ. Լեուբայի մեթոդաբանությունը: Կրոնի հոգեբանության հիմնական ուղղությունները: Աշխարհիկ և հավատքային կրոնի հոգեբանություն: Կրոնի հոգեբանության բիհևիորիստական, գեշտալտ հոգեբանություն, դաշտերի տեսության և հոգեվերլուծության մեթոդաբանությունը: Հովվական հոգեբանություն: Կրոնի տարիքային հոգեբանություն: Կրոնական հավատն իբրև հոգեբանական ֆենոմեն: Կրոնական փորձ: Կրոնական մեդիտացիա: Կրոնական խմբերի և անհատի հոգեբանություն: Կրոնական անհատ և նրա տիպերը:
|